Hádky, rejpání a pod.

prohledat
1331 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 20.07.2011 do 17.12.2015, založil/a Nwkt
řadit dle data
14:40:17
19.05.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Máme ti začít vařit obědy včas? 3
14:31:23
19.05.2015
Toušík
-> vhml: Nevím o co jde ale je to pravda kyvka je nej!!!
14:24:13
19.05.2015
m8rinek
-> vhml: Tak pochopitelně ;)
14:17:03
19.05.2015
vhml
14:15:26
19.05.2015
Jirik_Tuňák1983
Mám opožděný oběd a nemám co číst. Udělejte s tím něco. 3
09:15:35
15.05.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: lehce
22:47:09
14.05.2015
King
-> aDAm: Jo, na D2 bych bejval zapomnel. Idealni dalnice pro nocni presuny - na ty se usnou neda :-) Zrovna v utery jsem si ji vychutnal, pak D1 a poslednich 40km po okreskach bylo hotovy safari :-) Za Kacovem mi vlitnul pred auto zajoch, to uz jsem skoro chrapal, ale nastesti mozek vyslal bleskove impulzy a obe hnaty vystrelily vstric prislusnym pedalum a zajic byl zachranen. O pul km dalsi, ale to uz jsem byl vzhuru, takze me to neprekvapilo :-) O 5km dal to malem schytala kuna, pak v rychlym sledu jezek a kocka. Na dostrel od rodnyho mesta z pravy skarpy vystrelilo do vzduchu cosi jako sova s brutalnim zadunenim se odrazila od A sloupku. Uz jsem cekal jenom cyklouna v cernym hubertusu :-)
upraveno 1x, naposled 14.05.2015 22:47:54
22:22:14
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
21:43:54
14.05.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: chces svezt? :-D
21:33:04
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 14.05.15 21:12:33: No, je to stále ještě nezvyk. Proti oběma vitamínům (zejména Xantii) je všechno kostitřas, ale furt lepší než kolegovo OII Tdi Combi na 17", ta je ještě tvrdší.
21:12:33
14.05.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Tak sis měl nechat houpačku vitamína 1
19:53:25
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> King 14.05.15 17:27:48: Procentuálně dobrá / špatná část dálnic to ale žádná hitparáda není. Jednolitej a jednobarevnej povrch aby člověk pohledal. U aut s tvrdším podvozkem je to prostě znát víc.
upraveno 1x, naposled 14.05.2015 19:53:50
19:44:04
14.05.2015
aDAm
-> King: tak on nám jižík trošku dědkovatí ;) a asi neochutnal D2ku ;)
17:27:48
14.05.2015
King
-> Jirik_Tuňák1983: To tvoje obecny hodnoceni povrchu vsech CZ dalnic je dost mimo, sorry. Muzeme se bavit o pravym pruhu v nekterejch usekach D1, ale na tom zbytku nemam nikde s piratojizdou problem4
17:23:32
14.05.2015
King
Jizda pravym pruhem D1 je v nekterych usecich testem podvozku srovnatelnym s diagnostikou na STK, ale beloch pri smyslech prenechava zdevastovany pravy pruh kamionum a pouziva ho nouzove jenom v pripade, ze ma na 6. hodine rychlejsiho pilota. btw: ty narazy do podvozku jsou imho nejneprijemnejsi mezi 100-130, nad 150 uz se nejak prumeruje a je to snesitelnejsi.
13:37:14
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 14.05.15 13:36:10: To já taky ne, ale přijde mi to jako podpásovka. To ať to nechají raději díratý celý. Nějakého malého piskoře ve 120ti to musí rozházet solidně. Mám rád svoje tlumiče, silenty, kastli a ložiska.
upraveno 1x, naposled 14.05.2015 13:37:51
13:36:10
14.05.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Nějak nemám problém tohle místo přejet ve 150 a to jsem tam jel několika auty ...
13:32:42
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 14.05.15 11:30:33: Ale až tam někdo povalí víc, tak přejede nějakou muldu a akorát ho to rozhoupe do někoho. Už nevím jistě kde, ale okolo Berouna (před nebo za), po pravé ruce je tam za starou nějakej bazar, tak tam je solidně propadlá silnice. Tam to chce na to myslet a jet raději v pravém. To je jako ta stoupání, to podle mého odporuje max. převýšení pro dálnice, ale zase jaké normy platily v roce kdy se stavěla....



A D1, tam mi to stačilo vloni nebo předloni. Tam člověk jede několikrát během tří dnů ve všední den (a ještě několikrát v jeden den v různé časy) a prostě se tam netahá. Stroje stojí a okolo nich čumí pár zevlů opřených o lopaty. Jinde se dělá i v noci a mnohem rychleji.



To je jak na okolo Plzně. Furt do bezvědomí se opravují slušné silnice a na ty rozsračkovaný nikdo nesáhne. Asi je potřeba utopit penízky jinak. My jsme fakt strašnej pronárod.
11:30:33
14.05.2015
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: jo to nerozporuju, jen říkám že mi to nepřijde limitující jet těch 130, případně víc, jak si kdo troufne...
11:26:21
14.05.2015
sep
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.15 11:02:20: :přesně tak,Brno-Praha masakr,kdykoliv jedu po D1 tak mám na místě levé ledviny pravou plus nevím jak jinde ale já potkávám za kniplem povětšinou docela vemena kde už 130 je významně nad jejich schopnostmi.
11:24:01
14.05.2015
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.15 11:02:20: Tak 100 jet můžeš, to ti nikdo nebrání, ale zase nevidím důvod bránit ostatním jezdit víc, když si holt chtějí ničit podvozky 4
11:21:55
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 14.05.15 11:05:25: Je to prostě záplatovaný a neudělá se pořádná oprava, ale jen lepení.

Mě přijde, že to dycky uplácaj lopatou, místo aby přechod pořádně zbrousili.

Prostě umíme hovno za dlouhý peníze. 1
11:05:25
14.05.2015
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: no hele já nějakej zásadní problém s drncáním na dálnici nemám (pravda, v drtivé většině případů jezdím jen Plzeň - Praha, D1 je asi jiná liga), nechal bych "trhu" volnou ruku, ať si lidi jedou tak rychle, jak uznají za vhodný...



Navíc stará poučka z Rallye Paris - Dakar říká, že musíš jet tak rychle, aby kolo nestihlo spadnout do každé díry... 1
11:02:20
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
Že se k tomu vracím. Na ty naše dálnice je v rámci ochrany podvozku moc i 100 km/h, natož nějakých 150 km/h. Limit 130 km/h je tedy zcela dostačující. Pokud tedy nemáte SUV s bachratejma gumama. Ještě pár cest a doufám, že na tu hrbatou sračku do Prahy s náhodně rozmístěnejma propadlinama a dírama nebudu muset dlouho najet. Brno a Ostrava se díky bohu pojede se služebákem.
upraveno 1x, naposled 14.05.2015 11:03:06
10:31:07
14.05.2015
Jozka
-> King: Hush, hush.. ono chrličům konfekce by se určitě líbilo, kdyby byly ve jménu veřejného blaha uzákoněný tři nebo čtyři "bezpečný" barvy - byla by to úžasná úspora výrobních nákladů a nic není nemožné10. Nicméně s faktem, že u aut výraznějších barev je šance na jejich přehlédnutí menší, se nic moc dělat nedá - i když jistou pozitivní roli v tomhle fakt, že zatímco před 20ti lety se myší šedostříbrná metalíza dala potkat jen velice sporadicky, dneska málem převažuje a všichni už by na to měli být dostatečně adaptovaní.
09:24:11
14.05.2015
King
-> Jozka: Tak nějak jsem pochopil, ze nejses fanous denního svícení za každou cenu, ale narazim na ty statistiky. Za chvíli dospejem do stadia, kdy se podle statistiky, ze mezi majitelama cervenejch aut je nejvíc agresoru, přijme zákon o zákazu ceveny barvy.

Taky je zajímavý, ze ve státě, kde probihaj policejní kontroly pro kontrolu a pravidelný TK muze jezdit tolik aut s evidentně nehomologovanym denním svicenim...
08:38:50
14.05.2015
Jozka
-> Syny: Jsem toho v Anglii nenajezdil tolik, abych to mohl posoudit, ale díky tvým příspěvkům se mi postupně vybavujou nářky na anglický řidiče od jednoho Amíka, kterej sjezdil víceméně celej svět a ke stáru se usadil někde v Cornwallu..
08:31:35
14.05.2015
Jozka
-> King: S těmahle nápadama jdi do.. Bruselu.



Jsem proběhl, co jsem psal a fakt netuším, jak mohl vzniknout mylnej dojem, že nějak obhajuju denní svícení.. akorát tvrdím, že se nesvícením nebo pseudosvícením mezi zvyšuje "míra rizika" pokud všichni ostatní svítěj - obdobně jako u se zvyšuje u méně výrazných barev.



-> Syny: Nic proti ničemu - je to tak a ani se to nevylučuje s tou zvýšenou pravděpodobností viz výše. Jsem dobově to opatření se svícením naprosto nepochopil, sedí na něj přesně oblíbená teze od -> King: o náhradě myšlení legislativou: Léta se jezdilo dle nepsaného pravidla, že jak rozsvítili ti první opatrnější, postupně (přitom překvapivě hodně rychle) se přidali i ti ostatní (až na několik exotů, kteří se najdou vždycky) a fungovalo to velice dobře - což myslím můžu posoudit, protože řidičskou "kariéru" jsem začínal v roce 1983 převážně jízdama za šera a v noci.
00:32:27
14.05.2015
Syny
-> Jozka: No tady ale vetsina aut jezdi prave zhasla :) Bohuzel nekteri experti jezdi zhasnuty nebo na dennich i kdyz viditelnost neni uplne dobra. Ale to uz jsme zase u toho pouzivani mozku. Jestli mas ovsem na mysli tu hromadnou bouracku, tusim u Londyna, na dalnici, ktera proletela (sam nevim kdy) internetem s tim, ze nekteri ridici nesvitili, tak tam si troufam tvrdit, ze krom nepouziti zadnich mlhovek hrala taky velkou roli prave jejich mentalita jizdy po dalnici, kterou uz jsem tady jinde parkrat zminoval jako mirne krizovou.



Na zaver prikladam informativni video, kolik aut tady asi tak sviti a jak jsou videt. Diky ne uplne nejlepsi kvalite to alespon nevylepsuje realitu a nikdo nemuze namitat, ze ve skutecnosti to je videt hur.



https://www.youtube.com/w atch?v=Y9UXSAderiE&fea ture=youtu.be
00:01:30
14.05.2015
King
-> Jozka: Tak teda uzakonime kanarkove zlutou jako jedinou moznou barvu na auta? Nebo bude stacit pro zacatek zakaz tmave sedy metly?
23:48:06
13.05.2015
Jozka
-> Nwkt: Evidentně si plácám játra úplně zbytečně - a jasně, tmavěšedý auto zaznamenáš v provozu naprosto stejně jako bílý nebo žlutý - nebo možná dokonce líp. Dobrou..
23:32:42
13.05.2015
Nwkt
-> Jozka: Ano, ale v tom případě platí to co jsem psal níže. Nevytahovat paty z toho našeho kocourkova, protože jinde není zvykem svítit ...



P.S.: Pokud někdo začne argumentovat "podle statistiky" nebo "pravděpodobnosti&qu ot; tak vypínám a ignoruju, protože mi stačil jeden semestr, abych pochopil že je jedno jaké jsou vstupní data, vždycky se dá udělat výsledek jaký člověk zrovna potřebuje 1
23:22:51
13.05.2015
Jozka
-> Nwkt: Bohužel takhle funguje lidskej mozek - částečně pracuje s očekáváním na základě předchozích (osvětlených) událostí, s tím se toho moc dělat nedá. Že to není dobrej nápad, bylo celkem jasný od samýho počátku, že to je úplná blbost ke škodě všech se potvrdilo připuštěním alternativních lucerniček všeho druhu..



-> Syny: A taky tam občas ještě hezčí hromadný nehody na dálnicích, nežli u nás - a nepotřebujou k tomu ani sníh, stačí jim mlha.. 3 3 To "sledování provozu" je sice hezká teorie, jak by to mělo být, ale jen teorie - statistiky i pokusy, který tříděj rizikovost auta už jen podle barvy, prostě sdělujou něco jinýho a pravděpodobnost, že tě zhasnutýho mezi rozsvícenejma někdo trefí, je analogicky prostě větší, než když budeš svítit taky..
23:13:15
13.05.2015
King
-> Nwkt: Taky jsem v tom "pekle", kdy se nesvitilo a pak se povinne svitilo v zime, odjezdil svejch prvnich 10let a zadny trauma z toho nemam :-)
23:11:01
13.05.2015
U-Geen
-> Nwkt: jistee... a i kdyby to melo zachranit jedinej politickej zivot tak ...
23:08:47
13.05.2015
Nwkt
-> U-Geen: Jo pravda na to jsem zapomněl, sem tam nějaká ta výbojka, vysvícená čočka, výměna celýho světla. Ostřik kapalinou i když to není potřeba. Nějak ten řidičáček za poslední bod při nesvícení ... suma sumárum nějakej ten miliónek, možná desetimiliónek ročně to dá ne? 3 3 3
23:04:17
13.05.2015
Syny
-> Jozka: Odstartoval to tenhle muj prispevek, kdy jsem si dovolil poznamenat, ze je vhodne primarne sledovat provoz a auta, nez to jestli sviti, cim sviti a kde mu co sviti. Anglie se zacala resit proto, protoze s tou zemi mam jistou, relativne dlouhodobou, zkusenost a osvetleni aut je tady totalni mix (od aut co jezdi zhasla, pres auta co jezdi na parkovacky, auta co jezdi rozsvicena hlavnima svetlama, auta co jezdi rozsvicena dennima svetlama, az po auta, ktera jezdi s rozsvicenym vsim co maji) a poznamenal jsem, ze me to necini zadne problemy, dokonce ani pri predjizdeni. Nacez se rozjela debata o brylich a ocnich vadach, me ridicske genialite, me "uspesne" zahranicni praci a toho jestli me v ni budou chtit i v budoucnu... Jen tak ve zkratce, jak jsme se od LED dennich svetel dostali az sem 4



skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?got opost=3...
upraveno 2x, naposled 13.05.2015 23:26:02
23:03:52
13.05.2015
U-Geen
-> Nwkt: zase ta ekonomicka stranka... proda se vic zarovek, vic specialnich svetel, spali to vic benzinu, vi cpokut... to neni spatne...
23:01:55
13.05.2015
Nwkt
-> Jozka: Upřímně řeknu že na hovno jsou a já jsem je na auto dával pouze pro to, aby tam něco svítilo a bylo mi ukradený jak 4 to poukázání na UK, tu padlo jenom jako ukázka že to jde i jinak (možná i bezpečněji) a že slepé spoléhání na svítící veškerá auta je blbost
22:57:57
13.05.2015
Nwkt
-> King: Mě spíš fakt přijde, že si z toho někdo udělal modlu, jak je to bezpečné a životy zachraňující. Ale mezitím tu lidé zapomněli jak se tu jezdilo před rokem 2006, kdy to povinné nebylo. Zažil jsem to na začátku své řidičské kariéry (btw vzpomínám si jak jsme o tom ještě debatovali s Jiříkem před Normou) a nepociťuju žádnej markatní rozdíl před a po. Ale jo, je to holt můj subjektivní názor a nemusí se schodovat s většinou ...
22:52:31
13.05.2015
Jozka
Jsem to nějak asi celý nepochopil.. jsem původně nabyl dojmu, že se primárně jedná o to, jestli za stavu, kdy je denní svícení uzákoněno a řidiči ho tak nějak očekávají (očekávat nerovná se spoléhat se), jsou ty podivný "abysevlknažral" ; blikátka těsně nad silnicí úplně na ho*vno, nebo nejsou - a vy tady (dle mého soukromého názoru zcela bez souvislosti s tímto) virtujete s nějakou Anglií.. 9
22:39:44
13.05.2015
King
-> Nwkt: Kdyz se to taky krasne zpolarizovalo, tak bych si dovolil se vahave priklonit na Synyho stranu, ac sam uz 15 let brejle nosim. Stav, kdy svitili jenom motorkari nebo pripadne "svizneji" jezdici piloti mi nijak zily netrhal. Jako casto predjizdejici pyrat samozrejme uvitam, kdyz protijedouci auto sviti, protoze to lehce pomaha v odhadu vzdalenosti a rychlosti, ale obejdu se i bez toho. Jiste, ze svet by byl jiste krasny a dokonaly, kdyby silnice brazdila jenom auta v kriklave reflexnich barvach, ovesena svetylky jak vanocni stromek s max. rychlosti 30km/hod. a s povinne elektrickym pohonem a smirovanim vseho druhu...
21:52:49
13.05.2015
Nwkt
Mno, měl sem několikrát rozepsaný příspěvek, ale neodeslal jsem ho. Ale v tomhle sdílím Synyho názor a můžu to podpořit mojí návštěvou UK. Nejen že tam nikdo nesvítí přes den, ale i ve městě v noci nemusí jet ani na parkovačky. Viz. hned překvápko v noci cestou z letiště. Takže těm co si tu myslí jak je denní svícení spásný důrazně nedoporučuji navštěvovat UK(popřípadě jiné státy, kde nemají povinné denní svícení), páč by vás tam mohlo hned po příjezdu přizabít nesvítící auto, který by jste přehlídli 4



P.S.: Na ostatní osobní útoky je zbytečné reagovat, akorát mě mrzí že to je zrovna z řad mých dobrých kamarádů. Přeberte si to jak a kdo chcete ...
21:32:03
13.05.2015
Nwkt
-> j_j 13.05.15 18:55:55: Na to nemusíš chcípnout 4
21:30:10
13.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.05.15 21:02:18: Já reaguji na oko s vadou obecně (světlo / tma se už řešilo v příbuzném tématu a je vyřešený). Joska ti to vysvětluje už poněkolikáté a opakovat po něm totéž je ztráta času. Navíc to není tak, že někdo má brejle nebo čočky = blbě vidí v podvečer. U každého je projev jiný. Někdo není oproti zdravému člověku nijak omezen, někdo částečně a někdo ve větším rozsahu. Poučka nebo číselné vyjádření na to není. To je zase na posouzení očařů, kteří na to mají vybavení. Až začneš nosit brejle, tak si ho prohlédneš.

S Honzou souhlasím ohledně toho kafemlejnku. S Joskou zase ohledně náhlé kumulace chytrosti (popisoval o pár příspěvků níže).
21:18:45
13.05.2015
Jozka
-> Syny: Tak taky jsem hned zkraje psal, že nejlepší úprava byla, dokud povinně svítily jen snáze přehlédnutelný jednostopý vozidla.. 3 3
21:12:51
13.05.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny 13.05.15 21:05:11: 158



Kdyby svitili vsichni tak je to ok, ale kdyz fakt jede v lese jeden kkt, co nesviti, tak je kolikrat neviditelnej.
upraveno 1x, naposled 13.05.2015 21:13:32
21:05:11
13.05.2015
Syny
-> Tuner#2: Tak hlavne aby sis ji nenabil driv...
21:03:22
13.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak zaseklej kafemlejnek... Mám obavu, že tomu pánovi všechno dojde až si někdy pořádně nabije hubu.
21:02:18
13.05.2015
Syny
-> Jozka 13.05.15 20:41:49: S tim souhlasim. Nekdo treba blbe snasi i kdyz proti nemu jede auto s dalkama a oslnuje, stejne jako nekdo blbe snasi ty prechody svetlo/tma. Nastesti me to az tolik neva, ale dotycnej si holt musi na todle davat bacha sam. Pak ale vyvstava ta otazka, jestli povinny sviceni je dobry. Protoze pokud si nekdo takovej zvykne, ze vsecky auta sviti, tak mnohem snaz prehlidne auto, ktery z jakyhokoliv duvodu nesviti. Narozdil od nekoho, kdo je zvyklej na provoz sviticich i nesviticich aut. A to je sakra to, co tady od zacatku pisu...

V Rakousku to rusili prave z duvodu, ze to neprineslo nic pozitivniho a naopak co vim tam byl i duvod prave takovy, ze jedno nesvitici auto mezi sviticima je mnohem horsi nez nesvitici auta, pripadne mix sviticich a nesviticich aut.
upraveno 1x, naposled 13.05.2015 21:03:22
Extreme Tyres