-> MATTESS: I tady: kani.plivnik.cz/kani.tuni
ng/.../1981-1985.htm
prostě to byl nástupce 110R a potažmo při výrobě garde variace na jeho téma a na možnou další podobu. Tyhle prototypy byli min. 3 co jsem našel doma fotky. Nástupce Rapida to nebyl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Škoda 120 Coupé, ČSSR 1980(Tento článek sem dávám jen pro zajímavost, kdyby se našel ještě někdo, kdo to neviděl, jinak je to převzato z depozitáře muzea v Mladé Boleslavi.)
Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1174 cm³, vrtání i zdvih 72 mm, komprese 9,5, výkon 43 kW (58 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 150 km/h.
Prototyp kupé, uvažovaného nástupce modelu Škoda 110 R. Vůz měl chladič vpředu před zavazadlovým prostorem a výstup chladicího vzduchu vzhůru štěrbinou před víkem zavazadlového prostoru. Sériové kupé Škoda Garde z roku 1982 mělo jinou příď a nárazníky, tvary karosérie zhruba odpovídaly tomuto prototypu.
info:
Správce článku: dial K for KarlosZaloženo: 04.01.05 23:47 Poslední změna: 10.04.06 01:17
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980 - komentáře:
-> Tuner#2: stejná informace je i na auta5p.eu
At je to jak chce, tak je to pěkně hnusný
Zaplaťpánbůh že se to nevyrábělo 


-> su.tech: Já mám pocit že ne, doma mám knihu a tam taky píšou rok vzniku cca. 80 - 82 jestli se dobře pamatuju, jako že jsem se na to díval, když tady dal Majkl info o prodeji prototypu.
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980??? ani omylem, jedná se o auto které mělo nahradit škodu Rapid!
nevím přesně, ale mám pocit že tahle palubovka se dávala do Renaultu 9/11
-> Labros 15.03.07 10:24:10: takhle sem to myslel že kdyby to auto bylo normálně tak by si s tim byl zžitej
-> havlik: máš pravdu že takhle se mi líbí 120ka, která je sice možná taky hnusná, ale mně se líbí protože jsem mezi nima vyrostl

-> havlik: jak to myslíš, že kdyby se vyrábělo tak by se mi líbilo? Jako že by sériově vypadalo líp, nebo že by nám to všem zkazilo vkus? ;)
-> Labros: no ono kdyby se vyrábělo tak by se ti třeba líbilo jinak ano je to hnus

je to naprosto hnusný auto, souhlasíte?
-> bnjaro: a co jinýho by to bylo než modernizace?


rozhodne toto neni ta modernizacia ta mala motor v predu a bol to trojdver ... sice pozde ale predsa
A ten odvod vzduchu od chladiče
Taky zajímavě vyřešený...

a má už aji denní počítadlo
-> Karlos: Musím s tebou souhlasit, stačí se jen podívat na palubku ala Favorit, její posvícení, podsvícení tlačítek apod. což v 80 letech moc nehrozilo. Taky bych řekl, že je to modernizace rapida ala Fuego.
-> Karlos: tys asi nevidel prototyp nastupce 1203??? je z roku 78 mozna driv a ma stejny zrcatka jako favo!!!!! :-)
-> Karlos: a zajímavej je ten centrální stěrač
-> Karlos: no ono to totiz pisou v 3 dilu knizky Let okřidleneho sipu ktery je znam pod nazvem Kvasiny (teda myslim s tim nazvem si nejsem jistej) ale tam sem to cetl

-> havlik: O tvé teorii by se i dalo uvažovat. Volant to má z rapida, přitom první kupé (garde) mělo volant jiný. Toto se dá vyvrátit tím, že to někdo kdysi přehodil.. Má to ve předu hranaté světla a masku ve stylu 2. poloviny 80. let, takže i to by mohl být znak toho, že se jedná o nástupce rapida.. Odstín 2040 se dával na rapidy až v posledních dvou letech 89 a 90, tak i podle toho by se dalo soudit, že je to inovace rapida.. zrcátka ovládaná z kabiny vozu.. atd. Jedna věc, co by rok 1980 mohla obhájit je, že látka,ze které jsou čalouněny sedačky, se sériově nevyráběla,tudíž můžeme soudit, že je to vývojová fáze. Má to až podezřele moc nadčasových věcí na rok 1980, takže buďto toto auto vzniklo v roce 80 a po čase na něm byly dělány změny, nebo je to natolik velký luxus a příliš mnoho odlišností od sedanu 742, že se od toho ustoupilo a auto dostalo díly, které jaksi byly na skladě.