
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> vhml: to určitě ne ;-) ale dlouho pokukuju po druhém autě, takže si rezervuju jednu jízdu 

-> T 18.10.17 11:04:54: že by ses vysral na erko a koupil si hotový auto?
Jako mám to v plánu konečně po letech, takže by to neměl být problém.



Jako mám to v plánu konečně po letech, takže by to neměl být problém.
čistě teoreticky nepojede náhodou někdo mx 5, že by mě svezl ?
-> Kocvin 17.10.17 15:22:29: Čím dorazíš?
-> Luky: Tak nechtěl jsem to psát natvrdo 
-> Kocvin:

-> Kocvin:

-> Antony: Supr, díky.. 

-> Antony: tak to je dobrý, kdyby to bylo za účelem kontaktování pozůstalých, to bych si to teda dvakrát rozmyslel tam jet 

-> Kocvin: přijedeš, na bráně vyplníš list učastníka (kdybys boural a potřebovali konraktovat příbuzný) vjedeš do arealu, dojdeš koupit lístky a můžeš jezdit.
Chlapi jak je to s jízdama? Je potřeba nějaká registrace, či rezervace předem? Nebo prostě přijedu, zaplatím a jedu? :)
-> Tuner#2: Mě se to líbilo, pro diváky jedine drifty, ty udělají největší radost.
Pozor přezdívka tu vznikla za mé mladičké nerozvážnosti
a navíc to byla ironie, původně to mělo být Kopyto
Jinak je to určitě výzva pro ostatní, v autocamp 2018 přijdete a změříme si je
Pozor přezdívka tu vznikla za mé mladičké nerozvážnosti


Jinak je to určitě výzva pro ostatní, v autocamp 2018 přijdete a změříme si je

-> MVM 04.10.17 20:27:15: To si klidně rýpni
Soudíš dle onboardu a nebo venkovního videa? Nejet zatáčku ze široka může mít svůj důvod. Např. v Mostě zadní vracák jsem dlouho jezdil ze široka a je to blbě. Tady ta zatáčka šla jet více venkem, ale chtěl jsem si tam zakravnout a rád si nechávám nějaký prostor na chybu. Přece jen se pořád víc bojím o auto a toho umu jsem za volantem nepochytil tolik co šikula. Ten vzdává hold svému nicku, konec konců ukázal to druhým místem na slalomu jak v Mostě, tak prvním v Běšinech pokud mě paměť neklame.

Soudíš dle onboardu a nebo venkovního videa? Nejet zatáčku ze široka může mít svůj důvod. Např. v Mostě zadní vracák jsem dlouho jezdil ze široka a je to blbě. Tady ta zatáčka šla jet více venkem, ale chtěl jsem si tam zakravnout a rád si nechávám nějaký prostor na chybu. Přece jen se pořád víc bojím o auto a toho umu jsem za volantem nepochytil tolik co šikula. Ten vzdává hold svému nicku, konec konců ukázal to druhým místem na slalomu jak v Mostě, tak prvním v Běšinech pokud mě paměť neklame.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.10.17 06:25:08: Musím si malinko rýpnout A on je důvod nejet stopu ze široka? Teda pokud nejedu defenzivní stopu?
Ono je to vidět pouhým okem že ten čistý průjezd je pochopitelně rychlejší - no zkus si to i ,byť dost nepřesně změřit stopkama,kolik dostaneš na těch dvou zatáčkách .. Mě přišlo že jsi to jel příliš křečovitě,ale pokud to byl záměr pro diváky - tak to je jiná.
Jinak Eidy díky dvoulitru si může na ty malý kvalty dovolit prodriftovat téměř celou trať
. Tam už je to zase škoda pneumatik pokud nemá (ty zadní) na zničení ..

Jinak Eidy díky dvoulitru si může na ty malý kvalty dovolit prodriftovat téměř celou trať

-> sikula 04.10.17 09:49:19: Díky za poklonu.
-> Vojťas 04.10.17 12:43:48: Říká ten co lítá s kyvkou dveřma napřed?

-> Vojťas 04.10.17 12:43:48: Říká ten co lítá s kyvkou dveřma napřed?

-> Eidy: A v aute, je to 3x lepsi

-> Eidy: holt kdyz sedis v tom tak se to asi ani nemuze omrzet 

-> Vojťas: Já jel poslední jízdu a organizátoři se v půlce sebrali a prostě odešli. Ale chápu, že je to dokola pořád to samé. 

-> sikula: -> Tuner#2: -> Antony: Tak jasne, Honzova jizda je pekna a zatacka pro divaky zajimava. Ale osobne me to u Eidyho videa prestalo v pulce bavit, mozna jen ze zavisti
ale i zajem organizatoru opadal
Ale kdyz si Pepo projizdel ty, to me upoutalo, krasne cistej rychlej prujezd. Nikdo prece s formulema nedriftuje 



-> Vojťas: Honza jel fakt pekne! pro diváky. U mě to je nuda.. na 3ku už se to špatně trhá. Pneu super, jsem spokojen, hranu urcite mají, řekl bych ze ji i poznám, ale musis se s tím naučit, mam je na aute 50km

-> Antony - zrušená registrace 04.10.17 05:44:10: Je to tak, jede to vic ze siroka a ma nove, pekne lepive pneu. Tady neslo o cas a jelo se pro oko divaka. Stali tam vsichni ze srazu v tehle zatacce.
-> Vojťas: Pepa jede jinou stopu, víc si zatáčku narovnává a vyhýbá se právě nerovnostem 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.10.17 22:56:19: Zajimavy rozdíly průjezdu Tebe a šikuly. Tobe se to tak rozhoupe v ty jedny zatacce a zadek leti kam chce mi prijde. Pepan to ma takovy pekny cisty 

-> Tuner#2: Mě pivo došlo, tak piju Sauvignon Blanc 2015. 

-> Eidy 03.10.17 22:57:51: Nějak jsem to u druhého piva překonal 

-> Eidy: Lnáře jsou pasé a já prahnu po nákupu
tak uvidíme podle auta




-> Luky: tak ne, pravdu máš
ale zbytek platí




-> Eidy 03.10.17 14:31:35: Já jsem tady od pondělka 

-> T: No kdyby Ti to bylo málo, tak v sobotu je tady za Kladnem velká burza. Sám nevím, jak to udělám.
-> Eidy 03.10.17 14:31:35: Chci jet v neděli pokud nebude extra zima. V sobotu jsem na slalomu dopoledne, odpoledne třídní sraz. Do toho bych se chtěl cestou stavit v Kramolíně alespoň v depu. Nechápu jak je to natřískaný a příští víkend nic není... 

-> T: burza ve Lnářích/Tchořovicích byla teď... Je zase?
A kdo plánujete Kramolín, tak se jede v neděli. V sobotu jsou jen přejímky a tak.
A kdo plánujete Kramolín, tak se jede v neděli. V sobotu jsou jen přejímky a tak.
-> Eidy: to je víkend tohle
burza Lnáře a naproti slalom a pak Kramolín a ke všemu mám rally Příbram za barákem a teď ještě tohle

burza Lnáře a naproti slalom a pak Kramolín a ke všemu mám rally Příbram za barákem a teď ještě tohle

Kdo se chystá o víkendu do Mostu? Program na sobotu vypadá takto:
9:00 - 9:30 30 Tourenwagen Cup qualifying 30 min
9:40 - 10:25 45 FIA ETCC free practice 45 min
10:35 - 11:10 35 Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe qualifying 35 min
11:20 - 11:40 20 HAIGO ADAC Historic Cup - Formelfahrzeuge qualifying 1 20 min
11:50 - 12:10 20 HAIGO ADAC Historic Cup - Tourenwagen qualifying 1 20 min
12:20 - 12:50 30 FAS AČR Czech Trophy - regularity drive regularity drive 2 from pit lane 30 min
13:05 - 13:55 50 Tourenwagen Cup race 1 13:20 standing 25 min
14:15 - 14:45 30 FIA ETCC qualifying 30 min
14:55 - 15:45 50 Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe race 1 15:10 standing 25 min
16:00 - 16:50 50 HAIGO ADAC Historic Cup - Formelfahrzeuge race 1 16:15 standing 12 laps
17:05 - 17:55 50 HAIGO ADAC Historic Cup - Tourenwagen race 1 17:20 standing 12 laps
9:00 - 9:30 30 Tourenwagen Cup qualifying 30 min
9:40 - 10:25 45 FIA ETCC free practice 45 min
10:35 - 11:10 35 Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe qualifying 35 min
11:20 - 11:40 20 HAIGO ADAC Historic Cup - Formelfahrzeuge qualifying 1 20 min
11:50 - 12:10 20 HAIGO ADAC Historic Cup - Tourenwagen qualifying 1 20 min
12:20 - 12:50 30 FAS AČR Czech Trophy - regularity drive regularity drive 2 from pit lane 30 min
13:05 - 13:55 50 Tourenwagen Cup race 1 13:20 standing 25 min
14:15 - 14:45 30 FIA ETCC qualifying 30 min
14:55 - 15:45 50 Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe race 1 15:10 standing 25 min
16:00 - 16:50 50 HAIGO ADAC Historic Cup - Formelfahrzeuge race 1 16:15 standing 12 laps
17:05 - 17:55 50 HAIGO ADAC Historic Cup - Tourenwagen race 1 17:20 standing 12 laps


-> Luky 03.10.17 12:31:06: 4x4 , aktivní dif a dělá to pou? To je určitě dehtová oktávka s haldexem f čipu
Jen ten hliník mi tam nesedí. Asi nějakej hustej tunng, možná spojlery. A spletl sis lišky s briketama :-D



Ále... Swapnul jsem jinej motor do tisícovky
Teď je pod přední kapotou, má to velký turbo s vodou chlazeným IC, z výfuku lítají lišky a dělá to POU. Při tom jsem swapnul i stálý pohon 4x4 s aktivním (bohužel jen) zadním diferenciálem. A celý je to swapnutý v jiný kastli, částečně v hliníku. Takže vlastně zůstala jen ta červená barva... 
Více info v Mostě nebo teď o víkendu v Kramolíně


Více info v Mostě nebo teď o víkendu v Kramolíně

-> Luky: stejná otázka, co jsi pořídil?
-> vhml: správně je: "To se tam nevejde! Au!" "No vidíš"
-> vhml: správně je: "To se tam nevejde! Au!" "No vidíš"
-> Luky: s cimtím tam vlastně chceš jet ? 

-> Luky 02.10.17 21:44:51: jj, první co jsem viděl, že bude rozmlácenej celej předek.
-> vhml: no hlavně že to nezakoplo 
Tady jsem teď taky 2x probrzdil, a když se to chtělo po čumáku hrnout ven po tečně, tak mně bylo ouvej, protože s tímhle s ručkou nic nevymyslíš. Naštěstí stačilo odbrzdit a vešli jsme se...

Tady jsem teď taky 2x probrzdil, a když se to chtělo po čumáku hrnout ven po tečně, tak mně bylo ouvej, protože s tímhle s ručkou nic nevymyslíš. Naštěstí stačilo odbrzdit a vešli jsme se...
-> Luky 02.10.17 14:03:32: uznávám, že ne vždycky se mi taky zadařilo
A to ještě na ty krátký rovince proběhla rychlá diskuze ve stylu: To se tam nevejde - Ale vejde, uvidíš


Přináším konečný harmonogram na jízdy veteránů v Mostě 6. - 7. 10.
PENRITE CLASSIC CUP V Mostě
HARMONOGRAM NA 6/10/2017 a 7/10/2017 PENRITE CLASSIC CUP / FAS CZ TROPHY
6.10.2017
9:00 Briefing
13:20 - 14:20 Trénink 60´
16:00 - 16:30 Trénink 30´
7.10.2017
16:00 - 16:30 Závod 30´
O hodinu později vyhlášení.
Cena: 2500,-Kč vč. licence od AČR a obědů na pátek a sobotu.
Ubytování rádi zajistíme. Případné přihlášky či dotazy směřujete na info@penriteclassiccup.cz nebo na tel. 777 666 556
Pro auta vyrobené do roku 1985. Vyjímku tvoří závodní vozy škoda do roku 1990.
Není potřeba žádná homologace. Jen přilba.
Ze zajímavých aut jede:
Standa Hajdušek - Tatra 603 B5
Petr Bořke - Asi Š130RS
Leoš Hradil - Škoda 1000 MB
Martin Dundálek - Chevrolet Corvette C3
kámoš se závodním Ranault R5
všichni jste zváni !!
PENRITE CLASSIC CUP V Mostě
HARMONOGRAM NA 6/10/2017 a 7/10/2017 PENRITE CLASSIC CUP / FAS CZ TROPHY
6.10.2017
9:00 Briefing
13:20 - 14:20 Trénink 60´
16:00 - 16:30 Trénink 30´
7.10.2017
16:00 - 16:30 Závod 30´
O hodinu později vyhlášení.
Cena: 2500,-Kč vč. licence od AČR a obědů na pátek a sobotu.
Ubytování rádi zajistíme. Případné přihlášky či dotazy směřujete na info@penriteclassiccup.cz nebo na tel. 777 666 556
Pro auta vyrobené do roku 1985. Vyjímku tvoří závodní vozy škoda do roku 1990.
Není potřeba žádná homologace. Jen přilba.
Ze zajímavých aut jede:
Standa Hajdušek - Tatra 603 B5
Petr Bořke - Asi Š130RS
Leoš Hradil - Škoda 1000 MB
Martin Dundálek - Chevrolet Corvette C3
kámoš se závodním Ranault R5
všichni jste zváni !!
-> Luky 02.10.17 16:37:02: Tak ono to má taky jiné nájezdové rychlosti než kilo co se dá ubrzdit bokem 

-> Tuner#2: no každou ne, ale zkoušel jsem leccos
Jak říkám, žil jsem v tom, že se na tom brzdy uvařit nedají. Když teď vím že jo, přistupuju k tomu jinak. Víc toho tady nevyřešíme, musíme to holt otestovat 


-> Venca. 02.10.17 14:55:33: Tak pokud držel nafoukané turbo každou zatáčku, tak ten Most bude při rozumném zacházení možná i lepší. 

-> Venca.: tohle jsem slyšet nechtěl :) Uvidíme...
-> Luky: Trať v písku na brzdy náročná není, v Mostě trpí daleko víc, teda takový jsou moje zkušenosti.
-> vhml: s těmahle gumama a mechanickýma transmisema se mi nepodařilo vymyslet nic kloudnýho, kde by kastle měla delší trvanlivost než jednu zatáčku
Tak jsem to radši ani nepokoušel, nerad bych, aby to někam upadlo. Ale možná jsem srab 


-> Luky 02.10.17 13:40:32: Písek při Revivalech s kyvkou celej ubrzdím bokem, to tohle zahraniční technika neumí?

Každopádně jestli jedeš taky tak bych si případně zarezervoval jednu zážitkovou jízdu :-)



Každopádně jestli jedeš taky tak bych si případně zarezervoval jednu zážitkovou jízdu :-)