Škoda 130, Rapid export do NDR.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.:

Text:

Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 16.02.10 22:28   Poslední změna: 16.02.10 22:36

Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:

17:09:05
18.02.2010
Nwkt
-> J3STER: na to bych musel přijet kamionem 3
17:08:32
18.02.2010
J3STER
-> Nwkt: Myslel jsem náhradní díly poctivě nasyslené.3
17:07:17
18.02.2010
Nwkt
-> J3STER: To si radši vemu disk a sjedu k němu domů 3
17:06:51
18.02.2010
J3STER
-> Nwkt: Mylíš všechny díly co má doma?3 3 3
17:06:50
18.02.2010
Pavel P..
-> Nwkt: niet3 ale pošlu
17:02:42
18.02.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Už si mi to poslal? 3
17:02:31
18.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Pěkné, pěkné 4, co ty taky nemáš.3 4
12:16:26
18.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: přejetej citron2
12:11:45
18.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: to je znak citronu jen polozenej - ze by prijela nova xantuse? 4
11:11:26
18.02.2010
Pavel P..
-> Luky.: použij tu šipku nad komentářema.... stane se zázrak1
11:06:12
18.02.2010
Luky
O snížení se tu zmiňuje akorát-> Quest 17.02.10 21:08:38: , ale tam neni řečeno co, proč, jak

EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
upraveno 1x, naposled 18.02.2010 11:14:26
09:46:29
18.02.2010
havlik
-> Luky.: ty woe:D napřed čtu pak se ptam:) už se to tu probíralo asi 4krát v komentářích
09:41:45
18.02.2010
Luky
Ty auta jsou nějak snižovaný, ne? A jak? Helmut řízl pružiny, nebo to mělo nějaký sportovní podvozek?
08:47:39
18.02.2010
Mr.Lumpy
-> RON: maj a pořádný 3
07:14:06
18.02.2010
David.
-> minno: ano zacvakávaly se stejně,jenže jak jsem psal toto nejsou moravany tudíž je to asi jiný systém
22:38:48
17.02.2010
Pavel P..
-> Nwkt: 39
22:17:37
17.02.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Tak jednu kopii ke mě 3
22:13:02
17.02.2010
RON
zdá se mi to, nebo obě ty auta mají na zadní nápravě áčka? jinak rapid moc pěknej
22:12:50
17.02.2010
Pavel P..
-> THOMMY : nebyl.. už jsem to posílal několika lidem.4
22:08:54
17.02.2010
THOMMY
-> Pavel P..: Krása, byl by pro tebe problém poslat na mail?
21:46:24
17.02.2010
U-Geen
-> minno: to bude naaranzovany :)
21:45:22
17.02.2010
minno
-> U-Geen: ale na tej fotke vidím ten pás nezahačkaný a aj tak je krátky :)

-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý40



Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
21:34:27
17.02.2010
MATTESS
-> minno: chceš to taky vyfotit?1
21:31:09
17.02.2010
U-Geen
-> minno: uplne stejne, mely ty hacky na vrchnich uchytech.
21:10:38
17.02.2010
minno
a tie zadné pásy - na to, že sú to nesamonavíjacie mi pripadajú na tých fotkách nejaké krátke - akoby navinuté samonavíjacie. Zadné nesamonavíjacie sa tiež niekde "vešali" tak ako predné?
21:08:38
17.02.2010
Quest
hlavně to snížení dodalo sportovní výraz
21:02:07
17.02.2010
MATTESS
20:49:26
17.02.2010
David.
teď jak si prohlížím pořádně ty fotky tak jsem si všiml jedné zvláštnosti ani 130tka ani ten rapid nemají zástěrky
20:45:42
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> exwrcteam: 3
19:48:29
17.02.2010
exwrcteam
kde soudruzi z cssr udelali chybu.. to soudruzi v NDR napravili3
18:27:22
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
moc pěkný,hlavně ten rapid je úžsnej
18:10:15
17.02.2010
minno
Keď tu tak o tom diskutujete, neviete náhodou niekto či sa robili na vývoz nejaké verzie eMiek s čiernymi rámami okien dverí?
17:54:19
17.02.2010
tonek.favo
Sou to nádherně udělaný auta, škoda že byly na export.4 Ale fakt moc pěkný, souhlasím, že po snížení to vypadá jako auto1
15:37:36
17.02.2010
jarda.u1
-> Komár 1981: u toho obrazku je napsano cocpit 105,takze se nejedna o tu 130l
15:33:26
17.02.2010
Komár 1981
Sali me zrak, nebo ta 130tka ma echt stary pristrojovy stit 105Sky?
15:32:22
17.02.2010
tunerlada
moc krásnej ten rapid6
14:57:31
17.02.2010
MATTESS
-> Nwkt: 3
14:57:14
17.02.2010
Quest
-> Nwkt: já ti dám tuzing3
14:55:34
17.02.2010
Nwkt
-> Quest: Hroznej tuzing co
14:53:17
17.02.2010
Quest
obě dvě ty auta, nemám slov 9 .
12:59:54
17.02.2010
MATTESS
takhle dole jsem měl předek, když jsem měl v kufru 2 elektromotory1
12:56:41
17.02.2010
Pavell
ty kufry jsou určitě jen pro představu jakej to má útulnej kufr3

každopádně to vypadá uplně jinak,,ty proužku na bocích jsou parádní....
12:52:38
17.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 17.02.10 12:50:36: To není jen tím co má v kufru, to má sníženej i zadek i ten Rapid je sníženej viz. moje příspěvky ze včera večer.
12:50:36
17.02.2010
petr s
-> Pavell: Podívej se co má v kufru
12:49:14
17.02.2010
Pavell
jakto že ty vývozní měly tak nízký předky,,takhle to vypadá jako auto! ten bílej rampouch je bomba!!!
10:14:12
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: tak proto je tam nemám...dik za vysvětlení :-)
10:11:16
17.02.2010
David.
-> Pavel P..:

tak jsem si blbě pamatoval- nápis.

jinak s pásama je to trochu jinak, povinně se dávaly až od 8/86 a u 130tky automaticky samonavíjecí.tady jsou dodány a je vidět že to nejsou moravany takže možná dodělávka od dovozce tudíž by to vypadalo právě na model 85/86. Já mám např. 3/86 ale tím že to bylo předváděcí tak tam už vzadu samonavijáky jsou
10:06:11
17.02.2010
jarda.u1
-> Pavel P..: ja mam taky 130 l r.v.86 z aznp a zadni pasy mam samonavijeci.
10:02:53
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: zvláštní že mám 130L model 86 z Vrchlabí a zadní pásy nemám žádný..



a nápis u Škoda 130GL je rozdělený trochu jinak, na levé straně je Škoda 130 a na pravé jen GL. :-)
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 10:05:30
09:25:24
17.02.2010
Trax
Pavel P.. 16.02.10 23:38:01 napsal:

→ Trax: tož?1




Má rádio a nemá anténu a ma GL palubku i ipury na dveřích a má štítek jen 130... Ale třeba na vývoz obyč palubku ani nedávali... Nevím, zas tolik jsem to nikdy nestudoval...4
08:38:00
17.02.2010
David.
Pavel P.. 16.02.10 23:47:01 napsal: prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.



chybí tam "eLko" u GL byl nápis rozdělený na levé bylo "škoda" a napravo "130GL" u toho co máme my dva je nápis na pravé straně u sebe "škoda130L" dle zadních pevných pásů se jedná o variantu 85,možná začátek 86 protože pak se i u nás v základu dávaly do 130tek samonavíjecí pásy i dozadu,navíc vepředu je jen nápis škoda, místo škoda 130.Jinak vzadu by to mělo mít dvě mlhovky.
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:47:33
08:33:44
17.02.2010
David.
novomi 17.02.10 07:40:12 napsal: Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.



ale tam je napsáno že se jedná o přištrojovku 105L4
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:52:46
07:40:12
17.02.2010
novomi
Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.
Extreme Tyres