![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení z Feldy do Fáčka
-> suri: má já si to uvědomil až když sem stál vedle toho v garáži ![36](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
-> čert:
Jinej tam nezbývá, takže asi jo. Dík:-)
Jinej tam nezbývá, takže asi jo. Dík:-)
-> James1991: nevím jestli zrovna ten fialovej, ale mělo by to bejt na +12V ale až po zapnutí obrysových světel
Tak sem úspěšně nacpal topení z feldy do favorita a dokonce mi i funguje:D jenže nesvítí:D Chci se zeptat: ten failový kabel, co je osvícení stačí píchnout na kladný pól, že?
Děkuju
Děkuju
-> Jarda/felda:
Tak dneska ten člověk už mi odeslal i tu kabeláž, ale nevim kdy to příde...:-(
Jinak sem koukal že koncový kable z topení fe, má ukončení třemi dráty, tam poznám kostru , + apod.. jenže u protikusu u Fav (je bílej myslím) jsou taky 3, ale aby byly označený červenou nebo modrou, to ne. Vim že tam je snad bílej a zelenj... tak nevím co s čim spojit.
Tak dneska ten člověk už mi odeslal i tu kabeláž, ale nevim kdy to příde...:-(
Jinak sem koukal že koncový kable z topení fe, má ukončení třemi dráty, tam poznám kostru , + apod.. jenže u protikusu u Fav (je bílej myslím) jsou taky 3, ale aby byly označený červenou nebo modrou, to ne. Vim že tam je snad bílej a zelenj... tak nevím co s čim spojit.
-> Jarda/felda: nemá náhodou kúrenie samostatný zväzok?
-> James1991: to je součástí palubní elektriky feldy
Lidi, mám problém:D Pořídil sem si taky topení z feldy a budu ho dávat do favorita, jenže jeden člověk mi poslal to topení, ale nedal mi k němu ten konektor přímo od ventilátoru(kde je + a -) s kabeláží, která se nejspíš nějak propojuje s kabeláží z konektoru, který se nachází u ovladačů topení (má tam být protikus na 7 kontaktů...) To asi jedině sehnat rovnou tu kabeláž komplet co?
Díky moc všem
Díky moc všem
-> afro100:
přesně, tak dík:-)
přesně, tak dík:-)
-> James1991: no asi hej, kazdopadne najlepsie najprv zistit co tomu je ...
-> afro100:
Nejdřív to rozeberu a pak budu moudřejší... Když koupim jetý topení z feldy, tak mě to nejspíš vyjde stejně jako kdybych koupil novej radiátor.
Nejdřív to rozeberu a pak budu moudřejší... Když koupim jetý topení z feldy, tak mě to nejspíš vyjde stejně jako kdybych koupil novej radiátor.
-> James1991: na spinac rychlosti vetraku, aj u fava mas spinac, nalavo, ktorym volis rychlost vetraku, teda ako moc to fuka ... ako moc to je zlozite netusim, este som nemal tu cest ...
Nemůže tam bejt v háji třeba todle těsnění?
autodilykrc.cz/eshop/.../ krouzek-tesnici-radiatoru- topeni-2x12:7fdc159a51b8ab d2
autodilykrc.cz/eshop/.../ krouzek-tesnici-radiatoru- topeni-2x12:7fdc159a51b8ab d2
-> afro100:
Jen tak sem mrknul na net a třeba tady je ten ovládací panel. www.vybersidily.cz/ovlada ni-topeni-dd613.html
Chci se zeptat, k čemu tam slouží uprostřed ten černý konektor, zda to pude do favorita normálně zapojit.
A jinak jak už se tu říkalo, tak jak prdel na hrnec, napojí se hadice, pak pouze plus a mínus a osvětlení a toť vše?
Jen tak sem mrknul na net a třeba tady je ten ovládací panel. www.vybersidily.cz/ovlada ni-topeni-dd613.html
Chci se zeptat, k čemu tam slouží uprostřed ten černý konektor, zda to pude do favorita normálně zapojit.
A jinak jak už se tu říkalo, tak jak prdel na hrnec, napojí se hadice, pak pouze plus a mínus a osvětlení a toť vše?
-> James1991: zalezi ako moc sa ti chce do toho vrtat, ale asi by som daval uz rovno feldie kurenie ...
-> afro100:
To se vyplatí rovnou dát tam topení rovnou třeba z tý feldy co? U těch hadic to neni, koukal sem teď na to. Neutíká to nějak extrémně hodně, vždycky jen když přijedu domu a stojí to přes noc, tak do druhýho dne tam je skvrna...
To se vyplatí rovnou dát tam topení rovnou třeba z tý feldy co? U těch hadic to neni, koukal sem teď na to. Neutíká to nějak extrémně hodně, vždycky jen když přijedu domu a stojí to přes noc, tak do druhýho dne tam je skvrna...
-> James1991: prasknuty radiator, teda to teleso kurenia ...
Já dneska zas čumim pod auto a začlo mi chcát topení, furt sem nevěděl co to je, protože byl flek jakoby pod posilovačem na na manžetě řízení. No a čurá mi to na kraji z pod topení((mezera mezi schodem na přepážce (mezi motorem a kabinou) a topením ) ) . Omlouvám se za natušení tématu, ale nevim jak to v tom topení chodí. Mohl byste někdo poradit CO by to nejspíš mohlo čurat, JAK by popřípadě bylo těžký to opravit. Vim že ze strany u baterie vedou dvě hadice do topení, ale když to odkapává na druhá straně směrem blíž k posilovači, tak nevim zda by to mohly být ty dvě hadice z chladicího oběhu.
Děkuju moc všem, sem už z toho zoufalej, teď se mi tam vydělalo takovejch věcí:D
Děkuju moc všem, sem už z toho zoufalej, teď se mi tam vydělalo takovejch věcí:D
-> ZdeněkH:
červenej je téměř vždy kladnej pól.
červenej je téměř vždy kladnej pól.
-> ZdeněkH: tak já nejsem elktrikář tak votom vim prd tak se nerozčiluj!! každej musí nak začít...btw červenej nebo žlutej je +??:D
-> wondraz: Když tomu nerozumíš tak do toho snad nehrab
Jaké dráty tam jsou jsem tu napsal a pak už potřebuješ jen měřák, ale už podle síly kabelů jsou ty krajní k motoru + a - a ten prostřední + na podsvětlení
Bože to jsou lidi takoví kr****i nebo to dělají to není možné
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Bože to jsou lidi takoví kr****i nebo to dělají to není možné
když ho chci dávat do fáčka tak musim sundat celou palubku nebo stačí jen vršek?
a jestli nekdo víte co je kterej drát??já to mu vubec nerozumim..:D:(
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a ještě jak píše Kuladmin musí se to předělat včetně táhel bez nich je to kravina nejde to
Další takovej co je línej hledat.
Topení jako takové pasuje jak prdel na hrnec krom jedné vady a tou je horní klapka u fava se sklápí do topení kdežto u fely se otáčí kolem osy a přečuhuje v určité poloze obrys topení, ale to lze velmi snadno vyřešit pomocí nože, štípaček a párkrát zalomené ruky a vyštípat to z palubky a nebo rovnou i vyměnit celou palubku za feldí.
Elektrika taky pasuje v pohodě ono co chceš vymýšlet jde tam jen plus a mínus pro motor a plus na podsvětlení a to jde velmi lehce zjistit pomocí měřáku. Samozřejmě budeš asi muset řešit konektor ten bude jiný
Topení jako takové pasuje jak prdel na hrnec krom jedné vady a tou je horní klapka u fava se sklápí do topení kdežto u fely se otáčí kolem osy a přečuhuje v určité poloze obrys topení, ale to lze velmi snadno vyřešit pomocí nože, štípaček a párkrát zalomené ruky a vyštípat to z palubky a nebo rovnou i vyměnit celou palubku za feldí.
Elektrika taky pasuje v pohodě ono co chceš vymýšlet jde tam jen plus a mínus pro motor a plus na podsvětlení a to jde velmi lehce zjistit pomocí měřáku. Samozřejmě budeš asi muset řešit konektor ten bude jiný
Vyhoda je ze neni kohout ale klapka. Napasovat se to snad musi i s tahlama a neni to zas jen plug and play.
zdravim chlapy,zajímalo by mě zda bez problému psauje topení z Felicie do Favoritu (tvarově asi jo,ale připojením elektriky,zda má nějaký výhody nebo nevýhody....vaše zkušenosti a tak?Díky moc