skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most podzim
prohledat
972 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 03.08.2010 do 22.03.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN: píšou, že ano, ale ve skutečnosti ne.
-> vhml 10.02.11 11:27:15: A na okruhu jsou potřeba značky, stk a jiné blbosti?
-> T: dorazil bych klidně zjara i na podzim. Leč je pravda že jaro je pro mě obecně problematičtější vzhledem k autu v depozitu, STK atd...
-> T: tkz nastavit smer vychod nebo zapad? 

-> stika87: : nene, asi ne, taky se chystam na podzim, jen se vyptávám, že vhml bych taky rád viděl v akci
-> vhml: : tak se pokus hvězdy nastavit na podzim

-> vhml: : tak se pokus hvězdy nastavit na podzim

-> vhml: Nějak mám v hlavě 28.3. ale to je pondělí. Tak nevím.
-> T: já to mám v plánu už dlouhodobě, leč nikdy nenastala ta správná konstelace hvězd.
-> T: jedes i na jare ??? ja myslel ze se vsichni slezem zas na podzim 

-> vhml: : že bys dorazil taky ?



Už je nějak v tušení jarní datum?
-> vhml: to je ve fačku:D tam to sotva vyleze k 5500 to je mrtvola to auto
-> havlik: takže řadíš až všechno zhasne :-D
-> Luky.: já mam diodovej jen do asi 6tis



-> Luky.: jako netvrdím, že mě to nenapadlo, jeden diodovej tu mám :-D
vhml 10.11.10 20:49:51 napsal: A jak lze udělat ten shiftlight?
Vezmeš diodový otáčkoměr, necháš diodu pro 8 000 ot./min a ty ostatní ustřihneš kleštičkama
Vezmeš diodový otáčkoměr, necháš diodu pro 8 000 ot./min a ty ostatní ustřihneš kleštičkama

-> Syny 15.11.10 01:23:56: Kolo nemůže být kolmo, když i při jízdě rovně má Téčko vzadu Véčka a tady je kolo ještě navíc vyvěšený...
že já jsem tam aspoň jednou nevjel, abych věděl co to dělá na sérii 

-> Jirik_Tuňák 13.11.10 12:19:17: Ja to vidim kolmo... Mozna vas mate jak je auto krive, ale ja v tom zadnou tragedii teda nevidim... Dle me to je uplne v pohode... Alespon tady na tej strane - otazkou je co je z druhy strany :)
Kdyz natocim hlavu doprava, tak si opticky srovnam auto a pak mi logicky prijde kolo podkoply, ale kdyz na to koukas celkove a na cestu, tak je kolo normalne kolmo...
Kdyz natocim hlavu doprava, tak si opticky srovnam auto a pak mi logicky prijde kolo podkoply, ale kdyz na to koukas celkove a na cestu, tak je kolo normalne kolmo...
-> T: jde mi o funkci, uchycení vždycky nějak vymyslím
-> Eidy: : no tak péra už mam od T2 objednaný
jen přemýšlím jestli by to nechtělo ještě dozadu nějaký tvrdší
a co se jinak podvoztku týká, tak asi ještě půjd dolu, ikdyž se mi moc nechce
ale jinak si mylsim, že podvozek dobrý
jen teď ty koně
-> vhml: : jde ti o nákres? jestli jo, tak se můžu pokusit pomoci, jestli chceš...





-> vhml: : jde ti o nákres? jestli jo, tak se můžu pokusit pomoci, jestli chceš...

-> vhml: vím o někom :D

Tak jsem pohledal a nasel prd :-(
Klidne bych ho tam i zkusil na slalomy. Kdyz uz budou vepredu dva... A kdo může říct že má v autě 3 stabilizátory :D
Bojím se hlavně aby to nehrabalo ještě víc
Klidne bych ho tam i zkusil na slalomy. Kdyz uz budou vepredu dva... A kdo může říct že má v autě 3 stabilizátory :D
Bojím se hlavně aby to nehrabalo ještě víc
-> Eidy: zkusím pohledat.
-> vhml: Tak to bohužel nemůžu. Už nevím kde to bylo, jestli v diskuzi nebo u auta. Shrnul bych to asi tak, že se stabíkem to zvlečkovatělo. Když si najdeš na youtube moje závody do vrchu, tak tam jedu se stabíkem. Odtud pocházejí i ty ČB fotky u mě v kartě.
-> Eidy: můžeš mě někam odkázat konkrétně kde to hledat?
Budem-li se bavit o 140LS na vlečce tak se mě auto aktuálně chová tak, že v nízkých rychlostech ( vracáky) je lehce nedotáčivé pokud to neutrhnu plynem. Ve vyšších rychlostech přetáčivé a na výjezdu z vracáků nemám trakci protože mi hrabe vnitřní kolo.
Stabík tu trakci vzadu sníží nebo zvýší?
Dopředu pak k současnému 18mm přidám ještě jeden 16mm což bude odpovídat jednomu 22mm.
Budem-li se bavit o 140LS na vlečce tak se mě auto aktuálně chová tak, že v nízkých rychlostech ( vracáky) je lehce nedotáčivé pokud to neutrhnu plynem. Ve vyšších rychlostech přetáčivé a na výjezdu z vracáků nemám trakci protože mi hrabe vnitřní kolo.
Stabík tu trakci vzadu sníží nebo zvýší?
Dopředu pak k současnému 18mm přidám ještě jeden 16mm což bude odpovídat jednomu 22mm.
-> vhml: No jak už jsem tu kdysi psal. Že by se úroveň trakce nějak výrazně zvýšila bych ani neřekl. Spíš byl zadek poslušnější, čitelnější a tudíš i hravější.
-> Eidy: jak se změnilo chování kyvky po instalaci stabíku?
Přece jenom jeden kousek z 1203 tu mám a stovka tu na mě tak smutně kouká.
Na 140L/A bych to na vlečku asi nedával, už takhle dost hrabe vnitřní kolo na slalomech
Přece jenom jeden kousek z 1203 tu mám a stovka tu na mě tak smutně kouká.
Na 140L/A bych to na vlečku asi nedával, už takhle dost hrabe vnitřní kolo na slalomech
Podle mě je to PZ kolo u T v pořádku. Nesmíte to brát podle svodidel, protože tam okruh padá z kopce, takže kolo je v podstatě kolmo. A navíc T má vzadu ještě pořád mírný véčka. Suma sumárum je tohle dobrej výsledek. Kdyby to vzadu trochu shodil, bude to makat perfektně. I na kyvce se dá jet kudla. Nižší tvrdší péra a je to cajk. Pokud je tam stabík tak ještě líp. Molčanovka je znát při vysokých rychlostech, ale hlavně kvůli nastavitelným odklonům.
-> T: Buď v klidu. Až dáš dopředu tvrdší péra a celý to shodíš tak o 2cm dolů, bude to úplně jiný auto
-> T: Buď v klidu. Až dáš dopředu tvrdší péra a celý to shodíš tak o 2cm dolů, bude to úplně jiný auto

pockejte az prijedu ja to bude houpacka 

-> Tuner#2: : no jasný, já mám jen ten stabík a tlumiče no :-)
no jako opěrný kroužek, je to jediné,co mě tam štve asi nejvíc no :-(
no jako opěrný kroužek, je to jediné,co mě tam štve asi nejvíc no :-(
-> T 13.11.10 16:06:43: Věř, že to je rozdíl obrovský, navíc já zažil Eidyho kyvku už na Spaxech když mě vezl pokud si dobře vzpomínám a to je zas jiný žrádlo proti Sportingům
Jinak já netvrdím, že s kyvkou nelze ject doraz a když si vzpomenu jak jsem lítal když jsem byl čerstvě po řidičáku, tak se divím co to vše vydrželo, byť opěrný kroužek jsem měl co půlrok posunutý hlavně pak s podložkama 


-> Tuner#2: : no já jezdím kromě pružin vlastně Eidyho podvozek momentálně....takže to propružení o tolik větší nebude, než měl Eidy...jinak teda jak tak koukám na ten zadek, tak by mě spíš zajímala stejná fotka bez toho zadního stabíku
jinak souhlas s vhml, pročby se nedala jezdit pila i s kyvkou?
nepopírám, že je asi vlečka lepší,ale proč ne? 

jinak souhlas s vhml, pročby se nedala jezdit pila i s kyvkou?


-> Jirik_Tuňák 13.11.10 15:30:09: Já jsem s kyvkou jezdil, ale ne na stejné konfiguraci podvozku a navíc na 13" kolech. I tak tam prostě rozhodně rozdíl je, kyvka prostě tahá kola pod sebe a ve smyku se pak zadek vejškově rozkejve a uskáče. S tím co ale jezdil Eidy na vykce na pružiny a tlumiče navíc se stabilizátorem, který tam teď nemá to velký rozdíl ale nebude, protože když kolo propruží v řádu pár cm tak to prostě ani na kyvce nebude znát. Horší je to při větším zdvihu, tam je prostě kyvka špatná.
Třeba na klasických RZ mi jízda s kyvkou nedělá žádnej problém. Leč na slalomu se to chová nějak divně. Hlavně to u mě trpí o hodně víc na hrabání vnitřního kola než vlečka na 140LS. Podvázané jsou ty nápravy cca stejně
-> Jirik_Tuňák: určitě se na kejvadle dá jet na plno a možná ještě víc než s uhlovkou.Jen málokdo to umí 

-> Tuner#2 + Eidy: Máte možnost říct nebo potvrdit, že je to na okruhu s kyvkou skutečně výrazně horší než s nápravama co máte? Je to spíš na Eidiho, páč ten měl tuším tu čest se projet po okruhu i s kejvačkou, co si vzpomínám.
Co jsem koukal na nějaké video z Jendovo auta, tak před ním jelo právě asi Tčkovo éRo a ty zadní kola dělají v zatáčkách a na výjezdu strašný věci. Dá se na kejvadle jet vůbec naplno, při potlačeném pudu sebezáchovy, popř. podat obdobný výkon jako s vlečenicí nebo tím co má Eidy?
Co jsem koukal na nějaké video z Jendovo auta, tak před ním jelo právě asi Tčkovo éRo a ty zadní kola dělají v zatáčkách a na výjezdu strašný věci. Dá se na kejvadle jet vůbec naplno, při potlačeném pudu sebezáchovy, popř. podat obdobný výkon jako s vlečenicí nebo tím co má Eidy?
-> Syny: Jako Jiřík a to má Téčko zadní stabilizátor...
to se mám asi na co těšit s kyvkou na erku

-> Syny: Není kolmo k zemi, ale podkopnutý. Vypadá kolmo jenom díky tomu, že se auto naklonilo. Stačí když nakloníš hlavu trochu doprava.
ja nevim, ale me to zadni kolo prijde kolmo k zemi, takze bych nerekl, ze to je nejaka tragedie...
-> T 13.11.10 10:33:05: Spíš co dělá vzadu to kejvadlo, to je hrůza. Očekávám u sebe to samé. 

-> Tuner#2: : předek? už je mam od tebe objednané
-> vhml: : nojo,ale co je snažší na hotové auto? něco vařit a nebo koupit větší průměr?


-> vhml: : nojo,ale co je snažší na hotové auto? něco vařit a nebo koupit větší průměr?


-> T: větší klacek netřeba, i s malým se dá hrát velké divadlo. Hlavně pokud jsou dva :-) Aneb už jsem na něj dovařil držáky :-)
-> T: A tvrdší pružiny 

-> Tuner#2: . no čekal jsem to horší
nebo ne?
a koukám, že dopředu by to chtělo asi větší klacek, než 16 mm





Kyvka na okruhu
Sorry za kvalitu, ale je to jen brutal výřez, Téčko chtěl vidět co to dělá v zatáčce 


-> matoo: co ti jebe
parada




zeby si tymto inspiroval Cajicek a jeho Fobia4x4?
http://www.youtube.com/wa tch?v=CpjPIj1YF0M&feat ure=player_embedded#!
riadny humac...
http://www.youtube.com/wa tch?v=CpjPIj1YF0M&feat ure=player_embedded#!
riadny humac...
-> Eidy: Nj,největší rozdíl je v těch koních a převodovce...to kdyby jsi měl,tak lítáš boky všude )))
-> TUNER: Ten by nám vyprášil kožich. Jsou tam určitý rozdíly mezi mojí a jeho stopou. Teda pokud pominu, že vyjíždí skoro až do trávy. Mě se do těch obrubníků zas tolik nechce, ale asi to šetří čas, no.