-> Don Carlos:
Výše povinného ručení? Klidně si ty 400 Kč ročně připlatim.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Downsizing navždy!
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: palinatorZaloženo: 21.05.12 12:09 Poslední změna: 21.05.12 12:17
Downsizing navždy! - komentáře:
13:04:29
22.05.2012
22.05.2012
palinator
10:50:33
22.05.2012
22.05.2012
Max
-> Don Carlos: jeden z málo rozumných příspěvků...
10:40:22
22.05.2012
22.05.2012
lolek77
suri, ale nebavime sa o minulosti, mal som oktu 1,6 55 kw - stary kredenc,EURO2, fakt nenarocna, pokial sa nieco neposralo... Ale napr. EURO2 uz u nas nekupis a s tou technikou aku malo AEE sa dnes koli predpisom vyrobca nepohne, keby ano, tak nevymysla 1,2 o vykone 77 kw, lebo krutak som mal slusny aj na tom AEE, ale spotreba a emisie boli niekde inde, preto sa pustaju smerom downsizingu. Ked bude mat niekto na TSI nabehane cca 200k km tak mozeme porovnavat poruchovost s MPI AEE a inými starými kredencami... zatial su to len spekulacie. Ked si pozries fora o skodovkach, najdes tam aj kladne aj zaporne ohlasy. Nie vsetci co su spokojny s TSI to davaju vediet celemu svetu a takisto nie vsetci co su nespokojny s MPI to davaju vediet celemu svetu. Porovnavate tu motory konstrukcne z 80tych rokov z motormi starými 2 roky. Myslis ze v tom 80tom sa AEE/vtedy este s karburatorom v Audi 80, prip. golfe) nekazilo? Postupom casu sa vychytali chyby. Počkajme ako sa bude uberať TSI. Doba škodoviek s jednoduchým motorom je preč, bohužiaľ. Dnes už nestačí meniť len kompresný pomer, príp. predstih aby sa zmenil vykon a nechať vo výrobe 20 rokov ten istý motor. Ja osobne nemám nič proti starému kredencu, bol som s ním spokojný, ale... takisto mal poruchy...
09:51:59
22.05.2012
22.05.2012
suri
-> lolek77: a poruchovejšie tak 20x ako starý kredenc 1,4-6 kde sa dá dať vklude bez komplikácií LPG a úsporné reči idú do prdele
07:31:50
22.05.2012
22.05.2012
Don Carlos
Možná by bylo vhodné podotknout, že je na výrobce kladen nátlak k snižování emisí. Další volbou, určitě bylo a možná ještě je, výše povinného ručení.
23:06:13
21.05.2012
21.05.2012
lolek77
Nejak testovací jazdci zabudli napísať, koľko majú tie motory najazdené... Ak dostali do rúk / si myslím že určite áno/ úplne nové autá, tak u TSI klesá spotreba do 10000km, potom motor "sedí" a spotreba by sa mala dostať na úroveň akú udáva výrobca. Do 2000 km to "žere" presne ako v tomto teste, potom to začína pomaly klesať.
MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
MajoLR: dovolím si tvrdiť /z vlastnej skúsenosti/, že 1,2 TSI 77kw je čo sa týka výkonu plne porovnatelne z 1,6 74 kw v okte alebo 1,4 74 kw vo fabii, ale je úspornejšie minimálne o liter na 100
21:45:12
21.05.2012
21.05.2012
palinator
-> Shackall:
Dobrej pocit?
Dobrej pocit?
21:31:17
21.05.2012
21.05.2012
Shackall
Celkem nechápu, proč lidi, kteří mají 300 tisíc a víc na SPOTŘEBNÍ auto zajímá, kolik ten krám žere
20:20:35
21.05.2012
21.05.2012
palinator
-> Cába:
Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.
Asi jsi nepochopil, o čem je tenhle článek nebo jsi ho nečet.
16:55:37
21.05.2012
21.05.2012
Cába
-> MajoLR: Kazdej nepotrebuje na normalni jezdeni nebo na pocmrndy do prace 2,0turbo, chapes? Si asi dlouho nebyl u pumpy...
14:45:16
21.05.2012
21.05.2012
palinator
-> Dušan:
To bych řek že je pochopitelný.
To bych řek že je pochopitelný.
14:22:18
21.05.2012
21.05.2012
Dušan
podle me ten nejvetsi motor vydrzi nejvic km, ale zalezi i na zachazeni a udrzbe. Do takovych aut patri motor co ma opravdu silu i bez turba
14:21:46
21.05.2012
21.05.2012
MajoLR
Jeb.ť celý downsizing!!!! Obsah ničím nenahradíš!!! Kde sa môžu chytať zasraté 1.2ky, 1.4ky na 2.0turbo alebo šesťvalce od BMW...
14:21:28
21.05.2012
21.05.2012
havlik
Takže vlastně řekli to co všichni dávno ví veřejně:)
14:17:15
21.05.2012
21.05.2012
suri
tu to ešte neprišlo , dnes som koukal