skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle auto měl kdysi můj otec. Jednu na běžné ježdění a druhou na závody do vrchu.
Tehdy to bylo cenově dostupné, vcelku rychlé závodění. Byla vypsáná speciání třída, takže startovní pole bylo hojně obsazeno a mnoho později úspěšných jezdců začínalo právě s tímto vozem.
Mým cílem je vytvoření vzhledově co nepodobnějšího vozu mého otce, při konstrukční shodě s originálem "užovky". Tudíš žádné M-nápravy, vlečka, hřebenové řízení apod. V té době to pravidla nedovolovala, a toho se chci držet. Jediným "ústupkem" je motor 1300 a 4písty.. od roku 2018 i 5Q, protože konkurence je neúprosná..
Trochu povídání zde:
auto.idnes.cz/pribeh-zavo dni-skody-120-ls-jiriho-ki mla-dh7-/auto_ojetiny.aspx ?c=A160407_...
2010 - je u klempíře na první fázi karosářských oprav.
- baterku zapustit do kufru
- navařit patky na rám
- vyvařit malou dírku u PZ kapsy motoru a LP podběhu. Koupil jsem jí už vyvařenou, takže podstatné věci byly zdravé
- zaválcovat lemy blatníků
- odstraněné místo pro origo hever
Bezpečnostní rám : Pajkrt + dodělání doma :-)
2011
Konečně jsme se pohli z místa. Hotová veškerá karosářská a lakýrnická. Zkompletovaný dveře, hotovej a nalakovanej rám, hotový zadní brzdy, přední osa čeká na odlehčení kotoučů a bude taky komplet. spasovaný zadní děravý čelo a hotový zajištění zadní kapoty.
2012
1.5. v pul 3 ráno dodělaný poslední detaily a v 5 odjezd na první letošní testování..
Auto je zatím úplně syrové. Ještě přijdou polepy, odpojovač vytáhnout ven, okapničky na střechu, druhý zrdcátko, nalakovat panely pod budíkama atd..
2015
Motor:
Blok - fel 50kw Mpi
Vačka - Krejbich přebrus 307°/7mm
Hlava - fel 50kw,úprava URBI - sácí ventil 35,7mm , výfukový ventil 30,6, kanály 29mm KP 11,3
Těsnění pod hlavou - Kalina, RS s nerezovým lemem pro zvýšenné kompresní poměry, tloušťka 1,2mm
Písty - fel 50 kw Mpi 300g
Ojnice - fav 573g
Setrvačník 4280g
Řemenice kliky dural
Vodní pumpa s velkou řemenicí
Sání + výfuk Š136, výfuk Krejčí
Rozdělovač 540, úprava URBI - regulace 11°, předstih 10°, podtlak odstraněn
Karburátor EDSR 2908
Svíčky NGK BCP7ES
Olej Valvoline VR1 10W60
Převodovka:
5q 3,9 s upravenými převody - by Vrba
Lamela keramika Renovak
Nápravy:
Přední : Vyztužená ramena, obvařená nápravnice, uložení ramen v silonu
Stabilizátor 22mm na unibalech a silonech, odlehčené náboje, vrtané kotouče
Zadní : Vyztužená ramena, uložení na ložiskách s excentry pro seřízení geometrie, odlehčené bubny
Podvozek:
přední pružiny - Kalmar 213mm
zadní pružiny - HP sporting 240mm 68N/mm
tlumiče - Kurka
Brzdy:
Přední : 4pístek, nerez písty a propojky (skodovak), desky DS 2500
Zadní : pakny Renovak, válečky 19mm
Vedení v pancéřovejch hadicích i se spojkou
Kola:
Compomotive 7j13
Interiér:
Origo L palubka, otáčkoměr Racetech, tlakoměr ZETOR, teploměr vody a oleje KMGY
Sedačka Sparco Sprint, chycená z boku na kolejnicích felicia
Pásy 6-body, 3'' RRS SPEEDPRO
Zadní dveře vyřezaný, místo oken markralon. Obložení dveří nahrazeno hliníkovým plechem - celková úpora cca 10kg
Váha s plnou nádrží cca 770kg
Nejlepší čas v BRNĚ: 2:49:13
Nejlepší čas v Mostě: 2:09:576
Moje první metry na okruhu v Mostě. Kvůli přehřívání oleje jsem musel řadit kolem 6000ot/mit tohle je poslední a zároveň nejrychlejší kolo
Tehdy to bylo cenově dostupné, vcelku rychlé závodění. Byla vypsáná speciání třída, takže startovní pole bylo hojně obsazeno a mnoho později úspěšných jezdců začínalo právě s tímto vozem.
Mým cílem je vytvoření vzhledově co nepodobnějšího vozu mého otce, při konstrukční shodě s originálem "užovky". Tudíš žádné M-nápravy, vlečka, hřebenové řízení apod. V té době to pravidla nedovolovala, a toho se chci držet. Jediným "ústupkem" je motor 1300 a 4písty.. od roku 2018 i 5Q, protože konkurence je neúprosná..
Trochu povídání zde:
auto.idnes.cz/pribeh-zavo dni-skody-120-ls-jiriho-ki mla-dh7-/auto_ojetiny.aspx ?c=A160407_...
2010 - je u klempíře na první fázi karosářských oprav.
- baterku zapustit do kufru
- navařit patky na rám
- vyvařit malou dírku u PZ kapsy motoru a LP podběhu. Koupil jsem jí už vyvařenou, takže podstatné věci byly zdravé
- zaválcovat lemy blatníků
- odstraněné místo pro origo hever
Bezpečnostní rám : Pajkrt + dodělání doma :-)
2011
Konečně jsme se pohli z místa. Hotová veškerá karosářská a lakýrnická. Zkompletovaný dveře, hotovej a nalakovanej rám, hotový zadní brzdy, přední osa čeká na odlehčení kotoučů a bude taky komplet. spasovaný zadní děravý čelo a hotový zajištění zadní kapoty.
2012
1.5. v pul 3 ráno dodělaný poslední detaily a v 5 odjezd na první letošní testování..
Auto je zatím úplně syrové. Ještě přijdou polepy, odpojovač vytáhnout ven, okapničky na střechu, druhý zrdcátko, nalakovat panely pod budíkama atd..
2015
Motor:
Blok - fel 50kw Mpi
Vačka - Krejbich přebrus 307°/7mm
Hlava - fel 50kw,úprava URBI - sácí ventil 35,7mm , výfukový ventil 30,6, kanály 29mm KP 11,3
Těsnění pod hlavou - Kalina, RS s nerezovým lemem pro zvýšenné kompresní poměry, tloušťka 1,2mm
Písty - fel 50 kw Mpi 300g
Ojnice - fav 573g
Setrvačník 4280g
Řemenice kliky dural
Vodní pumpa s velkou řemenicí
Sání + výfuk Š136, výfuk Krejčí
Rozdělovač 540, úprava URBI - regulace 11°, předstih 10°, podtlak odstraněn
Karburátor EDSR 2908
Svíčky NGK BCP7ES
Olej Valvoline VR1 10W60
Převodovka:
5q 3,9 s upravenými převody - by Vrba
Lamela keramika Renovak
Nápravy:
Přední : Vyztužená ramena, obvařená nápravnice, uložení ramen v silonu
Stabilizátor 22mm na unibalech a silonech, odlehčené náboje, vrtané kotouče
Zadní : Vyztužená ramena, uložení na ložiskách s excentry pro seřízení geometrie, odlehčené bubny
Podvozek:
přední pružiny - Kalmar 213mm
zadní pružiny - HP sporting 240mm 68N/mm
tlumiče - Kurka
Brzdy:
Přední : 4pístek, nerez písty a propojky (skodovak), desky DS 2500
Zadní : pakny Renovak, válečky 19mm
Vedení v pancéřovejch hadicích i se spojkou
Kola:
Compomotive 7j13
Interiér:
Origo L palubka, otáčkoměr Racetech, tlakoměr ZETOR, teploměr vody a oleje KMGY
Sedačka Sparco Sprint, chycená z boku na kolejnicích felicia
Pásy 6-body, 3'' RRS SPEEDPRO
Zadní dveře vyřezaný, místo oken markralon. Obložení dveří nahrazeno hliníkovým plechem - celková úpora cca 10kg
Váha s plnou nádrží cca 770kg
Nejlepší čas v BRNĚ: 2:49:13
Nejlepší čas v Mostě: 2:09:576
Moje první metry na okruhu v Mostě. Kvůli přehřívání oleje jsem musel řadit kolem 6000ot/mit tohle je poslední a zároveň nejrychlejší kolo
George / 120 LS A - komentáře:
22:39:24
09.05.2012
09.05.2012
castrol
-> Kurier Grobar:
22:37:07
09.05.2012
09.05.2012
Kurier Grobar
-> George88: ako by povedal Castrol: tramvai
22:08:33
09.05.2012
09.05.2012
George88
otec měl origo 1,2. jen vačka, písty, setrvák, odlehčený seriový ojnice a takový ty normál věci, udělaná hlava a karbec z T613. tehdy to na brzdě mělo strašně málo lidí, ale prej k 90 koní měl určitě. vim kde ten motor je, ale nějak se k němu nemůžu probojovat:-(
21:56:44
09.05.2012
09.05.2012
Star LC20
Karta zničehonic ožila hodně dobrý. S jakým motorem závodil Tvůj otec? Upravený .12X ?
21:53:25
09.05.2012
09.05.2012
Milan 136
Pěkná práce
21:51:55
09.05.2012
09.05.2012
šrek
21:43:19
09.05.2012
09.05.2012
škodec
-> George88: krasna naprava
21:28:18
01.12.2011
01.12.2011
Felinka 1.3mpi
vypadá hodně dobře,těším se na výsledek
20:50:32
01.12.2011
01.12.2011
Qwak
Tak jak se pokračuje?
18:26:42
04.10.2011
04.10.2011
George88
dík za pochvalu. už to celkem vypadá, ale ještě mě čeká moře práce..
10:38:22
04.10.2011
04.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88: Hodně luxusní progres
11:58:29
03.10.2011
03.10.2011
Kurier Grobar
-> George88: riadne pačisko :)
09:20:57
03.10.2011
03.10.2011
Mates
-> George88: Krásná škodna,už je v oblíbených.
18:24:22
22.09.2010
22.09.2010
Kapřík
zdar, tak co novýho? pokračuješ?
23:51:07
29.05.2010
29.05.2010
George88
bifavo 29.05.10 16:28:31 napsal:
nazdar ten posledny obrazok to nie je nahodou seat 124 ??
nene:-), ale si celkem blízko
nazdar ten posledny obrazok to nie je nahodou seat 124 ??
nene:-), ale si celkem blízko
16:28:31
29.05.2010
29.05.2010
bigfavo
nazdar ten posledny obrazok to nie je nahodou seat 124 ??
21:40:54
26.05.2010
26.05.2010
Vena
-> George88: Vypadá to zajímavě,jen tak dál,držím palce!
18:05:49
26.05.2010
26.05.2010
Vilda - zrušená registrace
-> George88: Tak ten bude asi trošku lehčí. Každápádně auto vypadá moc pěkně