-> ajok: Možná jsem to špatně napsal, ale ono to omezí spotřebu právě proto, aby se baterie nepřehřála a nezničila. Holt ta technologe není v tomhle smyslu ještě dotažená. Ale to se bavíme o extrémním zacházení. Nordschleife stejně jako další okruhy vyžadují extrémní proudy. Ono je to taky kombinace slabých brzd, kdy rekuperace tu baterku dála přehřívá. Na silných brzdách se rekuperace vypne, čímž se tepelné zatážení baterie sníží a vydrží dýl. Stejně to celé kolo zřejmě nedá, ale...
Panebože, já tu obhajuju autíčko na baterky. Jdu se zastřelit.
Já prostě budu dál jezdit s Kóčou v kombinaci s ICE motorem a hotovo.
Edit: Když baterka dosáhne určité tepelné hodnoty, tak to omezí maximální proud a hotovo. A pak to prostě jede jak obyčejný auto, dokud se baterka neschladí.