skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ramena LR
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [2]:
Text:
možnost výroby zadních ramen na LR,vařeno v přípravku,převzatá výroba po Sakym...ceny dle dohody a provedení.....samotné ramena cca 6t , ostatní po domluvě. momentálně 2 sady volné ,tel. 604286245info:
Správce článku: vlk1Založeno: 07.03.14 09:18 Poslední změna: 07.03.14 09:21
Ramena LR - komentáře:
21:26:44
22.12.2016
22.12.2016
Bery
A v 2018? Predelat, protoze ta skupina zanikne a pojede se podle homologace lr?
10:05:12
22.12.2016
22.12.2016
vhml
-> Bery 22.12.16 06:49:45: přesně, náprava jako náprava
09:49:58
22.12.2016
22.12.2016
havlik
-> Bery: pro otestovaní do skupiny V, která smí jezdit snad jen rally sprinty je povolena molčánovka
06:49:45
22.12.2016
22.12.2016
Bery
-> vhml: já už doma jeden alternativní špás mám.:-))
myslíš jako že bych tam nacpal molčana a vysvětlil jim to pak někdy na testaci že je to fungující otestovaný alternativní díl?
myslíš jako že bych tam nacpal molčana a vysvětlil jim to pak někdy na testaci že je to fungující otestovaný alternativní díl?
14:52:38
21.12.2016
21.12.2016
vhml
-> Bery 21.12.16 14:50:12: jenže to záleží jestli stavíš auto alternativní, nebo historický.
14:50:12
21.12.2016
21.12.2016
Bery
Pak nema ta naprava stat 60... Alternativa neexistuje. Trapna homologace,kdyz vynecham sprosty slova,muzu akorat mlcet.
18:55:37
20.12.2016
20.12.2016
MVM
-> skodoukolemsveta.cz 20.12.16 18:41:53: Poloosy jako díl obecně můžou být dimenzovaný na vyšší moment,ale co jim nikdo ze životnosti neubere je počet nacyklování namáhání materiálu. Tj z praxe vím o závodních poloosách který při pevných startech s výrazným prokluzem a rázy momentů bylo nutný měnit v přesně stanoveným režimu a taktéž po správným zajetí postupně zatěžovat - přesto bylo nutný měnit preventivně. (pozn.dvě polosy GKN 2000Eur) Zatímco v režimu letmých startů vydrží i dvojnásobek porcí ostrých km... (Taky záleží zda je to dutá hřídel nebo plná atd.. )
18:41:53
20.12.2016
20.12.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Bery 20.12.16 12:44:54: -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.12.16 17:56:42: Zrovna s Petrem (Šimurdou), jsme se bavili koncem listopadu, když testoval jak blázen mojí Galanku, že origo poloosy jsou na škodovce jeden z nejvíce předimenzovaných dílů a nebál by se jim naložit téměř cokoliv. Jinak prasknout někdy může cokoliv, takhle bych to nebral. Když se mě třeba povolovala středová matka na "roletách", zlikvidoval jsem i poloosu, která za to ale "nemohla"...
-> havlik 20.12.16 14:10:00: Jasně, bavil jsem se o výdrži standartní nápravy+poloos ale chápu, že téma se týká LR...
-> havlik 20.12.16 14:10:00: Jasně, bavil jsem se o výdrži standartní nápravy+poloos ale chápu, že téma se týká LR...
17:56:42
20.12.2016
20.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz 20.12.16 13:37:28: Pokud stavis 130LR tak tezko pouzijes normalni poloosy. Ale jinak souhlas, pokud mas poloosy co nejmene zalomene, tak neni problem ani s 260Nm jako ma treba TUNER. Poloosy ma porad puvodni, predtim normalne jezdene.
-> Bery 20.12.16 12:44:54: Kdo to rikal? Jinak prasknout kloub umi i u LR poloosy viz. treba predloni Simurda na Kramoline...
-> Bery 20.12.16 12:44:54: Kdo to rikal? Jinak prasknout kloub umi i u LR poloosy viz. treba predloni Simurda na Kramoline...
14:10:00
20.12.2016
20.12.2016
havlik
-> skodoukolemsveta.cz: LR má trošku delší poloosu než seriovka
13:37:28
20.12.2016
20.12.2016
skodoukolemsveta.cz
-> ondie 20.12.16 07:43:26: Myslím, že je to ale zbytečné, originální poloosy jsou natolik předimenzované, že je zbytečné pro nějaké normální(nevím, do 130PS možná i více...) použití, vymýšlet cokoliv jiného.
12:51:24
20.12.2016
20.12.2016
havlik
-> Bery: daj se sehnat určitě i levněji:) třeba na aci mají repasované jen to chce vymyslet jak to ukecat že jim nedáš tu starou jako protikus
12:44:54
20.12.2016
20.12.2016
Bery
dvanáct litrů za poloosu ? mě říkali že je to za pár... to mě poser, to se nedá jinak říct...
10:02:56
20.12.2016
20.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> havlik: To je fakt.
-> Eidy: OK, pochopeno trochu jinak - a vetsi vyber je fakt.
-> Eidy: OK, pochopeno trochu jinak - a vetsi vyber je fakt.
10:00:40
20.12.2016
20.12.2016
Eidy
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Asi úplně nerozumím. Jakože jsem to měl najít? Tak nechtěl jsem limitovat jen na model 75 a navíc práce s tím je snadná.
10:00:17
20.12.2016
20.12.2016
havlik
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: akorát se tam asi nikde nedozvíš délku té poloosy
09:57:01
20.12.2016
20.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
08:47:59
20.12.2016
20.12.2016
Eidy
-> ondie: 75 má motor vpředu a náhon vzadu. Tak nějak předpokládám, že rozvodovka bude stejná u všech typů, takže na motorizaci by nemělo záležet.
Můžete hledat :) eper.fiatforum.com/eper/n avi?GUI_LANG=3...
Můžete hledat :) eper.fiatforum.com/eper/n avi?GUI_LANG=3...