skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím,
škodovku jsem koupil 30.prosince 2011 z Moravského Krumlova.
Je to rok 1982, jsem 3 respektive druhý, jelikož auto bylo celou dobu v jedné rodině. Je na ní spoustu věcí původních, včetně plechařiny a interieru. Co se laku týče, tak původně to byla oranžová tmavá, nyní je to přestříkané původním majitelem na červenou. Co se koroze týče, je tam samosřejmě pár míst kde by se dalo použít CO-čko ale nic zásadního, prožraného skrz.
Cestu dlouho cca 110 km zvládna po vlastní ose. Bohužel jsem jednou vařil, což byla příčína těsnění pod hlavou.
Model: 120L
Barva: oranžová tmavá(nyní červená neznámý odstín)
Vyrobeno: 15.12.1982
Zakoupena: 21.1.1983 v Mladé Boleslavi
Poděkování:
Největší dík patří Vrbovi za všechno, s čím mi pomohl a pomáhá a poskytl cenné rady.
Motor:
-fabia 1.4 8v
-upravená hlava
-karburátor SEDR 22/24
-vačka 278/270
-výměník voda/olej
-výfukové svody 4-1 Bohouš Krejčí
-olej Total Quartz racing 10W50
-upravený filtrbox
-svíčky Bosch
-laditelné zapalování TCPI 4 od Vrby
-omezovač 7000ot
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
Převodovka:
-5q SP 4.22 od Vrby
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-komplet vyztužená
-upraveny záklony
-náboje s roztečí 4x100
-pružiny okruhové ze Speedpra
-tlumiče Kůrka
Zadní náprava:
-komplet vyztužena
-pružiny z kyvky¨
-přitvrzené tlumiče
-náboje od Sakyho 4x100 + kotoučová brzda
-ramena podvěšeny
Brzdy:
-vepředu 4 pístky s propojkou
-vzadu 4 pístky děleny provozka/ručka
-hydraulická ruční brzda
Kola:
-BBS 4x100 6,5 R14 ET 30
-pneu 185/55 vpředu Nankang, vzadu Dunlop SP Sport 01
https://www.youtube.com/w atch?v=DDdOsgDx7iU&fea ture=youtu.be
škodovku jsem koupil 30.prosince 2011 z Moravského Krumlova.
Je to rok 1982, jsem 3 respektive druhý, jelikož auto bylo celou dobu v jedné rodině. Je na ní spoustu věcí původních, včetně plechařiny a interieru. Co se laku týče, tak původně to byla oranžová tmavá, nyní je to přestříkané původním majitelem na červenou. Co se koroze týče, je tam samosřejmě pár míst kde by se dalo použít CO-čko ale nic zásadního, prožraného skrz.
Cestu dlouho cca 110 km zvládna po vlastní ose. Bohužel jsem jednou vařil, což byla příčína těsnění pod hlavou.
Model: 120L
Barva: oranžová tmavá(nyní červená neznámý odstín)
Vyrobeno: 15.12.1982
Zakoupena: 21.1.1983 v Mladé Boleslavi
Poděkování:
Největší dík patří Vrbovi za všechno, s čím mi pomohl a pomáhá a poskytl cenné rady.
Motor:
-fabia 1.4 8v
-upravená hlava
-karburátor SEDR 22/24
-vačka 278/270
-výměník voda/olej
-výfukové svody 4-1 Bohouš Krejčí
-olej Total Quartz racing 10W50
-upravený filtrbox
-svíčky Bosch
-laditelné zapalování TCPI 4 od Vrby
-omezovač 7000ot
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
Převodovka:
-5q SP 4.22 od Vrby
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-komplet vyztužená
-upraveny záklony
-náboje s roztečí 4x100
-pružiny okruhové ze Speedpra
-tlumiče Kůrka
Zadní náprava:
-komplet vyztužena
-pružiny z kyvky¨
-přitvrzené tlumiče
-náboje od Sakyho 4x100 + kotoučová brzda
-ramena podvěšeny
Brzdy:
-vepředu 4 pístky s propojkou
-vzadu 4 pístky děleny provozka/ručka
-hydraulická ruční brzda
Kola:
-BBS 4x100 6,5 R14 ET 30
-pneu 185/55 vpředu Nankang, vzadu Dunlop SP Sport 01
https://www.youtube.com/w atch?v=DDdOsgDx7iU&fea ture=youtu.be
Qatro/Škoda 120 - komentáře:
00:25:57
30.12.2012
30.12.2012
MOLSO
-> Qatro: krasne video
12:57:18
29.12.2012
29.12.2012
Qatro
08:39:54
11.12.2012
11.12.2012
MOLSO
-> Qatro: je to peklostroj
08:39:05
11.12.2012
11.12.2012
Alasah
Zdar, tak pro auto jsi jel celkem slušnou dálku - Moravský Krumlov mám rozhodně blíž
Jinak vypadá dost dobře
Jinak vypadá dost dobře
19:16:10
13.07.2012
13.07.2012
dakar.cz
-> Qatro: jasné,dojeď :-)
19:01:36
13.07.2012
13.07.2012
Qatro
-> dakar.cz: dík, sem max spokojen, jen to chce větší trysku. Dojedu do Zlína jak bude čas a počasí.
12:41:56
10.07.2012
10.07.2012
dakar.cz
-> Qatro: výfuk dobrý
21:56:00
26.02.2012
26.02.2012
yaris
-> jarda.u1: Jasny že vačka se vyndava z boku
12:54:10
15.02.2012
15.02.2012
Qatro
-> jarda.u1: Vačka už je venku.
10:18:40
15.02.2012
15.02.2012
jarda.u1
-> Qatro: a ta vacka jde vytahnout z bloku?
10:14:31
15.02.2012
15.02.2012
Qatro
-> DEKODOVAC: Ano, sem velice rád. ale aspon nějáká zkušenost navíc no.
10:13:10
15.02.2012
15.02.2012
Qatro
-> Urbi: No tak si to budem muset zopakovat
10:12:39
15.02.2012
15.02.2012
DEKODOVAC
tak tie rozvody ta potešili že
10:09:22
15.02.2012
15.02.2012
Petr Urban
-> Qatro: Velká škoda že jsme nevyfotily přípravek na spravování uložení v bloku .... gola olepená oboustrankou a papír hrubost 600/1200, chvilka ježdění a už se druhá vačka zase točí
10:01:37
15.02.2012
15.02.2012
jarda.u1
-> Qatro: vacka kriva nejspis nebyla,to spis vypada ze byl pricpany kanalek ke strednimu lozisku vacky a hryzlo se to.Je divny,ze se to stalo pri volnobehu po minute...
09:28:39
15.02.2012
15.02.2012
Qatro
-> m8rinek: Jo, jsou to nový rozvody. Vačka byla zřejmě křivá a přidřelo se to na prostřednim ložisku a z místa se to hryzlo.
09:26:38
15.02.2012
15.02.2012
m8rinek
Wow, to vypadá na nový rozvody, kde je chyba?
17:10:37
02.02.2012
02.02.2012
Alex41
A je to tu! :-) Víc fotek, ať to lítá a přivez jí někdy ukázat do Ledče :-) Vyfotíme ty naše spolu :-D
15:49:55
02.02.2012
02.02.2012
yaris
-> pepanGLS: Presně o tom mluvím,zpusobů je více