skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tento vúz byl zakoupen, z duvodu,že se mi ho zželilo. Jedná se o Škodu 120S Původní majitel si z něj vzal motor s převodovkou, nápravy, zadní o osvětlení spz a zadní nárazník, zbytek měl jít na likvidaci. Auto je po první majitelce i se serviskou. Má najeto necelejch podstivejch 70 000 Km.
Dnes je vepředu náprava z mé polámané stovky, z ní tam šla i převodovka. Zadní náprava je Mková po repasi,s novejma Mkovejma pružinama. Motor je 120LS a je uš ve čtvrtym autě. Do vozu putoval novej chladič, palubka z rapida.
Auto mam zatim jako spotřebák.
Plány:
Zatim neni znám záměr,co s tímto vozem bude dále.
Jediné,o čem mam jasno,že bude z venku zanechána originalita vozu.
Auto je na mě zdárně převedeno a pojištěno.
16.2.2009
Tak se nakupujou díli na léto,aby se mohlo zkrášlovat.
Mam oba přední blatník. přední čelo a levé zadní dveře nové. oboje pravé mam použité,ale v dobrém stavu, eště budu chtít vyměnit přední kaputo,ale tu zatim nama.
8.3.2009
V pondělí 2.3. mi za bílého dne vykradli autí. Rozbili ti hajzlové okénko u spolujezdce, odnesli rádio,cdčka a nějaký nářadí. Konečně jsem sehnal okno z užovky,tak mam autí zasklený. Hned jsem si ho dnes umyl a částečně vyzdobyl samolepkami. Vyndal jsem sedačky a koberečky,aby pěkně vysichalo.
6.5.2009
Posledních čtrnáct dní bylo jasno,že do Běšin nestihnu udělat rapida, tak se zamakalo na ouže. Povedlo se přivařit částečně vytrženou převodku řízení, při tom jsem zjistil, že mam prasklou jednu pružinu,tak jsem tam dal z rapida zkrácený o dva závity. Tlumiče jsou přitvrzené jinym olejem.
V interieru je u řidiče osazena trubková sedačka modré barvy,sportovní tříramenný volant, sportovní pedál z antikora a děrovanej kobereřek. Spolujezdec si hoví v sedačce z rapida a drží ho také ntříbodové pásy. Proběhla oprava a vylepšení brzd, nová spojka a olej v motoru.
Na voze přibyl nějaký ten polep. Auto jsem lehce testoval na slalomu v Milovicích. stovkari.rajce.idnes.cz/M ilovice_26.4.09
11.5.2009
Tak jsem se vrátil z velmi zajímavého víkendu stráveného v Běšinách. Už samotná cesta tam byla zajímavá. Malé půlhodinové spoždění už při odjezdu. Snaha ho smazat na dálnici se moc nepovedla, protiže mi odešlo gufero na mrkvi v převodovce a tim pádem mi natekl převodový olej do tejden starý lamely ve spojce a tim pádem to začalo slušně klouzat. Jen těsně se nám povedlo stihnout přejímku v kempu, před technickou jsem to co nejvíc otřel a vystříkal na to celej odmašťovač na kotouče. Po návratu do kempu se dala nová lamela a díky jedomu dobrákovy co semnou zajel do klatov a tam mi prodal domek s guferem se mi to podařilo sprovoznit těsně před dešťovou přeháňkou. Test provedené operace se provedl hned v zápětí při noční BOAS, kde jsem se umístil na místě z posádek. V sobotu po ránu jsem to odřál a nechal změřit kravál příčáku. RALLYE dopadla nad očekávání dobře. Jedinou ujmu utrpěly Kolečka,který jsme obouchali na buzeráku v klatovech. :,-( Cesta dom proběhla naprosto v pohodě.
Poděkování patří otci s bratránkem, kteří poskytli zajistění servisu a doplnění paliva na přejezdech, a také bráškovi za pomoc při výměně spojky.
15.11.2009
Uběhlo zas spousta čadu. Za tu dobu jsem s autem odjel několik srazu a zazávodil si na autoslalomech,Hundrtgangu a podzimních běšinech. Auto doposavad cungovalo celkem bez problémů, ale asi před 1čtrnácti dny jsem byl nucen udělat těsnění pod hlavou. Od té doby nebylo moc času to vyzkoušet,až dnes. Vydal jsem se na autoslalom do milovic na letiště. Auto jsem řádně protáh. Podle navigace jsem to valil kolem 135, občac145. Maximálka byla 149 km/h. Teplata byla poklidně na maximálně na 90 a voda lehce ubyla, cca1,5l za 200km a se spotřebou jsem se dostal na 8,8l naturálu 95. Jediné co mi dělá velké starosti,že to při volnoběhu a hlavně za studena běží na 2až4 válce. Od 2000 otářek je vše vpořádku. po nastartovýní se z motoru vyvalí velké oblako bílého kouře a po protočení bez kabelů k svíčkámje ve druhém a třetim válci voda. Nevim si s tim rady!!!!!!!
Voda v oleji taky neni. V uterí tam skusim dát jinou hlavu.
Schánim někoho,kdo dělá staré litinové hlavy, opravuje je a upravuje.
16.11.2009
Tak dneska to nešlo skoro ani nastartovat, i přesto, že jsem to párkrát protočil bez svíček, a ty osušil. Po zahřátí to zas fungovalo jak má a pěkně jsem si zajezdil. Večer jsem ve sklepě vyhrabal jednu LS hlavu a vypadá celkem dobře, ani ventyly nemaj moc vůli, tak jsem ji vyčistim a vyndal ventyly. Zejtra je zabrousim, lehce přeleštim kanály a slícuji potrubí.
17.11.2009
Tak jsem si dnes hrál s tou hlavou, co jsem našel v garáži. Ventyly nemaj ani moc velkou vůli, ale jejich sedla vypadaly hrozně. Chtělo by je to dát nový,ale tet žádný nemam. malounko jsem poleštil sací kanáli, ale hlavně jsem celou hlavu důkladně vyčistil a zabrousim jsem ventyly, co my trpělivost stačila. Vo víkendu bych ji tam chtěl hodit.
26.12.2009
Dnes jsem ke spolujezdci vrátil puvodní sedačku a opravil zámek ve dveřích spolujezce. Večer jsem vzal autí na dukladný oplach do myčky, Aby se na něm slouho nedržela sůl.
24.1.2010
Dnes jsem si udělal rozborku a zborku levého bubnu. Musel jsem vyměnit lanovod. Hajzl se zasek a to byl jen rok starej. Taky jsem vyměnil vysklenou dálkovku. Roztlačoval jsem bratra nárazníkem o nárazník a on zahamtnul brzdu.
3.3.2010
Ráno proběhla výměna hlavního spojkového válce. Už dlouho se mi strácela brzdovka a nemohl jsem přijí kde. konečně odhaleno a snad i opraveno. Druhý drn mi bratr zajel s autem na celkové umytí. Hlavně jsem chtěl opláchnout podvozek a motor a dé hnusné soly. Na autě je minimáně naplánovaná výměna přední nápravy a polazení brzd.
18.4.2010
Běšiny se nám kvapem blíží, tak je nutná velká udržba vozu. Na podzim se jim nelíbyly moje přední blatníky a málem mě tam nepostily. Zima celému vozu vubec neprozpěla, naopak jsem mu při řádění na ledu a sněhu dal zabrat. Odneslo to přední čelo s padačkou a kompletně se rozpadla přední náprava. Minulý víkend jsem kompletně vyraboval interier, celý obrousil až na plech a k mé velké radosti zjistil, že to s tou korozí neni tak hrozný. Komplet jsem ho natřel zatim jen základovkou a složil, abych si mohl zařádit na nedělnim slalomu v Milovicích na letišti. Téměř jsem tam oddělal jeden par nových pneumatik, ale stálo to za to!!!! Po návratu jsem se pustil do přípravy nové ouzké přední nápravy se šnekem, vyndal z pudy nové přední blatníky a čelo. Ke dnešnímu dni je odstrojen a obroušen předek vozu, napasované blatníky. Do soboty mam v plánu předek auta vyvařit, donatřít základovkou a zkompletovat novou nápravu. Jsem zvědav,jak to do běšin stihnu.
21.4.2010
Pomalu se pracuje na nalakování dílu náprav. Tatka my to začal vyvařovat, za to mu dík. Včera jsem si koupil nové pneu od kamaráda. Je to slick AVON 7.0/21.0-13. Dvě mi hned obul bratr na elektrony BBS Mahle 6Jx13 ET13 o hmotnosti 4Kg. Celé obulé a vyvážené kolo má 9 Kg
3.5.2010
Tak jsem si krásně zajezdil na běšinách. Byl to ale náročnej výkend. Cestou tam mi ruplo těsnění pod hlavou,tak jsem ho před technickou přejímkou dával nový. V sobotu ráno měnil olej a na první RZ jsem si rozbil novej pravej blatník o barel. :-( Utěchou je mi druhé místo ve třídě a páté v oryenťáku.
1.6.2010
Po běšinách jsem musel vyměnit kulák, udělat znova geometrii, seřídil jsem světla a autí připravuju pomalu na stk. Už je na origoš kolech, eště mě čekaj sedačky,pásy a opravit levej práh s podlahou u řidiče.
29.6.2010
Tak už jsem uspěšně prošel ofiko STK. Chystá se nová zasní náprava a musim už akutně pořešit převodovku. Stávající se už rozsipala. krom zpátečky tam už nejde ani jednička a trojka.
20.8.2010
Auto se od STK nehnutě válí v garáži a neni na něj čas. Maká se na obouch RSách. Až moje RSa bude pojizdná, tak se vrhnu na oužu, ať je čim jed na Běšiny.
24.10.2010
Čtrnáct dní před pozimníma běšinama se začalo makat na ouže. Jelikož měla rozpadlou převodovku a já chtěl do zadu dát široká, kola tak musel celej zadek ven. Převodovku a pravou poloosu jsem vyndal ze stovečy,kterou jsem už finálně určil do šrotu. lavá poloosa je komplet nová,podelná ramena jsou taky nová a vystužená. Sinenbloky tvrdé ze speedpra. Na motor putovala puvodní hlava, kterou jsem nechal srovnat a zabrousil jsem sedla ventilu. Auto vyjelo dva dne před Běšinama. Jediná jeho cesta byla 100m na geometrii a pak až rovnou do Kempu Běšiny. V Běšinách jsem musel opakovat technickou přejímku z duvodu předělání pásu na spodní držák. Během nočního orientáku odešel starter a já novej neměl. :-( Cestou na RZ1 zařalo auto střílet do vejfuku a chcípat při volnoběhu. Jelikož na opravy nebyl čas,tak jsme závody abolvovali s těmino závadamy. To byla ale fuška!! Jinal jsme autu neublížili a výsledky z RZ byly lehkym sklamánim. Cestou dom autí přestalo střílet do vejfuku, ale vuly na ventilech budu muset seřídit. Vyměnil se starter, cívka na karbecu a autí startuje a nechcípá. Dnez jsem se začal připravovat na zimu, Tak na předek putovaly prožiny o délce 25cm. Maj o jeden závěrná závit cca12mm víc než ty co tam byly. Jen co začne padat sníh, tak do zadu půjdou seriové pružiny z eMka.
14.11.2010
Dnaska jsem zůstal stát na pražském obchvatu. Zadrěl se motor. Nejspíš už ho dohromady nedám, tak přemejšlim, jestli to auto nezlikvidovat do šrotu.:-( Nějak je na něm už zas moc oprav.
Tuhle zimu ouža nese špatně. Začalo to zadřenym motorem, pak mi upad vejfuk,promáčklejma dveřma.... Pořádal jsem takové malé klouzání pro kamarády...
Tam jsem auto pučoval každýmy, ale nakonc jsem si ho naboural sám. Odneslo to čelo, blatník a maska. Při odmetání jsem si rozbil sklo ve zpětném zrcátku a při snaze ho odemknout jsem utrh kliku a zlomil klíč v zámku :-(
14.5.2011
Převodka řízení 1782,- Tvrdé uložení přední nápravy 900,- levej přední blatník 305.- Pneu 185/60 R13 1000,- Pořídil jsem další sadu kol za 1111,- Dvě budu muset nechat srovnat a ne dvě jsem obul sliky. Obutí a duše 500,-Srovnání a obutí tří kol 2000,- Přední čelo 500,- Padačka 250,- 2X čep kulový 123,-pár 2X sada svislého čepu 783,-oba Vystužená ramena přední nápravy 600,-
Běšiny jaro 2011 video:
5.8.2011
Auto je do šroubku rozebrano a včera jsem ho odvezl panu klempíři na nové prahy a nějaké ty drobnosti. Bude komplet jiná plechařina, lak a zas celá přední náprava.
29.8.2011
Pořídil jsem si i dopředu tlumiče a pružiny Hp, Tak jsem na to zvědav.
21.9.2011
Karoserie vyvařena a napasované komplet nové dveře a padačka. Do konce tejdne se snad přiveze domu a bude pokračovat škrábání a broušení.
4.11.2011
Dneska jsem zas malounko pohnul z autím za pomoci otce a mé přítelkyně,ktera pilně škrábala plastyzol.Autí leži na boku a nemá už ani nápravy. Je to opravdu holej skelet.
Pomalu ale jistě se dělá na ouže, teda zatim hlavně dělá Eliška. RSo bylo vyhoštěno na dvur aby se mohlo dělat i v mrazu.
Zatim výdaje za barvy na podvozek cca 2000,- Ředidla 1000,-
13.4.2012
Na voze jsou práce zastaveny. Neni čas,ani peníze. Občas pořídim nějakou drobnost, jako je nový třídílný lízátko 705,- a nějaká ta kola.
28.2:2017
V červnu loňského roku jsem na šáde zas začal makat v nové garáži mého zrekonstruovaného bytu. Na začátku července jsem to odvezl do lakovny a vrátilo se to koncem srpna a začlo strojení. Lak stél 30 000,-. Eidy a bratr Zdrub mi hodně pomohli to složit. Vepředu je úzký šnek a vzadu úzká mokrá, jak má být. Převodovku jsem dal 4q 4,44 po repasu co jsem před leta koupil od Eidyho. Motor je 130 5kanál složená ze třech starejch motoru.To je nejhorší díl na voze. Nejraději bych sehnal pořádnou 120LS, ale zatim to jede. Jinak jsem se snažil dát co nejvíc dílu novejch, nebo po repasu. 21.10.2016 to prošlo stk a 24. vyzvednuty doklady z depozitu. HURÁ!!! Mohlo se jezdit a ladit drobnosti. Párkrát jsem to vzal v zimě do práce a na výlet. Také jsem vzal tátu se povozit v Sosnový na ledu a sněhu. Já to tam pokřtil do zmrzlý hromady sněhu. Popraskala barva ne čele a spojleru, nic hroznýho, ale je to tam. Převážnou část zimy stálo v garáži na nechtělo se mi tahat do soli. Bylo mi ho strašně líto, té práce, česu a peněz. Chtěl jsem ho co nejvíc zanechat originál, ale já na to nejsem, takový auto by jen stálo v garáži a překáželo. Před čtrnácti dny jsem si řekl dost a začal ho používat denně a taky trochu ladit. Nasadil letní kola (černý pavučiny r13), dodělal osvětlení motorového prostoru ledpáskou pro případné opravy v noci, namontoval voltmetr, dal novou hezčí část palubky kolem volantu, nodělal hodiny z teplomněrem. Ve voze budou pořádný sedačky a pásy, zatim mam jen u řidiče, ale spolujezdec se taky dočká.
Ke dnešku mam najeto 1050km od složení a užívám si to. Bohužel to nebude ten origo veterán, mě to prostě neba, já chci jezdit.
Rodiné stroje, co máme zde na VIRTU:
Moje:
skoda-virt.cz/cz/.../1023 6-zdrubt-110-r-1977
skoda-virt.cz/cz/.../6338 -130rs-evo-ii
skoda-virt.cz/cz/.../8815 -pomeranc
Bratra:
skoda-virt.cz/cz/.../8768 -felda-1-6-6
skoda-virt.cz/cz/.../3321 -zdrubova-ouza
skoda-virt.cz/cz/.../1141 1-rapidka-3
skoda-virt.cz/cz/.../7046 -rapid-136-rh
skoda-virt.cz/cz/.../3785 -zdrub-rapo
Otce:
skoda-virt.cz/cz/.../1928 -zdrub-skoda-130rs
skoda-virt.cz/cz/.../9266 -tatky-vinovka
Schánim motor 120LS a zadní mřížku na čelo !!!!!!!
Dnes je vepředu náprava z mé polámané stovky, z ní tam šla i převodovka. Zadní náprava je Mková po repasi,s novejma Mkovejma pružinama. Motor je 120LS a je uš ve čtvrtym autě. Do vozu putoval novej chladič, palubka z rapida.
Auto mam zatim jako spotřebák.
Plány:
Zatim neni znám záměr,co s tímto vozem bude dále.
Jediné,o čem mam jasno,že bude z venku zanechána originalita vozu.
Auto je na mě zdárně převedeno a pojištěno.
16.2.2009
Tak se nakupujou díli na léto,aby se mohlo zkrášlovat.
Mam oba přední blatník. přední čelo a levé zadní dveře nové. oboje pravé mam použité,ale v dobrém stavu, eště budu chtít vyměnit přední kaputo,ale tu zatim nama.
8.3.2009
V pondělí 2.3. mi za bílého dne vykradli autí. Rozbili ti hajzlové okénko u spolujezdce, odnesli rádio,cdčka a nějaký nářadí. Konečně jsem sehnal okno z užovky,tak mam autí zasklený. Hned jsem si ho dnes umyl a částečně vyzdobyl samolepkami. Vyndal jsem sedačky a koberečky,aby pěkně vysichalo.
6.5.2009
Posledních čtrnáct dní bylo jasno,že do Běšin nestihnu udělat rapida, tak se zamakalo na ouže. Povedlo se přivařit částečně vytrženou převodku řízení, při tom jsem zjistil, že mam prasklou jednu pružinu,tak jsem tam dal z rapida zkrácený o dva závity. Tlumiče jsou přitvrzené jinym olejem.
V interieru je u řidiče osazena trubková sedačka modré barvy,sportovní tříramenný volant, sportovní pedál z antikora a děrovanej kobereřek. Spolujezdec si hoví v sedačce z rapida a drží ho také ntříbodové pásy. Proběhla oprava a vylepšení brzd, nová spojka a olej v motoru.
Na voze přibyl nějaký ten polep. Auto jsem lehce testoval na slalomu v Milovicích. stovkari.rajce.idnes.cz/M ilovice_26.4.09
11.5.2009
Tak jsem se vrátil z velmi zajímavého víkendu stráveného v Běšinách. Už samotná cesta tam byla zajímavá. Malé půlhodinové spoždění už při odjezdu. Snaha ho smazat na dálnici se moc nepovedla, protiže mi odešlo gufero na mrkvi v převodovce a tim pádem mi natekl převodový olej do tejden starý lamely ve spojce a tim pádem to začalo slušně klouzat. Jen těsně se nám povedlo stihnout přejímku v kempu, před technickou jsem to co nejvíc otřel a vystříkal na to celej odmašťovač na kotouče. Po návratu do kempu se dala nová lamela a díky jedomu dobrákovy co semnou zajel do klatov a tam mi prodal domek s guferem se mi to podařilo sprovoznit těsně před dešťovou přeháňkou. Test provedené operace se provedl hned v zápětí při noční BOAS, kde jsem se umístil na místě z posádek. V sobotu po ránu jsem to odřál a nechal změřit kravál příčáku. RALLYE dopadla nad očekávání dobře. Jedinou ujmu utrpěly Kolečka,který jsme obouchali na buzeráku v klatovech. :,-( Cesta dom proběhla naprosto v pohodě.
Poděkování patří otci s bratránkem, kteří poskytli zajistění servisu a doplnění paliva na přejezdech, a také bráškovi za pomoc při výměně spojky.
15.11.2009
Uběhlo zas spousta čadu. Za tu dobu jsem s autem odjel několik srazu a zazávodil si na autoslalomech,Hundrtgangu a podzimních běšinech. Auto doposavad cungovalo celkem bez problémů, ale asi před 1čtrnácti dny jsem byl nucen udělat těsnění pod hlavou. Od té doby nebylo moc času to vyzkoušet,až dnes. Vydal jsem se na autoslalom do milovic na letiště. Auto jsem řádně protáh. Podle navigace jsem to valil kolem 135, občac145. Maximálka byla 149 km/h. Teplata byla poklidně na maximálně na 90 a voda lehce ubyla, cca1,5l za 200km a se spotřebou jsem se dostal na 8,8l naturálu 95. Jediné co mi dělá velké starosti,že to při volnoběhu a hlavně za studena běží na 2až4 válce. Od 2000 otářek je vše vpořádku. po nastartovýní se z motoru vyvalí velké oblako bílého kouře a po protočení bez kabelů k svíčkámje ve druhém a třetim válci voda. Nevim si s tim rady!!!!!!!
Voda v oleji taky neni. V uterí tam skusim dát jinou hlavu.
Schánim někoho,kdo dělá staré litinové hlavy, opravuje je a upravuje.
16.11.2009
Tak dneska to nešlo skoro ani nastartovat, i přesto, že jsem to párkrát protočil bez svíček, a ty osušil. Po zahřátí to zas fungovalo jak má a pěkně jsem si zajezdil. Večer jsem ve sklepě vyhrabal jednu LS hlavu a vypadá celkem dobře, ani ventyly nemaj moc vůli, tak jsem ji vyčistim a vyndal ventyly. Zejtra je zabrousim, lehce přeleštim kanály a slícuji potrubí.
17.11.2009
Tak jsem si dnes hrál s tou hlavou, co jsem našel v garáži. Ventyly nemaj ani moc velkou vůli, ale jejich sedla vypadaly hrozně. Chtělo by je to dát nový,ale tet žádný nemam. malounko jsem poleštil sací kanáli, ale hlavně jsem celou hlavu důkladně vyčistil a zabrousim jsem ventyly, co my trpělivost stačila. Vo víkendu bych ji tam chtěl hodit.
26.12.2009
Dnes jsem ke spolujezdci vrátil puvodní sedačku a opravil zámek ve dveřích spolujezce. Večer jsem vzal autí na dukladný oplach do myčky, Aby se na něm slouho nedržela sůl.
24.1.2010
Dnes jsem si udělal rozborku a zborku levého bubnu. Musel jsem vyměnit lanovod. Hajzl se zasek a to byl jen rok starej. Taky jsem vyměnil vysklenou dálkovku. Roztlačoval jsem bratra nárazníkem o nárazník a on zahamtnul brzdu.
3.3.2010
Ráno proběhla výměna hlavního spojkového válce. Už dlouho se mi strácela brzdovka a nemohl jsem přijí kde. konečně odhaleno a snad i opraveno. Druhý drn mi bratr zajel s autem na celkové umytí. Hlavně jsem chtěl opláchnout podvozek a motor a dé hnusné soly. Na autě je minimáně naplánovaná výměna přední nápravy a polazení brzd.
18.4.2010
Běšiny se nám kvapem blíží, tak je nutná velká udržba vozu. Na podzim se jim nelíbyly moje přední blatníky a málem mě tam nepostily. Zima celému vozu vubec neprozpěla, naopak jsem mu při řádění na ledu a sněhu dal zabrat. Odneslo to přední čelo s padačkou a kompletně se rozpadla přední náprava. Minulý víkend jsem kompletně vyraboval interier, celý obrousil až na plech a k mé velké radosti zjistil, že to s tou korozí neni tak hrozný. Komplet jsem ho natřel zatim jen základovkou a složil, abych si mohl zařádit na nedělnim slalomu v Milovicích na letišti. Téměř jsem tam oddělal jeden par nových pneumatik, ale stálo to za to!!!! Po návratu jsem se pustil do přípravy nové ouzké přední nápravy se šnekem, vyndal z pudy nové přední blatníky a čelo. Ke dnešnímu dni je odstrojen a obroušen předek vozu, napasované blatníky. Do soboty mam v plánu předek auta vyvařit, donatřít základovkou a zkompletovat novou nápravu. Jsem zvědav,jak to do běšin stihnu.
21.4.2010
Pomalu se pracuje na nalakování dílu náprav. Tatka my to začal vyvařovat, za to mu dík. Včera jsem si koupil nové pneu od kamaráda. Je to slick AVON 7.0/21.0-13. Dvě mi hned obul bratr na elektrony BBS Mahle 6Jx13 ET13 o hmotnosti 4Kg. Celé obulé a vyvážené kolo má 9 Kg
3.5.2010
Tak jsem si krásně zajezdil na běšinách. Byl to ale náročnej výkend. Cestou tam mi ruplo těsnění pod hlavou,tak jsem ho před technickou přejímkou dával nový. V sobotu ráno měnil olej a na první RZ jsem si rozbil novej pravej blatník o barel. :-( Utěchou je mi druhé místo ve třídě a páté v oryenťáku.
1.6.2010
Po běšinách jsem musel vyměnit kulák, udělat znova geometrii, seřídil jsem světla a autí připravuju pomalu na stk. Už je na origoš kolech, eště mě čekaj sedačky,pásy a opravit levej práh s podlahou u řidiče.
29.6.2010
Tak už jsem uspěšně prošel ofiko STK. Chystá se nová zasní náprava a musim už akutně pořešit převodovku. Stávající se už rozsipala. krom zpátečky tam už nejde ani jednička a trojka.
20.8.2010
Auto se od STK nehnutě válí v garáži a neni na něj čas. Maká se na obouch RSách. Až moje RSa bude pojizdná, tak se vrhnu na oužu, ať je čim jed na Běšiny.
24.10.2010
Čtrnáct dní před pozimníma běšinama se začalo makat na ouže. Jelikož měla rozpadlou převodovku a já chtěl do zadu dát široká, kola tak musel celej zadek ven. Převodovku a pravou poloosu jsem vyndal ze stovečy,kterou jsem už finálně určil do šrotu. lavá poloosa je komplet nová,podelná ramena jsou taky nová a vystužená. Sinenbloky tvrdé ze speedpra. Na motor putovala puvodní hlava, kterou jsem nechal srovnat a zabrousil jsem sedla ventilu. Auto vyjelo dva dne před Běšinama. Jediná jeho cesta byla 100m na geometrii a pak až rovnou do Kempu Běšiny. V Běšinách jsem musel opakovat technickou přejímku z duvodu předělání pásu na spodní držák. Během nočního orientáku odešel starter a já novej neměl. :-( Cestou na RZ1 zařalo auto střílet do vejfuku a chcípat při volnoběhu. Jelikož na opravy nebyl čas,tak jsme závody abolvovali s těmino závadamy. To byla ale fuška!! Jinal jsme autu neublížili a výsledky z RZ byly lehkym sklamánim. Cestou dom autí přestalo střílet do vejfuku, ale vuly na ventilech budu muset seřídit. Vyměnil se starter, cívka na karbecu a autí startuje a nechcípá. Dnez jsem se začal připravovat na zimu, Tak na předek putovaly prožiny o délce 25cm. Maj o jeden závěrná závit cca12mm víc než ty co tam byly. Jen co začne padat sníh, tak do zadu půjdou seriové pružiny z eMka.
14.11.2010
Dnaska jsem zůstal stát na pražském obchvatu. Zadrěl se motor. Nejspíš už ho dohromady nedám, tak přemejšlim, jestli to auto nezlikvidovat do šrotu.:-( Nějak je na něm už zas moc oprav.
Tuhle zimu ouža nese špatně. Začalo to zadřenym motorem, pak mi upad vejfuk,promáčklejma dveřma.... Pořádal jsem takové malé klouzání pro kamarády...
Tam jsem auto pučoval každýmy, ale nakonc jsem si ho naboural sám. Odneslo to čelo, blatník a maska. Při odmetání jsem si rozbil sklo ve zpětném zrcátku a při snaze ho odemknout jsem utrh kliku a zlomil klíč v zámku :-(
14.5.2011
Převodka řízení 1782,- Tvrdé uložení přední nápravy 900,- levej přední blatník 305.- Pneu 185/60 R13 1000,- Pořídil jsem další sadu kol za 1111,- Dvě budu muset nechat srovnat a ne dvě jsem obul sliky. Obutí a duše 500,-Srovnání a obutí tří kol 2000,- Přední čelo 500,- Padačka 250,- 2X čep kulový 123,-pár 2X sada svislého čepu 783,-oba Vystužená ramena přední nápravy 600,-
Běšiny jaro 2011 video:
5.8.2011
Auto je do šroubku rozebrano a včera jsem ho odvezl panu klempíři na nové prahy a nějaké ty drobnosti. Bude komplet jiná plechařina, lak a zas celá přední náprava.
29.8.2011
Pořídil jsem si i dopředu tlumiče a pružiny Hp, Tak jsem na to zvědav.
21.9.2011
Karoserie vyvařena a napasované komplet nové dveře a padačka. Do konce tejdne se snad přiveze domu a bude pokračovat škrábání a broušení.
4.11.2011
Dneska jsem zas malounko pohnul z autím za pomoci otce a mé přítelkyně,ktera pilně škrábala plastyzol.Autí leži na boku a nemá už ani nápravy. Je to opravdu holej skelet.
Pomalu ale jistě se dělá na ouže, teda zatim hlavně dělá Eliška. RSo bylo vyhoštěno na dvur aby se mohlo dělat i v mrazu.
Zatim výdaje za barvy na podvozek cca 2000,- Ředidla 1000,-
13.4.2012
Na voze jsou práce zastaveny. Neni čas,ani peníze. Občas pořídim nějakou drobnost, jako je nový třídílný lízátko 705,- a nějaká ta kola.
28.2:2017
V červnu loňského roku jsem na šáde zas začal makat v nové garáži mého zrekonstruovaného bytu. Na začátku července jsem to odvezl do lakovny a vrátilo se to koncem srpna a začlo strojení. Lak stél 30 000,-. Eidy a bratr Zdrub mi hodně pomohli to složit. Vepředu je úzký šnek a vzadu úzká mokrá, jak má být. Převodovku jsem dal 4q 4,44 po repasu co jsem před leta koupil od Eidyho. Motor je 130 5kanál složená ze třech starejch motoru.To je nejhorší díl na voze. Nejraději bych sehnal pořádnou 120LS, ale zatim to jede. Jinak jsem se snažil dát co nejvíc dílu novejch, nebo po repasu. 21.10.2016 to prošlo stk a 24. vyzvednuty doklady z depozitu. HURÁ!!! Mohlo se jezdit a ladit drobnosti. Párkrát jsem to vzal v zimě do práce a na výlet. Také jsem vzal tátu se povozit v Sosnový na ledu a sněhu. Já to tam pokřtil do zmrzlý hromady sněhu. Popraskala barva ne čele a spojleru, nic hroznýho, ale je to tam. Převážnou část zimy stálo v garáži na nechtělo se mi tahat do soli. Bylo mi ho strašně líto, té práce, česu a peněz. Chtěl jsem ho co nejvíc zanechat originál, ale já na to nejsem, takový auto by jen stálo v garáži a překáželo. Před čtrnácti dny jsem si řekl dost a začal ho používat denně a taky trochu ladit. Nasadil letní kola (černý pavučiny r13), dodělal osvětlení motorového prostoru ledpáskou pro případné opravy v noci, namontoval voltmetr, dal novou hezčí část palubky kolem volantu, nodělal hodiny z teplomněrem. Ve voze budou pořádný sedačky a pásy, zatim mam jen u řidiče, ale spolujezdec se taky dočká.
Ke dnešku mam najeto 1050km od složení a užívám si to. Bohužel to nebude ten origo veterán, mě to prostě neba, já chci jezdit.
Rodiné stroje, co máme zde na VIRTU:
Moje:
skoda-virt.cz/cz/.../1023 6-zdrubt-110-r-1977
skoda-virt.cz/cz/.../6338 -130rs-evo-ii
skoda-virt.cz/cz/.../8815 -pomeranc
Bratra:
skoda-virt.cz/cz/.../8768 -felda-1-6-6
skoda-virt.cz/cz/.../3321 -zdrubova-ouza
skoda-virt.cz/cz/.../1141 1-rapidka-3
skoda-virt.cz/cz/.../7046 -rapid-136-rh
skoda-virt.cz/cz/.../3785 -zdrub-rapo
Otce:
skoda-virt.cz/cz/.../1928 -zdrub-skoda-130rs
skoda-virt.cz/cz/.../9266 -tatky-vinovka
Schánim motor 120LS a zadní mřížku na čelo !!!!!!!
Bělouch2 - komentáře:
17:03:39
04.07.2021
04.07.2021
PsychoWard666
-> ZdrubT: Neříkal si včera že to řešit nebudeš protože to nepotřebuješ?
15:52:24
04.07.2021
04.07.2021
ZdrubT
Od renovace jezdí auto jen na první komoru a druhá se odblokuje jen zlehka. Problém odhelen. Plynový pedál má jiný uhel a brzo se opře o podlahu. Je to ten prvni na foto a druhej jsem vyndal ze závodni pro porovnání. Snad bude po problému.
17:35:37
26.02.2021
26.02.2021
castrol
-> ZdrubT: pekne kola
22:04:43
29.06.2020
29.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 29.06.20 20:28:33: origo to není ani tak tlumení ako spíše zátěž. Dnešní hmoty jsou úplně někde jinde, ale musí se to řešit celoplošně, všechny spoje a přesahy a ne to jen tak někam nalepit. Jsou i různé hustoty a každá hmota je vhodná na jiné aplikace. Jsem z toho poměrně dlouho venku, ale mrkni na profi instalace, lze tam lecos vyvodit.
20:28:33
29.06.2020
29.06.2020
ZdrubT
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.06.20 20:13:59: Nad nádrží, za sedačkama a na příčce je původní izolace. Od motoru, na kapotě a v blatníkách taky. Proto jsem dodělával plato a dekly. Na tu zadní stěnu jsem bohužel neměl zachovalou vatu potaženou koženkou, co zakrejvá ten asfalt, tak jsem tam dal to samé jako od motoru.
20:13:59
29.06.2020
29.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 29.06.20 19:57:13: taky jak jsem to viděl, tak mě to bylo jasné. To musíš dělat v kuse a s nějakou znalostí co a kam použít. Polepit dekl a zbytek ne nic neřeší.
19:57:13
29.06.2020
29.06.2020
ZdrubT
-> Eidy 28.06.20 22:35:26: Tak drnčení to neodstranilo a asi to ani zásadně nic neodhlučnilo.
22:35:26
28.06.2020
28.06.2020
Eidy
-> ZdrubT: Tak ti to nedalo a tlumil jsi, jo? A našel jsi to drnčení? Protože to je větší opruz než to klasický dunění.
17:33:18
27.12.2018
27.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT 27.12.18 13:58:26: Víme, ráno to už bylo na facebooku
14:17:48
27.12.2018
27.12.2018
Eidy
-> ZdrubT: Kráska a netvor.
00:27:33
10.10.2018
10.10.2018
ZdrubT
-> Eidy: Tažný a výfuk sundáno. Hlavně že je.
22:57:15
09.10.2018
09.10.2018
Eidy
-> ZdrubT: Paráda. Gratuluju. Co tažný, sundavals nakonec?
19:34:29
09.10.2018
09.10.2018
ZdrubT
Hurá, tak zas máme STK hotovou.
13:01:25
17.09.2017
17.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdrubT: Ta RZ je mazec