Downsizing navždy!

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Downsizing navždy!: Downsizing navždy!: Downsizing navždy!: Downsizing navždy!:

Text:

Text ještě nebyl přidán
hodnocení článku:

info:

Správce článku: palinator
Založeno: 21.05.12 12:09   Poslední změna: 21.05.12 12:17

Downsizing navždy! - komentáře:

13:17:53
04.08.2012
palinator
-> skodovak:

To tady radši moc neříkej, tady je Škoda pomalu sprostý slovo, natož Octa.4
13:14:00
04.08.2012
suri
-> skodovak: 1,8T bude vždy zatienené Tdi 66/81kw ... nie je to zlý motor , ale pripadá mi oproti zbytku auta veľmi moderný
13:11:09
04.08.2012
skodovak
-> suri: jak jsem onehdá řešil tu 16V Fabii,dostal jsem se momentálně k Octavii 3 jezdil jsem dost autama i jiných značek,ale pořád zůstávám takhle "doma" asi jsem divnej.. jen si nechci moc nasrat do bot no..
13:06:10
04.08.2012
suri
-> skodovak: to je to samé , v octavii to má nižšiu spotrebu , v superbe a passate vyššiu , od 6-13 a viac to vie ísť ...
13:00:35
04.08.2012
skodovak
-> suri: nojo 1.8T
12:51:32
04.08.2012
suri
-> skodovak: Myslíš 1,8T alebo TSI alebo 2,0TSi ?
12:45:08
04.08.2012
skodovak
-> suri: RSa je podobná?
12:25:57
04.08.2012
suri
-> skodovak: 6-13
12:22:58
04.08.2012
skodovak
tak to by mě celkem zajímalo kolik je tak reálná spotřeba u 1.8T pokud budeme trošku nohama na zemi 6
22:35:06
27.05.2012
Athlonek
-> U-Geen: 3
11:37:55
27.05.2012
suri
-> U-Geen: ano , akurát realita je 5-6l niekde inde , a do mínusu určite nie :-)
10:25:58
27.05.2012
U-Geen
-> suri: tam mas spotrebu 1.8T :-))
09:13:26
27.05.2012
suri
Athlonek 26.05.12 23:20:49 napsal:

www.economyrun.cz/_cz/eco _run.htm
čo s tým?
23:21:11
26.05.2012
Athlonek
9
23:20:49
26.05.2012
Athlonek
23:11:46
26.05.2012
suri
23:03:52
26.05.2012
Athlonek
-> Nwkt: Prototyp ne, už jenom veterán1 Co se ti zdá na turbo mpi divného?
23:00:52
26.05.2012
Athlonek
-> suri: A spotřeba?
22:59:56
26.05.2012
Nwkt
-> Athlonek: turbo mpi? Prototyp?
22:59:09
26.05.2012
suri
-> Athlonek: tá bývala v testoch pred 10ti lety
22:58:09
26.05.2012
Athlonek
Škoda že v tom testu neni stará Octavie 1,8 turbo MPi
20:55:38
26.05.2012
Tomášš
nevím jak jezdí redaktoři nebo ostatní mám 1,4 tsi a jezdím couračky 3km za 7/100km s fovoritem 1,3bmm za 10l/100km okresky s 1,4tsi 5,3-6 l/100km se škodovkou 1,3turbo 6,5-7 l/100km takže z mého pohledu 1,4 tsi my maximálně vyhovuje jak výkonem tak spotřebou jaké máte vy skušenosti se stejným motorem?
14:51:30
24.05.2012
suri
-> jarousinecicek: ťažko , poznám kopu motorov a ani jeden nejde za viac ako favorit , teda jo 3,6Fsi a 2,0TFSi
13:03:04
24.05.2012
palinator
-> jarousinecicek:

Věř, že v redakci na spotřebu nejedou.
13:00:29
24.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> jarousinecicek 24.05.12 02:16:38: A co má spotřeba společného s ekologií? 1
02:16:38
24.05.2012
jarousinecicek
Zabývám se ekologií a mnohá neracionální rozhodnutí a veřejné mínění lidí v EU i ČR mě začnou dohánět k slzám.

Takových článků je jako šafránu, proto jsem za něj rád i za to, že se objevil zde. Zajímavé je, že favorit žere míň, než ta oktávka. To bude asi tím technickým pokrokem! Přitom to je obojí "nižší střední třída" :-D Asi se střední třída potřebuje obklopovat stále větším množstvím plastů a vozit v kufru na víkend vícero krámů...
15:10:09
23.05.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:

Nemám tušení. Píšu o VW.
14:54:46
23.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: A jaký problémy mělo BMW s nikasilem.
14:30:16
23.05.2012
palinator
-> haso:

Na T5 pětiválce TDI použili hliníkový bloky s pochromovanejma válcema a jak to dopadlo.8
22:27:50
22.05.2012
Don Carlos
-> palinator: Já s tím problém nemám. Ale vem si např. hromadu důchodců, kteří to řešili. Firmy možná taky. Není to hlavní důvod, dělat nízké obsahy, ale určo to byl jeden z důvodů.
18:42:38
22.05.2012
haso
skor ma napada taka uvaha, ze ci stym dowsizingom neprisli este pred upgradom samotnych materialov...pretoze, sice snazime sa z maleho motora vytlacit maximum ale tie pouzivane materiali na to este nejsu pripravene...nitrid kremika je zatial len "v plienkach" a pritom ma niekolkonasobne lepsie vlastnosti chemicke aj mechanicke nez ocel

E: gram. chyby
upraveno 1x, naposled 22.05.2012 18:57:23
14:52:06
22.05.2012
P@nis
-> Shackall 21.05.12 21:31:17: Tak si vem nájezd auta 300 000 km a u jednoho auta tě vyjde km na 2 kč a u druhého na 2,5 kč tak jen na palivu necháš navíc 150 000,- ... vím drobné pro někoho kdo má na nové auto.
14:11:21
22.05.2012
suri
-> palinator: bez tak sme debilné štáty , stále si nechávame od niekoho diktovať a brať tie najväčšie kokotiny , a ako automobilistu ma serú tieto kokotné emisné limity ktoré vyzerajú skôr ako sranda a nie podklad k reálnemu výsledku , ale aj kopec iných vecí a debilných zákonov ...
14:08:11
22.05.2012
palinator
-> suri:

Minimálně padne EU, protože to jde do sraček nevídanym tempem.
14:06:04
22.05.2012
suri
-> haso: bude , sú to kokoti no , nespravíš nič ... ale týmto tempom tu môže byť dovtedy kludne aj vojna
14:04:04
22.05.2012
haso
-> suri: to hej, ale aj tak si myslim, ze to bude len horsie 3
13:59:33
22.05.2012
suri
-> haso: dovtedy sa môže ešte kopec vecí otočiť
13:56:29
22.05.2012
suri
-> lolek77: a kto tu porovnáva liatinové AEE z 80tych rokov s TSI? porovnávam 1,6 75kw ktorý je spoľahlivý , plní takisto Euro5 , robí sa aj priamo na plyn . Ale zrejme poznáš len pár motorov keď si sem primiešal AEE o ktorom nikto nehovoril . Mimochodom , neviem ako pre teba , ale pre mňa tsi nemusí mať 200 000km aby sa ukázala ich životnosť , my čo sa okolo toho pohybujeme ju vidíme aj teraz . Aby si s autom čo má 15 000km chodil na výmenu turba , výmenu rozvodu a ešte pár iných vecí do servisu , ktorý síce za teba platí škodovka , to mi nepríde normálne , navyše koľko ludí nejazdí iba pár km a ostane im tento problém po záruke , som zvedavý ako sa k tomu Š a.s. postaví .
13:54:55
22.05.2012
haso
a bude to este horsie...

Norma spotreby predpísaná pre rok 2025 je na 1 liter paliva prejsť 22,52km...

a k emisiam...v roku 1995 bola dovolena emisia CO2 186g/km a v roku 2012 je to uz 120g/km



takze s atmosferickymi motormi sa mozeme pomaly rozlucit, pretoze normy nepustia
Extreme Tyres