Downsizing navždy!

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Downsizing navždy!: Downsizing navždy!: Downsizing navždy!: Downsizing navždy!:

Text:

Text ještě nebyl přidán
hodnocení článku:

info:

Správce článku: palinator
Založeno: 21.05.12 12:09   Poslední změna: 21.05.12 12:17

Downsizing navždy! - komentáře:

22:59:09
26.05.2012
suri
-> Athlonek: tá bývala v testoch pred 10ti lety
22:58:09
26.05.2012
Athlonek
Škoda že v tom testu neni stará Octavie 1,8 turbo MPi
20:55:38
26.05.2012
Tomášš
nevím jak jezdí redaktoři nebo ostatní mám 1,4 tsi a jezdím couračky 3km za 7/100km s fovoritem 1,3bmm za 10l/100km okresky s 1,4tsi 5,3-6 l/100km se škodovkou 1,3turbo 6,5-7 l/100km takže z mého pohledu 1,4 tsi my maximálně vyhovuje jak výkonem tak spotřebou jaké máte vy skušenosti se stejným motorem?
14:51:30
24.05.2012
suri
-> jarousinecicek: ťažko , poznám kopu motorov a ani jeden nejde za viac ako favorit , teda jo 3,6Fsi a 2,0TFSi
13:03:04
24.05.2012
palinator
-> jarousinecicek:

Věř, že v redakci na spotřebu nejedou.
13:00:29
24.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> jarousinecicek 24.05.12 02:16:38: A co má spotřeba společného s ekologií? 1
02:16:38
24.05.2012
jarousinecicek
Zabývám se ekologií a mnohá neracionální rozhodnutí a veřejné mínění lidí v EU i ČR mě začnou dohánět k slzám.

Takových článků je jako šafránu, proto jsem za něj rád i za to, že se objevil zde. Zajímavé je, že favorit žere míň, než ta oktávka. To bude asi tím technickým pokrokem! Přitom to je obojí "nižší střední třída" :-D Asi se střední třída potřebuje obklopovat stále větším množstvím plastů a vozit v kufru na víkend vícero krámů...
15:10:09
23.05.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:

Nemám tušení. Píšu o VW.
14:54:46
23.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: A jaký problémy mělo BMW s nikasilem.
14:30:16
23.05.2012
palinator
-> haso:

Na T5 pětiválce TDI použili hliníkový bloky s pochromovanejma válcema a jak to dopadlo.8
22:27:50
22.05.2012
Don Carlos
-> palinator: Já s tím problém nemám. Ale vem si např. hromadu důchodců, kteří to řešili. Firmy možná taky. Není to hlavní důvod, dělat nízké obsahy, ale určo to byl jeden z důvodů.
18:42:38
22.05.2012
haso
skor ma napada taka uvaha, ze ci stym dowsizingom neprisli este pred upgradom samotnych materialov...pretoze, sice snazime sa z maleho motora vytlacit maximum ale tie pouzivane materiali na to este nejsu pripravene...nitrid kremika je zatial len "v plienkach" a pritom ma niekolkonasobne lepsie vlastnosti chemicke aj mechanicke nez ocel

E: gram. chyby
upraveno 1x, naposled 22.05.2012 18:57:23
14:52:06
22.05.2012
P@nis
-> Shackall 21.05.12 21:31:17: Tak si vem nájezd auta 300 000 km a u jednoho auta tě vyjde km na 2 kč a u druhého na 2,5 kč tak jen na palivu necháš navíc 150 000,- ... vím drobné pro někoho kdo má na nové auto.
14:11:21
22.05.2012
suri
-> palinator: bez tak sme debilné štáty , stále si nechávame od niekoho diktovať a brať tie najväčšie kokotiny , a ako automobilistu ma serú tieto kokotné emisné limity ktoré vyzerajú skôr ako sranda a nie podklad k reálnemu výsledku , ale aj kopec iných vecí a debilných zákonov ...
14:08:11
22.05.2012
palinator
-> suri:

Minimálně padne EU, protože to jde do sraček nevídanym tempem.
14:06:04
22.05.2012
suri
-> haso: bude , sú to kokoti no , nespravíš nič ... ale týmto tempom tu môže byť dovtedy kludne aj vojna
14:04:04
22.05.2012
haso
-> suri: to hej, ale aj tak si myslim, ze to bude len horsie 3
13:59:33
22.05.2012
suri
-> haso: dovtedy sa môže ešte kopec vecí otočiť
13:56:29
22.05.2012
suri
-> lolek77: a kto tu porovnáva liatinové AEE z 80tych rokov s TSI? porovnávam 1,6 75kw ktorý je spoľahlivý , plní takisto Euro5 , robí sa aj priamo na plyn . Ale zrejme poznáš len pár motorov keď si sem primiešal AEE o ktorom nikto nehovoril . Mimochodom , neviem ako pre teba , ale pre mňa tsi nemusí mať 200 000km aby sa ukázala ich životnosť , my čo sa okolo toho pohybujeme ju vidíme aj teraz . Aby si s autom čo má 15 000km chodil na výmenu turba , výmenu rozvodu a ešte pár iných vecí do servisu , ktorý síce za teba platí škodovka , to mi nepríde normálne , navyše koľko ludí nejazdí iba pár km a ostane im tento problém po záruke , som zvedavý ako sa k tomu Š a.s. postaví .
13:54:55
22.05.2012
haso
a bude to este horsie...

Norma spotreby predpísaná pre rok 2025 je na 1 liter paliva prejsť 22,52km...

a k emisiam...v roku 1995 bola dovolena emisia CO2 186g/km a v roku 2012 je to uz 120g/km



takze s atmosferickymi motormi sa mozeme pomaly rozlucit, pretoze normy nepustia
13:04:29
22.05.2012
palinator
-> Don Carlos:

Výše povinného ručení? Klidně si ty 400 Kč ročně připlatim.
10:50:33
22.05.2012
Max
-> Don Carlos: jeden z málo rozumných příspěvků... 4
10:40:22
22.05.2012
lolek77
suri, ale nebavime sa o minulosti, mal som oktu 1,6 55 kw - stary kredenc,EURO2, fakt nenarocna, pokial sa nieco neposralo... Ale napr. EURO2 uz u nas nekupis a s tou technikou aku malo AEE sa dnes koli predpisom vyrobca nepohne, keby ano, tak nevymysla 1,2 o vykone 77 kw, lebo krutak som mal slusny aj na tom AEE, ale spotreba a emisie boli niekde inde, preto sa pustaju smerom downsizingu. Ked bude mat niekto na TSI nabehane cca 200k km tak mozeme porovnavat poruchovost s MPI AEE a inými starými kredencami... zatial su to len spekulacie. Ked si pozries fora o skodovkach, najdes tam aj kladne aj zaporne ohlasy. Nie vsetci co su spokojny s TSI to davaju vediet celemu svetu a takisto nie vsetci co su nespokojny s MPI to davaju vediet celemu svetu. Porovnavate tu motory konstrukcne z 80tych rokov z motormi starými 2 roky. Myslis ze v tom 80tom sa AEE/vtedy este s karburatorom v Audi 80, prip. golfe) nekazilo? Postupom casu sa vychytali chyby. Počkajme ako sa bude uberať TSI. Doba škodoviek s jednoduchým motorom je preč, bohužiaľ. Dnes už nestačí meniť len kompresný pomer, príp. predstih aby sa zmenil vykon a nechať vo výrobe 20 rokov ten istý motor. Ja osobne nemám nič proti starému kredencu, bol som s ním spokojný, ale... takisto mal poruchy...
upraveno 1x, naposled 22.05.2012 10:47:49
09:51:59
22.05.2012
suri
-> lolek77: a poruchovejšie tak 20x ako starý kredenc 1,4-6 kde sa dá dať vklude bez komplikácií LPG a úsporné reči idú do prdele
07:31:50
22.05.2012
Don Carlos
Možná by bylo vhodné podotknout, že je na výrobce kladen nátlak k snižování emisí. Další volbou, určitě bylo a možná ještě je, výše povinného ručení.
23:06:13
21.05.2012
lolek77
Nejak testovací jazdci zabudli napísať, koľko majú tie motory najazdené... Ak dostali do rúk / si myslím že určite áno/ úplne nové autá, tak u TSI klesá spotreba do 10000km, potom motor "sedí" a spotreba by sa mala dostať na úroveň akú udáva výrobca. Do 2000 km to "žere" presne ako v tomto teste, potom to začína pomaly klesať.



MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
upraveno 1x, naposled 21.05.2012 23:26:10
21:45:12
21.05.2012
palinator
-> Shackall:

Dobrej pocit?
21:31:17
21.05.2012
Shackall
Celkem nechápu, proč lidi, kteří mají 300 tisíc a víc na SPOTŘEBNÍ auto zajímá, kolik ten krám žere 3
20:20:35
21.05.2012
palinator
-> Cába:

Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.41
16:55:37
21.05.2012
Cába
-> MajoLR: Kazdej nepotrebuje na normalni jezdeni nebo na pocmrndy do prace 2,0turbo, chapes? Si asi dlouho nebyl u pumpy...
14:45:16
21.05.2012
palinator
-> Dušan:

To bych řek že je pochopitelný.
14:22:18
21.05.2012
Dušan
podle me ten nejvetsi motor vydrzi nejvic km, ale zalezi i na zachazeni a udrzbe. Do takovych aut patri motor co ma opravdu silu i bez turba
14:21:46
21.05.2012
MajoLR
Jeb.ť celý downsizing!!!!78 Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...139
14:21:28
21.05.2012
havlik
Takže vlastně řekli to co všichni dávno ví veřejně:)
14:17:15
21.05.2012
suri
tu to ešte neprišlo , dnes som koukal
Extreme Tyres