-> Rabbit: ide o to, aby klapky v kľudovej polohe boli "o chlp" pootvorené, preto ich čo najviac usadiť a potom šteľovacími skrutkami o chlp pootvoriť. Tesnenie veka ani ovládanie druhej komory som ničom nemazal. Jedine tie mechanizmy zvonku tým WDčkom. Na rovnanie veka treba použiť prípravky, píše sa o nich tušim aj v knihe od Macha. Pohľadám fotku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [21]:
Text:
nejaký stručný popis možno ešte pridám.zatiaľ k tomu len toľko - tie rozprašovacie turbínky sa štandardne nemontovali :-)
Druhá séria fotiek z druhej rozborky skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=foto&am...
info:
Správce článku: minnoZaloženo: 03.12.06 14:45 Poslední změna: 12.06.16 09:09
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka - komentáře:
minno:
OK. takže nasadim osičky klapek, chytnu na ně z lehka klapky, co nejvíc zavřu čimž se klapka usadí a pak dotánu a skusim jestli nedrě?
A ještě se chci zeptat jestli si něčim mazal těsnění víka karbu a ovládání druhý komory. Těsnění co sem vindal mi přídou jako když sou něčim opatlaný.
A ještě sem koukal na víko a zdá se mi, že je vytažený tak o 0,5 - 1 mm od toho šroubu na airbox. Jak si to prosimtě rovnal?
OK. takže nasadim osičky klapek, chytnu na ně z lehka klapky, co nejvíc zavřu čimž se klapka usadí a pak dotánu a skusim jestli nedrě?
A ještě se chci zeptat jestli si něčim mazal těsnění víka karbu a ovládání druhý komory. Těsnění co sem vindal mi přídou jako když sou něčim opatlaný.
A ještě sem koukal na víko a zdá se mi, že je vytažený tak o 0,5 - 1 mm od toho šroubu na airbox. Jak si to prosimtě rovnal?
-> Rabbit: klapky som nastavoval podľa Kingovej metódy :-) Povoliť obidve steľovacie skrutky. Klapky uviesť "do čo najzatvorenejšieho stavu", potom pridržať (oprieť) prst medzi klapku a stenu karbu a pomaličky zakrúcať skrutku, až nepocítiš, že sa klapka jemne pohla :-)
minno:
Dobrá. A když si vyndaval klapky, jak si je potom nandal? Jen tak zhruba jak tam byly nebo máš takový ty "hodinky" na seřizování klaprek?
Dobrá. A když si vyndaval klapky, jak si je potom nandal? Jen tak zhruba jak tam byly nebo máš takový ty "hodinky" na seřizování klaprek?
-> Rabbit: samotné hriadeľky ani vnútornosti ničím. Až nakoniec po poskladaní som to fukol WDčkom :-)
minno:
Čim si prosimtě promazával mechanismy klapek, sytiče a akcelerátoru?
Čim si prosimtě promazával mechanismy klapek, sytiče a akcelerátoru?
-> Rabbit: ten link som tam dal teraz

minno:
Vidiš, toho odkazu sem si nějak nevšim. Tak ti děkuju a budu se sem obracet dalšíma dotazama
.
Vidiš, toho odkazu sem si nějak nevšim. Tak ti děkuju a budu se sem obracet dalšíma dotazama

-> Rabbit: dal som do článku link na druhú sériu fotiek, môžeš si to popozerať tam.
Bacha na dve malé guličky, ktoré sú v karbu. Jedna je pod pipíkom čo trčí do prvej komory (injektor akceleračnej pumpičky), druhá pod skrutkou nad akceleračnou pumpičkou vedľa plavákovky.
Bacha na dve malé guličky, ktoré sú v karbu. Jedna je pod pipíkom čo trčí do prvej komory (injektor akceleračnej pumpičky), druhá pod skrutkou nad akceleračnou pumpičkou vedľa plavákovky.
-> Rabbit:
tam ti nic nevypadne, akorát bacha na osičku na plováku ta je malá, já to rozdělával poprvé a v klidu


minno:
Asi nemáš nějakej popis co? Nebo mi aspoň řekni kterou část karbu máím rozebírat v kybli abych pak půl dne nehledal nějakou pružinku, kuličku nebo něco podobnýho. Dík
Asi nemáš nějakej popis co? Nebo mi aspoň řekni kterou část karbu máím rozebírat v kybli abych pak půl dne nehledal nějakou pružinku, kuličku nebo něco podobnýho. Dík
jo jo, já ty rozprašovací turbínky mám ve Favoritu 136 už 19 let. Tehdy si to do novýho auta namontoval majitel koupeného vozu. Člověk co to montoval, prohlásil že to bude mít menší spotřebu. Je to asi pravda.... jenomže jako daň za tohle je to, že to nejede. Maximálka zůstala stejná, ale kua akcelerace je v tahu....prostě nejede. Takže až budu čisti karbec, tak slavný komunistycký turbínky poleťěj.
ps: nedávno jsem to zkoušel, na zrychlení mi ujížděl Favorit 135 (služební, kterým taky jezdím). Můj vlastní zrychloval, jako by to vážilo 1,5 tuny a on se mi vzdaloval, prostě humus.
ps: nedávno jsem to zkoušel, na zrychlení mi ujížděl Favorit 135 (služební, kterým taky jezdím). Můj vlastní zrychloval, jako by to vážilo 1,5 tuny a on se mi vzdaloval, prostě humus.
-> Forty: áno, je to ten veľký "zlatý" skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i...
sroub pre pridavny vzduch to je ten vacsi co je prvy z hora???
minno, prosim te, neposlal bys mi do icq dve informace? rovnani vika karbecu (vytazeny od utazenyho filtru) - jak na to? a taky jak jsi docili takoveho krasne cisteho karbecu? nejaky spesl cisteni? ja mam k repasi kousek zvenci dost zkorodovany a potazeny zapecenou spinou... predem diky mnohokrat.
noooo, ja som to asi pred pol hodkou dokoncil...a auto ani nenastartovalo...ale zistil som ze som stratil tu gulicku spod injektora, tak dufam ze ked kupim novu tak to uz pojde
presne tohle tedka doma dělám:) snad se mi to povede pak složit:D
-> Skoda RBK: neviem posúdiť, je to v aute tak 14 (?) rokov, ale nemyslím si že by to malo nejaký extra prínos.
-> minno: tie rozprašovacie turbínky, sa mi zda ze sa uz tu riesili, zevraj to ma nejaky vplyv na spotrebu ci co sak?
tak som sem hodil nejaké moje staršie fotky, doteraz som ich mal len na mojej stránke, ale povedal som si že treba obohatiť obsah aj sem :-)