skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
22:53:48
04.02.2010
04.02.2010
Vojťas
-> stika87: tak az si budes brousit bruch tak mi rekni ;)
22:33:42
04.02.2010
04.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: to je normalni slovo
21:59:05
04.02.2010
04.02.2010
Vojťas
-> krtik: prosimte nevymejslej zadny novoty, tohle neni forum topdivky
21:52:21
04.02.2010
04.02.2010
krtik
-> Vojťas: jako spodek
18:30:36
03.02.2010
03.02.2010
Vojťas
-> krtik: bruch? mam garaz po dedoj kousek od bytu kde bydleli, asi kilak od myho baraku to je,
18:14:20
03.02.2010
03.02.2010
krtik
-> Vojťas: babička bydlí poblíž garáže? a ty bydlíš dál od garáže?
...to já, když jsem "dělal" ten "břuch", tak jak jsem měl chvíli natočený motor a jak jsem ležel pod ním, tak krásně hřál
...to já, když jsem "dělal" ten "břuch", tak jak jsem měl chvíli natočený motor a jak jsem ležel pod ním, tak krásně hřál
20:54:38
02.02.2010
02.02.2010
Vojťas
-> krtik: jj ted je kosa a nic moc no :) chce to hodne oblikat, minule sem si odskocil k babrly na caj :D
20:47:49
02.02.2010
02.02.2010
krtik
-> Vojťas: takže budeš moct krásně pracovat
20:47:30
02.02.2010
02.02.2010
krtik
-> Vojťas: taky pravda , ale je teplo
20:00:15
02.02.2010
02.02.2010
Vojťas
-> krtik: ne nechci jaro protoze jinak to nerozdelam ale budu chtit jezdit :-D
19:59:02
02.02.2010
02.02.2010
krtik
-> Vojťas: už se těšíš zas o něco víc na Jaro? když máš nové věci?
23:38:54
19.01.2010
19.01.2010
krtik
-> Vojťas: nojo, tož to sa omluvuju, jsem zapomněl. ...a tak jak to vidíš na příští sezonu?
21:33:19
18.01.2010
18.01.2010
Vojťas
-> Syny: jo mas pravdu, zadni vyhrivani stejne nefunguje a zadni mlhovka ma vlastni kontolku v tom hnusnym vypinaci nad kastlikem :-D
21:29:58
18.01.2010
18.01.2010
Syny
-> Vojťas: Ty nahore jsou zadni mlhovka a vyhrev okna :)
21:29:44
18.01.2010
18.01.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: pul mesta ja myslim ze pres cely
21:28:49
18.01.2010
18.01.2010
Vojťas
-> Syny: blinkry mam dole pac na vrch sem nevidel pres volant a kolikrat sem jel pul mesta s blinkrem pac sem to neslysel, a ty co sou nahore stejne nejsou zapojeny :) mlhovku a druhou kontrolku na brzdy nepotrebuju :) teda zatim sem nepotreboval :-)
21:27:18
18.01.2010
18.01.2010
Syny
Proc mas prohazeny ty kontrolky? By me stvalo mit je opacne :)
21:25:52
18.01.2010
18.01.2010
Vojťas
-> krtik: sem mel uraz preci :-) ale je to ve vyvoji
21:00:11
18.01.2010
18.01.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: ted honi baby
20:48:58
18.01.2010
18.01.2010
krtik
a co, že sa tu nic neděje???