skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
15:36:30
16.09.2016
16.09.2016
Vojťas
-> Vena: ted jsem na to koukl podrobneji, dve opravdu nejsou protektory, ale uz maj jen tak 5 mm vzorku, oproti 8/9 na tech protektorech. Jinak jak jsem byl zvyklej ze to auto drzi a vim co si s nim muzu dovolit, tak tohle je mazec, plave to, nedrzi a je to takovy nevyzpitatelny
21:20:12
15.09.2016
15.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vena: mam tu snad nejaky 14ky
21:09:59
15.09.2016
15.09.2016
Vojťas
-> Vena: Neboj na zadnych driftech s tim nejezdim, nejsem sebevrah, s tim se neda jezdit ani ostreji, natoz na driftech. To mam seriovy kola na zelenou A bohuzel to jsou nejspis vsechno protektory, ted minimalne dve kola urcite, na tech jsou protektorovany i bocnice, a ty druhy dve jsou myslim taky protektory. Tak ze bohuzel, ale taky sem shanel no
20:40:32
15.09.2016
15.09.2016
Vena
-> Vojťas: Jsi hříšník,já pracně sháním OR34 neprotektorované,nejeté.. a ty je klidně hobluješ na driftech. Kdyby ti nějaká nejetá,nebo jen minimálně jetá zbyla dej vědět. Díky.
ps: ale na driftování to přece musí mít odporné jízdní vlastnosti ne? Co mám zkušenosti tak se guma táhne jak žvýkačka než ustřelí,a když neustřelí,pěkně to kopne zpátky
ps: ale na driftování to přece musí mít odporné jízdní vlastnosti ne? Co mám zkušenosti tak se guma táhne jak žvýkačka než ustřelí,a když neustřelí,pěkně to kopne zpátky
17:58:10
14.07.2016
14.07.2016
Vojťas
-> Eidy:
17:57:01
14.07.2016
14.07.2016
Eidy
-> Vojťas: To není problém. I když zlepšit svojí reputaci už můžeš dost těžko. Každej ví, že jsi DK :)
17:27:10
14.07.2016
14.07.2016
Vojťas
-> Eidy: na to mě napadá jak psal někde vhml, dopředu semislicky a dozadu orka
17:25:52
14.07.2016
14.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Budeš driftovat ještě víc? :D
16:51:16
14.07.2016
14.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: konec srandy, teď začne zábava
16:43:49
14.07.2016
14.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vojťas: ja budu mit tlumice remanufactured by Sejki :-D
16:23:28
14.07.2016
14.07.2016
Vojťas
Tak omaretacky pruzidla uz cekaj ve fronte, konec srandy pratele laminatakova byvala sestava, tlumice kurka
22:17:58
18.01.2016
18.01.2016
Vojťas
-> Antony: co bys polejval, jeste by se na tom aute neco lesklo
14:25:47
18.01.2016
18.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Sejki: právě že nee
12:57:27
18.01.2016
18.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Antony: ty rad lakujes? Potrebuju polejt blatnik a nejaky drobnosti:-D
08:31:27
18.01.2016
18.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas 18.01.16 07:28:13: Ale já ti novou plechařinu polejvat nebudu
07:28:13
18.01.2016
18.01.2016
Vojťas
Asi budu muset nahodit zimaky, na tohle se neda jen tak koukat, na ten snizek bily
14:26:12
23.11.2015
23.11.2015
sikula
-> Vojťas: akorat cista stopa, neni nikdy tak hezky pro oko divaka, jako kdyz to tam hezky posles dverma
22:50:28
22.11.2015
22.11.2015
Vojťas
-> sikula: Diky, ja dekuju za instruktaz trate, priste se zamerim na tve rady a cistou stopu
20:31:59
21.10.2015
21.10.2015
sikula
-> Vojťas: Diky za svezeni, jede ti to hezky..
22:05:10
29.09.2015
29.09.2015
Vojťas
-> Antony: nebuď detailista