skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
00:06:45
27.02.2010
27.02.2010
krtik
jejda, tak raděj nýtky ...že by klub smetání na lopatku? taky mám za sebou, ale né zdaleka
00:05:46
27.02.2010
27.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: dracka na sadinku nespecham zatim :)
00:01:26
27.02.2010
27.02.2010
Vojťas
-> krtik: ty vyztuhy sou ok, je to jen drobna promacklina,
dracek zitra shori pod naporem svarecky a sadinku smete na lopatku
dracek zitra shori pod naporem svarecky a sadinku smete na lopatku
23:58:56
26.02.2010
26.02.2010
krtik
-> Vojťas: co zkusit vyrovnat i ty výztuhy?
-> stika87: a s tim vyjížděnim myslíš - Dráčka nebo Šádynku?
-> stika87: a s tim vyjížděnim myslíš - Dráčka nebo Šádynku?
23:56:32
26.02.2010
26.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: tak me to zejtra schori takze ty
23:52:35
26.02.2010
26.02.2010
Vojťas
-> stika87: jak kdo vyjede? ja urcite ne :D
23:50:02
26.02.2010
26.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: jsem zvedavej kdo vyjede driv
23:48:54
26.02.2010
26.02.2010
Vojťas
-> krtik: no jinac chtel sem srovnat ty promackliny na dverich ale samozrejme sou v mistech kde sou vyztuhy, tak ze bud to bud necham nebo to zakituju jestli se mi bude moznost nekde strikat, a tak ruzne takovy drobnosti co kde rezne a je osklive :-)
23:46:46
26.02.2010
26.02.2010
Vojťas
-> krtik: prave sem vymyslel ze ji sundam :-) tak uvidime
23:39:19
26.02.2010
26.02.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: ma dilema
23:33:27
26.02.2010
26.02.2010
krtik
-> Vojťas: tak co všechno budeš dělat/děláš? Všimnul jsem si antény, tak by mě zajímalo, jestli ji necháš, nebo pryč...?
17:38:47
26.02.2010
26.02.2010
Quest
-> radekp: Máš pravdu, je něco mezi zemí a nebem, je to coupe od škodovky
17:34:53
26.02.2010
26.02.2010
radekp
-> Knoxville: Např. mému otci se užovky nelíbí vůbec. Mluví o nich jako o mezitypu s nejhoršíma jízdníma vlastnostma
Jednou mi říkal jak poprvé usedl do Modifiku a projel s ním zatáčku o 20km/h rychleji
Mě se užovky líbí taky, ale coupé je coupé
Jednou mi říkal jak poprvé usedl do Modifiku a projel s ním zatáčku o 20km/h rychleji
Mě se užovky líbí taky, ale coupé je coupé
22:38:39
24.02.2010
24.02.2010
Vojťas
-> Knoxville: To jsou ;-) diky
21:58:06
24.02.2010
24.02.2010
Knoxville
Parádní, užovky jsou stejně nejhezčí z celý řady!
20:06:38
10.02.2010
10.02.2010
Vojťas
-> radekp: ten co sem tam mel, uprosted byl znak Monte carlo, nekde to jeste mam ale rozlomil semi kryci plast na tom.
19:34:26
10.02.2010
10.02.2010
radekp
-> Vojťas: Jaký volant leštíš, kolínský? vypadá to dobře
21:52:29
09.02.2010
09.02.2010
krtik
-> Vojťas: no, vyleštěné to je pěkně, ale nějak jsem nepřišel na to, co to vlastně je... ...ten popis u 99. obrázku...
21:17:14
05.02.2010
05.02.2010
krtik
-> Vojťas: šak to máš to samé, jak čumák a prdel
21:16:06
05.02.2010
05.02.2010
krtik
-> stika87: ty seš apoň "můj" člověk
-> Vojťas: nevim,co se ti nelíbí...
-> Vojťas: nevim,co se ti nelíbí...