
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bariérová zkouška škody Garde
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [1]:
Text:
Zde je článek o bariérové zkoušce škody Garde,která splňovala mezinarodní bezpečnostní predpisy a bylo ji mozno prodávat ve 38 zemí 5 kontinetů.Nepopírám,ze je to reakce na nedavný článek v SM.
info:
Správce článku: Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registraceZaloženo: 12.01.06 09:25 Poslední změna: 12.01.06 10:02
Bariérová zkouška škody Garde - komentáře:
-> Peto85: Ale tohle byl jeden z prvních kusů. No možný je všechno
je to přeci Škodovka

a predsa je to pravda vsimli ste si aku ma palubku? a je to kupe kamarat mal garde a tiez mal tu palubku tvrdil ze je origo a je a co bolo divne tak ta cast okolo budikov je z ipuru skodovka je hybrid

-> honzam: Škodovka se s Boeingem dodneška soudí o to označení 747;) ale asi maj smůlu pač Boeing to označení používá už od 60.let!
-> M a r c e l - GARDE: 747?
To je nějakej Boeing ne?

-> honzam: to se pletes, to oznaceni 743 je na GARDE a Rapidu 120 (Rapid 13/5/6 je 747) celou dobu ...
druha vec je co zaisovali borci na uradechdo TP ...
druha vec je co zaisovali borci na uradechdo TP ...
-> M a r c e l - GARDE: Proto označení 743 ted napsali do nového dokumentu TZH aby je nikdo neotravoval s garde a rapidem
-> Labros: Ten jeho smailík naštěstí znám

-> Labros: Ten jeho smailík naštěstí znám

-> honzam: 743, to B už patří k Marcelovu smajlíku ;-))
-> honzam: meli pravdu, ackoliv to asi ani nevedeli, GARDE je totiz 743 B-)))
-> Syny: Myslim ze to bude bolet jako cert. Je dost velkej rozdil mezi neformovatelnou a nedeformovatelnou prekazkou.
Jenze tady je idealni pripad 50km/h a do zdi celim cumakem. Az pojedu 60km/h a nekdo proti me 100km/h a trefi mi jen pulku auta, tak to bude bolet o neco vic - spis uz to bolet nebude

au au, moje nohyyyyy :-)
Bariérový testy jsem viděl i u 100 na fotce, takže by byla blbost je u 105-136 nedělaly. V tom článku prostě ...

Labros: nepochybně ano. Ale zajímalo by mne, jak se tam výraz "zpoždění" vůbec dostal....
zpoždění má být asi zpomalení?
"krivka prubehu zpozdeni", "maximalni hodnoty zpozdeni.... 20g" ??
-> kubina: Zajímavý. A nemohl bys tu fotku přihodit k tomu gardečku?
-> honzam: barierove zkousky se na 105-120 samozrejme delaly.vyslo to v SM nekdy v 1976 nebo 1977.byla to takova zluto-hneda uzovka.ten test byl jen tak pro novinare.fabrika mel testy svoje a podle toho vyvyjela ruzne profily na karoserii.
ty bezpecnostni testy musela zakonite absolvovat,protoze by se jinak nemohla prodavat v zahranici.
jednou jsem mel dokonce materialy z vyvoje,byly tam detailne popsany procesy deformaci jednotlivych dilu vztazene k urcite rychlosti.
neco ve smyslu ze treba pri 15km/h do bariery se deformuje chladicova stena,pri 22km/h dochazi k deformaci predni casti podbehu atd.
ted jsem si to samozrejme vymyslel,napsal jsem to jako priklad jak to bylo zpracovane
ty bezpecnostni testy musela zakonite absolvovat,protoze by se jinak nemohla prodavat v zahranici.
jednou jsem mel dokonce materialy z vyvoje,byly tam detailne popsany procesy deformaci jednotlivych dilu vztazene k urcite rychlosti.
neco ve smyslu ze treba pri 15km/h do bariery se deformuje chladicova stena,pri 22km/h dochazi k deformaci predni casti podbehu atd.
ted jsem si to samozrejme vymyslel,napsal jsem to jako priklad jak to bylo zpracovane
-> honzam: voni tenkrát přišly jiný starosti, to pak na nějaký mejl není ani pomyšlení a teď mě to nějak už netahá, protože už mám taký mírný karambol za sebou:(