Tak dneska nelichotive závěry z technické, málem to vypadalo že půjdu domů pešky.
Vytah ze zapisu nesoumernost zadnich brzd 30% ( pravy zadni kolo nekde pokulhava, levy zadni pribrzduje trvalle 5%)
vule cepu tyce rizeni ( prostredni dil spojovacky je tam osm let a uz v prdeli, dobry vedet)
velka sbihavost v predu ( zapomnel sem na geo po ladeni odklonu, s tim snad souvisi i to ze se mi nevraci volant, nebo ma prevodka po spatnym slozeni velkej odpor,i kdyz tocit jde dobre)
serizeni svetel, spatnej volant a vule sedacky to uz je jen takova drobnost.
Ale pred odjezdem na technickou sem zjistil ze mi tece HBV, celej posilovac poblitej, a kdyz drzim dlouho brzdu tak bych motor udusil, tak ze nekde netesnost, respektive posilovac na vymenu, a porad se mi nekde bere brzdovka ze spojkovyho valce na spajzce...i kdyz sem uz myslel ze vyreseno.
A cestou domu jeste prestal ukazovat rychlomer vetsi rychlost jak 30 km/h
No proste parada, dám to do depa a aspon usetrim, od minula sem prej najel 250 kilometru
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
08:49:58
21.09.2018
21.09.2018
Vojťas
-> minno: No to já vlastně nevím, za rok sem s tim byl akorát dvakrát kolem baráku ale prijde mi ze to tam musim trosku premlouvat.
16:35:40
19.09.2018
19.09.2018
Fifa
-> Vojťas: Pak už jedině zkusit lépe sosit to zadní uložení tyče s prevodovkou, což se snadno řekne ale hůř provede..
12:35:16
19.09.2018
19.09.2018
minno
-> Vojťas: A radí to zle? To si ešte nenapísal :)
11:27:30
19.09.2018
19.09.2018
Vojťas
-> Fifa: jo to samozřejmě mam, novou pruchodku, i vlozky v kovovem ramu. Chodí to v tom si myslim lehce.
09:25:32
19.09.2018
19.09.2018
Fifa
-> Vojťas: Máš tam vedení řadící tyče v zadní části u převodovky? Pokud ne , bude to fungovat špatně. Je to podobné jako bys měl takovou tu gumovou kost na tyči. Měl jsem ji na MB taky a bez vedení se to lamalo.
21:23:28
16.09.2018
16.09.2018
Vojťas
Co mate tahlo s kloubama razeni, mate i podobnou nesouosost bez problemu s razenim nebo bych to mel nejak resit? Otazka by byla jak. Ale ty klouby by s tim mely poradit ne.
10:29:29
18.12.2017
18.12.2017
Vojťas
-> minno: jak rikam, po terminu mostu jsem jeste chvili zkousel ruzny varianty. Ale porad jich dost zbejva ktery musim otestovat, tak ze porad nevim. Neni cas. A ted uz mrzne, tak ze jarni Most dost mozna taky nestihnu
09:47:25
18.12.2017
18.12.2017
minno
-> Vojťas: Keby sme to mali zhrnúť: rozbil si to
A už si zistil, v čom bol problém s tou prevodovkou?
A už si zistil, v čom bol problém s tou prevodovkou?
07:02:14
18.12.2017
18.12.2017
Vojťas
Pak sem udelal diry, zavaril, vymenil par hadic, poskladal. Ale do Mostu nestihl sprovoznit ku spokojenosti tak ze od ty doby stoji nebyl cas to ladit a hledat v cem muze byt chyba, ze mam 5q a radit muzu stejne jen ctyri
Sry za mizerny foto z mobilu, do karty casem pridam z fotaku. Je tam normalne vyriznutej tunel z emkovy kastle
Sry za mizerny foto z mobilu, do karty casem pridam z fotaku. Je tam normalne vyriznutej tunel z emkovy kastle
06:54:14
18.12.2017
18.12.2017
Vojťas
-> sikula: covece ted nic s uspesnym koncem.
Pred dvema mesici stav takovy nakonec sly ven vsechny dily naprav kvuli pristupu
Pred dvema mesici stav takovy nakonec sly ven vsechny dily naprav kvuli pristupu
18:52:58
17.12.2017
17.12.2017
sikula
-> Vojťas: Je tady něco nového?
22:47:41
19.10.2017
19.10.2017
Vojťas
-> minno 19.10.17 21:12:57: sliby chyby, tak mozna zitra
21:12:57
19.10.2017
19.10.2017
minno
-> Vojťas 17.10.17 18:46:47: no kde je tá fotka?
19:55:41
17.10.2017
17.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: No uplně možná nejlepší bude pod
18:46:47
17.10.2017
17.10.2017
Vojťas
-> minno: nn je to vnitrni guma, pak ta textilie, vnejsi guma. Zitra vyfotim
17:23:58
17.10.2017
17.10.2017
minno
-> Vojťas: Myslel som ale vnútornú textíliu či to má, ako poznáme dnes v hadiciach.
16:37:35
17.10.2017
17.10.2017
Vojťas
-> Antony: mas recht vozit ji na aute by byla skoda, lepsi bude v nem