Nordschleife

prohledat
4667 příspěvků (zobrazeno 3751 až 3800) od 04.01.2011 do 24.07.2024, založil/a vhml
řadit dle data
20:04:49
13.05.2014
Eidy
Mám za sebou první kolo. Hyundai ix55, dvoutunová mrcha, brzdy ze sýra, řízení z gumových medvídků a vlhká trať. 14 minut :)
20:03:31
13.05.2014
-> Eidy: : benzínka u Ringu, tak povídej 4
20:01:58
13.05.2014
Eidy
Snímky staré asi 3 hodiny. :D
zvětšit Nordschleife - obrázek od Eidy vložen 13.05.2014 20:01:58
20:00:28
13.05.2014
Eidy
Kdo pozná benzinku? :)
zvětšit Nordschleife - obrázek od Eidy vložen 13.05.2014 20:00:28
18:16:43
13.05.2014
Jumbo
-> Syny: Já to už znám... Nejhorší je pár kiláků za Würzburgem v horách, tam to někdy stojí za to...
17:45:37
13.05.2014
Jezdeni ve stredu je varianta uterniho odjezdu.
16:14:22
13.05.2014
Syny
-> Jumbo: Fakt? Posledni dobou jezdim tendle usek dost casto na muj vkus a mam pocit, ze jedu furt po 3 proudej dalnici az na tech poslednich 200-300km. Nevim, mozna to klame :)
16:03:51
13.05.2014
kpt.Budha
Nějak se nemohu dopočítat...kdyby se jelo ve středu ráno, tak se ve středu stihneme projet? Nějak mi to pořád v hlavě nevychází :-)
14:33:45
13.05.2014
Jumbo
-> Syny: Všude 3 pruhy právě nejsou... Jenom kus kolem Norinberku, pak na novém úseku před Würzburgem a pak až před Frankfurtem. Teda aspoň na A3...
13:44:34
13.05.2014
Tentokrát na 3. pokus.
12:51:15
13.05.2014
Luky
-> H.: odstín se tentokrát trefil na poprvé?
11:47:51
13.05.2014
Syny
-> MVM 12.05.14 17:35:25: Na ceste Norinberg - Frankfurt - Kolin jsou vsude 3 pruhy a vic, takze se predjizdet normalne da i s pomalejsi soupravou. Jen v CR a pak za Rozvadovem k Norinbergu jsou tam dva...
upraveno 1x, naposled 13.05.2014 13:26:37
09:00:27
13.05.2014
Mám nalakováno. Ještě nalepit bojovnou samolepku.......
22:14:51
12.05.2014
MVM
Většinou je "tam" časově omezený zákaz předjíždění nad 12 tun.. Jinak stejně jak u nás. Spíš se dá dost získat ve stoupáních-pokud je motor s krouťákem. Obecně ale doporučuju spíš klidnou jízdu..
21:48:28
12.05.2014
Eidy
Zákaz předjíždění není dán silnicí nebo časem, ale značkou pro konkrétní místo silnice.
20:33:49
12.05.2014
Luky
-> MVM: jen tak mi to napadlo, nevím jaký tam mají předpisy. S výkonem problém nebude, s naloženým plaťákem to celkem upaluje. Je prý dobrý jet do 100km/h, takže pokud kamiony pojedou stejně, není moc důvod je předjíždět. Kudy pojedu zatím nevím
19:53:21
12.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.05.14 11:23:31: Čím dál víc závidím 8
17:35:25
12.05.2014
MVM
-> Luky: Proč bys nemohl předjíždět? Ovšem počítej s tím že kamiony pálí devadesát.. tzn pokud po něm půjdeš musíš jet tak kilo,kilo deset... V levým je buď neomezená nebo 120/130 rychlost takže když tam někomu vlítneš se soupravou - bude to mít co brzdit.Ono není "dobrý" dráždit policajty rychlou jízdou s vlekem.. Nevím kolik toho máš naježděno po německu.Jinak v kopcích (pokud pojedete po A3 smer na Koblenz je těch stoupání hodně) je víc pruhů a záleží jaký máš tažný výkoný auto abys je dal v kopcích... Já jezím na Nurb po A6,A61 kde je víc masakr provoz ale zase mi přijde že menší stoupání...
16:28:38
12.05.2014
Nwkt
-> Luky: Už jsem ti psal, bohužel svojí účast musím zrušit 8
12:07:59
12.05.2014
Luky
Já dorazím až ve středu v noci, přes to vlak nejede. Nakonec to vypadá, že nás přijede plné auto, všichni chtějí jet se mnou...

Počítal jsem se 4 koly když je to s množstevní slevou. Kolo navíc by se eventuálně taky klidně mohlo dát.

Návrat asi v pátek, jednak platit za plaťák když bude někde jen stát na parkovišti je trochu luxus, jednak NWKT musí v sobotu do práce. Tak jestli bychom ráno mrkli na ty veterány (ale zase platit vstup kvůli 2 hodinám je asi nesmysl) a pak kolem oběda domů.



Víte jak je to s předjížděním s přívěsem na německé dálnici? Můžeme nebo ne?
11:23:31
12.05.2014
Eidy
Takže to vidím nakonec na 5 dní.

V úterý v klidu vyrazit, ubytovat se, popít, zjistit podrobnosti.

Ve středu ráno jít do místního muzea, nakoupit trička a reklamní blbosti a odpoledne dát 2 zkušební jízdy a večer popít, pokecat, ogrilovat.

Ve čtvrtek dát v průběhu dne několik jízd, koukat, kecat atd. a večer naložit auta na podval, popít a ogrilovat.

V pátek čučet na závody historiků na GP trati. Jednodenní lístek 11€ www.nuerburgring.de/en/.. ./historic-trophy-nuerburg ring.html Večer posedět, popít, pokecat.

A v sobotu domů.1
22:38:51
11.05.2014
KKSkoda
škoda že se už nepoužívá i Sudschleife www.speedhunters.com/2013 /.../ghost-nurburgs-past-s udschleife
22:17:54
11.05.2014
Eidy
-> H.: Ale jo, já souhlasím. Klidně zajezdit po 2 dny. V nákladech se to projeví zcela minimálně, takže za mě ano.

Klidně můžeme dát sraz až na místě. Někdo vyrazí ve středu, někdo třeba už v úterý.5
21:34:37
11.05.2014
Zítra bych měl jet pro auto do lakovny.
21:18:59
11.05.2014
Tak to mám podobné plány. Počítám s koupí 4 jízd s tím, že bych pak případně 1 dokoupil. To podle toho, kolik lidí se mnou pojede, bude chtít svézt, bude se chtít svézt a abych si nakonec zkusil zajet jedno nebo dvě kola sólo. Přeci jen s malým objemem a litinou (pětikanálovou), když to opravdu, ale opravdu nejede, je hodně znát, jestli tam sedí, nebo nesedí metrákový spolujezdec. Ve středu odpoledne je otevřeno 6 hodin. Pokud nebude nabito, mělo by se nechat těch 4 -5 kol v tomto čase objet. A kdyby né, je v záloze čtvrteční ráno.
21:10:54
11.05.2014
Eidy
-> H.: Vyrazit o den dřív není problém. Já mám dovolenou. Já plánuju 5 kol. Ne, že bych jich nechtěl nasekat 20, ale jednak je to spousta benzínu, gum a lístků a taky nevím počet dalších lidí, ale hlavně to nechci hnát na hranici. Jako když by to vyšlo, dám jich třeba 7, ale nechci bejt pak nějak zklamanej.
20:52:17
11.05.2014
Ona s tím souvisí jedna zásadní otázka. Kolik kdo předpokládáte objet kol?
20:33:03
11.05.2014
Když vidím, jak se tam na tom videu šnečí "obyčejné" bavoráky, tak asi opravdu musíme doufat, že budeme na okruhu sami, abychom se trochu svezli.

Jinak..... Studovali jste někdo německé státní svátky? Pro letošek vychází na 29. května pohyblivý svátek Nanebevzetí Ježíše Krista, což je den pracovního klidu pro všechny spolkové země. Takže tam v podstatě jedeme v "neděli". To vysvětluje to, proč, ač je všední den, je okruh po celý den v provozu. Takže bych možná počítal s absolvováním několika jízd už ve středu, kdy je otevřeno 13:30 - 19:30, případně, což se nebude líbit Lukymu, vyrazit o den dříve a jezdit právě ve středu.

Ohledně cestování v koloně prozatím nevím, s jakým pojedu autem, kdo všechno pojede se mnou a koho budu případně cestou vyzvedávat. Spíš bych to viděl, že se potkáme až na místě.
10:48:13
11.05.2014
Eidy
-> Tuner#2: Ten se toho nebojí. Co mě trochu straší je nic moc počasí a přesto dráha plná aut. By to sice neděle ale i tak. Když se tam budeme šnečit, tak si ani nenacvičíme stopu, protože zleva to bude jedno auto za druhým.
09:43:15
11.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Kluci ja Vam tak zavidim 8



Tady zas jedno nametovy, hezky si to tam s novou Octavii dava a jeste staci stahovat okynko jaky ma to Lambo zvuk 1



Nordschleife Lamborghini Gallardo 22.09.2013 aus Octavia RS gefilmt
04:32:22
11.05.2014
M@rtin
-> Eidy: Já pojedu Trutnov - HK - Praha, tak bych se na D5 za Prahou připojil
02:46:43
11.05.2014
Eidy
Pomalu nastává čas a tak mě napadlo, jak to bude s organizací srazu a času odjezdu. Já jsem pro brzký odjezd bo nám to nepojede bůhví jak rychle a taky nevíme, kde se případně zasekneme na dálnici nebo tak. Takže kdo jede odkud? Já z Kladna do Prahy a po plzeňský do Němec. Kousek za Prahou je hnedka Benzina s mekáčem. Tam se můžeme srazit s lidma "od Prahy na východ". Já jsem pro odjezd z Kladna 7-8 hodin ráno.
upraveno 1x, naposled 11.05.2014 02:47:41
21:55:26
09.05.2014
Eidy
-> Luky: Že nejede? 3
21:35:28
09.05.2014
Luky
-> Eidy: Co se to nelíbí na sériové litině?1
21:56:00
08.05.2014
Ono to je jako s Mostem. Také to není za rohem, ale je to pěkné svezení a jednou za pár let se prostě sejdou všechny okolnosti tak, že i tam na dny otevřeného okruhu vyrazím.

Tak bych neříkal každý rok, ani obrok, ale občas. Je to místo, kam stojí za to se vracet. Jen na to musí být čas, podmínky a pohoda.
21:45:23
08.05.2014
Eidy
-> H.: Tak jasný. Že bychom z toho udělali každoroční nebo aspoň obroční srazík :)
21:29:59
08.05.2014
Ono s motorem z vrakoviště to může dopadnout stejně. Teď tam máme záložní motor, který sice moc nejede, ale zas nás dovezl k největším úspěchům. Beru to tak, že tam teď jedeme "na zkušenou" a nikde není psáno, že tam jedeme naposledy.
21:11:55
08.05.2014
Eidy
-> H.: A co že tam máš teď za motor? Že jestli nějakou sériovou litinu, mohl by sis skočit na vrakáč nalákat tam první Fa co ti přijde pod ruku.
21:06:38
08.05.2014
Po zralé úvaze o posledním vývoji jsme dnes akci s motorem odpískali. Na jednu stranu je mi chybějících potenciálních koníků líto, na druhou stranu by to bylo přílišné riziko. Motor bychom dodělávali a montovali na poslední chvíli a pak vezli syrové auto přes půl Evropy, aby z toho pak třeba také po třech zatáčkách něco upadlo..... Jedeme tedy ve stávající vyzkoušené konfiguraci a dá se říci, že až na pár detailů máme v tuto chvíli připraveno.
00:06:00
08.05.2014
Vcera doklepnuto tech 9 kol do stovky. Stale nemam kliku, snad v sobotu. To nemuzem stihnout.
08:21:04
05.05.2014
Pokud z řady čidel od KMGY

www.kmgy.hu/tempsenders.h tml

vybereš to s odpovídajícím závitem, pak to půjde namontovat bez redukce.
22:28:37
04.05.2014
vhml
-> H. 04.05.14 19:14:08: Jasná. Předpokládákm, že KMGY bude stejný, takže nemusím řešit mezikus jako pro škodovácký čidlo.
19:14:08
04.05.2014
Čidlo je nějaké VDO. Tělo má relativně dlouhé a relativně malý průměr.

Asi tohle:

www.ezt-autoteile.de/VDO- Sensoren/.../VDO-Temperatu rgeber-fuer-Oeltemperatur- M14x15::35473.html?XTCsid= 6rq...
18:49:01
04.05.2014
vhml
-> H. 04.05.14 14:29:20: to čidlo máš škodovácký? Mě se tam nepovedlo nanutit protože za tím závitem to je užší.
14:29:20
04.05.2014
Baroskop nemyslím. Je to kanál vrtaný k ložisku kliky na straně u prsou. Na bloku 84-86 je tam ucpávka M14x1,5, na modelu 87-88 je tam nějaký M12 (stoupání jsem neměřil). Do toho M14x1,5 šroubuju čidlo teploty oleje. Tlak oleje měřím na standardním místě, kde je v té vložce M10x1, jen místo sériového čidla dávám to dvouvývodové od VDO, abych měl kromě signálu pro kontrolku ještě druhý pro budík.
14:08:17
04.05.2014
Nwkt
-> H.: Jakej závit myslíš? Jestli jak je standartně baroskop, tak tam se dá ta zátka vyšroubovat a hned máš větší
14:05:42
04.05.2014
5. klika v pořadí. Opět není ve stavu, kdy bychom ji chtěli dát do motoru. 6. bude snad v úterý.

Navíc jsme zjistili, že se v jedné díře (a jednom závitu) liší starý typ bloku od nového. A protože se jedná zrovna o závit, kam šroubujeme čidlo teploty oleje, je to závit relativně významný. Opět tedy rozebrat, co již bylo namontováno a zítra zpátky na stojanovou vrtačku.

Nějak už ten motor přestávám vidět reálně, nicméně zatím nic nevzdávám. Důležité je, aby nás nepotkaly už žádné další podobné záseky.
13:25:09
04.05.2014
Luky
S Alpinou se mi moc nedařilo, samý přetáčivý smyk v nájezdu do rychlých zatáček. Tak jsem si pořídil 911 GT3 RS 1 A celkem se mi to zamlouvá. Teď jsem dal asi 4 kola, nejlepší (bez velkých chyb, biliár mezi svodidly ve Fuchsrohe nepočítám) asi 7:42
23:57:25
03.05.2014
Dalších 10 kol, celkem tedy již 91. Už se začíná projevovat přetrénovanost. Snažím se být příliš rychlý a z toho pramení chyba za chybou.

Po všech strastech snad mám kliku. Ani ta není 100%ní, ale jinou už shánět nebudu, to bych opravdu opravu nestihl.
21:55:40
02.05.2014
Luky
-> Nwkt: tak můžeme se domluvit. Někdy kolem 16 hod bych snad vyjížděl.



-> all: berete stany? Já bych asi spal v autě, předpokládám že Mazda o moc kratší než stejšn nebude...
Extreme Tyres