skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [21]:
Text:
nejaký stručný popis možno ešte pridám.zatiaľ k tomu len toľko - tie rozprašovacie turbínky sa štandardne nemontovali :-)
Druhá séria fotiek z druhej rozborky skoda120.inetbox.sk/skoda .php?id=foto&am...
info:
Správce článku: minnoZaloženo: 03.12.06 14:45 Poslední změna: 12.06.16 09:09
Karburátor Jikov SEDR32 - rozborka - komentáře:
18:47:06
02.10.2012
02.10.2012

Sten
Prosím, jak se používají ty přípravky na rovnání toho osazení karburátoru Jikov ? Jsou tam nahoře v obrázcích. Já to zatím řešil pilníkem a myslím, že to nebylo moc dobře, taky by mě to zajímalo...díky
20:32:40
20.07.2010
20.07.2010

mishom
-> mishom: ja som ten srobik zatial nepovoloval len sa mi zda ,ze klapka je s takto nastavenym dorazom z vyrobi zavreta uplne. Co spravi ked bude klapka zavrena uplne? (inak klapka dokonale netesni presvita svetlo)
20:23:46
20.07.2010
20.07.2010

Gryzly
-> mishom: No pokud budeš mít špatně nastavený doraz klapky budeš mít vysoký volnoběh, protože klapka neude dovřena. JEden z amaterských způsobů seřízení je že povolíš šroub a dáš prst na místo kde klapka dosedá na difuzor a jak točíš šroubkem a klapka se pohne tak to je to správné místo.
20:10:41
20.07.2010
20.07.2010

mishom
tak mam par otazok: aky vplyv ma netesniaci odvzdusnovaci ventil plavakovej komory na chod motoru? ,aky vplyv ma nastavenie klapky (srobik pod nou)? je rozdiel medzi nastavenim podtlakoveho ovladania u sedr/edsr? je lepsie tam dat tie turbinky? diki..

21:22:35
04.01.2010
04.01.2010

Vajda
jerzy 04.01.10 17:56:24 napsal:
→ Vajda: základní rozdíly jsou v natryskování a ve
velikosti difuzorů a taky ve víčkách, koukni sem www.skoda110r.cz/articl e.php?id=286
díky
→ Vajda: základní rozdíly jsou v natryskování a ve
velikosti difuzorů a taky ve víčkách, koukni sem www.skoda110r.cz/articl e.php?id=286
díky
17:56:24
04.01.2010
04.01.2010

jerzy
-> Vajda: základní rozdíly jsou v natryskování a ve velikosti difuzorů a taky ve víčkách, koukni sem www.skoda110r.cz/article.
php?id=286
21:59:19
03.01.2010
03.01.2010

Vajda
mohl by mi někdo řici jaky sou rozdily karbecu mezi 105 120 130??
13:59:31
29.12.2009
29.12.2009

mishom
hodilo by sa este pridat ktory srobom sa co nastavuje a co to znamena.
Pomohlo by to zaciatocnikov ako som ja
Pomohlo by to zaciatocnikov ako som ja

21:30:29
19.09.2009
19.09.2009

Mil@n
-> David29: Bohatost 2x180 stupnu
Vzduch 4x180 stupnu
Vzduch 4x180 stupnu
18:32:23
19.09.2009
19.09.2009

David29
Jakou základní polohu šroubů bohatosti a vzduchu má SEDR 136?
22:29:59
28.06.2009
28.06.2009

ZbyŠek
co je spatne ci co je poteba nastavit ?? Jedu si treba na ctyrku cca 2OOOot/min a seslapnu plyn tak to zakucka a pak to ,,vystreli jak zpraku" ( proste to krasne zacne tahat )
dikas
dikas
20:00:25
28.06.2009
28.06.2009

Mi-sho_preca
dajú sa ešte kúpiť tie splynovače alias tie pliešky pod karburátor ??? či nebudú na mňa v servise valiť oči že čo chcem, mám stým skúsenosti, minule som pýtal pastorok na štartér s redukciou na 120cinu a riadne ma dookola presvečovali že také sa nikdy vživote nevyrábali a že si vymýšlam ...
17:50:56
24.02.2009
24.02.2009

technic autotronic
jeste doplneni: EDSR mechanicke odblokovani skrtici klapky druheho stupne po otevreni prvniho na hodnotu cca 43°
cituji Ucebnici Ridice Opravare
cituji Ucebnici Ridice Opravare
17:39:46
24.02.2009
24.02.2009

technic autotronic
-> Alaif.Nitram: je to podtlakem, ale je to zhruba do 1/2 +- jisteny aby se neotevirala
19:54:44
19.12.2008
19.12.2008

Alaif.Nitram
mam dotaz víte někdo jak se má správně otvírat druhá klapka? Jeden tvrdí při pul plynu druhej při plnym a já fakt nevim. Prosím poradte!!
15:16:46
16.11.2008
16.11.2008

sonny
Mam jeste dotaz jak mabyt nastaveny plovak u karburatoru ?dekuji
10:24:40
11.11.2008
11.11.2008

Klubko_
-> sonny: funguje jako zpetnej ventil
19:28:30
10.11.2008
10.11.2008

sonny
chtel jsem se zeptat k cemu slouzi v karburatoru ta plastova kulicka pod injektorem? Ja ji tam ve svym me ale kamos ji mel mezi 1. a 2. stupnem jak je tam na dne vzdusnik tak tam ji mel on
20:37:25
26.04.2008
26.04.2008

ventYl
-> nikuve02: na vrakaci na nejakom este nerozobranom motore. predpokladam, ze toto zahadzuju do odpadu ako prve a popravde to tam ani moc na silnejsich motoroch nema co hladat.
20:00:05
26.04.2008
26.04.2008

minno
-> nikuve02: v roku 1990 v mototechne

19:22:36
26.04.2008
26.04.2008

nikuve02
-> minno: Cau chtel sem se zeptat kde se daji sehnat ty vejire pod karbec. Dik
08:53:58
26.04.2008
26.04.2008

ventYl
-> ŠkodaRaptor: pokial mi je znamo, favority mali dvojkomorove karburatory povacsinou v licencii vyrabane pierburgy. jednokomorovy jikov bs/ bst 32 je zo skody 100 / 110 alebo 1000MB
17:26:46
23.04.2008
23.04.2008

ŠkodaRaptor
heeeeeeeeeeej moje tridni ma ve skrini karbec Jikov ale ten je jedno difuzorovej ze staryho facka ale vypada nadherne :-)
19:52:45
18.04.2008
18.04.2008

ventYl
-> kovy: a mas ten volnobeh dobre nastaveny? ak ti to skapina na volnobehu, tak mozes mat krive veko, zle nastaveny volnobeh, alebo 50 dalsich problemov. upchane to samozrejme moze byt tiez, ak nemas trebars cistic paliva v pumpe, alebo beres moc kalny benzin.
12:59:35
13.04.2008
13.04.2008

kovy
heledte se kdyz mi chcípá auto na volnoběh může to být ucpanym karburátorem?...popřípadě kde to může být ucpaný?...díky moc;)
13:41:59
18.01.2008
18.01.2008

murgy
-> minno: no to hej ... dobra diera nieje zla... ale co s takou v plyne? 
uz som to precistil a stale... ale vsimol som si ze popri injektore mi tecie benzin medzi veko a teleso karbaca. moze to byt tym?

uz som to precistil a stale... ale vsimol som si ze popri injektore mi tecie benzin medzi veko a teleso karbaca. moze to byt tym?
12:34:50
18.01.2008
18.01.2008

minno
-> murgy: diera v karbeči má byť, dokonca nie jedna...
musia byť však na správnom mieste 
musia byť však na správnom mieste 
11:22:53
18.01.2008
18.01.2008

murgy
ja mam dieru v karbaci a neviem to opravit :( co mam robit?????
14:56:39
20.12.2007
20.12.2007

minno
-> kachnis: motor sa nelíšil či 135L alebo 135GL

13:31:14
20.12.2007
20.12.2007

kachnis
jak se lisi 135L od GL v natryskovani?? to je snad stejny,ne? trysky 115/135 nebo ne?
19:15:21
09.12.2007
09.12.2007

PavelŠ135
asi je lepsi nez to rovnat ,tak to nejak zfrezovat ci co,tohle se jim fak nepovedlo,ale kdyz to je hodne prohly tak asi zahodit
17:41:16
09.12.2007
09.12.2007

myschaak AZNP K.Hora
můj přípravek na rovnání víka karburátoru byl velkej pilník....srovnal jsem to krásně a kdyby jí borci co jsem jim jí prodal neroztřelili tak jezdí dodnes...
12:19:18
09.12.2007
09.12.2007

PavelŠ135
presne se to jmenuje emulzni trubicka sytice
12:17:07
09.12.2007
09.12.2007

PavelŠ135
Gryzly 09.12.07 10:48:40 napsal: -> PavelŠ135: jakou trubičku? ta co je ve viku karburatoru,saha nad trysku sytice,nejak ji prodluzovali ci co lip to chytalo,nektery maj dirky ruzne vysoko a nevim proc,nikde o tom nepisou
10:48:40
09.12.2007
09.12.2007

Gryzly
-> PavelŠ135: jakou trubičku?
01:08:57
07.12.2007
07.12.2007

PavelŠ135
ahoj,chci pozadat o pomoc,neresili ste tady nahodou startovani motoru škody s motorem favorit135l, kterej plnim karburatorem ze skody 130 castecne pretriskovanej podle karbce ze skody Š135GL?chytami to az na potreti a jeste to ma diry pri rozjezdu az na 3 rychlostni stupen,po zahrati vse jede ok.sani mam z rapida,karburator je v rovine a vyhrivam ho,viko prohly neni,privod paliva ok,pumpa ok.driv ve starych cislech sveta motoru ci urob si sam radili prodlouzit trubicku hadickou ve viku karbce ale o kolik a jak presne nevim,nevi te neco o tom?neresilo se to tu??cim vic vlhko a zima tim je to samozdrejme horsi,jeste zkusim plovakovou hladinu poladit jinak fak uz nevim
14:12:20
24.11.2007
24.11.2007

Jmkub
Nevíte někdo kde sehnat trysky do sedru? Díky
22:29:37
25.09.2007
25.09.2007

minno
-> Rabbit: tak to som rád, nemáš za čo.
13:12:56
22.09.2007
22.09.2007

Rabbit
minno:
Už to zas vrčí jak má. Máš muj dík.
Už to zas vrčí jak má. Máš muj dík.
10:10:18
18.09.2007
18.09.2007

Rabbit
minno:
To máš pravdu, ale ten váleček mi vypad a honil sem ho po zemi a membránu sem odloup. Hold se podivám do druhýho karbu až tenhle budu nasazovat.
To máš pravdu, ale ten váleček mi vypad a honil sem ho po zemi a membránu sem odloup. Hold se podivám do druhýho karbu až tenhle budu nasazovat.
07:34:50
18.09.2007
18.09.2007

minno
-> Rabbit: mám len fotky čo sú sem a potom na tom druhom linku čo je v článku, ale presné poradie ti z hlavy nepoviem, mal si si zapamätať ked si to rozoberal :)
00:30:05
18.09.2007
18.09.2007

Rabbit
minno:
A nemáš prosim tě fotku jak maj bejt složený vnitřnosti akcelerační pumpičky? Vim, že to má bejt v poředí: pružina, membrána, váleček, víko. Jde mi o to co má bejt kterym koncem k čemu.
A nemáš prosim tě fotku jak maj bejt složený vnitřnosti akcelerační pumpičky? Vim, že to má bejt v poředí: pružina, membrána, váleček, víko. Jde mi o to co má bejt kterym koncem k čemu.
00:23:45
18.09.2007
18.09.2007

Rabbit
Jo a nakonec sem místo šroubováku použil kombinačky, žádný poklepávání ani odsekávání 

00:22:27
18.09.2007
18.09.2007

Rabbit
minno:
Hmm, tak sem toteď mordoval a povolil sem klapku na druhym stupni. První nejde, ale tam se klapka otvírá pěkně, tak na to seru.
Hmm, tak sem toteď mordoval a povolil sem klapku na druhym stupni. První nejde, ale tam se klapka otvírá pěkně, tak na to seru.
23:15:18
17.09.2007
17.09.2007

minno
-> Rabbit: tak tie sroby na klapkach sli tazko aj mne, ale nakoniec som ich povolil. Horsie to bolo ked som ich chcel druhy krat povolit po mojom dotiahnuti
Uz to neslo, niektore ano, ale nie vsetky. Tak som sa na to vys...vyj.... a kua vykaslal
Havlik mal rovnaky problem s klapkami.
Uz to neslo, niektore ano, ale nie vsetky. Tak som sa na to vys...vyj.... a kua vykaslal
Havlik mal rovnaky problem s klapkami.




















