Navařování nových lemů...

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [10]:

Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...:

Text:

VYSVETLIVKY K OBRÁZKŮM:

1.stary lem
2.nový lem
3.přiloženy novy lem a obkreslen fixem
4.čára obkresleneho noveho lemu
5.pod čarou obkresleneho lemu načrtnuta čara řezu ve vzdalenosti cca 1,5 cm
6.řez flexou na načrtnute čáře
7.vykuchan stary lem
8.stary lem po vykuchani
9.očistena hrana pro svářeni
10.novy lem nabodovan

POSTUP:

1.krok: vemu novy lem přiložím ho na stary lem a obkreslím ho fixem.
2.krok: pod čárou obkresleneho lemu cca 1,5 cm si načrtnu čáru řezu po cele délce.
3.krok: vyříznu starý lem na čáře řezu.
4.krok: na starem lemu odbousím body kterymi je lem přichycen k vnitrnimu podbehu.
5.krok: vyjmu stary lem.
6.krok: očistim hranu pro svaření a popřípadě vyvařím podběh (v mé situaci to bylo nutné)
7.krok: přiložím nový lem a dopasuji si ho tak aby všude 100% dosedal.
8.krok: lem slicuji ze dvermi aby vse sedelo tak jak ma,potom přiložený nový lem postupně přidoduji COčkem tak aby se lem a blatnik nezkroutil,takže body od sebe cca 10cm,až to vychladne tak do každe te rozteče 10 cm přidam bod a takto postupne boduji az od sebe body budou cca 1 cm.
9.krok: po vychladnutí body zabrousím,lem zakituji,obrousím a nalakuji (ale tuto praci si většinou dělá lakyrnik)
10.krok: podívám se na dobře udělanou práci a pochválím se :-)

A TO JE VŠE ... At vam tento članek pomůže :)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Maxx
Založeno: 12.06.08 15:09   Poslední změna: 12.06.08 19:41

Navařování nových lemů... - komentáře:

14:48:02
10.04.2012
Jozka
14:45:49
10.04.2012
Jozka
-> kachník: Asi tak nějak, už jen dle toho, že ty asi tři sady, co byly na firmě, nikdy nikdo ani nerozbalil.. hovado jak malá sbíječka.
Něco málo zde.. cs.www.svarforum.cz/forum /viewtopic.php?pid=7010
13:23:22
10.04.2012
kachník
-> Jozka: Jo, taky jsem o tom slyšela, bylo to ale prý dost poruchový a hlavně dost těžký (beru to podle sebe, že bych to neunesla :-D) a hlavně materiál musí být perfektně očištěný. Jiank elektrodou svařovat auta je v době laciných COček blbost, je to spíš na ty konstrukce.4
upraveno 1x, naposled 10.04.2012 13:24:29
07:32:16
10.04.2012
Jozka
-> fridexx: Elektrody na tenký plechy možná ještě existujou, ale jak jsem to pozoroval kdysi, tak to bylo spíš bodovat tenký plechy od 1mm na nějaké rámy.. Na automobilový plechy existovalo přídavný zřízení - průvarový pistole tuším Stifo jménem.. ale jestli se tím v dnešní době někdo zabývá, netuším a pochybuju..
19:50:15
08.04.2012
MOLSO
-> fridexx: mozno hej ale bude to uplne nahovno bude sa to prepalovat atd
17:41:39
08.04.2012
fridexx
otazka velkeho amatera.... da se svarovat i elektrikou? nejaky spec. elektrody bo tak... dekuji ;)
18:33:47
14.02.2009
Jarda - zrušená registrace
kdyz by ten lem dal pod plech blatniku, tak by to vic hnilo :( dostavala by se tam voda, co kondenzuje na blatniku a stekla by proste mezi plechy... ja to resil proklepanim blatniku, ale je to pak pobouchane, s klestemaby to byla jina prace
09:49:37
18.10.2008
petřík
-> Maxx: tak jak sem slíbil mám hotovo sic to není škodovka ale ono je to defakto všude stejný. jak tu už někdo psal tak podle mě je taky vzhledem k tmelení lepší je podsunout když nejsou k dispozici ty lemovací kleště . www.petrvod.rajce.idnes.c z
11:33:55
07.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Já mám taky připomínku a to tu, že pokud dělám lemy na autě poprvé, tak určutě ten lem ostříhnout na menší velikost, aby to šlo měnit případně i podruhé.4
10:57:23
07.10.2008
Labros
Já bych to z fotky teda nepoznal, že ten lem má přes blatník, kdyby napsal že ho má pod blatníkem tak bych mu to věřil..
14:06:34
06.10.2008
Petkar
Já teda nevím, dělal jsem jenom 2 zadní lemy na erko za kulaté střižené z předních blatníků, ale já bych teda ten lem strčil plech kastle, protože takhle tam máš zub minimálně 1 mm (tloušťka lemu), a abys ho rozumně dohnal, znamená to kitovat půlku blatníku... Když to "podsadíš", kituješ pouze kousek v oblasti lemu...
07:20:34
17.06.2008
VeTeV
-> Max: a o je ono ja taky nerad vercajk davam z ruky a pujceny jsem to jdnou mel :-)) kzdopadne kdybych mel v planu varit jak o zivot uz to mam doma 4
09:48:04
15.06.2008
petřík
-> Maxx: pochlubim ale bude to až na podzim :)
14:48:44
13.06.2008
Max
-> VeTëV: tak já neřikám kupovat...spoustu lidí to má a třeba i pujčí....já teda bych nepučil, já nářadí nepujčuju... 1
a tohle si asi koupim...asi nejsem tak dobrej jako ty,ale občas i něco vařim 5
07:15:38
13.06.2008
VeTeV
-> Max: jenez to se ti neplati kvuli dvoum kouskum lemu :-))
23:32:58
12.06.2008
Maxx
-> petřík: tak az je navaris tak se pochlub jak ti to slo4
21:58:11
12.06.2008
petřík
-> Max: no právě jsem si vyrobil lemovací kleště takže mám po starostech. z takovejch nějakejch kleští speciáolních který ani nevim na co byly ... trocha plechu trocha svárů a jsou lemovačky jak vyšitý :) děrovačku bude muse zastoupit vrtačka ale jelikož jde o dva lemy tak mě to časově nijak nerujnuje6
21:17:59
12.06.2008
Max
ideální pomocník je falcovačka/děrovačka,pak žádný hrany nejsou 4
19:35:17
12.06.2008
Maxx
-> Klubko_: ja jsem koupil nove ceske lemy a byly takove jake sou takze jsem je tam dal cele...
-> gabo00000: dik
-> petřík: no ta hrana je opravdu minimalni takze ja ji jen prekituji a prebrousim....
-> favo110lrs: to je samozrejme ale zapomel jsem to napsat ja je kvuli tomu take srouboval....dik za upozorneni dopisi to tam4
19:10:41
12.06.2008
favo110lrs
hlavně volicovat s dveřma:) lol
Extreme Tyres