George / 120 LS A George / 120 LS A

komentáře | popis | fotky | George88 | 05.09.19 21:17 | 141x v oblíbených
Tohle auto měl kdysi můj otec. Jednu na běžné ježdění a druhou na závody do vrchu.

Tehdy to bylo cenově dostupné, vcelku rychlé závodění. Byla vypsáná speciání třída, takže startovní pole bylo hojně obsazeno a mnoho později úspěšných jezdců začínalo právě s tímto vozem.

Mým cílem je vytvoření vzhledově co nepodobnějšího vozu mého otce, při konstrukční shodě s originálem "užovky". Tudíš žádné M-nápravy, vlečka, hřebenové řízení apod. V té době to pravidla nedovolovala, a toho se chci držet. Jediným "ústupkem" je motor 1300 a 4písty.. od roku 2018 i 5Q, protože konkurence je neúprosná..



Trochu povídání zde:



auto.idnes.cz/pribeh-zavo dni-skody-120-ls-jiriho-ki mla-dh7-/auto_ojetiny.aspx ?c=A160407_...





2010 - je u klempíře na první fázi karosářských oprav.

- baterku zapustit do kufru

- navařit patky na rám

- vyvařit malou dírku u PZ kapsy motoru a LP podběhu. Koupil jsem jí už vyvařenou, takže podstatné věci byly zdravé

- zaválcovat lemy blatníků

- odstraněné místo pro origo hever



Bezpečnostní rám : Pajkrt + dodělání doma :-)



2011

Konečně jsme se pohli z místa. Hotová veškerá karosářská a lakýrnická. Zkompletovaný dveře, hotovej a nalakovanej rám, hotový zadní brzdy, přední osa čeká na odlehčení kotoučů a bude taky komplet. spasovaný zadní děravý čelo a hotový zajištění zadní kapoty.



2012

1.5. v pul 3 ráno dodělaný poslední detaily a v 5 odjezd na první letošní testování..

Auto je zatím úplně syrové. Ještě přijdou polepy, odpojovač vytáhnout ven, okapničky na střechu, druhý zrdcátko, nalakovat panely pod budíkama atd..



2015

Motor:

Blok - fel 50kw Mpi

Vačka - Krejbich přebrus 307°/7mm

Hlava - fel 50kw,úprava URBI - sácí ventil 35,7mm , výfukový ventil 30,6, kanály 29mm KP 11,3

Těsnění pod hlavou - Kalina, RS s nerezovým lemem pro zvýšenné kompresní poměry, tloušťka 1,2mm

Písty - fel 50 kw Mpi 300g

Ojnice - fav 573g

Setrvačník 4280g

Řemenice kliky dural

Vodní pumpa s velkou řemenicí

Sání + výfuk Š136, výfuk Krejčí

Rozdělovač 540, úprava URBI - regulace 11°, předstih 10°, podtlak odstraněn

Karburátor EDSR 2908

Svíčky NGK BCP7ES

Olej Valvoline VR1 10W60



Převodovka:

5q 3,9 s upravenými převody - by Vrba

Lamela keramika Renovak



Nápravy:

Přední : Vyztužená ramena, obvařená nápravnice, uložení ramen v silonu

Stabilizátor 22mm na unibalech a silonech, odlehčené náboje, vrtané kotouče



Zadní : Vyztužená ramena, uložení na ložiskách s excentry pro seřízení geometrie, odlehčené bubny



Podvozek:

přední pružiny - Kalmar 213mm

zadní pružiny - HP sporting 240mm 68N/mm

tlumiče - Kurka



Brzdy:

Přední : 4pístek, nerez písty a propojky (skodovak), desky DS 2500

Zadní : pakny Renovak, válečky 19mm

Vedení v pancéřovejch hadicích i se spojkou



Kola:

Compomotive 7j13





Interiér:

Origo L palubka, otáčkoměr Racetech, tlakoměr ZETOR, teploměr vody a oleje KMGY

Sedačka Sparco Sprint, chycená z boku na kolejnicích felicia

Pásy 6-body, 3'' RRS SPEEDPRO

Zadní dveře vyřezaný, místo oken markralon. Obložení dveří nahrazeno hliníkovým plechem - celková úpora cca 10kg



Váha s plnou nádrží cca 770kg



Nejlepší čas v BRNĚ: 2:49:13

Nejlepší čas v Mostě: 2:09:576





Škoda 120LS


Agrotec Rally Show 2017


Brno Revival Mezi Pavilony 2017


Jiří Kiml ml ŠKODA 120LS XXXVIII MANN FILTER ZÁMECKÝ VRCH




Moje první metry na okruhu v Mostě. Kvůli přehřívání oleje jsem musel řadit kolem 6000ot/mit tohle je poslední a zároveň nejrychlejší kolo
Classic Cup 2019 Autodrom Most Jiří Kiml ml.

George / 120 LS A - komentáře:

00:08:06
26.05.2010
Vilda - zrušená registrace
Máš tam setrvák na 180 průměr nebo 190 ? Já právě nechal stočit 190
00:06:13
26.05.2010
George88
for Vilda - dy to tak vychází. origo sem navážil kolem 8?? To ani nejsou 4kg dole
00:04:53
26.05.2010
Vilda - zrušená registrace
Ten setrvák je trochu extrém ne? 7 Já mám teda v plánu tam teď taky nechat dát stočenej setrvačník, ale ten má dole tak 4 kila. Tohle je docela síla. Aby pak nebyl problém s volnoběhem.9
00:01:29
26.05.2010
George88
for Vilda - nechtěl jsem, ale musím. To LSo bylo děsně schnilý. Ale tím že se převaří VIN, to bude zpátky LS



for kamikaze - 105 sloužila vyloženě jako dárce karoserie, protože úzký LS se těžko schání
23:30:24
25.05.2010
kamikaze
Já bych nechal tu 105 takovou jaká je, nevypadá zle. Ale je to tvoje auto.6
23:08:07
25.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Paráda, tak tuhle stavbu budu sledovat.4
22:53:06
25.05.2010
Vilda - zrušená registrace
Pěkné... takže na tu škodu 105L dáš věci z té LS ?
22:39:22
25.05.2010
Hatito
krásná klasika6
Extreme Tyres