skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proč Popelka? Popelka byla taky nějvětší socka a co se co se z ní nakonec vyklubalo.
Jedná se o model, který jsem už velmi dlouho sháněl a sice 105S. Auto je vyrobeno 6/1983, proto mi udivují kulatá světla a 14 kola, myslel jsem, že tato inovace se týkala i modelu S. Je to, bohužel už dost mladé, ale na druhou stranu, auta s plochou kapotou mám už dvě, takže mi to nervy nedrásá.
Auto vypadá opravdu hnusně na pohled. Někdo ho pravděpodobně vytáhl před lety ze stodoly a UV-záření a povětrnost udělaly své. Bohužel lak už je ve stavu, kdy to zachránit nepůjde a proto se bude lakovat, barva bude jiná. Přesto je kastle v neskutečně zachovalém stavu. Je opravdu poctivě vystříkaná a auto pravděpodobně nepoznalo sůl. Pravý bok je odřený a pp blatník má lehounkou lišku v lemu. Je zničená klapačka vpředu a zadní kapotu a torpédo polil nějaký debil žíravinou. Jinak náprava bez vůlí, podlaha o.k.. Startuje blbě vinou starého benzínu a i seřízením. Nicméně motor má dobrý zvuk. Původně jsem nevěřil údaji na tachometru, ale po důkladné rekogniskaci jsem tomu věřit začal. Celý interier je netknutý, nepotrhaný, gumy na podlaze celé, neošoupané, tapece nezkroucené a hlavně s poutky. Sedačky nesklápěcí a také neponičené a neprosezené.
Auto zůstane v originále, pouze se přelakuje a v plánu je úprava do užitkové verze (Ani SP, VB, nebo PO)
12.1.13 - Tak tle TP na auto patří 13" a ne 14", co tam jsou. Jak to dopadne v reálu, ještě nevím
Interiér je čalouněn černo-bílou látkou bez opěrek, ovšem dvířka kastlíku a vnitřní kliky dveří jsou už eMkové
21.1.13 - Dozvěděl jsem se, že někdo z předchozích majitelů projebal malej TP. Takže opruz na DI a doufat, že mi na smlouvu dají alespoň potvrzení na evidenčku. Pač v odhlášce je předminulej majitel. To bude fakt paráda. To jsem zítra chtěl jet na STK.
12.3.13 - Umyto, opraveno, očištěno, našlechtěno, vyspravená podlaha a STK je naše!
4.3.13 - Vybrány nejlepší gumy a obuty na nově nakomaxitované disky.
1.4.13 - Protaženo myčkou, vyčištěny kontakty a jezdíme. Už jsem to nevydržel.
6.4.13 - Vyměněn olej a opraveny brzdy.
5-28.6 - Proběhla první etapa renovace
5.9.13 - Auto už po první fázi přerodu jezdí. Teď jen dostříkat nápisy a nastrojit rekvizity a muže do světa
21.12.13 - Zvenu máme hotovo, zevnitř jen pár detailů.
17.12.14 - Přestavba na model 78 téměř hotová.
19.12.14 - Zapůjčení na příští sezónu do leteckého muzea v Olomouci.
20.7.15 - Návrat ze zapůjčky, kvůli zrušení muzea.
Auto je služební vozidlo řízení letového provozu na letišti Praha Ruzyně. Někdy též zvané Follow Me (následuj mě) Je to auto, které vodí letadla (jejichž piloti neznají letiště) z přistávací dráhy na parkovací místo a naopak.
A proč vlastně? No, protože jsem auto, které kdysi takhle sloužilo, měl. Akorát že u něj už byla změna defacto nevratná a bylo by to opravdu velmi komplikované, protože už bylo přestavěné na M, zapsán motor 136, širší gumy atd. (mimochodem je to Myšička, v sekci eMka :-) ) Tohle žluté sice nevypadalo vábně, ale bylo to přesně to, co jsem potřeboval.
Jedná se o model, který jsem už velmi dlouho sháněl a sice 105S. Auto je vyrobeno 6/1983, proto mi udivují kulatá světla a 14 kola, myslel jsem, že tato inovace se týkala i modelu S. Je to, bohužel už dost mladé, ale na druhou stranu, auta s plochou kapotou mám už dvě, takže mi to nervy nedrásá.
Auto vypadá opravdu hnusně na pohled. Někdo ho pravděpodobně vytáhl před lety ze stodoly a UV-záření a povětrnost udělaly své. Bohužel lak už je ve stavu, kdy to zachránit nepůjde a proto se bude lakovat, barva bude jiná. Přesto je kastle v neskutečně zachovalém stavu. Je opravdu poctivě vystříkaná a auto pravděpodobně nepoznalo sůl. Pravý bok je odřený a pp blatník má lehounkou lišku v lemu. Je zničená klapačka vpředu a zadní kapotu a torpédo polil nějaký debil žíravinou. Jinak náprava bez vůlí, podlaha o.k.. Startuje blbě vinou starého benzínu a i seřízením. Nicméně motor má dobrý zvuk. Původně jsem nevěřil údaji na tachometru, ale po důkladné rekogniskaci jsem tomu věřit začal. Celý interier je netknutý, nepotrhaný, gumy na podlaze celé, neošoupané, tapece nezkroucené a hlavně s poutky. Sedačky nesklápěcí a také neponičené a neprosezené.
Auto zůstane v originále, pouze se přelakuje a v plánu je úprava do užitkové verze (Ani SP, VB, nebo PO)
12.1.13 - Tak tle TP na auto patří 13" a ne 14", co tam jsou. Jak to dopadne v reálu, ještě nevím
Interiér je čalouněn černo-bílou látkou bez opěrek, ovšem dvířka kastlíku a vnitřní kliky dveří jsou už eMkové
21.1.13 - Dozvěděl jsem se, že někdo z předchozích majitelů projebal malej TP. Takže opruz na DI a doufat, že mi na smlouvu dají alespoň potvrzení na evidenčku. Pač v odhlášce je předminulej majitel. To bude fakt paráda. To jsem zítra chtěl jet na STK.
12.3.13 - Umyto, opraveno, očištěno, našlechtěno, vyspravená podlaha a STK je naše!
4.3.13 - Vybrány nejlepší gumy a obuty na nově nakomaxitované disky.
1.4.13 - Protaženo myčkou, vyčištěny kontakty a jezdíme. Už jsem to nevydržel.
6.4.13 - Vyměněn olej a opraveny brzdy.
5-28.6 - Proběhla první etapa renovace
5.9.13 - Auto už po první fázi přerodu jezdí. Teď jen dostříkat nápisy a nastrojit rekvizity a muže do světa
21.12.13 - Zvenu máme hotovo, zevnitř jen pár detailů.
17.12.14 - Přestavba na model 78 téměř hotová.
19.12.14 - Zapůjčení na příští sezónu do leteckého muzea v Olomouci.
20.7.15 - Návrat ze zapůjčky, kvůli zrušení muzea.
Auto je služební vozidlo řízení letového provozu na letišti Praha Ruzyně. Někdy též zvané Follow Me (následuj mě) Je to auto, které vodí letadla (jejichž piloti neznají letiště) z přistávací dráhy na parkovací místo a naopak.
A proč vlastně? No, protože jsem auto, které kdysi takhle sloužilo, měl. Akorát že u něj už byla změna defacto nevratná a bylo by to opravdu velmi komplikované, protože už bylo přestavěné na M, zapsán motor 136, širší gumy atd. (mimochodem je to Myšička, v sekci eMka :-) ) Tohle žluté sice nevypadalo vábně, ale bylo to přesně to, co jsem potřeboval.
Burák/Myšička MK III - komentáře:
10:15:41
08.01.2018
08.01.2018
Burák
-> Enggik: Jojo, pak ano
19:23:46
05.01.2018
05.01.2018
Vojťas
-> Enggik 05.01.18 17:29:51: Tyjo, tak to čumím. Tak že i kryt popelníku je jinej před a po?
17:29:51
05.01.2018
05.01.2018
Enggik
-> Burák: lípovka je ale model 78" ,ne? Končilo to právě příchodem modelu 79"
-> Vojťas: teď se mi to nechce úplně hledat, ale bylo to tak měnilo se právě i uchycení ovladačů větráku topení a varovek.
Tak našel jsem: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2305_2006-08 -04_18-22-32_50.jpg
-> Vojťas: teď se mi to nechce úplně hledat, ale bylo to tak měnilo se právě i uchycení ovladačů větráku topení a varovek.
Tak našel jsem: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2305_2006-08 -04_18-22-32_50.jpg
14:38:13
05.01.2018
05.01.2018
Burák
-> Enggik: Hale, mám ho i v té lipovce 1979. Mám za to, že to končilo s modelem 120
14:24:34
05.01.2018
05.01.2018
peter13789
-> Vojťas: zaviedli povinné výstražné, preto tam pribudol další ovládač
07:09:33
04.01.2018
04.01.2018
Vojťas
-> Enggik: bezpecnostnim predpisum? Z jakyho duvodu? Mi tam nic bezpecnejsiho neprijde teda
19:48:13
03.01.2018
03.01.2018
Enggik
-> Vojťas: Používal se do konce modelu 78". Pak se kvůli bezpečnostním předpisům měnil.
16:50:02
03.01.2018
03.01.2018
Vojťas
-> ochoda: jj tys mi ho tam nasel
15:37:07
03.01.2018
03.01.2018
ochoda
-> Vojťas: Měl si ho v garáži u zelený a myslim, že s varovkama. Chtěl sem ho.
15:12:00
03.01.2018
03.01.2018
Vojťas
-> Burák: Tenhle panel vse v kuse s ovladanim topeni byl na prvnich uzovkach ne? 77 a tak podobne ? Taky ho nekde mam ale asi bez listy, s varovkama, myslim.
19:30:58
31.01.2015
31.01.2015
Burák
-> Tony Outland: Jsem si řikal, že u toho určitě budeš
21:47:31
30.01.2015
30.01.2015
Tony Outland
Tvé vozilo doprovázelo stihačku u nás v Olomouci
tony5.rajce.idnes.cz/30.1 .2015_Presun_Migu_21_olomo uc
tony5.rajce.idnes.cz/30.1 .2015_Presun_Migu_21_olomo uc
20:27:39
06.01.2015
06.01.2015
michal kallus
moc pěkná Popelka, super nápad
zdraví Michal
zdraví Michal
13:16:32
25.12.2014
25.12.2014
Burák
-> Enggik: Jeste mi chybej stary traktoristicky sluchatka, mavatka a nevim, v cem pozemni personal chodil, resp by to chtelo starou bilou kombinezu
13:08:36
25.12.2014
25.12.2014
Enggik
-> Burák: Ovšem za tebou můžou kamkoliv zapadnout
Hele, a už máš natrénovaný povely k zavádění letadel na stojánku??
Hele, a už máš natrénovaný povely k zavádění letadel na stojánku??
11:41:52
25.12.2014
25.12.2014
Burák
-> oppik: Tohle auto slouží k navádění letadel při pojíždění po ploše , zavádění na stání, nebo k runway, pokud si to pilot z důvodu neznalosti daného letiště vyžádá
11:36:20
25.12.2014
25.12.2014
oppik
-> Burák: když s nima budeš pouze závodit po letištní ploše tak ne
11:35:26
25.12.2014
25.12.2014
Burák
-> oppik: Při pojíždění po letištní ploše letadla většinou nepadaj
11:31:51
25.12.2014
25.12.2014
oppik
-> oppik: tak abych věděl kudy nemám jezdit,až budou padat ty letadla