Tak v rfactoru najeto 25 kol, tedy cca 500km. V některých pasážích začínám mít jistotu, někde stále ještě bloudím a pletu si zatáčky.
Ještě by to chtělo věnovat se přípravě auta. Abych sice neznal trať nazpaměť, ale neměl s čím jet.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Tuner#2: Ty M3 od 28:15 jsou teda nářez.
Hraju si tady s fotkama a už mě nebavila muzika, tak poslouchám auta. Když na severní smyčku pustí FXX, tak sned už všechno
ale zřejmě protekce, protože to ke konci videa i filmujou.
Každopádně čas 8:20 neskutečné nasazení ve Ferrari, to se moc nevidí a hlavně čas 28:15 dvě M3jky na severní smyčce + hned potom E30, která asi nebude moc sériová

Každopádně čas 8:20 neskutečné nasazení ve Ferrari, to se moc nevidí a hlavně čas 28:15 dvě M3jky na severní smyčce + hned potom E30, která asi nebude moc sériová

Samozřejmě, že s relativně slabou škodovkou nebude nárok na přesnost stopy takový, jako s nějakou raketou. Tam, kde s Radicalem musí do zatáčky brzdit z 210 na 180, tam pojedu naplno bez ubrání 120. Ale na druhou stranu, ten okruh je zrádný. Každý den se tam rozbije několik aut a každý rok se tam zabije několik lidí. Trať je v některých místech málo přehledná, bez únikových zón. Do některých zatáček není vidět přes svodidlo v těsné blízkosti trati, do jiných přes horizont. 3 horizonty v řadě jsou naplno, za čtvrtým je vingl. Ve spoustě horizontů už se musí trefovat do následující zatáčky, která ještě není vidět. Nechci tam jet jezdit pomalu, ale zároveň nechci rozšířit statistiky. Chci v každém místě tratě vědět, kde jsem a jaká bude další zatáčka. A toho dosáhnu jen tím, že budu jezdit a jezdit a jezdit, když né na trati samotné, tak aspoň na její co nejvěrnější napodobenině. Bylo tu prezentováno video naftového citroenu AX pod 10 minut. Pokud si to z toho videa dobře pamatuju, tak to bylo po 7mi letech pokusů a 108 odjetých kolech. Kolik si my budeme mci na svou nejlepší jízdu kol dovolit? 2? 3? 4? Těžko víc.
Jo ale mám jednu podmínku. Na Ring pojedu první
.

Jsem rád, že i další přemýšlejí o účasti. Bylo by to fajn. Jinak na fóru k Ringu stále čekám na reakci a stále nic.
-> vhml: Hlavní je vědět, kdy zabrzdit...
Pánové, myslím že když se tam pojede škodovkama, tak vhledem k výkonu a dosahovaným rychlostem (až na Kóču nejspíš) je asi celkem fuk, jestli je trať v simulátoru 100% nebo jen 95%...
To je mi jasné, že žádná hra není přesná na 100%, ale beru to tak, že herní průmysl se vyvíjí a blízkost realitě je u 5 let starého rfactoru vyšší, než tomu bylo u her, které jsme pařili před 25ti lety. Je tedy možno získat aspoň přibližnou zkušenost z trati. Co se pak týče onboardů, vždy má daleko vyšší výnam onboard z trati, po které jsem sám jel a vím, jak to tam vypadá a kam trať vede, než když jen koukám na průjezd tratí naprosto neznámou. Tato hra už je na takové úrovni, že nějaký jízdní zážitek umožňuje a podle onboardů pak už jen srovnávám, že do té, či oné pasáže je lépe, nebo hůře vidět a jakou tam kdo jede stopu. A pokud jsou na videu z kamery přístroje, pak i vím rychlost, kterou se v kritických pasážích obvykle jezdí. Úplně ideální jsou pak videa, kdy auta, ač je to provozním řádem zakázané, jedou ve dvojici. Jedno porsche vepředu kreslí stopu a druhé ho zezadu natáčí. Tam jsou pak třeba místy vidět ty pokyny z "ideale linie", jako např. "tady zůstat co nejdéle vpravo a apex až na výjezdu a podobně."
-> H.: Žádná hra nění 100% přesná a ono to asi ani nejde. Když budeš srovnávat s YT, tak zjistíš, že i každý video je trochu jiný. Záleží, jestli je kamera vlevo nebo vpravo, jak je kamera vysoko a pokaždé to dá trochu jiný pohled na trať.
Tak další tréninkový večer. Vezmu-li to zjednodušeně, 1 kolo = 20km, tak mám najeto 240km.
Postupně si začínám pamatovat některé pasáže. Také jsem změnil tréninkový postup. Od bohapustého ježdění kolem dokola jsem přešel ke studiu mapy se snahou zapamatovat si názvy jednotlivých pasáží. Při ježdění se pak snažím vědět, kde jsem a co přijde a poté ještě srovnávám s onboardy z youtubu, abych vyloučil rozdíly mezi hrou a realitou. Protože, a to si asi nemusíme říkat, žádná hra není 100%ně přesná.
Postupně si začínám pamatovat některé pasáže. Také jsem změnil tréninkový postup. Od bohapustého ježdění kolem dokola jsem přešel ke studiu mapy se snahou zapamatovat si názvy jednotlivých pasáží. Při ježdění se pak snažím vědět, kde jsem a co přijde a poté ještě srovnávám s onboardy z youtubu, abych vyloučil rozdíly mezi hrou a realitou. Protože, a to si asi nemusíme říkat, žádná hra není 100%ně přesná.
-> Luky: abys u toho pukani neprasknul



-> Zazaa: no ja bych se nechlubil cizim perim ... v podobe externiho zavzadloveho prostoru v Toledu 1L :)
-> Zazaa: a co ten plaťák? 

-> H.: nahodou do Miaty se da sbalit na 3 tejdny v UK a i pivo se veslo (pravda jen na cestu tam a jeste ne celou a byl sem ridic :))
-> vhml: ať plaťák máš nebo ne, nech Pecu ať si vezme svůj, páč ten pohled jak ho kdovíodkud táhne za rapidem do Domažlic by byl k popukání
No a kdo teda vezme Žlutku?

No a kdo teda vezme Žlutku?

-> vhml: a platak mas nebo si mam vzit? Kdyzbych nemel odvahu jet po svych a v ramci participace na optimalizaci vydaju :)
-> H.: Spotřebáka mám taky Škodu, akorát blbej předohrab
takže to je snad jedno.

-> Luky 06.02.14 19:34:39: leda že bych vzal Sharana, v rámci optimalizace nákladů někomu zapřáhl plaťák a na Ringu jim ukázal jaká je v LPG síla 

-> Luky 06.02.14 19:34:39: Já když jsem nechtěně spočetl kolik budou stát letošní 4 rally a 2 revivaly, tak nemůžu na Ring ani pomyslet, natož něco plánovat




Když se to řeší na škodováckým webu, tak je to pro škodovky, ne?
Nebo to chcete pojmout stylem: "Já vemu mazdu", "Já volvo", "a já renaulta", "a společně jim tam ukážeme, jak jezdí v Čechách škodovácí."?
Nebo to chcete pojmout stylem: "Já vemu mazdu", "Já volvo", "a já renaulta", "a společně jim tam ukážeme, jak jezdí v Čechách škodovácí."?
-> vhml: a co Ty?

Zdravím, moc rád bych se taky účastnil. Asi bych vzal spotřebáka, protože by byl problém půjčit auto a podvál... Jinak jsem dost závislej na termínu, protže dovolený hlásíme půl roku dopředu
Každopádně když budu mít volno není co řešit a hurá do rajchu.

Kdo řekl, že je to výlet se škodovkama?
Přiznávám, že mě to fakt začíná vrtat hlavou...

Přiznávám, že mě to fakt začíná vrtat hlavou...
Plánuje - li se to jako výlet se škodovkama, je třeba tam jet se škodovkama. Také by pro mě bylo daleko jednodušší jet tam s méganem.
-> H.: to asi ne, jednak by se nevešlo na vlek ke Žlutce (
) a červená brzdová kapalina by se tam taky asi zapotila. Seriový motor by mě do těch kopců ani nevyvezl. A má to dost vůli v řízení. A gumy na houby. A ...
Jako byla by to super sestava ale myslím že asi ne
(taky už mě to napadlo, ale zase jsem to zapudil a doufal, že to tady nikdo nevytáhne. Teď o tom zase budu muset přemýšlet a kdoví jak to dopadne...
)
EDIT: nebo dvě kolečka s litrem a dvě s Mazdou? :)

Jako byla by to super sestava ale myslím že asi ne
(taky už mě to napadlo, ale zase jsem to zapudil a doufal, že to tady nikdo nevytáhne. Teď o tom zase budu muset přemýšlet a kdoví jak to dopadne...

EDIT: nebo dvě kolečka s litrem a dvě s Mazdou? :)
Když pojedeš s mazdou a s valníkem, co dovézt do Německa embéčko?
No vida, ono z toho výletu bude ještě něco zajímavýho
.

Já jedu také po ose.
-> Tuner#2:
Máš na Žlutce závěs? Já jen že až na Mazdě něco padne, tak že bychom to na cestu domů prohodili

Máš na Žlutce závěs? Já jen že až na Mazdě něco padne, tak že bychom to na cestu domů prohodili

-> Luky 06.02.14 14:55:59: Mazda 6 na severní smyčce při top speed za ní 120cka a ještě blikal aby mu uhnul, že bude předjíždět



-> Tuner#2: hele já myslím že to tam taková divočina nebude, samozřejmě tam bude většina aut rychlejších než my ale asi tam celkem zapadneme.
No kdybys chtěl takhle jet, to by asi šlo. A pokud ještě budeš mít bezzubou převodovku, můžu tě tam po okruhu protáhnout na laně
No kdybys chtěl takhle jet, to by asi šlo. A pokud ještě budeš mít bezzubou převodovku, můžu tě tam po okruhu protáhnout na laně

-> Peca 06.02.14 12:23:28: Tak překážet asi ne, když tam jezdí i AX v dehtu
ale já už bych se tam necítil ve své kůži. Přece jen v Mostě jede 20 aut, víš kdo je za Tebou rychlejší už na startu, toho si ohlídáš a pak jedeš svou jízdu. To tady nejde a asi mám posunutej strach o auto a i sebe věkem někam jinam než dřív (určitě se tady najde někdo, kdo řekne, že na to nemám koule a je to docela dost možné). Já bych do toho prostě bez podvalu nešel, ale po Lukyho nabídce o tom začnám malinko přemýšlet 


-> Luky: Šak to je na 2 večery, ne? 12 piv v řadě nedám. To leda když dělám přes léto na baráku, tak to zvládnu za celej den. Ale jinak ani omylem.
-> Eidy: tak to máš asi jinak nastavenou alkoholdehydrogenázu, já už si po vypití 12 piv ožralej docela připadám 

-> Luky: O ožrání nikdo nemluví. Teda já ne. Mě stačí na takovej vejlet 12 piv a pár řízků. Ale nějaká limča, hadry, atd.
-> H.: ty snad pochybuješ, že by Miata utáhla 1600kg a vešlo se do ní trochu piva?
Je to Mazda6, už tam s takovou taky jezdili:
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-nordschleife-live-kompl etni-reportaz
www.autoweb.cz/dlouhodoby -test-mazda-6-na-nordschle ife

Je to Mazda6, už tam s takovou taky jezdili:
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-nordschleife-live-kompl etni-reportaz
www.autoweb.cz/dlouhodoby -test-mazda-6-na-nordschle ife
Ta Tvoje mazda, to asi nebude miata....
Pokud pojedu s Mazdou, tak můžu někomu vzít plaťák s autem, pokud si to obojí dodáte
Utáhnu za ní 1600 kg a jel bych z Plzně.
Piva se tam do toho obrovskýho kufru vejde taky dost - 4 sudy a menší výčep
(akorát nevím jestli není zbytečný se táhnout přes celý Německo, tam se ožrat, den střízlivět a pak jet zase domů, aniž bychom se na Ringu sklouzli?
)

Utáhnu za ní 1600 kg a jel bych z Plzně.
Piva se tam do toho obrovskýho kufru vejde taky dost - 4 sudy a menší výčep

(akorát nevím jestli není zbytečný se táhnout přes celý Německo, tam se ožrat, den střízlivět a pak jet zase domů, aniž bychom se na Ringu sklouzli?

-> H.: já to mám o 300km dál.
Jsem k sehnání každé odpoledne..... třeba na mobilu.....
Jinka Žábu jsem letos viděl asi dvakrát. Není na nic čas. Pořád jezdím s inglessinou.
Jinka Žábu jsem letos viděl asi dvakrát. Není na nic čas. Pořád jezdím s inglessinou.
-> H. 06.02.14 13:28:30: jo to vím. Já myslel, že už jsi stvořil nějakej novej pohon.
A vůbec... Seš nějaký odpoledne k sehnání? Potřeboval bych k tobě na špionáž a prohlídku Žáby :-)
A vůbec... Seš nějaký odpoledne k sehnání? Potřeboval bych k tobě na špionáž a prohlídku Žáby :-)
Záleží na tom, odkud jsi. Od nás je to "jen" 600.
A dá se to. Dopoledne jsem vyrazil, od 5ti odpoledne se jezdilo, dal jsem 2 kola a v 8 byl na noclehu. Ráno jsem pak vyrazil zpátky a kolem páté byl doma.
Ale to je s opravdu sériovým autem a opravdu jet se tam projet. A samozřejmě kroužit s vědomím, že když z toho něco důležitého upadne (třeba předek), že jsi 600 kilometrů od domova.
A dá se to. Dopoledne jsem vyrazil, od 5ti odpoledne se jezdilo, dal jsem 2 kola a v 8 byl na noclehu. Ráno jsem pak vyrazil zpátky a kolem páté byl doma.
Ale to je s opravdu sériovým autem a opravdu jet se tam projet. A samozřejmě kroužit s vědomím, že když z toho něco důležitého upadne (třeba předek), že jsi 600 kilometrů od domova.
-> Peca: Tak záleží jak moc je to auto upravený. Třebaže Kóčou jedu na sraz po svých, 1500km přes Německo bych nejel. Do Kóči se toho moc nevejde (jak lidí tak věcí), nemá topení (v případě ranního chladu), celá cesta po dálnici (=nuda) a navíc jede za 10 litrů benzínu, zatímco Volvo s plátnem pojede 8-9 nafty. Kóča je auto pro radost a ne na cestování. Volvem to bude lepší pro posádku, levnější a vejde se tam víc krámů jako pivo, jídlo, pivo a foťáky. Ale hlavně to pivo.
.

ze sa vam do toho pletiem
-> Peca: to ani nebude problem vtej spolahlivosti, ale vtom, ze tam clovek istym sposobom ide pokusat osud a myslim, ze riesit dovoz auta z nemecka do CR rozbiteho na totalku je zbytocny stres, ktory moze pokazit uz aj tak eventualnou burackou pokazeny zajazd
-> Peca: to ani nebude problem vtej spolahlivosti, ale vtom, ze tam clovek istym sposobom ide pokusat osud a myslim, ze riesit dovoz auta z nemecka do CR rozbiteho na totalku je zbytocny stres, ktory moze pokazit uz aj tak eventualnou burackou pokazeny zajazd
To je tak nerealne dojet 900km tam, odjezdit okruh a dojet 900km zpatky po svych? To bych byl eventuelne opravdu jediny "blazen" se skodovkou jako na takovym delsim vylete s prekvapenim?
Ano, pokud pojedu, tak na plaťáku.
Nesériovosti bych se nebál. V Německu je možno napsat rám do techničáku, takže tam jezdí po ulicích auta s rámy a nikoho to nepřekvapuje. Nemyslím si, že by zkoumali, jestli tam napsaný je, neb onení. Přímo na Ringu jsem se s nějakým turistickým vyrámovaným BMW honil (a udolal ho). A kdyby, tak je to 10 šroubů a půl odpoledne vztekání a je venku.
Koně pochcípali při jubilejních 20. Běšinech na Čínově, od té doby je tam náhradní agregát s tímto nízkým výkonem. Také už nevečeřím, chci to dohnat na hmotnosti.
Nesériovosti bych se nebál. V Německu je možno napsat rám do techničáku, takže tam jezdí po ulicích auta s rámy a nikoho to nepřekvapuje. Nemyslím si, že by zkoumali, jestli tam napsaný je, neb onení. Přímo na Ringu jsem se s nějakým turistickým vyrámovaným BMW honil (a udolal ho). A kdyby, tak je to 10 šroubů a půl odpoledne vztekání a je venku.
Koně pochcípali při jubilejních 20. Běšinech na Čínově, od té doby je tam náhradní agregát s tímto nízkým výkonem. Také už nevečeřím, chci to dohnat na hmotnosti.
-> Eidy: kromě "plátna" vím 
