skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Kocvin: a stačí když to napojím na ten konetor co je v návodu a pojede to? ta redukce co o ní mluví tomaso ta patří k tomu kruhovému z milionem kontaktů? sorry že se ptám jak blbec ale na elektriku jsem levý.
-> Přema: Buď si sežeň origo konektor a nebo si to zapoj podle tohohle www.bucek.name/stranky/..
./zapojeni-konektoru.php?c
esta=Auto...
-> Přema: jo, sežen redukci a pak to nějak už pude. ale takto asi neee
na starém rádiu, taktéž panasonic je akorát jeden kabel přívodní něco jako anténí ale jde do něj elektrika a potom ta koncovka co je na ní těch "10" kabelů
-> Tomaso435: Ej sorry je to Panasonic MODEL NO.CQ-RD 133N , takže jedině zajet z5 na vrakáč a vycvakat z tama ty redukce?
-> Přema: Co takhle typ rádia? Každopádně Ti chybí redukce na ISO...
-> Přema: na to budeš potřebovat origo redukce z XXX na eurokonektor.
co to je sony ?
co to je sony ?
Chlapi toš tak jsem sehnal do fildy trochu lepší rádio než tam bylo a nevím jak to napojit pomůže mi někdo? nebo je k tomu nějáké schéma co kam?Díky...
-> Jirik_Tuňák1983 18.05.15 17:12:57: A čím myslíš, že je ten novej blatník přilepenej? 

Jinak po včerejšku zatím takhle nějak:
(skončil jsem o půlnoci a to už na focení nebylo).
Ještě musím sehnat nebo vyrobit podložky pod panty dveří a až budu zase někdy mít volné odpoledne, tak totéž na pravé straně. Pak už jen vyměnit zadní bouchlé dveře, nechat vyměnit bouchlý lem a do léta bych chtěl mít spotřebáka v jedné barvě, abych se za něj nemusel stydět
Tak a dnes bych rád vrátil prahové lišty na Å...
(skončil jsem o půlnoci a to už na focení nebylo).
Ještě musím sehnat nebo vyrobit podložky pod panty dveří a až budu zase někdy mít volné odpoledne, tak totéž na pravé straně. Pak už jen vyměnit zadní bouchlé dveře, nechat vyměnit bouchlý lem a do léta bych chtěl mít spotřebáka v jedné barvě, abych se za něj nemusel stydět

Tak a dnes bych rád vrátil prahové lišty na Å...

-> Bukaj 17.05.15 18:05:39: Dá se použít i opravárenská sada "zázrak v tubě". 
www.metrum.cz/z2767-butyl plast-600ml

www.metrum.cz/z2767-butyl plast-600ml
-> Stepix: pecka. Kde to sídlí? Putuje?
-> Stepix: dobrej nápad... beztak hundrtky nikdo nechce, tak lepší než kdyby šla do hutí..

nedělám, pouze si je rád občas mnu :-D
-> Stepix: dělíš si kozy :) ? :D :D :D
sice už před měsícem, ale až teď to vyjelo na veřejnost... já vím, ale rozkaz zněl jasně... náš zákazník, náš pán... já řešil jen výčepní technologii... jinak auto š 110l deluxe. Poměrně dost zachovalá, k nám se dostala už bez motoru a převodovky...
-> Bukaj: Jen jednou by bylo asi fakt málo na 30. let, ale v zásadě souhlas.. (např. naše rodinné MB mělo i přes pečlivé ošetření "rozborka, nátěry, sborka" prakticky hned po koupi a další průběžnou údržbu v násl. letech po 15ti letech lehce načnuté patky Z blatníků).
-> Jozka 17.05.15 21:23:56: Ono je stačí sundat jednou, pořádně ošetřit to, co z výroby nebylo nic moc a pak už přežijou auto (pokud je někdo nezboří).
Technologie protikorozní ochrany v AZNP měla pár vad - například to, že blatníky se lepily na holý plech a až celek šel na forézu a plastizol byl stříkaný zespodu tak, že zrovna nejchoulostivější místa a zákoutí, kam odletuje borčus od kol, nemají prakticky žádnou vrstvu plastizolu, nebo jen velmi tenkou, která je již ztvrdlá, zvětralá a popraskaná.
Klasika jsou vršky blatníků a jejich napojení na podběh a P kapsy a zákoutí na jejich vrcholu. Tam není plastizol vůbec...
Technologie protikorozní ochrany v AZNP měla pár vad - například to, že blatníky se lepily na holý plech a až celek šel na forézu a plastizol byl stříkaný zespodu tak, že zrovna nejchoulostivější místa a zákoutí, kam odletuje borčus od kol, nemají prakticky žádnou vrstvu plastizolu, nebo jen velmi tenkou, která je již ztvrdlá, zvětralá a popraskaná.
Klasika jsou vršky blatníků a jejich napojení na podběh a P kapsy a zákoutí na jejich vrcholu. Tam není plastizol vůbec...

-> Stepan FUN: yees díky vám všem :)
-> tunerlada: Myslíš Kůrku - 604363094
Nebo pak to dělal snad Motex...
Nebo pak to dělal snad Motex...
-> tunerlada: kurka
-> tunerlada: Kurka?
kucí rychlo hloupý dotaz.. jak se jmenuje ten pán co repasuje a přitvrzuje v Praze tlumiče? uplně mi vypadlo jméno a tudíž ani číslo na něj a to jsem si tam dělal tlumiče u něj
nevíte i s číslem ? :)

-> Bukaj 17.05.15 18:05:39: Jenže ty už měly být dole tak počtvrtý nebo popátý.. 

-> Bukaj 17.05.15 18:05:39: tak tahle věta by se měla dolnit pod logo virtu 

Zase jsem to rozbil
Aneb kdo si chce zachovat víru, že má zdravou škodovku v původním stavu, nesmí sundavat blatníky...

Aneb kdo si chce zachovat víru, že má zdravou škodovku v původním stavu, nesmí sundavat blatníky...

-> Klubko_: tak vies ... co by som pre pana klubka neudelal 

-> MOLSO: dik, seš fakt kámoš
tak se to říká u nás v práci
ty to máš v oblíbených nebo se ti podařilo vyhledat?


Jelikož probíhají úpravy na domu, tak jsem vyjel až včera na první letošní kilometry
kde je téma "kolik jste toho dnes udelali v praci"? Zkouším vyhledávat různy části tohoto řetězce, ale neúspěšně 

Přes vyklízení kufru u auta, třídění nářadí a rozebírání 2 ks ventilátorů topení k repasi jsem se dnes ve finále dostal až k opravě x let přeražené nadstadartní výbavy.. Tak mě neserte !
Výmena prevodoveho oleja PP90 už sa pomaličky chystáme na Blansko!
-> ZZ__Top: za malo ,videl som aj na fele ako sa opiera ale to je zrejme zle namontovane
-> castrol: Myslel jsem si to. Děkuju za potvrzení. Já jen, že kdysi jsem měl favorita s takovou kulatou tuning tyčkou a ta se dotýkala topení.
-> ZZ__Top: od kurenia dalej
Hrozná a těžká otázka. Koupil jsem pro svoji feldu tyč mezi tlumiče. Takovou černou hranatou. Při montáži jsem zjistil, že jde namontovat oběma směry, ale v jednom se skoro dotýká topení a v druhém je od něj trochu dál. Co je správně? Jako amatér si myslím, že když je tyč od topení dál ne?
-> Bukaj: Normálka - kdybys tušil, kolik mnoho desítek hodin jsem např. dováděl s vysokozdvižnými vozíky nebo portálovými jeřáby, aniž bych měl jakýkoliv zkoušky nebo zaškolení na tyhle zařízení.. a aktuálně ani nevím, jestli ještě pořád platí svařovací vyjímka pro "pracovníky s vyšší svářečskou kvalifikací", protože jsem byl natolik laxní, že jsem si nikdy od nikoho nenechal zapsat byť i jen základní kurs..
Akorát musíš vědět, co děláš a něco taky něco vědět - bohužel spousta lidí je úplně blbejch a proto se to prověřuje. A mimo jiné je to celý bezva byznys..
Akorát musíš vědět, co děláš a něco taky něco vědět - bohužel spousta lidí je úplně blbejch a proto se to prověřuje. A mimo jiné je to celý bezva byznys..

-> Bukaj: Tak to nejses rozhodne sam
Nez jsem si po 5 letech v pracovnim procesu udelal elektrikarskou "padesatku", opravil jsem na cerno stovky elektrospotrebicu, nainstaloval desitky telefonnich ustreden a to nejhorsi prislo v predposlednim zamestnani - byl jsem autorem desitek projektovych dokumentaci instalaci telco zarizeni, coz je s vyhl. 50 paragraf 6 fakt husta rebelie!!! :-) Ale to uz je promlceny :-)

-> Jozka: -> King:
Jak vás tu tak čtu, tak žiji a pracuji v těžké ilegalitě - dalo by se říct, že jsem zločinec a potencionální vrah...
Na to, jaké všemožné činnosti v zaměstnání vykonávám mi doposud stačila občanka, řidičák a papíry od několika vozidel...
Až spadne klec, budu těžce pykat...
Jak vás tu tak čtu, tak žiji a pracuji v těžké ilegalitě - dalo by se říct, že jsem zločinec a potencionální vrah...

Na to, jaké všemožné činnosti v zaměstnání vykonávám mi doposud stačila občanka, řidičák a papíry od několika vozidel...

Až spadne klec, budu těžce pykat...
