skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tento teleport 105 L som vymenil za 10 euri 11.10.2010 Malo to najazdených originál 96tisic km od vyroby 1980.
celkom zachovalá karoséria, sem tam nečo striekané.
Motor a prevodovka:
136 felicia 136B 50kw poskladany bratom Janci398.
vačka 136b, karburátor 130 otryskovany, difuzory 24/28 na lestenom sacom, odlahčená remenica+zotrvák, palivove cerpadlo 0,5bar, hadica na sanie od kapoty do filterboxu, odpružena spojková lamela
136felicia 2: vacka 136B 254/254, odlachceny zotrvak(3,6kg)+ remenica, trochu spravena hlava zlicovanie potrubia, karburátor tatra 613
prevodovka 5kvalt suchy 3,9- uz to ma za sebou teraz 4,22
výfuk: stredový tlmič s HTP fabie I,
karoséria:
chromové nárazniky, nerezove lišty okolo okien z gls a lista na zadnom čele, zadné čelo s výrezmi.
interier:
rádio panasonic, nejake repro. rapid sedačky a palubovka
kolesá:
165/70/13 obute plechoch
165/70/13 zimáky
pozdvozek:
PN: siroky hreben so 4piestami tlmice gabriel -teraz uz ateso
ZN: sucha siroka naprava, nadvarene usi na priecke o 10mm. vyvarene a vystuzene ickove ramena.tlmice gabriel
celkom zachovalá karoséria, sem tam nečo striekané.
Motor a prevodovka:
136 felicia 136B 50kw poskladany bratom Janci398.
vačka 136b, karburátor 130 otryskovany, difuzory 24/28 na lestenom sacom, odlahčená remenica+zotrvák, palivove cerpadlo 0,5bar, hadica na sanie od kapoty do filterboxu, odpružena spojková lamela
136felicia 2: vacka 136B 254/254, odlachceny zotrvak(3,6kg)+ remenica, trochu spravena hlava zlicovanie potrubia, karburátor tatra 613
prevodovka 5kvalt suchy 3,9- uz to ma za sebou teraz 4,22
výfuk: stredový tlmič s HTP fabie I,
karoséria:
chromové nárazniky, nerezove lišty okolo okien z gls a lista na zadnom čele, zadné čelo s výrezmi.
interier:
rádio panasonic, nejake repro. rapid sedačky a palubovka
kolesá:
165/70/13 obute plechoch
165/70/13 zimáky
pozdvozek:
PN: siroky hreben so 4piestami tlmice gabriel -teraz uz ateso
ZN: sucha siroka naprava, nadvarene usi na priecke o 10mm. vyvarene a vystuzene ickove ramena.tlmice gabriel
čert 2 - komentáře:
09:25:26
07.02.2013
07.02.2013
MATTESS
-> djmaso: a pak má s tebou člověk nějak diskutovat na úrovni...
09:20:16
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> MATTESS: Google.com :D
09:12:02
07.02.2013
07.02.2013
MATTESS
-> djmaso: ještě bys mohl uvést zdroj Co to meleš o přikyvování? To si taková sračka, že mažeš příspěvky?
09:04:03
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
-> MATTESS: konečně pořádnej názor a né jenom přikyvování :)
08:31:30
07.02.2013
07.02.2013
MATTESS
-> djmaso: na netu najdeš i plno opačných názorů s nějakým vysvětlením proč zrovna tak
Např. na TF člen Taboo (upravuje auta v USA)
Co se tyka povrchu, nejake vylesteni do zrcadloveho lesku je v pripade sacich kanalu naprosto nezadouci, protoze pote nedochazi k dobre atomizaci paliva a naopak palivo ma tendenci se lepit na steny kanalu. Hrubsi povrch v oblasti vstriku provadi tenkou vzduchovou vrstvu turbulence, ktera zabranuje lepeni paliva na samotne steny kanalu. Cim hrubsi povrch, tim silnejsi ta vrstva vzduchu a naopak. Po dobre atomizaci paliva v oblasti vstriku je pote mozne progresivne prejit do lepsiho povrchu kanalu az k samotnym sedlum ventilu.
Celé vlákno zde: www.tuning-forum.org/view topic.php?p=1506309
To taky není z virtu
Např. na TF člen Taboo (upravuje auta v USA)
Co se tyka povrchu, nejake vylesteni do zrcadloveho lesku je v pripade sacich kanalu naprosto nezadouci, protoze pote nedochazi k dobre atomizaci paliva a naopak palivo ma tendenci se lepit na steny kanalu. Hrubsi povrch v oblasti vstriku provadi tenkou vzduchovou vrstvu turbulence, ktera zabranuje lepeni paliva na samotne steny kanalu. Cim hrubsi povrch, tim silnejsi ta vrstva vzduchu a naopak. Po dobre atomizaci paliva v oblasti vstriku je pote mozne progresivne prejit do lepsiho povrchu kanalu az k samotnym sedlum ventilu.
Celé vlákno zde: www.tuning-forum.org/view topic.php?p=1506309
To taky není z virtu
08:15:20
07.02.2013
07.02.2013
djmaso
Pokud někdo říká drsný povrch, musel bych vědět proč a pak bych k tomu něco řekl, ale všeobecně platí pro sací kanály broušený až vyleštěný povrch, z hlediska proudění v kanále to má vždy pozitivní výsledky v porovnání s hrubým povrchem z výroby odlitku.Pak to má souvislost s palivovým filmem na stěně kanálu.Navíc jak sací, tak výfukové kanály mají mít určitý tvar, tzn profil v řezu po jeho délce.U sacího,kvůli vírům a snížení odporů proudu, u výfukového, jde o dosažení nadkritické rychlosti po otevření ventilu a má mít tvar blížící se Lavalovy dýzy, ale to jsem už dál.
Také správný tvar sedla, ale to už je dnes zajištěno z výroby.Dříve však vykazovaly lepší výsledky laděné než tovární.
Co se týká překrývání potrubí při přechodu z hlavy či do hlavy, ten se musí odstranit a ohlídat při spasování, včetně úpravy těsnění, za každou hranou se tvoří vírové pole, zužující účinný průřez, toto je nadmíru jasné.Proto nechápu spekulace, že se mají nechat bez povšimnutí.
Ale to jsou jen velmi finální doladění a obávám se že při běžném režimu otáček se nedá mnoho získat navíc.Něco jiného je u litinových hlav staršách motorů, efekty byly zajímavé a znatelné.Spíše se zaměř na základní věci:Těsnost ventilů, těsnost vodítek, čistotu spal prostoru atd..Snížení odporů v motoru jako celku- kvalitní olej
Takže, lešti a vylepšuj , nic nezkazíš.
toto jsem nepsal já, ale člověk na webu, toto není z virtu !
Také správný tvar sedla, ale to už je dnes zajištěno z výroby.Dříve však vykazovaly lepší výsledky laděné než tovární.
Co se týká překrývání potrubí při přechodu z hlavy či do hlavy, ten se musí odstranit a ohlídat při spasování, včetně úpravy těsnění, za každou hranou se tvoří vírové pole, zužující účinný průřez, toto je nadmíru jasné.Proto nechápu spekulace, že se mají nechat bez povšimnutí.
Ale to jsou jen velmi finální doladění a obávám se že při běžném režimu otáček se nedá mnoho získat navíc.Něco jiného je u litinových hlav staršách motorů, efekty byly zajímavé a znatelné.Spíše se zaměř na základní věci:Těsnost ventilů, těsnost vodítek, čistotu spal prostoru atd..Snížení odporů v motoru jako celku- kvalitní olej
Takže, lešti a vylepšuj , nic nezkazíš.
toto jsem nepsal já, ale člověk na webu, toto není z virtu !
01:46:54
07.02.2013
07.02.2013
Maťulo
-> djmaso: sacie kanaly drsne, vyfukove hladke!!!
23:44:33
06.02.2013
06.02.2013
haso
-> Tuner#2: tak tak
23:44:05
06.02.2013
06.02.2013
djmaso
-> Tuner#2: takže myslíš, že rozleštěnej povrch má horší vlastnosti nez hrubej jo ? hmmmmmm, prostě raději se nevyjadřuji nebudu tu Borisovi zasírat kartu tím, že se tu s tebou budu zase hádt :) měj se :)
23:39:50
06.02.2013
06.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
djmaso 06.02.13 23:33:45 napsal:
→ Tuner#2: a to je potřeba u ostrého motoru ?Na mé sériofce to funguje dobře a jinak to byl samozřejmě vtip, má to co do činění s vířením směsi a zkapalňování benzínu, ale to jistě jako odborník víš a znáš...
→ Tuner#2: a to je potřeba u ostrého motoru ?Na mé sériofce to funguje dobře a jinak to byl samozřejmě vtip, má to co do činění s vířením směsi a zkapalňování benzínu, ale to jistě jako odborník víš a znáš...
23:28:12
06.02.2013
06.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 06.02.13 22:12:50: A já myslel, že už všechno znáš... Je to kvůli nižší spotřebě a emisím.
22:03:40
06.02.2013
06.02.2013
Kuladmin
-> djmaso: Lestit to do lesku - kanaly je blbost je lepsi kdyz maji dobry tvar ale urcita drsnost tam musi zustat.
Jestli je rozdil 8g tak to uz je dost a mohla by to byt opravdu pricina. Treba ojnice maji predepsano u serioveho motoru max 2g rozdil.
Jestli je rozdil 8g tak to uz je dost a mohla by to byt opravdu pricina. Treba ojnice maji predepsano u serioveho motoru max 2g rozdil.
21:28:07
06.02.2013
06.02.2013
vhml
-> Jindas: praskla i ve stejným miste. Podezrivam nevyvazenost. Písty meli rozdíl 8g
21:00:42
06.02.2013
06.02.2013
peter l
Odlahcena klukovka..dobre na to ides este ju zlomit aj na druhej strane a bude to Odlahcene aj Vyvazene
20:47:36
06.02.2013
06.02.2013
Boris Stacho
Jindas normalne si idem ale 120 a prask kluka v .....
20:40:06
06.02.2013
06.02.2013
Citr0nik
krasa .. ta kluka !! boha
20:37:48
06.02.2013
06.02.2013
Jindas
-> Boris Stacho: No ty pýčo! Tak tady v tomhle místě sem ještě kliku neviděl zlomenou.... co si to za úmělce? Jak se to stalo?
20:33:27
06.02.2013
06.02.2013
Boris Stacho
tu je ta fotka