skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.09.19 15:16:38: Mám i videa, jedna tréninková jízda a všechny tři ostré ...
-> M@rtin 08.09.19 12:25:35: super počin 

Tuhlevá jsem na ksichtoknize našel jednu menší akci kousek od nás, tak jsem si říkal, že by bylo potřeba taky letos z garáže vytáhnout Feldu. Nedalo mi to, zaplatil jsem registraci a zůčastnil se Hronovských zatáček 2019. Počasí bylo hodně deštivé, takže se to hodně smekalo, tak jsem jezdil jen na jistotu. Kategorie N-1400 minimálně obsazená, ale i tak se bylo na co dívat.
Favority s motorkabcema a špérou, foukaná 205GTi s 330koníkama, BRZ, WRX STi, 206 GTi, 206 RC, atd.
Něco jsem si i dovezl a čas jsem neměl nejpomalejší
Favority s motorkabcema a špérou, foukaná 205GTi s 330koníkama, BRZ, WRX STi, 206 GTi, 206 RC, atd.
Něco jsem si i dovezl a čas jsem neměl nejpomalejší

-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.08.19 21:54:36: Nejhorší na tom neštěstí je, že informující rádoby novináři skloňují s nehodou Eau Rouge. Přitom se to stalo až na výjezdu Radilion. Pochopitelně ona už ta maličká chyba v Eau Rouge se projevuje v následující zatáčce a při těchto rychlostech..je to fatální.
Co se rozlomení monopostu týká, je to záměrné, jsou přesně dané zeslabené body. Cílem je aby zůstal zachován co možná nejvíce nepoškozený monokok. Palivové hadice se trhnutím rozpojí v daných FIA spojkách. Atd. Bohužel když formulí trefí zboku, sebelepší opatření nesníží smrtící G přetížení.

Co se rozlomení monopostu týká, je to záměrné, jsou přesně dané zeslabené body. Cílem je aby zůstal zachován co možná nejvíce nepoškozený monokok. Palivové hadice se trhnutím rozpojí v daných FIA spojkách. Atd. Bohužel když formulí trefí zboku, sebelepší opatření nesníží smrtící G přetížení.
-> Luky 31.08.19 22:41:25: JJ bohužel je to tak.
-> Tuner#2: Jo blbá náhoda. Zase na druhou stranu, div že se to v takových situacích neděje častěji, vyhnutí se je spíš dílem náhody, tady to holt bylo přímo na komoru 

-> Luky: Doufám, že měli záchranný vesty v tý vodě.

-> Eidy: Uplně tak striktní to není. To bych Ti musel vysvětlit s tužkou a papírem víc kreslit. Obecně pro technický věci radši využívám kreslení .. 

-> MVM: Skoro by se dalo říct "rovinkáři".
I když v tomhle případě je to něco jiného. 


-> Luky: Tak samozřejmě tam nesmíš ubrat na 130.. Tyhle detaily právě potom poznají inženýři z dat. A tam právě i vidíš jaký je ten profil času,všechy ztráty. Já se stejnou myšlenkou za inženýrem přišel při testování..
V neposlední řadě taky záleží na typu/druhu auta. Třeba takový Porsche umí díky motoru smazat všechny chyby v nájezdu do zatáčky - takže se snažíš to co nejdříve narovnat a dát pnej plyn .. hoodně zjednodušeně.
V neposlední řadě taky záleží na typu/druhu auta. Třeba takový Porsche umí díky motoru smazat všechny chyby v nájezdu do zatáčky - takže se snažíš to co nejdříve narovnat a dát pnej plyn .. hoodně zjednodušeně.

-> MVM: to mě překvapuje vzhledem k navazující dlouhé rovině. Čekal bych že každý ztracený km/h na výjezdu z Radilion bude na konci roviny krvavě vykoupen krvavou ztrátou
-> Tuner#2: Trofeo lehce ubírá na nájezdu EuRouge na cca 245,Radilion potom zase od 230 zrychluje do 270. Auta specifikace GT3 potom jezdí EuRouge 5 plná. Tahle pasáž dvou zatáček ale kupodivu není ta kde se dělá čas.Podle sektorů je to poznat.
-> kpt.Budha 01.08.19 22:01:20: Moje slova a ještě do Eau Rouge ubírá 

Zase o tolik rychlejší není, co to je slabá půlminutka
(Nebrat vážně prosím)

(Nebrat vážně prosím)

-> MVM: A to já zase jo. Ale jen pokud bych řídil. Jinak bych si musel vzít plínu. 

-> Eidy 01.08.19 19:24:29: Když jsem viděl video i s telemetrii ,tak bych do toho nevlezl.. 

-> MVM: Slušnej fofr. 

-> Tuner#2: nedávno jsem viděl video jak v Eau Rougue někdo úspěšně předjel, tedy to, co se fatálně nepovedlo Bellofovi. Taky mazec, ale už si nevzpomenu kdo to byl 

-> Tuner#2: Tak když je vyasfaltováno až skoro k moři, tak to tam můžou poslat rovně
Dřív by to tam kačírkem asi takhle v pohodě neprojel 


-> kpt.Budha: pro tyhle případy mám už i seriový výfuk



-> Luky: 95dB, to nedáš 

-> m8rinek: já pravděpodobně ne.
Nicméně zase nenápadně zmíním Bilster Berg, Nordschleife už máme najetý (
).
Na tu akci 19.8. co je akce od corners.cz se dá asi objednat samostatně. Neříkám že tam teď pojedu, ale v dlouhodobém horizontu tam chci
www.dskev.de/dskev_event/ 19-08-19-bilster-berg
Nicméně zase nenápadně zmíním Bilster Berg, Nordschleife už máme najetý (


Na tu akci 19.8. co je akce od corners.cz se dá asi objednat samostatně. Neříkám že tam teď pojedu, ale v dlouhodobém horizontu tam chci
www.dskev.de/dskev_event/ 19-08-19-bilster-berg
-> m8rinek: Rád bych
Chystáte se letos někdo?
Streamy z 24h na Nürburgringu sjíždím už několikátý rok. Krásná podívaná. Někdy cca 4(?) roky zpátky přišel leader o vedení snad v posledním kole, myslím že v tom byl defekt nebo nějaká drobná závada, už nevím přesně. Po 24 hodinách!!
Koukal jsem na to tenkrát živě a skoro jsem u toho spadnul z gauče

-> Tuner#2: To je brutální! 

Tohle je děsivý jak tam jedou všichni pohromadě od cesťáků až po tyhle monstra.
Třeba po 2:00 jak mu tam vjede to Porsche a musí až na trávu, to je mazec.
www.facebook.com/racelogi c?__tn__=kCH...
Třeba po 2:00 jak mu tam vjede to Porsche a musí až na trávu, to je mazec.

www.facebook.com/racelogi c?__tn__=kCH...
-> Luky: Tak jako začal zrychlovat trochu pozdějc, ale není to zase tak hrozný, řekl bych.
-> Luky: Kolo se měří až od toho podjezdu asi 500m za vjezdem na trať, takže 10s ani náhodou. To tak možná 2 desetiny s tím jeho výkonem.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.19 22:13:00: jo vám jo no
Já tuhle zjistil že mám asi nějakou divnou převodovku, podle otáček mám max rychlost cca 220, ostatním to prý jezdí k 270
Verze RS s kratším převodem má psanou asi 206, tak jestli mám tohle a jen mi to víc točí... Budu to muset někdy změřit a spočítat

Já tuhle zjistil že mám asi nějakou divnou převodovku, podle otáček mám max rychlost cca 220, ostatním to prý jezdí k 270


Verze RS s kratším převodem má psanou asi 206, tak jestli mám tohle a jen mi to víc točí... Budu to muset někdy změřit a spočítat
-> T 07.06.19 20:13:23: rám poplatný tomu jaké bylo zadání, 99% tuningových rámů venku takhle vypadá. Ono vůbec celkově máme tady v ČR rámy zcela někde jinde. Tuhle jsem narazil na stavbu nějaké repliky Audi S1 a ty svary, to bylo jak bych to smrkal já. 

-> Luky 07.06.19 22:05:54: S tím jeho zrychlením nám spíš 10 vteřin dal ještě před startem stopek
ale jinak já než pochopil, že to je od té brány a ne až za zatáčkou jako se to měří ofiko celé kolo, tak jsem tam ten začátek taky vždy prodal... 


-> T: Hm, dal mi víc než minutu
Ale podle popisku to má kapku víc přifouklý
A podle několika zatáček co jsem zatím stihnul vidět ve videu je taky asi víc magor.
Ale všimněte si jak jsou tam zamotaný kuželky hned po startu. To my jsme vůbec neměli. To je minimálně 10 vteřin rozdíl?


Ale všimněte si jak jsou tam zamotaný kuželky hned po startu. To my jsme vůbec neměli. To je minimálně 10 vteřin rozdíl?
-> T 07.06.19 20:13:23: hlavne bych teda zacal utazenim pásů 

-> T: Včera jsem na to koukal a jede slušnou palbu. A rám je takovej, ... No prostě by si to auto zasloužilo asi trochu lepší, dle mě.
-> H.: auto na okruh skoro standardní, prohání se tam mnohem horší almary 

Chtělo by to něco lehčího a více benzínového. Zas s takovým autem je pak utrpení dojet tam výrazně vyšší.
A ještě to ani nebyla brzdovka z auta ale z kola 

-> kpt.Budha: Nesmíš si brát hezký trička do garáže. 

Ach jo, tak jsem si nalil brzdovku na své oblíbené tričko ze Spa...kdy že to tam jedeme? Potřebuji nové 

-> H.: Každý kolo na tomhle okruhu se počítá. Já se tam prvně svezl s korejským SUV a stejně to byl mazec. Přeju ti i takovýhle svezení a dokonce i trochu závidím.