skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [21]:
Text:
nejaký stručný popis možno ešte pridám.zatiaľ k tomu len toľko - tie rozprašovacie turbínky sa štandardne nemontovali :-)
Druhá séria fotiek z druhej rozborky skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=foto&am...
info:
Správce článku: minnoZaloženo: 03.12.06 14:45 Poslední změna: 12.06.16 09:09
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka - komentáře:
06:15:22
12.06.2016
12.06.2016

Lucky273
Ahoj, měl bych takový dotaz, co regulují/ovládají nebo jestli něco vůbec regulují ty dva šroubky vlevo a vpravo od sytiče, jsou dobře vidět na 12.obrázku. Čistil jsem komplet SEDR2933 a ten vlevo byl původně úplně zašroubovaný a ten vpravo byl o 180° pootevřený, na druhém SEDR2932 to je obráceně. Je nějaká základní poloha? Popřípadě mají být dotažené úplně? Díky :)
14:46:21
29.03.2015
29.03.2015

Jozka
-> KillFucker: Ty víka už nevím, 130L SEDR jsem měl naposledy v rukou před 20ti lety 
Obavy chápu, člověka tohle znervózní, zrovna tu "tvou" trubičku jsem měl asi 2 roky dost neesteticky pojištěnou vázacím drátem, ale žádnej za 4 vyklepaných nátrubků (2xBS, 1x AC pumpa a 1x SEDR - za posledních asi 18 let) už pak znova nevypadl..

Obavy chápu, člověka tohle znervózní, zrovna tu "tvou" trubičku jsem měl asi 2 roky dost neesteticky pojištěnou vázacím drátem, ale žádnej za 4 vyklepaných nátrubků (2xBS, 1x AC pumpa a 1x SEDR - za posledních asi 18 let) už pak znova nevypadl..
13:48:18
29.03.2015
29.03.2015

KillFucker
Díky, přesně tak jsem to nakonec udělal, trošičku jsem to naklepal a vrátil zpět. Ještě se zeptám, víko karbce je ale jiné 130 a 120 že? Mám tu skoro nové dva ze 120ky, motor i karbec je 130ka. Bohužel mě nenapadlo porovnat, když jsem to měl sundané a hlavně mám strach aby se to neopakovalo!
19:44:04
21.03.2015
21.03.2015

Jozka
-> KillFucker: Výměna nic neřeší, u novýho se ti může klidně stát znova - je to konstrukční vada v podstatě (slitina karbu se roztahuje teplem podstatně víc, než ocelová trubička).
Metod pojištění je habaděj, mě přijde nejjednoduší navléct ten nátrubek na kulatinku a na tu "ponořenou" část vyklepnout 3 - 4 jemný důlky důlčíkem a naklepnout ho zpět.
Metod pojištění je habaděj, mě přijde nejjednoduší navléct ten nátrubek na kulatinku a na tu "ponořenou" část vyklepnout 3 - 4 jemný důlky důlčíkem a naklepnout ho zpět.
19:31:11
21.03.2015
21.03.2015

xerox422
-> KillFucker: Osobne som to neriešil ale co viem tak to lepili s tzv. tekutym kovom alebo niečo podobne. Najlepsie je vymenit cele veko samozrejme ak mas nahradne a rovne!
19:26:29
21.03.2015
21.03.2015

KillFucker
Mám dotaz, vypadl mi ten zadní dutej kolíček z víka karburátoru od přívodu paliva. Hadička je na něm normálně utáhlá, vyklepalo se to z toho kovu při jizdě a benzín tekl přímo na parohy, nic příjemného. Nějaká rada jak to opravit...přilepit? Mělo by to tam být pevně nalisovaný, motor má pouze 80tis. Předem děkuji za radu.
09:40:00
21.04.2013
21.04.2013

minno
-> sbf: oska ide väčšinou vytiahnuť len slabým zatlačením na osku....
00:44:18
21.04.2013
21.04.2013

sbf
ako sa na sedri najlahsie vybera plavak... bez zbytocneho rizika ze sa zlomi jeden z tych dvoch stlpikov na ktorych drzi oska?
20:34:17
28.03.2013
28.03.2013

david 105
-> Dušan: dík ...už som na to prišiel 

17:33:46
28.03.2013
28.03.2013

Dušan
-> david 105: patri pod injektor. Takovej ten ohnutej bazmmek na prvni komore
16:21:49
28.03.2013
28.03.2013

david 105
dnes som rozoberal karbec a vypadla my z neho taka sklenená gulička a neviem z čoho prosím vás poraďte mi
15:06:37
19.03.2013
19.03.2013

wlad-drakula
-> minno: keby bol novy 130-kovy.... jedno sem rovnal a prasklo, skusim sa pohrat s pilnikom, zarovnat a uvidim co sa stane, ci tomu aspon trochu pomozem. ak ma niekto stym skusenosti podelte sa o ne
14:45:37
19.03.2013
19.03.2013

minno
-> wlad-drakula: tak skús nejaké vyrovnať, ja som to robil prípravkom ako je na obrázku a len vo zveráku a nič sa nestalo (nič neprasklo). Veko sa trochu narovnalo, lenže čo z toho, keď aj spodok karburátora bol krivý. Proste celé naprd. Tak som sa nasral a kúpil karburátor nový a 100 tis. km zatiaľ pokoj.
14:40:59
19.03.2013
19.03.2013

wlad-drakula
-> havlik: spravne 
-> minno: chcel som pouzit nejake veko zo skladu a kazde co mam je viac ci menej prehnute

-> minno: chcel som pouzit nejake veko zo skladu a kazde co mam je viac ci menej prehnute

14:40:12
19.03.2013
19.03.2013

havlik
-> minno: přesně
ale je to tak
ale je to tak14:39:31
19.03.2013
19.03.2013

minno
-> havlik: si teraz našiel na googli?

14:34:48
19.03.2013
19.03.2013

havlik
-> minno: Používá se ve významu "mít (ten) správný grif/gryf" tj. umět něco (správně uchopit) . Pochází z německého der Griff.
14:32:59
19.03.2013
19.03.2013

minno
-> wlad-drakula: a čo je grif?
Veko som rovnal raz v živote a už by som to nerobil, zbytočná práca zaoberať sa vylágrovaným krivým karburátorom.
Veko som rovnal raz v živote a už by som to nerobil, zbytočná práca zaoberať sa vylágrovaným krivým karburátorom.
14:13:54
19.03.2013
19.03.2013

wlad-drakula
-> minno: a mas nejaky grif aby to veko pri rovnani neprasklo?
22:44:50
02.10.2012
02.10.2012

minno
-> Sten: tým sa dá zrovnať len víko, zasunieš to do dier vo veku, vložíš to do zveráka a doťahovaním rovnáš veko.
18:47:06
02.10.2012
02.10.2012

Sten
Prosím, jak se používají ty přípravky na rovnání toho osazení karburátoru Jikov ? Jsou tam nahoře v obrázcích. Já to zatím řešil pilníkem a myslím, že to nebylo moc dobře, taky by mě to zajímalo...díky
20:32:40
20.07.2010
20.07.2010

mishom
-> mishom: ja som ten srobik zatial nepovoloval len sa mi zda ,ze klapka je s takto nastavenym dorazom z vyrobi zavreta uplne. Co spravi ked bude klapka zavrena uplne? (inak klapka dokonale netesni presvita svetlo)
20:23:46
20.07.2010
20.07.2010

Gryzly
-> mishom: No pokud budeš mít špatně nastavený doraz klapky budeš mít vysoký volnoběh, protože klapka neude dovřena. JEden z amaterských způsobů seřízení je že povolíš šroub a dáš prst na místo kde klapka dosedá na difuzor a jak točíš šroubkem a klapka se pohne tak to je to správné místo.
20:10:41
20.07.2010
20.07.2010

mishom
tak mam par otazok: aky vplyv ma netesniaci odvzdusnovaci ventil plavakovej komory na chod motoru? ,aky vplyv ma nastavenie klapky (srobik pod nou)? je rozdiel medzi nastavenim podtlakoveho ovladania u sedr/edsr? je lepsie tam dat tie turbinky? diki..

21:22:35
04.01.2010
04.01.2010

Vajda
jerzy 04.01.10 17:56:24 napsal:
→ Vajda: základní rozdíly jsou v natryskování a ve
velikosti difuzorů a taky ve víčkách, koukni sem www.skoda110r.cz/articl e.php?id=286
díky
→ Vajda: základní rozdíly jsou v natryskování a ve
velikosti difuzorů a taky ve víčkách, koukni sem www.skoda110r.cz/articl e.php?id=286
díky





















