Autodrom Most podzim

prohledat
972 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 03.08.2010 do 22.03.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
20:59:26
10.11.2010
vhml
-> TTomas: mam bohuzel pocit ze to jede lip. Hodně tam asi dělá skládaná převodovka, ale nejsou lidi co by mi jí konečně dali do auta :-D
20:56:53
10.11.2010
TTomas
-> vhml: Mas pocit, ze to jede stejne jako tvoje 140ls?
20:53:17
10.11.2010
TTomas
-> TUNER: Jede mu to moc pekne:) Tech 140 koni je znat:)
20:50:10
10.11.2010
havlik
-> vhml: 1.4 16V
20:49:51
10.11.2010
vhml
Co v tom má za motor?



A jak lze udělat ten shiftlight?
20:17:44
10.11.2010
Tommyk
-> TUNER: ten má cca stejný časy (i lepší) jako ten před ním se swiftem oranřovým.. a podívej se jak pojel tuner#2 -ku4
18:07:36
10.11.2010
TUNER
Ten by nám dal....

Triola cup autodrom Most Škoda 130 říjen 2010
22:01:01
08.11.2010
anubis
-> Tuner#2: pěkný srovnání... jen nechápu jak může mustang což je cihla na kolech s obstarožní technikou dosáhnout většího přetížení1 a u viperu jsem to chápal ten je pomalu širší než delší a mnohem nižší- nižší těžiště 1
21:57:09
08.11.2010
anubis
-> Bery: GTR na rally?? :-) už jsem si to našel... pěkné
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 21:57:44
21:57:03
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 08.11.10 21:52:46: Myslíš Jírovce? Doufám, že to vodí lépe než to BMW.



-> TTomas: -> Jumbo: Pánové, taky už jsem si něco málo o té pojízdné laboratoři přečetl, ale fyzikální zákony platí o pro GT-R a zrovna v zatáčkách to rozhodně není TOP auto... Schválně použiju oblíbený test jednoho kluka z autohifi kde se našli lepší auta. Co se týče toho BMW to je pravda to úplně košér nebylo, ale ono je to fakt těžký, na Eidyho videu mě taky zatrnulo jak předjížděl to Toledo hned na začátku. Bohužel to ke dni otevřených dveří patří a jak jsem psal já třeba na to "koule" nemám to tam poslat.
zvětšit Autodrom Most podzim - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 08.11.2010 21:57:03
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 22:00:04
21:52:46
08.11.2010
Bery
-> anubis: takový tu už jezdí,ale ne asfalty
21:39:49
08.11.2010
anubis
Takže řešení z GT-R všechno vyházet, vyměnit za karbon a vyrámovat1 a samo nasadit hořčíkový ráfky a slicky... a zajímalo by mě o kolik by se to auto zlepšilo4
20:03:47
08.11.2010
TTomas
-> Tuner#2: Ano neposila to tam hlava nehlava a to ani kdyz mu tam nikdo nejede. Na druhou stranu se treba snazi na vyjezdu ze zatacky vzit vnejsi stopou to BMW a myslim, ze moc nechybelo. To auto je 4kola s dokonalou kontrolou trakce a rozlozenim hmotnosti. To piskani je taky jenom tolik kolik mu elektronika dovoli. Lze si tam nastavit i uhel skluzu pod kterym chces jezdit a za ktery te uz nepusti.
18:58:38
08.11.2010
Jumbo
-> Tuner#2: Nevím, jestli bych zrovna gumy na GT-R ku nazýval sériovýma, protože o tom autě něco vím a jsou to gumy pomalu speciálně pro tohle auto, navíc celý podvozek a nastavení je řízené počítačem a pokud chce člověk vyměnit gumy za jiné, musí zajet do Nissanu a nechat si nastavit jednotku pro ty konkrétní, které tam má. Tohle auto bylo postavené k tomu, aby zvládalo zatáčky rychleji než většina ostatních aut a jak sám Clarcson z Top Gearu řekl:

"This corners faster than electricity..."
17:55:22
08.11.2010
a nezapomínat taky na to, co tady už psal mylsim Eidy nebo kdo....když to auto rozmlátí, tak to musí zaplatit, třeba je na tom stejně 4 3

jinak asi souhlas s T2, že kočírovat takovej tank na obyč gumách asi taky neni taková sranda , jako kočírovat auto na závodních gumách a s polovičkí váhou 4 i s přihlídnutím, že mu to všechno hlídá elektronika....
17:49:14
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas: -> Eidy: Pánové při vší úctěk k Vám oběma si myslím nemáte ani jeden pravdu. To že to nepošle hlava nehlava pod nějaké auto je myslím ze strachu o auto a já to taky narozdíl od Eidyho nedělám a proto mě mnohdy ujel jen proto, že jsem vydržel za pomalejším autem 2 - 3 zatáčky abych mohl bezpečně před něj.



Ale o to tu nejde, když jel sám bez provozu, tak to zajel za cca. 1:52 a to je čas který je opravdu na sériové gumy moc a moc dobrý a to, že jede občas pomaleji než Eidy je jasně dáno gumama a hlavně taky hmotností. Vždyť to přetechnizované auto váží v sérii 1740kg, což je hrubým odhadem proti Čajíčkovi 500 - 600kg navrch a to je prostě sakra znát. Když si to pustíte na kvalitní sluchátka, tak zjistíte, že mu v zatáčkách kvičí jemně gumy, což ty šlupky na 19" kolech co to má dělají na limitu. Opravdu si myslím, že není moc kde s tím autem při tom čase co zajel zrychlit. Podívejte jak jezdil s tou Suprou, ten nevěděl kde brzdit a kde přidat a že se Čajda tak dlouho udržel před ním s menším výkonem je jasně dáno hmotností a gumama.
upraveno 2x, naposled 08.11.2010 17:53:42
17:23:16
08.11.2010
Jumbo
Taky sem z toho GT-R měl pocit, že to buďto šetří, nebo s tím neumí, protože z Top Gearu vím, co to auto umí...
17:17:18
08.11.2010
Eidy
Tak jsem se podíval na video s GTR a musím souhlasit s TTomasem. Fakt mi nepřijde, že by naháněl čas jinak než motorem. Jede úplně blbou stopu a hlavně soudě podle ukazatele rychlosti jede v zatáčkách snad pomalejc než já. Třeba tu sérii 3 zatáček od matadorky jede fakt pomalu. Tu červenou Octávku v kombíku by vzal venkem jako nic, ale bojí se. V dalším kole mu to v těch samých místech ukazuje 100km/h (PROBOHA!). Mě tam ručička atakuje 130. Šikanu na cílovce jede šedesátkou, jako já.

Sebrat mu polovinu výkonu, tak nepředvede vůbec nic.

EDIT: Vím, že tachometr mi kecá, ale jedu tam minimálně o 10km/h rychleji než GTR.
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 17:19:30
16:36:01
08.11.2010
škodec
mne sa paci ako to valila ta fabia a tn efekt lokomotivy...evidentne to je v rukach pretoze aj to GTRko islo na pol plynu kedze ho nemohol dostihnut v zakrutach az na rovinke. (hej ine gumy ina hmotnost ale ten nissan ma raz taky vykon) A ta Supra tak to je ine kafe..divoke kone pod kapotou. Ten asi ani rovno nesiel vzdy bokom40
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 16:37:05
16:02:30
08.11.2010
TTomas
-> Tuner#2: Nemam pocit, ze ho ma ridic pevne v rukach ani ze je zodpovedny. Podle namereneho casu je to perfektni vykon. Jenze kdyz se podivam na to video, tak vidim dost chyb a je jasne, ze auto dovede daleko vic i na seriovych gumach. Navic GTR se ridi samo, takze o schopnostech toho pilota pochybuju dal.
15:09:55
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 08.11.10 14:57:35: Tobě příjde, že to GT-Rko z videa 00:59:52 07.11.2010 nemá v rukách? Já si myslím že ano a navíc jede docela zodpovědně a když předjíždí tak vždy s velkým respektem a váháním a to ke dni otevřených dveří patří, nikdy nevíš jakou stopu zvolí to auto před tebou a přece jen se k němu blíži 200km/h + je jinej mazec něž našich 120 - 150km/h co se tam pohybujem. Ten pán v textu na youtube sám píše, že to je zatím jeho dosavadní nejlepší kolo pak když Čajdu předjel, měl volno na to ho zaject a čas 1:52 je opravdu fakt dobrej... Na dni sportovních aut moc lidí pod 2min. nebylo a to že tam žádné paštiky nejezdí.
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 15:11:01
14:57:35
08.11.2010
TTomas
-> Tuner#2: Ja bych rekl, ze to bude v rukach:) Nezda se mi, ze by pilot GTR jedil nijak zvlast dobre.Oproti tomu to Cajda dost dava. Gumy urcite udelaji sve, ale u toho nisanu to hlida elektronika, takze staci mit silnejsi zaludek a rvat to tam. To muselo byt nejrychlejsi auto na okruhu ne?
14:22:25
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> anubis 08.11.10 12:39:34: NJ ale GT-R bylo a sériových gumách, Čajda jezdí slicky a taky má jinou hmotnost... Výkonově je letos 255HP 450Nm na brzdě u Mvoleska.
12:39:34
08.11.2010
anubis
-> Tuner#2 07.11.10 00:59:52: Koukal jsem na to video - Čajda vs GT-R a docela nechápu že tu fabku nemůže s ,,nafetovaným datsunem" chytit1 jinak mazec videa... Netušíš prosím tě jaký má teď čajda parametry? v minulý evoluci- bez lokomotivy měl nějak 210 koní a krouťák nad 400Nm....
12:11:49
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 08.11.10 12:00:56: Zajímavý a musím zaťukat, ale v tom místě krizovka nikdy nebyla a navíc mě ta pasáž brzdy a tyhle zatáčky až do vracáku sedí jak prdel na hrnec, což bylo vidět i na tom tlačení Porsche.
12:00:56
08.11.2010
Nwkt
-> Tuner#2: V tom samym místě mi to taky ukouzlo, ale ustál jsem to
11:58:39
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je hustá krizovka v 3:15

cocks CRX VTEC Autodrom Most - first run




ale ten motor z Hondy by se mě líbil, to by bylo svezení 1
upraveno 1x, naposled 08.11.2010 11:58:46
23:39:40
07.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> afro100: Ona ještě funguje? 9
23:31:39
07.11.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj domaca znacka zmensuje www.parma.cz/rx177-x-tatr a-t-815-231-r25-6x6-2-370- eu-5-novy-vuz
23:21:59
07.11.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je velryba?
23:21:47
07.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kukni na googli ajke svetla ma yutong 3
23:19:57
07.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak to tohle auto musi jezdit jen ve dne 3
zvětšit Autodrom Most podzim - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 07.11.2010 23:19:57
23:17:42
07.11.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Cim vetsi, tim lepci :) Prece velky svetla musi svitit lip, ne? :)
23:17:06
07.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: To je ta sracka jak se pri padesatce do zdi zlomila na trikrat?3
23:16:10
07.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Joo, to asi chtěli nechat na invenci zákazníka a jakej si vybere Alkyton. 3

Jinak příště budou světla na tej Oktávě minimálně takhle velký. 1 (Mimochodem, tohle je čína)
zvětšit Autodrom Most podzim - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 07.11.2010 23:16:10
upraveno 1x, naposled 07.11.2010 23:16:37
23:12:48
07.11.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: alespon ty listy na dverich meli udelat cerny... Vypadalo by to mnohem lip dle me...
23:11:51
07.11.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jj první korejci - je to divny auto
23:11:08
07.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Yo, chtělo by to nějakej kontrastní prvek a čumák to má stejně jako Hujdaj nebo nějaká posraná čínská napodobenina Mercedesu. 1
23:05:59
07.11.2010
Syny
-> vhml 07.11.10 21:26:07: Jediny co se mi na tom nelibi je to, ze to je podle me az moc v barve vsechno :)
23:05:06
07.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Vypadá to jak nějakej Hyundai. 3 Takhle jak je to na fotce, tak za mě celkem hnus.
22:08:06
07.11.2010
VeTeV
-> vhml: to je sportovní auto? já myslel rodinný vůz s trošku lepšíma parametrama 4
21:26:36
07.11.2010
Nwkt
-> vhml: Spíš "sportovního" ne?
21:26:07
07.11.2010
vhml
Oktávka RS, s kterou jsme tam lítali. Teď jsem to počítal, tak aby jela stejně jako 140LS by musela mít ještě o 50koní víc. Na poměr váha/výkon to takhle vychází na 110koní ve škodovce. Docela smutný u moderního sportovního auta.
zvětšit Autodrom Most podzim - obrázek od vhml vložen 07.11.2010 21:26:07
19:30:03
07.11.2010
Mantrabeach
-> Tommyk: já ubírám proto,že sem tam jel poprvé,neboj,bude se to zlepšovat určitě
18:51:03
07.11.2010
Tommyk
-> Tuner#2: zrovna u tebe už si to nepamatuju jak to tam jezdíš, ale co jsem teď koukal na mantru a m@rtina, tak ty tam ubíraj dost 4



jinak je jasný že FE a 130 je něco jinýho a převodovky uplně jiný.. já řadil 5 někde v půlce cílový rovinky
18:50:43
07.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach 07.11.10 18:46:42: JJ to je ta u "Matadoru" pod tím obloukem to je hnus, ale i ta dole v tom zlomu nahoru do kopce není příjemná a hlavně jsou tam kurevsky blízko svodidla takže tu raději jezdím na "jistotu". Zbytek SZ a nebo napiš mail.4
18:48:24
07.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 07.11.10 18:45:18: Jenže já to jezdil na 4řku celý a díky gumám asi přecejen o trochu rychleji a tam se cítím tak nějak v pohodě a dobře mě to tam navazuje a ubírám jen malým uvolněním plynu a jen opravdu na chvilku.
18:46:42
07.11.2010
Mantrabeach
-> Tuner#2: jo gumy řvaly pořád to máš pravdu1.Vím kterou zatáčku myslíš.ta zase pro mě nějak extra těžká není ale ta kde jsme dostali smyk je pro mě nejtěžší z celýho okruhu,z tý mám fakt zatím strach.

Příští rok chci rozhodně najet co nejvíc km protože letos to byla slabota.Potřebuju se tu trať trochu naučit.Snad se taky odhodlám a udělám negativní odklony vepředu protože se mi to pořád hrne.Potřebuju nějakou konzultaci od tebe,jednou jsme se o tom bavili ale už si to nějak nepamatuju.6
18:45:18
07.11.2010
Tommyk
Podle mě všichni zbytečně ubíráte v tý pravý zatáčce po tý dlouhý táhlý levý z kopce.. tam jak se fotilo.. já to tam jezdil pod plnym a řadil za 4 ještě před zatáčkou nebo v zatáčce 3 4
18:28:37
07.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach 07.11.10 12:15:25: Paráda, krásně Tě tam Eidy radil co a jak a hlavně každou zatáčku řvou gumy. Po tom se mě letos trochu stýskalo, video pak vypadá akčněji jako, že jedeš hranu. U mě řvali jen když už bylo něco špatně 3



Jen takový poznatek. Za vracákem jak trať padá dolů je mírná levá pořád po plným a pak příjde ten zlom do kopce a pravá, tak v té pravé jsi to dle mě moc utahoval, ale je to alespoň pro mě dost těžké místo osobně se tam bojím a taky nevím jak úplně správně to naject.



Druhé místo kde se bojím je u Matadoru (ten oblouk přes trať) tam vůbec pořádně nevím kde brzdit, jak si to naject a jakou rychlostí. Z toho místa mám asi největší respekt a navíc je to blbě klopený. Co jsem koukal, tak Eidy jezdí Matador hodně ze široka, příště to taky zkusím.
upraveno 1x, naposled 07.11.2010 18:28:49
Extreme Tyres