skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> MVM 23.12.20 14:07:10: Přesně, takovou porci, to už by mě snad ani nebavilo... za me 10 kol/den bude optimum
Kdyby se někdo chtěl pokochat jaké to bylo (pár aut už ani nejezdí).Našel jsem to dneska v PC
Já se připoměl,jaké to bylo se 100hp a sériovým 5Q,...hrozný
A také krásný příklad mojí ohleduplné jízdy,kdy pouštím i toho,koho nemusím,...pak se tam lidi vsíraj jako třeba "T"
Škoda,že byl studený motor a poštěli to tak pomalu![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Škoda,že byl studený motor a poštěli to tak pomalu
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> vhml 23.12.20 14:12:25: Ano právě smysl pokud se ucim je tak 200km... Prestavky a konzultace. Jinak ojizdis techniku k nicemu.. Samozrejme pokud ti nekdo pronajima auto, tak te necha tocot celej den ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM 23.12.20 14:07:10: hele to mi trochu třeba mrzelo jak jsem jel jaře tu hodinu v kuse. Potřeboval bych zastavit, chvíli o tom přemejšlet a jet znova, ale takhle omezenej časem jsem tam ke konci už jen tupě kroužil a nic mi to nedávalo i časy o ničem ( resp bez progresu )
-> Venca.: Tolik km je az moc. Člověk je schopnej se učit a vstřebat cca 300km.
Jako tocit kilometry je taky moznost..ale.
Jako tocit kilometry je taky moznost..ale.
-> Luky 23.12.20 10:43:02: 700 km na Nordschleife za den, to uz bude peknej masakr... pak ty naklady chapu
-> kpt.Budha 23.12.20 12:00:56: No tak nejaky Clio cup, dat vetsi brzdy, lepsi pneu ..Taky to neutahaš.
-> MVM: No jo, tak sem jsem nemířil ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> kpt.Budha 23.12.20 11:49:19: S klidným srdcem 991GT3, nebo jeste líp RS.. ( auto 3 sezóny a je to pecka.) ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky: "Ideálně přijet s autem na okruh po ose, odjet celodenní trackday a večer v klidu odjet domů. Jasně, existují auta, která přesně tohle zvládnou."
Auta ve stavu, jak je koupím ve fabrice? Strašně rád bych to chtěl vidět![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Auta ve stavu, jak je koupím ve fabrice? Strašně rád bych to chtěl vidět
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> kpt.Budha: -> T: Kluci to vite že prvni měsíce nebo rok vás to láká. Ale časem zjistíte že je to upne o něčem jiným. Me třeba vic uspokojuje ta práce, a zas jezdec je od toho anb ho napňovala ta jízda. Samozřejmě můžeš být z 50% dobry za volantem a to samy s nářadím. Ale pak se to láme a jsi dobry jen v ty jedny činnosti. Rikam ja se radeji vyblbnu ve Škodovce s tim ze jsem schopnej pripadnoi škodu sam opravit nebo zaplatit..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kpt.Budha 22.12.20 17:22:53: souhlas ![30](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/30.gif)
![30](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/30.gif)
-> MVM: Já jsem vždycky nedokázal pochopit, že mechanici prostě celý den dbají o auto, ale nemají chuť v tom pořád také jezdit ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> kpt.Budha: No tak ono obkroužit v tom půlhodinu v Brně 2:30 je taky něco jinyho než jet pod 2:00.. A na kaši je to okamžitě.. Ne prostě nechcu. Vetsi zazitek je se v tom nechat svézt. Teda pokud fakt neumíš tak dobre jet ze bys uzil tu jizdu.
-> MVM: Právě, že nejsem. Mičánek to předloni nabízel...
-> kpt.Budha: No pokud jsi silny zaplatit test okruhovyho Trofea ..tak to jsi jiny gang
No ja bych do toho nešel zkratka na sedadlo nedosahnu. I kdyz to láká, v životě jsem s těma autama nechtěl jet. A vim dobře proč.
Samozrejme jsem treba s formulí jezdil obcas v brně, ale velky auto kdyz chces neco vyzkoušet stoji ten kilometr provozu strasny prachy.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Samozrejme jsem treba s formulí jezdil obcas v brně, ale velky auto kdyz chces neco vyzkoušet stoji ten kilometr provozu strasny prachy.
-> MVM: Vždyť jo, byla to sranda. Já jsem jednou na jedno testování Huracánu nebo Aventadoru schválně psal...a tak nějak už to bylo hodně za mými finančními možnostmi. Navíc se to domlouvá dost dopředu, pak zaprší a projedu se výletním tempem a peníze vyhodím...
-> kpt.Budha: Že jsem na těch autech roky pracoval nebo jesze pracuju v omezené míře, neznamena ze se s tim lítá a kde kdo. Taky jsou to kolikrat auta zákazníků. Ja to beru jako že mi to železo prošlo rukama..
Ale vim jak to myslíš
Na druhou stranu citim jak to jde strašně dopředu,svym zpusobem,a zase z jednoho čistě úzkyho pohledu, se vyblbnneš třeba se škodovkou. Nejsou tam sice takový přetížení, ale taky je to za jiny penize..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale vim jak to myslíš
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: Nebude se někdy konat nějaká noční nenápadná projížďka vašich aut pro zájemce odtud? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy 16.12.20 10:29:39: No vidíš to ani nevim. Tak ono byla prvni uz 2017 s lichoběžníkem 991RSR. Bylo otázkou času kdy to posunou k nizssim modelům...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.12.20 10:28:36: Úplně Tě chápu. Ale jelikož tu mame i Huracany ,tak jsem za ty tvary toho auta rad. On je dnesni trend mi takovy kokpit, a to hezky co libilo driv zacina být retro. Stejne tak i zavodnici neumi jet se starym autem, proste vse jde rychle dopředu, otazka jak moc je to dobře..
-> MVM: Tohle má vepředu konečně lichoběžník, tak jsem taky moc zvědavý na recenze.
-> MVM 16.12.20 09:44:16: narovinu já z toho nejsem úplně odvareny. Technika bude asi super, ale sériová GT3 je hodně divná (kapota, díry v ní, celý zadek poplatny současné generaci, to křídlo taky úplně není můj šálek kávy) a tady to ještě umocní ten interiér. Já tyhle moderní kokpity a hlavně volanty co nejsou volantem nemám rád. ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Tuner#2: Sleduji uz delší dobu. Těším se až ji na jaře uvidim na vladtni oci pokud to pujde. Znam dobre předešlý generace - ale tohle ma byt ufo..
-> kpt.Budha: jen o minutu méně ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 11.08.20 16:38:44: sakra, mě chybí půl sekundy ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> SO545: vidíš, nemám...
Upravuji: jsem v Mostě rychlejší než dvojnásobný Mistr světa F1, a to s autem výrazně levnějším, než je speciální závodní speciál. Wohooo!!!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Upravuji: jsem v Mostě rychlejší než dvojnásobný Mistr světa F1, a to s autem výrazně levnějším, než je speciální závodní speciál. Wohooo!!!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 11.08.20 16:10:15: mas kamion ?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: jsem v Mostě rychlejší než dvojnásobný Mistr světa F1. Wohooo!!!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 23:16:47: Tohle je klasicky priklad te jednoduché závodní rovnice. Lehký auto, dobry motor,převodovka by mela byt vzdycky o stupinek lepší než motor, a potom "mezičlánek" kterej to umi ridit. A vznikne z toho treba takovy,relativně jednoduchý auto.
-> kpt.Budha 17.06.20 06:13:24: Asi od roku 2010/11 po té velké ráně, kdy měnil celé auto. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Pěkně s tím jede, to je pravda...až se mi nechce věřit, že to ty sériové nápravy se sliky takhle dávají ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> vhml 16.06.20 14:33:43: s tímhle souhlas, proto taky ta R5 umí jet srovnatelné časy byť nemá 500HP+ ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 14:23:13: samozřejmě je tam pár výjimek a zrovna Kučera s tím jede tuze hezky. Ale když to občas vidím některý na Korábu, turbo jak z Liazky, za rejdem čeká vteřinu než se milostivě nafoukne a pak to honí po celý silnici jak se to splaší. Když jsem koukal na onboardy ze Šumavy, tak ty R5 jely nahoru taky podobný časy jako vrchaři.
Hrozně mi to připomínalo Béčkový auta v San Marinu. Ono to má třeba 2x tolik koní než tam jely wrca. Ale napřed čekáš až se nafoukne, pak zas než přeřadíš, pak znova nafouknout. A to moderní auto prostě jede pořád dopředu a na nic nečeká.
Hrozně mi to připomínalo Béčkový auta v San Marinu. Ono to má třeba 2x tolik koní než tam jely wrca. Ale napřed čekáš až se nafoukne, pak zas než přeřadíš, pak znova nafouknout. A to moderní auto prostě jede pořád dopředu a na nic nečeká.
-> vhml 16.06.20 12:48:22: ty EVA z Radotína mají s bídou 400 a třeba Kučera s tím jeho monstrem jede moc pěkně, nehazel bych všechny do jednoho pytle. Navíc váha toho EVA nebude jinde než u R5, možná spíše naopak.
Co se týče Mirovo auta, výztuhy to nemá a jak říkáš většinou nejsou potřeba i když zrovna Radotín je docela s rallye vložkou tou sikanou co jedou. Jinak ona zrovna vlečka má na asfalt velmi vhodný úhel kyvani narozdil od LR nápravy, která je na asfalt nevhodná.
-> kpt.Budha 16.06.20 13:20:14: motor si dělá Míra sám, ono stačí nechat sériový spodek, udělat zlehka hlavu, dát jiné vacky a jses na krásných 140HP s prakticky neomezenou životnosti.
Co se týče Mirovo auta, výztuhy to nemá a jak říkáš většinou nejsou potřeba i když zrovna Radotín je docela s rallye vložkou tou sikanou co jedou. Jinak ona zrovna vlečka má na asfalt velmi vhodný úhel kyvani narozdil od LR nápravy, která je na asfalt nevhodná.
-> kpt.Budha 16.06.20 13:20:14: motor si dělá Míra sám, ono stačí nechat sériový spodek, udělat zlehka hlavu, dát jiné vacky a jses na krásných 140HP s prakticky neomezenou životnosti.
Takže dobrý motor, přeci jenom, je to vrch, takže motor zachrání i nedostatky na podvozku
Kdo z místních ho dělal ?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> kpt.Budha 16.06.20 09:45:36: no ono když se podíváš jak s těma Mitsu a Subama jedou. Když s nima Trojan jede podobný časy s jeho R5 s pomalu polovičním výkonem a váží nejmíň o metrák víc
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 12:15:42: na vrchy tomu naprosto rozumím a smysl to dává. Rány to žádný nedostává aby potřeboval výztuhy. Zdvihy kol taky minimální aby měla jiná osa kývání zásadní příos.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.06.20 12:15:42: na vrchy tomu naprosto rozumím a smysl to dává. Rány to žádný nedostává aby potřeboval výztuhy. Zdvihy kol taky minimální aby měla jiná osa kývání zásadní příos.
-> kpt.Budha 16.06.20 09:45:36: Jo nemá tam ani výztuhy, nic. Sériová přední i zadní vlečná náprava. To mě na tom baví nejvíc ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)