Motor skoda 130 cívka a alternator zapojeni

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 20.06.2019 do 22.06.2019, založil/a Spirit
řadit dle data
01:39:34
22.06.2019
Bukaj
-> Spirit: Tak, tak. Červený a černý prohoď...4
09:00:51
21.06.2019
Spirit
Děkuji za radu.
Aby jsem byl trochu v obraze? Červený drát u cívky je od starteru.ma být nahoře v pravo. Černý kabel má být dole ten vede od té stříbrné krabky:)). Pak je tam žlutý to je asi otackomer?je na cívce v levo. Děkuji
00:56:17
21.06.2019
Bukaj
-> Spirit 20.06.19 21:16:34: Tady na té fotce máš přehozenej červenej drát na cívce s černým - červený jde od strartéru a je pro překlenutí předřadného odporu cívky při startování (pro silnější jiskru).Cívka je cca 8V a napájení musí být přes předřadný odpor, takto by dlouho nevydržela...4
-> Spirit 20.06.19 21:17:24: Žlutý vodič je na čidlo teploty. Na odpojovač volnoběhu na karburátoru jde zelený vodič. Pozor, další zelený vodič jde i k baroskopu oleje, tak nezaměnit...6
To ostatní je snad dobře...5
21:21:49
20.06.2019
Spirit
21:19:38
20.06.2019
Spirit
6
21:19:10
20.06.2019
Spirit
21:17:24
20.06.2019
Spirit
21:16:34
20.06.2019
Spirit
Prosím o radu ohledně elektriky v motorovém prostoru škoda 130
Auto jsem dostal rozebrané a vůbec tomu nerozumím.Prosim o radu zda jsou kabely na zapojení cívky a alternatoru dobře?
zvětšit Motor skoda 130 cívka a alternator zapojeni - obrázek od Spirit vložen 20.06.2019 21:16:34
Extreme Tyres