skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tento teleport 105 L som vymenil za 10 euri 11.10.2010 Malo to najazdených originál 96tisic km od vyroby 1980.
celkom zachovalá karoséria, sem tam nečo striekané.
Motor a prevodovka:
136 felicia 136B 50kw poskladany bratom Janci398.
vačka 136b, karburátor 130 otryskovany, difuzory 24/28 na lestenom sacom, odlahčená remenica+zotrvák, palivove cerpadlo 0,5bar, hadica na sanie od kapoty do filterboxu, odpružena spojková lamela
136felicia 2: vacka 136B 254/254, odlachceny zotrvak(3,6kg)+ remenica, trochu spravena hlava zlicovanie potrubia, karburátor tatra 613
prevodovka 5kvalt suchy 3,9- uz to ma za sebou teraz 4,22
výfuk: stredový tlmič s HTP fabie I,
karoséria:
chromové nárazniky, nerezove lišty okolo okien z gls a lista na zadnom čele, zadné čelo s výrezmi.
interier:
rádio panasonic, nejake repro. rapid sedačky a palubovka
kolesá:
165/70/13 obute plechoch
165/70/13 zimáky
pozdvozek:
PN: siroky hreben so 4piestami tlmice gabriel -teraz uz ateso
ZN: sucha siroka naprava, nadvarene usi na priecke o 10mm. vyvarene a vystuzene ickove ramena.tlmice gabriel
celkom zachovalá karoséria, sem tam nečo striekané.
Motor a prevodovka:
136 felicia 136B 50kw poskladany bratom Janci398.
vačka 136b, karburátor 130 otryskovany, difuzory 24/28 na lestenom sacom, odlahčená remenica+zotrvák, palivove cerpadlo 0,5bar, hadica na sanie od kapoty do filterboxu, odpružena spojková lamela
136felicia 2: vacka 136B 254/254, odlachceny zotrvak(3,6kg)+ remenica, trochu spravena hlava zlicovanie potrubia, karburátor tatra 613
prevodovka 5kvalt suchy 3,9- uz to ma za sebou teraz 4,22
výfuk: stredový tlmič s HTP fabie I,
karoséria:
chromové nárazniky, nerezove lišty okolo okien z gls a lista na zadnom čele, zadné čelo s výrezmi.
interier:
rádio panasonic, nejake repro. rapid sedačky a palubovka
kolesá:
165/70/13 obute plechoch
165/70/13 zimáky
pozdvozek:
PN: siroky hreben so 4piestami tlmice gabriel -teraz uz ateso
ZN: sucha siroka naprava, nadvarene usi na priecke o 10mm. vyvarene a vystuzene ickove ramena.tlmice gabriel
čert 2 - komentáře:
16:12:11
31.03.2015
31.03.2015
MOLSO
-> minno: také čo vyzerajú ako motorová píla
09:45:58
31.03.2015
31.03.2015
minno
-> Janci398b: to sú aké samošponovacie rozvody?
21:44:20
27.03.2015
27.03.2015
peter13789
-> Janci398b: a aktuálne fotky??
19:24:19
27.03.2015
27.03.2015
Janci398b
auto zachranene, po roku stati na dvore, som vymeni zadne brzdove valceky, hbv a slape dalej. za tuto zimu uz spravila vyse 10 tisic km. novy olej, samosponovacie rozvody a nekonecno...
15:50:00
17.12.2013
17.12.2013
MOLSO
-> TT_daniel: vlastne mas pravdu no
15:20:05
17.12.2013
17.12.2013
TT_daniel
-> MOLSO: ked si clovek kukne vo fotkach vyvoj auta...tak odzaciatku to slo tym smerom
14:47:08
17.12.2013
17.12.2013
MOLSO
-> Boris Stacho: to teda dlho nevydrzalo
14:23:04
17.12.2013
17.12.2013
Boris Stacho
Je rozhodnute auto ide tam odkial bolo zachranene
15:52:44
07.02.2013
07.02.2013
Boris Stacho
mam taky napad kazdy nech si svoju hlavu spravi po svojom, kazdy nech sa uci na svojich chybach ked si neda poradit a hotovo
10:49:05
07.02.2013
07.02.2013
Luky
djmaso 06.02.13 23:44:05 napsal: → Tuner#2: takže myslíš, že rozleštěnej povrch má horší vlastnosti nez hrubej jo ? hmmmmmm, prostě raději se nevyjadřuji nebudu tu Borisovi zasírat kartu tím, že se tu s tebou budu zase hádt :) měj se :)
neodporuješ si trochu?
djmaso 07.02.13 09:45:39 napsal: → havlik: jo to jsem pochopil, že mám nechat drobet strupovitost u konce kanálů, kde je přechod na sedlo z důvodu směsi. No, ale nikde jsem nepsal, že má rozleštit sací kanály, psal jsem to globálně a neříkej, že je na škodu rozleštit výfuky do zrcadla :)
djmaso 07.02.13 08:15:20 napsal: Pokud někdo říká drsný povrch, musel bych vědět proč a pak bych k tomu něco řekl, ale všeobecně platí pro sací kanály broušený až vyleštěný povrch, z hlediska proudění v kanále to má vždy pozitivní výsledky v porovnání s hrubým povrchem z výroby odlitku.Pak to má souvislost s palivovým filmem na stěně kanálu.Navíc jak sací, tak výfukové kanály mají mít určitý tvar, tzn profil v řezu po jeho délce.U sacího,kvůli vírům a snížení odporů proudu, u výfukového, jde o dosažení nadkritické rychlosti po otevření ventilu a má mít tvar blížící se Lavalovy dýzy, ale to jsem už dál.
Také správný tvar sedla, ale to už je dnes zajištěno z výroby.Dříve však vykazovaly lepší výsledky laděné než tovární.
Co se týká překrývání potrubí při přechodu z hlavy či do hlavy, ten se musí odstranit a ohlídat při spasování, včetně úpravy těsnění, za každou hranou se tvoří vírové pole, zužující účinný průřez, toto je nadmíru jasné.Proto nechápu spekulace, že se mají nechat bez povšimnutí.
Ale to jsou jen velmi finální doladění a obávám se že při běžném režimu otáček se nedá mnoho získat navíc.Něco jiného je u litinových hlav staršách motorů, efekty byly zajímavé a znatelné.Spíše se zaměř na základní věci:Těsnost ventilů, těsnost vodítek, čistotu spal prostoru atd..Snížení odporů v motoru jako celku- kvalitní olej
Takže, lešti a vylepšuj , nic nezkazíš.
toto jsem nepsal já, ale člověk na webu, toto není z virtu !
neodporuješ si trochu?
djmaso 07.02.13 09:45:39 napsal: → havlik: jo to jsem pochopil, že mám nechat drobet strupovitost u konce kanálů, kde je přechod na sedlo z důvodu směsi. No, ale nikde jsem nepsal, že má rozleštit sací kanály, psal jsem to globálně a neříkej, že je na škodu rozleštit výfuky do zrcadla :)
djmaso 07.02.13 08:15:20 napsal: Pokud někdo říká drsný povrch, musel bych vědět proč a pak bych k tomu něco řekl, ale všeobecně platí pro sací kanály broušený až vyleštěný povrch, z hlediska proudění v kanále to má vždy pozitivní výsledky v porovnání s hrubým povrchem z výroby odlitku.Pak to má souvislost s palivovým filmem na stěně kanálu.Navíc jak sací, tak výfukové kanály mají mít určitý tvar, tzn profil v řezu po jeho délce.U sacího,kvůli vírům a snížení odporů proudu, u výfukového, jde o dosažení nadkritické rychlosti po otevření ventilu a má mít tvar blížící se Lavalovy dýzy, ale to jsem už dál.
Také správný tvar sedla, ale to už je dnes zajištěno z výroby.Dříve však vykazovaly lepší výsledky laděné než tovární.
Co se týká překrývání potrubí při přechodu z hlavy či do hlavy, ten se musí odstranit a ohlídat při spasování, včetně úpravy těsnění, za každou hranou se tvoří vírové pole, zužující účinný průřez, toto je nadmíru jasné.Proto nechápu spekulace, že se mají nechat bez povšimnutí.
Ale to jsou jen velmi finální doladění a obávám se že při běžném režimu otáček se nedá mnoho získat navíc.Něco jiného je u litinových hlav staršách motorů, efekty byly zajímavé a znatelné.Spíše se zaměř na základní věci:Těsnost ventilů, těsnost vodítek, čistotu spal prostoru atd..Snížení odporů v motoru jako celku- kvalitní olej
Takže, lešti a vylepšuj , nic nezkazíš.
toto jsem nepsal já, ale člověk na webu, toto není z virtu !
10:40:03
07.02.2013
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 06.02.13 23:44:05: Ano to si myslím a já se nehádám, pouze jsem poukázal opět na tvou neznalost... Stejně jako v případě RSa jsi tady hezky otočil názor.
09:49:05
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> havlik: když má člověk v zaměstnání čas a nudí se + za to dostane zaplaceno jako presčas :D
09:47:12
07.02.2013
07.02.2013
havlik
-> djmaso: na poměr práce vs zisk 1-2koní v maximu, to zbytečný je
09:45:39
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> havlik: jo to jsem pochopil, že mám nechat drobet strupovitost u konce kanálů, kde je přechod na sedlo z důvodu směsi. No, ale nikde jsem nepsal, že má rozleštit sací kanály, psal jsem to globálně a neříkej, že je na škodu rozleštit výfuky do zrcadla :)
09:40:56
07.02.2013
07.02.2013
MATTESS
-> djmaso: nejsem v žádné straně
-> havlik: Na to jsem koukal taky kdysi
-> havlik: Na to jsem koukal taky kdysi
09:40:13
07.02.2013
07.02.2013
havlik
btw google: Obecně se vžilo řešení – slícovat, zvětšit a vyleštit. Ale ani s tím to není tak jednoduché. Leštění pokládám za komerční hit, který přišel z USA a velmi dobře se ujal i v Evropě. Obecně leštění sacích kanálů má negativní dopad na kvalitu směsi
zdroj:saxorally.cz/clanky/.../r ady-kolem-uprav.html
zdroj:saxorally.cz/clanky/.../r ady-kolem-uprav.html
09:31:54
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> havlik: jj Google :)
09:31:13
07.02.2013
07.02.2013
havlik
-> MATTESS: google:) www.toyotaklub.cz/forum/v
iewtopic.php?p=24228&am...
09:31:12
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> djmaso: já jsem ti to myslel jako kompliment , ale když jsem se podíval za jakou stranu kopeš tak se nedivím :)