Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [21]:

Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: pohľad zhora Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: spredu Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: spredu Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: pravý bok Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: zozadu Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: ľavý bok Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: ľavý bok Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: zdola Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: demontovaná akceleračná pumpička Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: pôvodná / nová membrána akceleračnej pumpičky Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: páka s valčekom / kryt akceleračnej pumpičky Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: ovládanie sytiča - demontovaná prívera Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: prívera sytiča - zospodu Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: prívera sytiča - zvrchu Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: demontované veko Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: veko s plavákom a novým tesnením Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: demontované trysky, vzdušníky a injektor Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: trysky, vzušníky a injektor Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: odkvapkávací plech s tesneniami a rozprašovacími turbínkami Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: karburátor po kompletizácii Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka: prípravok na rovnanie veka karburátora

Text:

nejaký stručný popis možno ešte pridám.

zatiaľ k tomu len toľko - tie rozprašovacie turbínky sa štandardne nemontovali :-)



Druhá séria fotiek z druhej rozborky skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=foto&am...
hodnocení článku:

info:

Správce článku: minno
Založeno: 03.12.06 14:45   Poslední změna: 12.06.16 09:09

Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka - komentáře:

14:56:39
20.12.2007
minno
-> kachnis: motor sa nelíšil či 135L alebo 135GL4
13:31:14
20.12.2007
kachnis
jak se lisi 135L od GL v natryskovani?? to je snad stejny,ne? trysky 115/135 nebo ne?
19:15:21
09.12.2007
PavelŠ135
asi je lepsi nez to rovnat ,tak to nejak zfrezovat ci co,tohle se jim fak nepovedlo,ale kdyz to je hodne prohly tak asi zahodit
17:41:16
09.12.2007
myschaak AZNP K.Hora
můj přípravek na rovnání víka karburátoru byl velkej pilník....srovnal jsem to krásně a kdyby jí borci co jsem jim jí prodal neroztřelili tak jezdí dodnes...
12:19:18
09.12.2007
PavelŠ135
presne se to jmenuje emulzni trubicka sytice
12:17:07
09.12.2007
PavelŠ135
Gryzly 09.12.07 10:48:40 napsal: -> PavelŠ135: jakou trubičku? ta co je ve viku karburatoru,saha nad trysku sytice,nejak ji prodluzovali ci co lip to chytalo,nektery maj dirky ruzne vysoko a nevim proc,nikde o tom nepisou
10:48:40
09.12.2007
Gryzly
-> PavelŠ135: jakou trubičku?
01:08:57
07.12.2007
PavelŠ135
ahoj,chci pozadat o pomoc,neresili ste tady nahodou startovani motoru škody s motorem favorit135l, kterej plnim karburatorem ze skody 130 castecne pretriskovanej podle karbce ze skody Š135GL?chytami to az na potreti a jeste to ma diry pri rozjezdu az na 3 rychlostni stupen,po zahrati vse jede ok.sani mam z rapida,karburator je v rovine a vyhrivam ho,viko prohly neni,privod paliva ok,pumpa ok.driv ve starych cislech sveta motoru ci urob si sam radili prodlouzit trubicku hadickou ve viku karbce ale o kolik a jak presne nevim,nevi te neco o tom?neresilo se to tu??cim vic vlhko a zima tim je to samozdrejme horsi,jeste zkusim plovakovou hladinu poladit jinak fak uz nevim
14:12:20
24.11.2007
Jmkub
Nevíte někdo kde sehnat trysky do sedru? Díky
22:29:37
25.09.2007
minno
-> Rabbit: tak to som rád, nemáš za čo.
13:12:56
22.09.2007
Rabbit
minno:

Už to zas vrčí jak má. Máš muj dík.
10:10:18
18.09.2007
Rabbit
minno:

To máš pravdu, ale ten váleček mi vypad a honil sem ho po zemi a membránu sem odloup. Hold se podivám do druhýho karbu až tenhle budu nasazovat.
07:34:50
18.09.2007
minno
-> Rabbit: mám len fotky čo sú sem a potom na tom druhom linku čo je v článku, ale presné poradie ti z hlavy nepoviem, mal si si zapamätať ked si to rozoberal :)
00:30:05
18.09.2007
Rabbit
minno:

A nemáš prosim tě fotku jak maj bejt složený vnitřnosti akcelerační pumpičky? Vim, že to má bejt v poředí: pružina, membrána, váleček, víko. Jde mi o to co má bejt kterym koncem k čemu.
00:23:45
18.09.2007
Rabbit
Jo a nakonec sem místo šroubováku použil kombinačky, žádný poklepávání ani odsekávání 4
00:22:27
18.09.2007
Rabbit
minno:

Hmm, tak sem toteď mordoval a povolil sem klapku na druhym stupni. První nejde, ale tam se klapka otvírá pěkně, tak na to seru.
23:15:18
17.09.2007
minno
-> Rabbit: tak tie sroby na klapkach sli tazko aj mne, ale nakoniec som ich povolil. Horsie to bolo ked som ich chcel druhy krat povolit po mojom dotiahnuti3 Uz to neslo, niektore ano, ale nie vsetky. Tak som sa na to vys...vyj.... a kua vykaslal1 Havlik mal rovnaky problem s klapkami.
23:04:00
17.09.2007
Tuxik
-> Rabbit: poklepat opatrne kladivkem, kdyz nejde tak opatrne odsekat pres hranu zarezu pro sroubovak
23:02:42
17.09.2007
Rabbit
minno:

Chápu, díky. A teď něco těžšího. Nejdou mi za boha povolit šroubky na klapkách. Skoušel sem povolit jeden, párkrát se mi na něm smek šroubovák, tak sem přestal, abych mu nezničil hlavu. Je na to nějaká finta?
21:28:58
17.09.2007
minno
tak som tu fotku pridal. prípravky zasunieš do dier veka a s prípravkami dáš veko do zveráka a uťahuješ :-)
21:19:06
17.09.2007
minno
-> Rabbit: ide o to, aby klapky v kľudovej polohe boli "o chlp" pootvorené, preto ich čo najviac usadiť a potom šteľovacími skrutkami o chlp pootvoriť. Tesnenie veka ani ovládanie druhej komory som ničom nemazal. Jedine tie mechanizmy zvonku tým WDčkom. Na rovnanie veka treba použiť prípravky, píše sa o nich tušim aj v knihe od Macha. Pohľadám fotku.

19:48:15
17.09.2007
Rabbit
minno:

OK. takže nasadim osičky klapek, chytnu na ně z lehka klapky, co nejvíc zavřu čimž se klapka usadí a pak dotánu a skusim jestli nedrě?

A ještě se chci zeptat jestli si něčim mazal těsnění víka karbu a ovládání druhý komory. Těsnění co sem vindal mi přídou jako když sou něčim opatlaný.

A ještě sem koukal na víko a zdá se mi, že je vytažený tak o 0,5 - 1 mm od toho šroubu na airbox. Jak si to prosimtě rovnal?
10:15:56
17.09.2007
minno
-> Rabbit: klapky som nastavoval podľa Kingovej metódy :-) Povoliť obidve steľovacie skrutky. Klapky uviesť "do čo najzatvorenejšieho stavu", potom pridržať (oprieť) prst medzi klapku a stenu karbu a pomaličky zakrúcať skrutku, až nepocítiš, že sa klapka jemne pohla :-)
09:42:53
17.09.2007
Rabbit
minno:

Dobrá. A když si vyndaval klapky, jak si je potom nandal? Jen tak zhruba jak tam byly nebo máš takový ty "hodinky" na seřizování klaprek?
22:55:12
16.09.2007
minno
-> Rabbit: samotné hriadeľky ani vnútornosti ničím. Až nakoniec po poskladaní som to fukol WDčkom :-)
22:46:13
16.09.2007
Rabbit
minno:

Čim si prosimtě promazával mechanismy klapek, sytiče a akcelerátoru?
23:33:36
08.09.2007
minno
-> Rabbit: ten link som tam dal teraz1
23:32:55
08.09.2007
Rabbit
minno:

Vidiš, toho odkazu sem si nějak nevšim. Tak ti děkuju a budu se sem obracet dalšíma dotazama 6 .
23:03:44
08.09.2007
minno
-> Rabbit: dal som do článku link na druhú sériu fotiek, môžeš si to popozerať tam.

Bacha na dve malé guličky, ktoré sú v karbu. Jedna je pod pipíkom čo trčí do prvej komory (injektor akceleračnej pumpičky), druhá pod skrutkou nad akceleračnou pumpičkou vedľa plavákovky.
22:42:29
08.09.2007
Karel.
-> Rabbit: 3 tam ti nic nevypadne, akorát bacha na osičku na plováku ta je malá, já to rozdělával poprvé a v klidu4
20:28:24
08.09.2007
Rabbit
minno:

Asi nemáš nějakej popis co? Nebo mi aspoň řekni kterou část karbu máím rozebírat v kybli abych pak půl dne nehledal nějakou pružinku, kuličku nebo něco podobnýho. Dík
23:08:14
15.04.2007
Ital
jo jo, já ty rozprašovací turbínky mám ve Favoritu 136 už 19 let. Tehdy si to do novýho auta namontoval majitel koupeného vozu. Člověk co to montoval, prohlásil že to bude mít menší spotřebu. Je to asi pravda.... jenomže jako daň za tohle je to, že to nejede. Maximálka zůstala stejná, ale kua akcelerace je v tahu....prostě nejede. Takže až budu čisti karbec, tak slavný komunistycký turbínky poleťěj.



ps: nedávno jsem to zkoušel, na zrychlení mi ujížděl Favorit 135 (služební, kterým taky jezdím). Můj vlastní zrychloval, jako by to vážilo 1,5 tuny a on se mi vzdaloval, prostě humus.
20:36:00
17.02.2007
minno
-> Forty: áno, je to ten veľký "zlatý" skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
18:56:06
17.02.2007
Forty
sroub pre pridavny vzduch to je ten vacsi co je prvy z hora???

23:33:21
09.01.2007
Komár 1981
minno, prosim te, neposlal bys mi do icq dve informace? rovnani vika karbecu (vytazeny od utazenyho filtru) - jak na to? a taky jak jsi docili takoveho krasne cisteho karbecu? nejaky spesl cisteni? ja mam k repasi kousek zvenci dost zkorodovany a potazeny zapecenou spinou... predem diky mnohokrat.
17:43:36
08.01.2007
patres007
noooo, ja som to asi pred pol hodkou dokoncil...a auto ani nenastartovalo...ale zistil som ze som stratil tu gulicku spod injektora, tak dufam ze ked kupim novu tak to uz pojde
16:08:28
17.12.2006
Targa
presne tohle tedka doma dělám:) snad se mi to povede pak složit:D
18:37:32
03.12.2006
minno
-> Skoda RBK: neviem posúdiť, je to v aute tak 14 (?) rokov, ale nemyslím si že by to malo nejaký extra prínos.
16:13:13
03.12.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
-> minno: tie rozprašovacie turbínky, sa mi zda ze sa uz tu riesili, zevraj to ma nejaky vplyv na spotrebu ci co sak?
15:09:05
03.12.2006
minno
tak som sem hodil nejaké moje staršie fotky, doteraz som ich mal len na mojej stránke, ale povedal som si že treba obohatiť obsah aj sem :-)
Extreme Tyres