Navařování nových lemů...

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [10]:

Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...: Navařování nových lemů...:

Text:

VYSVETLIVKY K OBRÁZKŮM:



1.stary lem

2.nový lem

3.přiloženy novy lem a obkreslen fixem

4.čára obkresleneho noveho lemu

5.pod čarou obkresleneho lemu načrtnuta čara řezu ve vzdalenosti cca 1,5 cm

6.řez flexou na načrtnute čáře

7.vykuchan stary lem

8.stary lem po vykuchani

9.očistena hrana pro svářeni

10.novy lem nabodovan



POSTUP:



1.krok: vemu novy lem přiložím ho na stary lem a obkreslím ho fixem.

2.krok: pod čárou obkresleneho lemu cca 1,5 cm si načrtnu čáru řezu po cele délce.

3.krok: vyříznu starý lem na čáře řezu.

4.krok: na starem lemu odbousím body kterymi je lem přichycen k vnitrnimu podbehu.

5.krok: vyjmu stary lem.

6.krok: očistim hranu pro svaření a popřípadě vyvařím podběh (v mé situaci to bylo nutné)

7.krok: přiložím nový lem a dopasuji si ho tak aby všude 100% dosedal.

8.krok: lem slicuji ze dvermi aby vse sedelo tak jak ma,potom přiložený nový lem postupně přidoduji COčkem tak aby se lem a blatnik nezkroutil,takže body od sebe cca 10cm,až to vychladne tak do každe te rozteče 10 cm přidam bod a takto postupne boduji az od sebe body budou cca 1 cm.

9.krok: po vychladnutí body zabrousím,lem zakituji,obrousím a nalakuji (ale tuto praci si většinou dělá lakyrnik)

10.krok: podívám se na dobře udělanou práci a pochválím se :-)



A TO JE VŠE ... At vam tento članek pomůže :)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Maxx
Založeno: 12.06.08 15:09   Poslední změna: 12.06.08 19:41

Navařování nových lemů... - komentáře:

17:41:21
12.06.2008
petřík
-> gabo00000: no já tykleště chtěl pořizovat ale kvuli dvoum lemum se mi za 1200,- nevyplatěj a nikoho na pučení nemám tudíž se ptám jak se to dá řešit bez nich
17:36:21
12.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petřík: on to nema s tymi kliestamu ohnute?8
17:24:23
12.06.2008
petřík
-> Maxx Ahoj čeká mě to na Kadettu a chci se zeptat když to udělám jako to ty popisuješ tak nový lem bude jakoby přesazen přes blatník tudíž tam bude hrana jak se to potom řeší při tmelení ? to tam vždycky udělám šikminku věčí či menší ne ? nebylo by lepší vařit to hranu na hranu a tudíř se dostat na stejnou hladinu plechů ?
17:10:29
12.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Klubko_: ak dovolis tak ja by som sa k tomu vyjadril..robbil som zatial 1 lem ktory uz predomnou niekto vyvaral a keby si nechal viac plechu na karoserii tak by si tam nechal aj cast stareho(noveho) lemu co je podla man neziaduce..ason ja by som to tak nenechaval...dalej ten co navaroval stery(novy) lem predomnou to udelal tak humusacky ze na tom bolo aspon 2-3KG gitu a to bolo tiez neziaduce..tak som vyrezal viac karoserie a odstranil som rez a aj ohnute miesta od zvarania ktore sa prehli dementovy ktory to vyvaroval predomnou4
17:07:27
12.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
super!
16:35:29
12.06.2008
Klubko_
toz dobre to je 6 este v pristim dile tveho serialu nafot jak se to dela kdyz se meni i podbeh 6 Co se tyce toho kolik moc toh z auta odrezat. Je lepsi to delat, ze se necha novej lem v celku a vyrizne se vic z kastle, nebo na kastli orazat co nejmin a sestrihat novej lem? Tedy opacne, nez si to delal ty. Nechci tim nejak rypat, jen me to zajima, protoze ja sem zatim delal asi ctvery lemy a nechaval sem tam vic kastle.
Extreme Tyres