George / 120 LS A George / 120 LS A

komentáře | popis | fotky | George88 | 05.09.19 21:17 | 141x v oblíbených
Tohle auto měl kdysi můj otec. Jednu na běžné ježdění a druhou na závody do vrchu.

Tehdy to bylo cenově dostupné, vcelku rychlé závodění. Byla vypsáná speciání třída, takže startovní pole bylo hojně obsazeno a mnoho později úspěšných jezdců začínalo právě s tímto vozem.

Mým cílem je vytvoření vzhledově co nepodobnějšího vozu mého otce, při konstrukční shodě s originálem "užovky". Tudíš žádné M-nápravy, vlečka, hřebenové řízení apod. V té době to pravidla nedovolovala, a toho se chci držet. Jediným "ústupkem" je motor 1300 a 4písty.. od roku 2018 i 5Q, protože konkurence je neúprosná..



Trochu povídání zde:



auto.idnes.cz/pribeh-zavo dni-skody-120-ls-jiriho-ki mla-dh7-/auto_ojetiny.aspx ?c=A160407_...





2010 - je u klempíře na první fázi karosářských oprav.

- baterku zapustit do kufru

- navařit patky na rám

- vyvařit malou dírku u PZ kapsy motoru a LP podběhu. Koupil jsem jí už vyvařenou, takže podstatné věci byly zdravé

- zaválcovat lemy blatníků

- odstraněné místo pro origo hever



Bezpečnostní rám : Pajkrt + dodělání doma :-)



2011

Konečně jsme se pohli z místa. Hotová veškerá karosářská a lakýrnická. Zkompletovaný dveře, hotovej a nalakovanej rám, hotový zadní brzdy, přední osa čeká na odlehčení kotoučů a bude taky komplet. spasovaný zadní děravý čelo a hotový zajištění zadní kapoty.



2012

1.5. v pul 3 ráno dodělaný poslední detaily a v 5 odjezd na první letošní testování..

Auto je zatím úplně syrové. Ještě přijdou polepy, odpojovač vytáhnout ven, okapničky na střechu, druhý zrdcátko, nalakovat panely pod budíkama atd..



2015

Motor:

Blok - fel 50kw Mpi

Vačka - Krejbich přebrus 307°/7mm

Hlava - fel 50kw,úprava URBI - sácí ventil 35,7mm , výfukový ventil 30,6, kanály 29mm KP 11,3

Těsnění pod hlavou - Kalina, RS s nerezovým lemem pro zvýšenné kompresní poměry, tloušťka 1,2mm

Písty - fel 50 kw Mpi 300g

Ojnice - fav 573g

Setrvačník 4280g

Řemenice kliky dural

Vodní pumpa s velkou řemenicí

Sání + výfuk Š136, výfuk Krejčí

Rozdělovač 540, úprava URBI - regulace 11°, předstih 10°, podtlak odstraněn

Karburátor EDSR 2908

Svíčky NGK BCP7ES

Olej Valvoline VR1 10W60



Převodovka:

5q 3,9 s upravenými převody - by Vrba

Lamela keramika Renovak



Nápravy:

Přední : Vyztužená ramena, obvařená nápravnice, uložení ramen v silonu

Stabilizátor 22mm na unibalech a silonech, odlehčené náboje, vrtané kotouče



Zadní : Vyztužená ramena, uložení na ložiskách s excentry pro seřízení geometrie, odlehčené bubny



Podvozek:

přední pružiny - Kalmar 213mm

zadní pružiny - HP sporting 240mm 68N/mm

tlumiče - Kurka



Brzdy:

Přední : 4pístek, nerez písty a propojky (skodovak), desky DS 2500

Zadní : pakny Renovak, válečky 19mm

Vedení v pancéřovejch hadicích i se spojkou



Kola:

Compomotive 7j13





Interiér:

Origo L palubka, otáčkoměr Racetech, tlakoměr ZETOR, teploměr vody a oleje KMGY

Sedačka Sparco Sprint, chycená z boku na kolejnicích felicia

Pásy 6-body, 3'' RRS SPEEDPRO

Zadní dveře vyřezaný, místo oken markralon. Obložení dveří nahrazeno hliníkovým plechem - celková úpora cca 10kg



Váha s plnou nádrží cca 770kg



Nejlepší čas v BRNĚ: 2:49:13

Nejlepší čas v Mostě: 2:09:576





Škoda 120LS


Agrotec Rally Show 2017


Brno Revival Mezi Pavilony 2017


Jiří Kiml ml ŠKODA 120LS XXXVIII MANN FILTER ZÁMECKÝ VRCH




Moje první metry na okruhu v Mostě. Kvůli přehřívání oleje jsem musel řadit kolem 6000ot/mit tohle je poslední a zároveň nejrychlejší kolo
Classic Cup 2019 Autodrom Most Jiří Kiml ml.

George / 120 LS A - komentáře:

22:39:24
09.05.2012
castrol
-> Kurier Grobar: 3
22:37:07
09.05.2012
Kurier Grobar
-> George88: ako by povedal Castrol: tramvai 1
22:08:33
09.05.2012
George88
otec měl origo 1,2. jen vačka, písty, setrvák, odlehčený seriový ojnice a takový ty normál věci, udělaná hlava a karbec z T613. tehdy to na brzdě mělo strašně málo lidí, ale prej k 90 koní měl určitě. vim kde ten motor je, ale nějak se k němu nemůžu probojovat:-(
21:56:44
09.05.2012
Star LC20
Karta zničehonic ožila 6 hodně dobrý. S jakým motorem závodil Tvůj otec? Upravený .12X ?
21:53:25
09.05.2012
Milan 136
Pěkná práce
21:51:55
09.05.2012
šrek
9
21:43:19
09.05.2012
škodec
-> George88: krasna naprava2
21:28:18
01.12.2011
Felinka 1.3mpi
vypadá hodně dobře4,těším se na výsledek 5
20:50:32
01.12.2011
Qwak
Tak jak se pokračuje? 1
18:26:42
04.10.2011
George88
dík za pochvalu. už to celkem vypadá, ale ještě mě čeká moře práce..
10:38:22
04.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88: Hodně luxusní progres 9
11:58:29
03.10.2011
Kurier Grobar
-> George88: riadne pačisko :)
09:20:57
03.10.2011
Mates
-> George88: Krásná škodna,už je v oblíbených.
18:24:22
22.09.2010
Kapřík
zdar, tak co novýho? pokračuješ? 6
23:51:07
29.05.2010
George88
bifavo 29.05.10 16:28:31 napsal:

nazdar ten posledny obrazok to nie je nahodou seat 124 ??


nene:-), ale si celkem blízko
16:28:31
29.05.2010
bigfavo
nazdar ten posledny obrazok to nie je nahodou seat 124 ??
21:40:54
26.05.2010
Vena
-> George88: Vypadá to zajímavě,jen tak dál,držím palce!4
18:05:49
26.05.2010
Vilda - zrušená registrace
-> George88: Tak ten bude asi trošku lehčí. Každápádně auto vypadá moc pěkně4
Extreme Tyres