skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor skoda 130 cívka a alternator zapojeni
01:39:34
22.06.2019
22.06.2019
Bukaj
-> Spirit: Tak, tak. Červený a černý prohoď...
09:00:51
21.06.2019
21.06.2019
Spirit
Děkuji za radu.
Aby jsem byl trochu v obraze? Červený drát u cívky je od starteru.ma být nahoře v pravo. Černý kabel má být dole ten vede od té stříbrné krabky:)). Pak je tam žlutý to je asi otackomer?je na cívce v levo. Děkuji
Aby jsem byl trochu v obraze? Červený drát u cívky je od starteru.ma být nahoře v pravo. Černý kabel má být dole ten vede od té stříbrné krabky:)). Pak je tam žlutý to je asi otackomer?je na cívce v levo. Děkuji
00:56:17
21.06.2019
21.06.2019
Bukaj
-> Spirit 20.06.19 21:16:34: Tady na té fotce máš přehozenej červenej drát na cívce s černým - červený jde od strartéru a je pro překlenutí předřadného odporu cívky při startování (pro silnější jiskru).Cívka je cca 8V a napájení musí být přes předřadný odpor, takto by dlouho nevydržela...
-> Spirit 20.06.19 21:17:24: Žlutý vodič je na čidlo teploty. Na odpojovač volnoběhu na karburátoru jde zelený vodič. Pozor, další zelený vodič jde i k baroskopu oleje, tak nezaměnit...
To ostatní je snad dobře...
-> Spirit 20.06.19 21:17:24: Žlutý vodič je na čidlo teploty. Na odpojovač volnoběhu na karburátoru jde zelený vodič. Pozor, další zelený vodič jde i k baroskopu oleje, tak nezaměnit...
To ostatní je snad dobře...
21:19:38
20.06.2019
20.06.2019
Spirit