skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
5.sraz Mor.kras,2.rocnik Msp2010,2.kolo
19:27:34
25.07.2010
25.07.2010
Kapřík
-> vlasmi: výborné video
21:34:07
22.07.2010
22.07.2010
Tomáššš
-> aceboss: ano presne tak, suhlasim
17:29:16
22.07.2010
22.07.2010
aceboss
Pěkné video to musím uznat......
Jinak se také příkláním k tomu zda by člo zveřejnit vše i to co se nepoužilo at už videa tak i fotky...
Jinak se také příkláním k tomu zda by člo zveřejnit vše i to co se nepoužilo at už videa tak i fotky...
16:33:07
21.07.2010
21.07.2010
vlasmi
Pokusíme se, posháníme,.... Teď přes prázdniny se to blbě shání, všichni jsou někde pryč....
10:52:30
21.07.2010
21.07.2010
Tomáššš
rovno i foto ? co sa fotilo panmi ... co postavali pri cestach ... atd .. :)
10:27:31
21.07.2010
21.07.2010
minno
-> vlasmi: a dalo by sa niekde hodiť aj všetky natočené videá pred strihom? viem že ma veľa krát kamerovali, a na zostrihanom videu ma s autom ani nevidno.
20:19:11
20.07.2010
20.07.2010
MOLSO
-> vlasmi: a dalo by sa upnut niekam na net v stiahnutelnom formate a vysokej kvalite ?
19:27:53
20.07.2010
20.07.2010
vlasmi
-> All: Děkujeme všem za pochvaly za video a už doufám chápete proč to trvalo tak dlouho. Nejde jen o to vytahat to z kamery, ale hlavně zpracovat, dát tomu nějaký nápad,.....
22:27:11
19.07.2010
19.07.2010
minno
ten začiatok a koniec s tým erkom na tom videu sú najlepšie :)) veľká pochvala.
22:25:53
19.07.2010
19.07.2010
Čokin
Nádhera
21:57:42
19.07.2010
19.07.2010
ToMi
-> vlasmi: Super video.....
11:37:24
19.07.2010
19.07.2010
škodec
-> vlasmi: krasne video
10:10:26
19.07.2010
19.07.2010
Tomáššš
-> vlasmi: parada
23:37:18
18.07.2010
18.07.2010
darklord
-> vlasmi: super video :)
22:56:20
18.07.2010
18.07.2010
MOLSO
-> vlasmi: parádička
22:41:41
18.07.2010
18.07.2010
vlasmi
09:29:46
13.07.2010
13.07.2010
aceboss
tunerlada 12.07.10 23:36:09 napsal:
→ MOLSO: kdyby se dávala cena za nejporuchovější auto
srrazu tak mám první místoMOLSO 12.07.10 23:47:28 napsal:
→ tunerlada: by ti museli odliať zlatú medailu
velku jak kanál dekel *3* *3*
→ MOLSO: kdyby se dávala cena za nejporuchovější auto
srrazu tak mám první místoMOLSO 12.07.10 23:47:28 napsal:
→ tunerlada: by ti museli odliať zlatú medailu
velku jak kanál dekel *3* *3*
23:47:28
12.07.2010
12.07.2010
MOLSO
-> tunerlada: by ti museli odliať zlatú medailu velku jak kanál dekel
23:36:09
12.07.2010
12.07.2010
tunerlada
-> MOLSO: kdyby se dávala cena za nejporuchovější auto srrazu tak mám první místo
19:29:35
12.07.2010
12.07.2010
aceboss
Nechci do nikoho rýpat,ale ty videa ze spanilky by už fakt mohly být
15:24:35
07.07.2010
07.07.2010
Tomáššš
-> MOLSO: a co si cakal ? :D ked ma uvidis nabuduce tak sa poseres :D budem poriadny mutant ...nehovorim ze teraz niesom ... :D:D:D
12:31:03
07.07.2010
07.07.2010
MOLSO
-> darklord: napodobne .... ani za osobnost zrazu
08:44:28
07.07.2010
07.07.2010
darklord
LOL!! Ja som skoncil na 4 mieste v zrucnosti? a o sekundu pomalsi na sprinte ako Milos (ktory zrejme mohol medzi 1 a 3 zaradit aj dvojku :D )
Ja asi nikdy na ten pohar nedosiahnem
Ja asi nikdy na ten pohar nedosiahnem
11:56:52
05.07.2010
05.07.2010
ToMi
Poprosil by som tých čo natáčali spanilku, či by nehodili na net video...
06:05:59
05.07.2010
05.07.2010
Jakub Sýkora
Peco díky za výsledky. Velmi mile mě překvapilo naše umístění na 5. místě v denní AOSce :-) Na takové umístění jsme při první účasti ani nepomýšleli.
00:28:04
04.07.2010
04.07.2010
Peca
tak zde: www.skoda.dobrodruh.net
Tam je to v aktualitach
Tam je to v aktualitach
23:23:25
03.07.2010
03.07.2010
MOLSO
-> Peca: nejde
23:03:17
03.07.2010
03.07.2010
Peca
Výsledky ke stažení zde: skoda.dobrodruh.net/file/
16501750
22:01:50
01.07.2010
01.07.2010
Peca
Kluci, urcite vysledky hodim hned jak je dostanu z Miry, ja sam je na komplu nemam. Takze se to resi...
20:43:14
01.07.2010
01.07.2010
DuriQ
mno mna vsetci poznate ako kritika
takze :) mne sa pacilo zisla sa fajn partia ludi :)
ale k tej kritike, ktoru prosim berte konstruktivne :)
sutaze: kedze nas tam bolo hojne a nabuduce to tak bude tiez si myslim :) tak odporucam popresuvat sutaze do hlavnych stycnych bodov AOS, napriklad zachytne parkovisko po AOS, vodaren, a pod. ide o to vyplnit cas cakania zucastnenych, co sa tykalo nocnej AOS :)) mno kolko nas to startovalo myslim ze 28 ? tak od startu prveho po posledneho preslo 3 1/4 hodiny coz nieje malo mne osobne to cakanie teda dost vadilo nakolko sme isly medzi poslednymy som myslel, ze zaspim postojacky buracka bola zahrana celkom dobre :) v prvom momente som nevedel wocogou ale ked som som si obhliadol auto nakolko kocka povedala ze jeden lezi v poli (a ja som si myslel ze sa prepasiroval cez predne okno) a zistil ze auto je neskrtnute tak mi tam nieco nehralo ale za prvy dojem davam 100bodov :)) a opat na vyvrtovnik park kingu :D opat cakanie, ono pokial by posadky dodrziavali povolenu rychlost neboli by fronty ani cakania :) ale co uz ked je vacsina taka vymotivovana, dost mi chyba na tychto akciach technicky slalom, tu sa mozu nabudeny majstri ukazat a vypustit svoje kobilky a emocie
mno inac to nemalo chybu :) teda jednu to malo mali ste tam strasne moc sena a pokosenej travy tak som kychal jak na baterky
takze :) mne sa pacilo zisla sa fajn partia ludi :)
ale k tej kritike, ktoru prosim berte konstruktivne :)
sutaze: kedze nas tam bolo hojne a nabuduce to tak bude tiez si myslim :) tak odporucam popresuvat sutaze do hlavnych stycnych bodov AOS, napriklad zachytne parkovisko po AOS, vodaren, a pod. ide o to vyplnit cas cakania zucastnenych, co sa tykalo nocnej AOS :)) mno kolko nas to startovalo myslim ze 28 ? tak od startu prveho po posledneho preslo 3 1/4 hodiny coz nieje malo mne osobne to cakanie teda dost vadilo nakolko sme isly medzi poslednymy som myslel, ze zaspim postojacky buracka bola zahrana celkom dobre :) v prvom momente som nevedel wocogou ale ked som som si obhliadol auto nakolko kocka povedala ze jeden lezi v poli (a ja som si myslel ze sa prepasiroval cez predne okno) a zistil ze auto je neskrtnute tak mi tam nieco nehralo ale za prvy dojem davam 100bodov :)) a opat na vyvrtovnik park kingu :D opat cakanie, ono pokial by posadky dodrziavali povolenu rychlost neboli by fronty ani cakania :) ale co uz ked je vacsina taka vymotivovana, dost mi chyba na tychto akciach technicky slalom, tu sa mozu nabudeny majstri ukazat a vypustit svoje kobilky a emocie
mno inac to nemalo chybu :) teda jednu to malo mali ste tam strasne moc sena a pokosenej travy tak som kychal jak na baterky
20:04:01
01.07.2010
01.07.2010
Ultim
-> Peca: Peco, muzes sem hodit odkaz na vysledky? Dekuju, urcite nejen ja jsem zvedavy jak to dopadlo
20:04:05
30.06.2010
30.06.2010
Ultim
-> aceboss: JJ pravda pravdouci
13:35:24
30.06.2010
30.06.2010
TT_daniel
-> aceboss: pekne si to napisal
13:29:21
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
-> suri: Přesně tak jsem přemýšlel taky na konec jsem dal to C-éčko a bylo to naštěstí dobře , ale u té ot.Č15 jsem dal B a mělo být C to jsem měl blbě
13:27:28
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
Sice je nějaký ten den po,ale taky přidám své hodnocení.
Přijel jsem už v pátek večer kolem 21:30 přijetí na recepci milé a informace nám podané dle mě dostatečné neměl jsem potřebu na nic se dotazovat snad jen kde si můžem postavit stan a gril...
Na noční AOS-ku jsme startovali jako předposlední posádka někdy kolem 00:30 čas čekání mi nijak navadil pač jsem celou dobu obdivoval T700 a bavil se ze zájmem s jejím majitelem...
Noční aoska co se týče průběhu neměla chybu jen jsme vůbec nenašli první 3 razítka,ale to asi je naše chyba značení v rozpisu supr žádné chytáky tam nebyli.
Jediné snad mínus bylo u nehody a jeskyní kde jsme se potkali s jinými posádkami,ale bylo to dáno i tím, že jsme jeli svižněji tak jsme museli chvili čekat.
Po ukončení aosky jsem řešili poruchu u Ládi a do 4hod opravovali.....
Schrnuto večer si myslím, že byl bez chyb velice povedený.
Co se týče soboty tak po zahájení jsme pomáhali Ládovi s rapidem a opravou na soutěže jsme šli jako jedni z posledních vše šlo velice rychle až na poznávání dilů......,ale za to si můžem tak nějak sami když to skoro všichni nechali až na konec jako poslední discilínu.. Ten kdo tam šel hned po začátku neměl problém.
Do denní AOS-ky jsem staroval jako tuším 3-4 posádka od konce to čekání mi nijak extra nevadilo aspon jsme na parkovišti pokecali.Průběh aosky byl pardádní jen s jednou vítkou a to bylo podle mě značení u vinárny pro mě naprosto nejasné....Otázky a úkoly byli dobře zvolené a hlavně všestané netýkali se jen řady 742, ale ne všechny uplně jasné na co ptáté... *8* .Co se týče sprintu u nás žádný problém nebyl....jen podle mě pro ten čas se nemělo vracet měl se na cíli psát do listiny dle přidělených čísel....*4* zbytečné zdržování brždění,couvání a zase rozjíždění a uvolnění tratě pro další auto.
Zbytek až po čekání u zámečku+hotelu(nedostavěn é vodárny)byl blbý to si musíme přiznat při mém dojezdu bylo předemnou 8 nebo 9 posádek..*10* to čekání bylo zatrest.
Po ukončení aosky,přijezdu na parkoviště a provedení jízdy zručnosti jsem zaparkoval a měl jsem docela velký hlad,ale vzheldem k časovému skluzu se už na oběd nehodilo jít*10* .
Další kapitola sama pro sebe byla spanilá jízda stejně jako loni i letos to byla tzv.třešnička na dortu projed křížem krážem Blansko a jeho okolí v krásném počasí s takovou kolonou a hromadou přihlížejicích lidí neměla CHYBU!!!!!*5* *5* *5*
Po přijedu do kempu jsme vytáhli gril udělali něco na jídlo pokecali okoukli auta a šli na vyhlášení které bylo tuším kolem 21:45.Samotné vyhlášení proběhlo rychle v pohodě a dobré náladě...*6*
Po zkončení však většina lidí i jako já odjížděli směr domov s měkým jsem se stihl rozlpučit s někým ne......moc času už nebylo na pokec.
To že letos tam bylo jednou tolik aut než loni je velký úspěch,ale na druhou stranu s větším počtem auto narůstá i náročnost na čas.I když bylo čekání na start pro někoho zdlouhavé jsem rád, že se nestávalo to (teda aspon mě) že by nás jelo více aut za sebou(za prvním a jen se vezlo) a tam kde zastavil první zastavili i ostatní pač tam byl úkol nebo otázka.Člověk když jel sám musel hledat a spolehát na navigaci a o tom to přece je*4*
Shrnuto a potrženo celý sraz jako takový se mi jeví jak velice povedený kde se sešla pěkná parta lidí naladěných na stejnou notu.Startovné dle mě tedy 250Kč bylo adekvátní a myslím si,že není třeba se bavit i jeho snížení.Ono přípravy a náklady organizátorů se musí taky uhradit nemouhou to přece financovat ze svého a pokud i přes všechny úhrady by jim zůstal nějaký zisk *7* já osobně to neřeším dlě mě si to zaslouží případně uschovají a použijí do budoucna..*6*
Na závěr bych chtěl VŠEM zůčastněným a hlavně ORGANIZÁTORŮM poděkovat za skvěle stránený a zorganizoaný víkend*171*
PS:Doufám že se potkáme na Brněnské akci.... *179*
Nemusíte semnou souhlasit je to jen můj názor a ten kdo si ho přečtě až do konce tak si udělá obrázek dle sebe a svích pocit*6*
-> Peca: Taky se zeptám kdy a kde+-budou videa ze spanilky....*179* Díky
Přijel jsem už v pátek večer kolem 21:30 přijetí na recepci milé a informace nám podané dle mě dostatečné neměl jsem potřebu na nic se dotazovat snad jen kde si můžem postavit stan a gril...
Na noční AOS-ku jsme startovali jako předposlední posádka někdy kolem 00:30 čas čekání mi nijak navadil pač jsem celou dobu obdivoval T700 a bavil se ze zájmem s jejím majitelem...
Noční aoska co se týče průběhu neměla chybu jen jsme vůbec nenašli první 3 razítka,ale to asi je naše chyba značení v rozpisu supr žádné chytáky tam nebyli.
Jediné snad mínus bylo u nehody a jeskyní kde jsme se potkali s jinými posádkami,ale bylo to dáno i tím, že jsme jeli svižněji tak jsme museli chvili čekat.
Po ukončení aosky jsem řešili poruchu u Ládi a do 4hod opravovali.....
Schrnuto večer si myslím, že byl bez chyb velice povedený.
Co se týče soboty tak po zahájení jsme pomáhali Ládovi s rapidem a opravou na soutěže jsme šli jako jedni z posledních vše šlo velice rychle až na poznávání dilů......,ale za to si můžem tak nějak sami když to skoro všichni nechali až na konec jako poslední discilínu.. Ten kdo tam šel hned po začátku neměl problém.
Do denní AOS-ky jsem staroval jako tuším 3-4 posádka od konce to čekání mi nijak extra nevadilo aspon jsme na parkovišti pokecali.Průběh aosky byl pardádní jen s jednou vítkou a to bylo podle mě značení u vinárny pro mě naprosto nejasné....Otázky a úkoly byli dobře zvolené a hlavně všestané netýkali se jen řady 742, ale ne všechny uplně jasné na co ptáté... *8* .Co se týče sprintu u nás žádný problém nebyl....jen podle mě pro ten čas se nemělo vracet měl se na cíli psát do listiny dle přidělených čísel....*4* zbytečné zdržování brždění,couvání a zase rozjíždění a uvolnění tratě pro další auto.
Zbytek až po čekání u zámečku+hotelu(nedostavěn é vodárny)byl blbý to si musíme přiznat při mém dojezdu bylo předemnou 8 nebo 9 posádek..*10* to čekání bylo zatrest.
Po ukončení aosky,přijezdu na parkoviště a provedení jízdy zručnosti jsem zaparkoval a měl jsem docela velký hlad,ale vzheldem k časovému skluzu se už na oběd nehodilo jít*10* .
Další kapitola sama pro sebe byla spanilá jízda stejně jako loni i letos to byla tzv.třešnička na dortu projed křížem krážem Blansko a jeho okolí v krásném počasí s takovou kolonou a hromadou přihlížejicích lidí neměla CHYBU!!!!!*5* *5* *5*
Po přijedu do kempu jsme vytáhli gril udělali něco na jídlo pokecali okoukli auta a šli na vyhlášení které bylo tuším kolem 21:45.Samotné vyhlášení proběhlo rychle v pohodě a dobré náladě...*6*
Po zkončení však většina lidí i jako já odjížděli směr domov s měkým jsem se stihl rozlpučit s někým ne......moc času už nebylo na pokec.
To že letos tam bylo jednou tolik aut než loni je velký úspěch,ale na druhou stranu s větším počtem auto narůstá i náročnost na čas.I když bylo čekání na start pro někoho zdlouhavé jsem rád, že se nestávalo to (teda aspon mě) že by nás jelo více aut za sebou(za prvním a jen se vezlo) a tam kde zastavil první zastavili i ostatní pač tam byl úkol nebo otázka.Člověk když jel sám musel hledat a spolehát na navigaci a o tom to přece je*4*
Shrnuto a potrženo celý sraz jako takový se mi jeví jak velice povedený kde se sešla pěkná parta lidí naladěných na stejnou notu.Startovné dle mě tedy 250Kč bylo adekvátní a myslím si,že není třeba se bavit i jeho snížení.Ono přípravy a náklady organizátorů se musí taky uhradit nemouhou to přece financovat ze svého a pokud i přes všechny úhrady by jim zůstal nějaký zisk *7* já osobně to neřeším dlě mě si to zaslouží případně uschovají a použijí do budoucna..*6*
Na závěr bych chtěl VŠEM zůčastněným a hlavně ORGANIZÁTORŮM poděkovat za skvěle stránený a zorganizoaný víkend*171*
PS:Doufám že se potkáme na Brněnské akci.... *179*
Nemusíte semnou souhlasit je to jen můj názor a ten kdo si ho přečtě až do konce tak si udělá obrázek dle sebe a svích pocit*6*
-> Peca: Taky se zeptám kdy a kde+-budou videa ze spanilky....*179* Díky
12:49:48
30.06.2010
30.06.2010
suri
-> aceboss: 10 a 15 sú blbé otázky , z hlavami sa môžem hádať , ak nebudem počítať Karburátorové hlavy , tak máme 135BMM 136BMM 135Mpi 136 MPI starý aj nový typ , to je hneď 6 druhov hláv a nerátam karburátorové
12:46:34
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
-> suri: To nejsi sám kdo to tak bere..... těch otázek respektivně vyložení mohlo být více způsobů a nejen u této otázky...
Např OT.č15 jsem taky veděl na co se ptají...?
15. Kolik typů sad ventilů se vyrábí do hlavy Š100L?
a. 1
b. 2
c. 3
Váhal jsem mezi typy sací a výfukové či podle typu průměru dříků......
Např OT.č15 jsem taky veděl na co se ptají...?
15. Kolik typů sad ventilů se vyrábí do hlavy Š100L?
a. 1
b. 2
c. 3
Váhal jsem mezi typy sací a výfukové či podle typu průměru dříků......
12:02:45
30.06.2010
30.06.2010
suri
-> aceboss: podľa mňa to nie je dobre položená otázka , resp . ak je položená dobre tak nie je správna ani jedna
11:28:29
30.06.2010
30.06.2010
Kapřík
-> Peca: nešly by sem hodit výsledky?
10:45:56
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
-> suri: 10-C
08:27:15
30.06.2010
30.06.2010
tunerlada
-> suri: pokuď si pamatuju tak c) čtyřmi druhy
06:30:28
30.06.2010
30.06.2010
suri
-> Peca: aká je odpoveď NA 10tu otázku?
22:57:58
29.06.2010
29.06.2010
Peca
-> suri: Myslis otazky v AOSce?
1. Motory Škoda 105 a Škoda 120 se od sebe liší:
a) vrtáním
b) zdvihem
c) vrtáním i zdvihem
2. Dynamo použité ve vozech Škoda 100 má výkon (no jo, proud :-)):
a) 18 A
b) 22 A
c) 25 A
3. Spínač brzdových světel u vozu Škoda 1000MB najdeme:
a) na hlavním brzdovém válci
b) na pedálu brzdy
c) na zadní rozvodce („kostce“)
4. Škoda Favorit 136 má zavazadlový prostor o objemu:
a) 200 l
b) 250 l
c) 300 l
5. Motor Škoda 1203 je osazen:
a) pětikanálovou hlavou válců
b) šestikanálovou hlavou válců
c) osmikanálovou hlavou válců
6. Pro přední kotoučové brzdy vozů Škoda 105 / 120 byla zakoupena licence od firmy:
a) Dunlop
b) Girling
c) Brembo
7. Škoda 120 GLS může táhnout přívěs o hmotnostech (nebržděný/bržděný)
a) 400 / 600 kg
b) 400 / 700 kg
c) 400 / 750 kg
8. Škodu 130 L jsme si v roce 1986 mohli zakoupit za:
a) 69 980 Kčs
b) 71 690 Kčs
c) 81 050 Kčs
9. Na konci 50. let vyrobila mladoboleslavská automobilka Škoda několik kusů automobilových speciálů škoda 1100 OHC a OHC Sport. Motor o objemu 1089 cm3 dosahoval při 7700 ot/min výkonu:
a) 68 kW
b) 73 kW
c) 81 kW
10. Automobil Škoda Felicia opatřený motorem o obsahu 1289 cm3 mohl být opatřen z výroby:
a) dvěma druhy hlav
b) třemi druhy hlav
c) čtyřmi druhy hlav
11. Výroba automobilu typové řady Škoda 105 S byla ukončena:
a) 30. 8. 1986
b) 30. 8. 1987
c) 30. 8. 1988
12. Rozměry difuzoru u karburátoru š 110LS?
a) 24
b) 23
c) 25
13. Kolik stupňů má cyklovač stěračů u š 100L
a) 0
b) 2
c) 3
14. Jede pět kamarádů vozem škoda 130GL, nechají si namontovat zařízení LPG a Pepa dál v jízdě nepokračuje. Proč?
a) bojí se zařízení LPG
b) při montáži LPG se snižuje počet míst
c) udělalo se mu špatně z předchozí jízdy
15. Kolik typů sad ventilů se vyrábí do hlavy Š100L?
a) 1
b) 2
c) 3
1. Motory Škoda 105 a Škoda 120 se od sebe liší:
a) vrtáním
b) zdvihem
c) vrtáním i zdvihem
2. Dynamo použité ve vozech Škoda 100 má výkon (no jo, proud :-)):
a) 18 A
b) 22 A
c) 25 A
3. Spínač brzdových světel u vozu Škoda 1000MB najdeme:
a) na hlavním brzdovém válci
b) na pedálu brzdy
c) na zadní rozvodce („kostce“)
4. Škoda Favorit 136 má zavazadlový prostor o objemu:
a) 200 l
b) 250 l
c) 300 l
5. Motor Škoda 1203 je osazen:
a) pětikanálovou hlavou válců
b) šestikanálovou hlavou válců
c) osmikanálovou hlavou válců
6. Pro přední kotoučové brzdy vozů Škoda 105 / 120 byla zakoupena licence od firmy:
a) Dunlop
b) Girling
c) Brembo
7. Škoda 120 GLS může táhnout přívěs o hmotnostech (nebržděný/bržděný)
a) 400 / 600 kg
b) 400 / 700 kg
c) 400 / 750 kg
8. Škodu 130 L jsme si v roce 1986 mohli zakoupit za:
a) 69 980 Kčs
b) 71 690 Kčs
c) 81 050 Kčs
9. Na konci 50. let vyrobila mladoboleslavská automobilka Škoda několik kusů automobilových speciálů škoda 1100 OHC a OHC Sport. Motor o objemu 1089 cm3 dosahoval při 7700 ot/min výkonu:
a) 68 kW
b) 73 kW
c) 81 kW
10. Automobil Škoda Felicia opatřený motorem o obsahu 1289 cm3 mohl být opatřen z výroby:
a) dvěma druhy hlav
b) třemi druhy hlav
c) čtyřmi druhy hlav
11. Výroba automobilu typové řady Škoda 105 S byla ukončena:
a) 30. 8. 1986
b) 30. 8. 1987
c) 30. 8. 1988
12. Rozměry difuzoru u karburátoru š 110LS?
a) 24
b) 23
c) 25
13. Kolik stupňů má cyklovač stěračů u š 100L
a) 0
b) 2
c) 3
14. Jede pět kamarádů vozem škoda 130GL, nechají si namontovat zařízení LPG a Pepa dál v jízdě nepokračuje. Proč?
a) bojí se zařízení LPG
b) při montáži LPG se snižuje počet míst
c) udělalo se mu špatně z předchozí jízdy
15. Kolik typů sad ventilů se vyrábí do hlavy Š100L?
a) 1
b) 2
c) 3
20:40:52
29.06.2010
29.06.2010
suri
Kto robil otázky do toho testu či čo to tam bolo , resp. aké bolo ich presné znenie ?
20:29:42
29.06.2010
29.06.2010
Tomáššš
-> MOLSO: tak pohni prdelou ... a dorob to auto konecne ... bo ta fakt nakopem :D
20:29:03
29.06.2010
29.06.2010
Tomáššš
-> MOLSO: aj ty by si mal
20:25:25
29.06.2010
29.06.2010
MOLSO
-> afro100: dobehni
-> Tomáššš: a ty uz dojdi na vlastnom
-> Tomáššš: a ty uz dojdi na vlastnom
20:05:14
29.06.2010
29.06.2010
Tomáššš
-> afro100: :D ved casu este hodne ale to utecie ako voda ... :) ale ak vsetko pojde ako ma tak urcite chcem ist znova a tentokrat na svojom auticku :)
19:57:34
29.06.2010
29.06.2010
afro100
-> Tomáššš: aha, a blik
hmm, zeby som aj ja siel ... ? uvidime :)
hmm, zeby som aj ja siel ... ? uvidime :)
19:55:40
29.06.2010
29.06.2010
Tomáššš
-> afro100: do Brna na jesen ...na dalsi zraz :)