
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most 2013
2,06 octavia cup 1 zavody 

-> jourin: 92 jo?
slušný.. chudák malá... ale její čas příjde
kazdopadně to musím vidět 



-> Qwak: No realne to je, ale nejdriv musi projit repasi, naposledy byla nastarotvana v roce 1992 :-( Takze s tim kolik toho mame rozdelaneho to nevidim drive nez za rok :-(
-> Eidy: 29.03.13 22:30:14 Jen tak na okraj tohle neni M3 to bude klasická kastle 2dv se šestiválcem M20 a ostrou Etou převrtanou na 2,8. Ale to nemění nic na tom že jede čistou stopu

-> jourin: je nějaká reálná možnost že by se na most dostala i ta černá bestie?
??

-> jourin: S M3, tam bohuzel nemam nic:( Jako ridic jen 3 kola v octavce a byl jsem rad, ze jsem se dostal pod 2:30.
-> TTomas: Ja ho mam 2:04 s M3 E46 kabrio na seriovych gumach :-) Kolik tam mas ty? :-)
Jen znova opakuju, lidi z Mostu povazujou za slusnej cas cokoliv pod 2:10 a Octavia Cup tam jezdil kolem 1:55 :-)
Jen znova opakuju, lidi z Mostu povazujou za slusnej cas cokoliv pod 2:10 a Octavia Cup tam jezdil kolem 1:55 :-)
-> kamikaze: Tak to je hezká fotečka. 

Záběr kousek víc doprava a měl jsem feldu zvěčněnou taky
Do příště musím udělat nějakej tuzing
petrbaca.cz/races/.../DSC _0076_copy.jpg

petrbaca.cz/races/.../DSC _0076_copy.jpg

-> Šediváček: Ten zadek ještě vůbec není dodělanej ani odladěn, mám tam ještě pružiny s kyvky a vlečkový tam teprve budu dávat a až s kolama laborovat o kolik dolu..
Jak je vůle na drážkách tak se to i tak povolí, už je to i dokázano:-) neboj ještě se snad svezem, pak jsi jezdil dobře
Jak je vůle na drážkách tak se to i tak povolí, už je to i dokázano:-) neboj ještě se snad svezem, pak jsi jezdil dobře

-> TTomas 29.03.13 14:36:54: O voze a o koze
JJ tak teď už souhlas
Až tam bude skládaný 6q a samosvor, tak je na 2min. jako vyšitejch
-> Eidy 29.03.13 15:38:51: Závada o které víš, není závada
ale pár fotek tam máš. Pokud bys chtěl větší, můžu zařídit.



-> Eidy 29.03.13 15:38:51: Závada o které víš, není závada

Ty jo, člověk tu 2 dny není a má číst takový romány :)
-> TTomas: Sice mě těší, že si slibuješ takový časy, ale nevím, nevím. Vím, že traťoví komisaři mi před lety říkali, že pod 2:10 se to bere už jako slušnej čas.
-> Tuner#2: Světlo svítí. Většinou.
-> TTomas: Sice mě těší, že si slibuješ takový časy, ale nevím, nevím. Vím, že traťoví komisaři mi před lety říkali, že pod 2:10 se to bere už jako slušnej čas.
-> Tuner#2: Světlo svítí. Většinou.
-> Tuner#2: 8s..reagoval jsem na na ten cas a ne na osu kejvani. Za ladeni auta povazuju i ladeni skrine, takze v tom se shodneme a i z videa je jasne videt, ze jsou tam jeste slusne rezervy. Auto uz nesedi, tak jak by melo, nemuze poradne vyjizdet ze zatacek ani brzdit na posledni chvili a jak tu i ty pises, casto taha 4 z nesmyslnejch otacek. To jsou vsechno sekundy a ne desetiny. Navic to Clio co tu popisujes jako jinou ligu melo v dobe kdy jezdilo ty 2 minuty velice podobnej pomer kone na kilo jako Eidy. Vsak si pockame rok dva a uvidime kam se Eidy dostane. 
-> jourin: S M3 je to rukama a ne autem:) Navic kolik z Vas melo Most najetej tak jako Eidy a co myslis pod pojmem sportovni gumy?

-> jourin: S M3 je to rukama a ne autem:) Navic kolik z Vas melo Most najetej tak jako Eidy a co myslis pod pojmem sportovni gumy?
-> Tuner#2: +35W na vykonu
-> radekp 29.03.13 06:16:52: www.cliosport.cz/forum/vi
ewthread.php?forum_id=7...
-> Jindas: verim. Ja taky koukal jak blaznen jak to s tim autem najednou cvici. Oni tupejsi vacky jsou na to celkem imunni, ale pokud mas 300+ a vrchol kroutak v otackach smrti seriovyho motoru, tak je to nutnost.
A to je pet sekund na posranejch dvou kilometrech do vrchu, kde vsechny rejdy jedes na seriovou dvojku, jen na rovince tam das trojku o jedinej zub kratsi.
A to je pet sekund na posranejch dvou kilometrech do vrchu, kde vsechny rejdy jedes na seriovou dvojku, jen na rovince tam das trojku o jedinej zub kratsi.
-> vhml: To samý mě říkal Peklo-Evo-Luboš... prej tehdá jezdili se škodovkou seriovou převodovku na 3.9tce, nejsem si jistej,ale řikal něco že měl taky najetou trať někde kolem kostelec nad orlicí a jezdil jí za 2:33,poté tam dal na tom samém motoru 4.5 s LR kolečkama a najedno tradá 2:18 .... Sp4rco je mi svědkem,že mi to takhle řikal...
Tak ono obecne dostat dolů každou sekundu už je pak sakra problém.
Znám to z Korábu, nedávno jsem to počítal a nahoru už jsem ho letěl víc jak 100x při závodech. A v průběhu vývoje auta to prostě byly dvě desetiny sem, půl sekundy tam, začínali jsme na 2:02 ( sériový motor 120 to má za cca. 2:15 ), pak dlouhý léta 2:00 a nějaký desetiny, jednou omylem zázrak v podobě 1:59,9. Ovšem o zub jiná trojka udělala na 2km 5 sekund! a povedlo se asi 1:54,8
Takže Eidy, převodovku :-)
Znám to z Korábu, nedávno jsem to počítal a nahoru už jsem ho letěl víc jak 100x při závodech. A v průběhu vývoje auta to prostě byly dvě desetiny sem, půl sekundy tam, začínali jsme na 2:02 ( sériový motor 120 to má za cca. 2:15 ), pak dlouhý léta 2:00 a nějaký desetiny, jednou omylem zázrak v podobě 1:59,9. Ovšem o zub jiná trojka udělala na 2km 5 sekund! a povedlo se asi 1:54,8
Takže Eidy, převodovku :-)
-> Tuner#2: nemáš link na to Clio? před rokama jsem na to koukal a už tehdá to byl mazec...
-> jourin 29.03.13 01:05:26: Já to vím co je real a co ne, Most mám docela nastudovaný
Jinak jsem koukal k Lukášovi a už má zas trochu jiný data od posledka co jsem koukal:
Clio Sport Ph1 239Ps/233Nm/860kg Autodrom Most 1:54,35
Když to mělo kolem 200HP tak právě jezdil kolem 2min. ale jak říkám to je jiná liga po technické stránce.
Tím nechci schazovat Honzovo auto, on zcela jistě ví jak to myslím

Clio Sport Ph1 239Ps/233Nm/860kg Autodrom Most 1:54,35
Když to mělo kolem 200HP tak právě jezdil kolem 2min. ale jak říkám to je jiná liga po technické stránce.
Tím nechci schazovat Honzovo auto, on zcela jistě ví jak to myslím

-> Tuner#2: -> TTomas: Jezdili jsme v Moste v podstate se seriovyma BMW M3, melo to akorat sportovni gumy.. a cokoliv pod 2:10 bylo povazovany za velice slusny cas. Kolem dvou minut tam jezdili lidi s radove jinyma autama.. typu cenej kun na cerveny kapote (taky seriovky)
Jinak treba auta upraveny na Octavia cup tam litali cca 1:55
Jinak treba auta upraveny na Octavia cup tam litali cca 1:55
-> sikula 28.03.13 20:37:20: Aha, tak to je pešek, NJ volný náboj se umí povolit rychle, to znám ze začátků s vlečkou
-> TTomas 28.03.13 20:50:19: 8°? Pokud je to prověřené, tak pro mě nová informace. Výkon to má cca. dvojnásobný. Původní motor měl určitě kolem 80 - 85HP protože na cílovce jsme jezdili na stejno. Teď je tam vše sériové, jen jednotka to umí pustit dál, takže Eidyho odhad na 150 - 160HP bude cca. správný. Pokud něco neudělá s odstupňováním převodovky a bude tam pořád jen na chvilku trojka při výjezdu a jinak všude tahá zbytečně dlouho 4řku, tak se na 2min. nedostane ani náhodou. 2min. jezdí známej s Clio Sport, nově postavenej motor 212HP na brzdě, komplet vykuchaný, 305mm brzdy v 15" kolech R888 a skládaná převodovka. Z onboardů je to prostě někde jinde...

-> TTomas 28.03.13 20:50:19: 8°? Pokud je to prověřené, tak pro mě nová informace. Výkon to má cca. dvojnásobný. Původní motor měl určitě kolem 80 - 85HP protože na cílovce jsme jezdili na stejno. Teď je tam vše sériové, jen jednotka to umí pustit dál, takže Eidyho odhad na 150 - 160HP bude cca. správný. Pokud něco neudělá s odstupňováním převodovky a bude tam pořád jen na chvilku trojka při výjezdu a jinak všude tahá zbytečně dlouho 4řku, tak se na 2min. nedostane ani náhodou. 2min. jezdí známej s Clio Sport, nově postavenej motor 212HP na brzdě, komplet vykuchaný, 305mm brzdy v 15" kolech R888 a skládaná převodovka. Z onboardů je to prostě někde jinde...
-> sikula: No zdálo se nám to, že ten zadek máš dost tvrdej a hodně to klouzalo a moc se nenaklánělo. A s tou matkou to je nějaký divný ne? Když jí vemeš na 350Nm a zajistíš, tak snad není možný, aby se to povolilo..no škoda, mohla být sranda při nějakým tom nahánění.
Ty jízdy zezačátku sme jezdili jak autoškola 


-> TTomas: : docela by mě to zajímalo a nejraději 2x, kdyby se mi povedlo nějak odstranit tu vrtuli...pro zajímavost
tak uvidíme, jestli se mi letos poštěstí


tak uvidíme, jestli se mi letos poštěstí

-> T: Tak to pardon. Mozny je vsechno, tak to koukej nekde odbrzdit

-> TTomas: : pohoda, já jen, že psával právě kolem 85,ale na brzdě to nebylo
jen detail, že i dvojnásobek snad u každého auta je mazec

jen detail, že i dvojnásobek snad u každého auta je mazec

-> T: Zaprve pisu skoro a je to urcite vic jak 2x, takze to napsat muzu ne? Navic ted je tam kolik 160-180hp? No a kolik tam mel pred tim? 60-70hp?
-> TTomas: : myslím, že 3x jsi přepískl ;-)
edit : jinak souhlas :-)
edit : jinak souhlas :-)
-> Tuner#2: Je to sice jen 8 a ne 10, ale to neni podstatne. Ja se pozastavuju nad tim, ze silne podmotorovaneho auta udelal premotorovane (skoro trojnasobny vykon) a vysledek tomu neodpovida. Verim, ze az to Eidy doladi a vyjezdi se bude atakovat hranici 2minut, coz jsem prave od nej i ocekaval
-> Tuner#2: Já vím, nemám ještě hotové kola a tak jsem se jel svést na 15kách a nechci auto snižovat podle nich, když budu jezdit 14ky... No a příběh zraloka Pepíka je v tom, že soudruzi co mi dělali náboje, tak udělali volnějsi drážkování na náboji a náboj se v prvním kole povolil a dojel jsem jen tak tak, v depu jsem měl matici náboje v kole a zajištěné a utažené to bylo.
-> Tuner#2: Tak o kyvce tu nepisu, to je mi jasny, ze to je uplne jina liga. Jen jsem si nebyl jsitej tema stupnema co ma ta Eidiho naprava
Ono ma Eidy ty Acka hodne velky no...

-> TUNER 28.03.13 17:21:25:
-> sikula 28.03.13 17:30:54: Když tě tu vidím, hned na prvním videu od Šediváčka jsem Tě zahlédnul. Cos tam vyváděl pod Matadorem?
Chce to ten zadek hodně snížit, je to nějaký nakopnutý. 

-> sikula 28.03.13 17:30:54: Když tě tu vidím, hned na prvním videu od Šediváčka jsem Tě zahlédnul. Cos tam vyváděl pod Matadorem?


-> TUNER: 

Tuner#2 28.03.13 10:07:39 napsal: ........pokud ho má dostatečně dlouhej......
Toť otázka na Eidyho nebo nějaký jeho slečny....
Toť otázka na Eidyho nebo nějaký jeho slečny....

Ještě silnější stabilizátor na předek, to už je asi blbost, co?
-> Syny 28.03.13 11:49:19: Úhel kývání je 10° což je diametráně odlišné od kyvky. Už vlečka má "problém" že ta kružinice je pro ten účel co píšeš malá a při statickém odklonu hobluješ při hrabání proste vnitřky gum. Navíc propružení u Eidyho je v řádů max. 2 - 3cm takže o nějaké kružinici a "narovnání" kola nemůže být řeč.
-> Syny: ona by pružila, kdyby na tak tvrdým autě měla kam :-)
Hrabání vnitřního kola jsem vyřešil vzadu odklonama. Zmenšil jsem o 1stupeň, nehrabe to jako debil a nežere to tolik gumy.
Hrabání vnitřního kola jsem vyřešil vzadu odklonama. Zmenšil jsem o 1stupeň, nehrabe to jako debil a nežere to tolik gumy.
-> Tuner#2: Coz by mela ale podchytavat naprava pruzici mirne po kurznici a tedy by mela vytvaret po nakloneni kastle na vnitrnim kole "V" a tim kolo (ktere ma odklony do A) teoreticky narovnavat. Nebo ta naprava co ma Eidy po kruznici nepruzi?
-> TUNER 28.03.13 08:59:49: Právě, že podle videa jsem to měřil a časy naprosto stejné... V podvazku to nebude pokud ho má dostatečně dlouhej, mě se auto naklání ještě víc a no problem. Spíš bych to viděl na opravdu tuhé odladění a velký odklon, který je dobrý na opření vnějšího kola v zatáčce, ale bohužel špatný na trakci vnitřního kola kdy se kolo odlehčí a jede prakticky po hraně díky odklonu + náklonu kasle.
-> Tuner#2: Vim že už se to řešilo,že to bude v zatáčkách lepší,ale myslim že celkovej čas bude lepší bez spolujezdce. Ne jen na cílovce,ale každej výjezd ze zatáčky bude rychlejší atd. Já s hrabajícim kolem problémy neměl....jestli ono to nebude těma "podvazkama" ))
-> Tuner#2: Ne kolo neulítlo, jenom nezabíralo.
Neposuzuju podvozky ostatních ale naše, protože jsme byli asi už se 4tou škodovkou a tuta měla úplně sériový podvozek.
-> Eidy: No abych pravdu řek tak nevím proč ten podvozek ladíš, podle mě už ho máš dost vyladěný.
Jak už jsem psal myslel jsem podvozky na našich autech.
Také nějaké videa od nás.:
www.stream.cz/uservideo/8 03027-autodrom-most-jaro-2 013-prvni-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03043-autodrom-most-jaro-2 013-treti-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03047-autodrom-most-jaro-2 013-ctvrta-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03069-autodrom-most-jaro-2 013-pata-jizda


-> Eidy: No abych pravdu řek tak nevím proč ten podvozek ladíš, podle mě už ho máš dost vyladěný.


Také nějaké videa od nás.:
www.stream.cz/uservideo/8 03027-autodrom-most-jaro-2 013-prvni-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03043-autodrom-most-jaro-2 013-treti-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03047-autodrom-most-jaro-2 013-ctvrta-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03069-autodrom-most-jaro-2 013-pata-jizda
-> TUNER 27.03.13 16:09:48: Spolujezdec se zase hodí v zatáčkách, myslel jsem když pojedu bez jak se nezlepší čas. Na cílovce jsem byl rychlejší, ale všude jinde pomalejší a hlavně to bylo znát v táhlých zatáčkách třeba pod Matadorem 

Ono by stačilo vyhodit sedačku se spolujezdcem a hned máš nějakejch 80-90 kg dole.
-> TTomas 26.03.13 20:43:04: Rozdíl v čase je propastný, stáhnout v Mostě 10 sekund to už je rozdíl třídy a tuplem když se to blíží ke 2min. tam už to pak jde po sekundách...
-> TTomas: To by chtělo. A taky samosvor. V zatáčkách na výjezdu už bych mohl zrychlovat, ale vnitřní kolo prostě hrabe.
-> Eidy: Jo na ten celkem malej rozdil v casech chledem k vykonu jsem koukal, ale verim, ze mas s novym motorem jeste velke rezervy. Taky by to na zadek urcite chtelo sirsi pneumatiky.
-> Šediváček: No nevím, nevím o nápravách a podvozku by tu vznikla dlouháá debata 
