-> sikula 14.09.14 21:47:47: jj, Mates to pěkně cvaknul a je ostrá jak v předu, tak vzadu - paráda
ale měl by Vojťas přidat i tu jak už jede pozpátku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
21:56:11
14.09.2014
14.09.2014
Antony - zrušená registrace
21:47:47
14.09.2014
14.09.2014
sikula
-> Antony - zrušená registrace 12.09.14 19:43:40: ona ta fotka vůbec, je pěkná
19:43:40
12.09.2014
12.09.2014
Antony - zrušená registrace
-> sikula 11.09.14 16:25:13: hlavně v popředí
16:25:13
11.09.2014
11.09.2014
sikula
-> Vojťas: tak to jo, foto číslo jedna ma styl.
21:10:32
10.09.2014
10.09.2014
Vojťas
-> sikula: nn ty jsem mel prave predtim, respektive byly na aute asi tyden, ale jedno kolo hrozne haze a jsou uzky, tak jsem na Most dal osvedcenou klasiku ;)
20:33:34
10.09.2014
10.09.2014
sikula
-> Vojťas: Změna kol? jsi ohobloval pneu
20:11:04
08.09.2014
08.09.2014
Vojťas
Byl jsem línej lízt pod auto, tak jsem ho po šesti letech použil
09:18:35
22.08.2014
22.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: máš něco proti pruhům?!
08:52:43
22.08.2014
22.08.2014
Vojťas
-> minno: jasne a hlavne zavodni pruhy
07:47:14
22.08.2014
22.08.2014
minno
-> Vojťas: foto 1: dvojfarebné lakovanie? :) nevyzeralo by to zle, porozmýšľaj nad tým
20:49:53
12.08.2014
12.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: si piš
20:36:10
12.08.2014
12.08.2014
Vojťas
-> Antony: ja ti nevim, to funguje i na ctyrkvalt ?
20:32:40
12.08.2014
12.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: to chce sportovní táhlo s kloubama
20:09:24
12.08.2014
12.08.2014
Vojťas
-> Antony: no trosku sem stahovackama poladil klec u prevodovky, protoze mi to prislo moc volny :D tak ted je to asi malo volny
20:05:55
12.08.2014
12.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: japato tak ? aspoň nepotřebuješ rádio
19:57:18
12.08.2014
12.08.2014
Vojťas
-> Antony: jj ted mi perfektně drnčí táhlo řazení v tunelu
09:22:12
12.08.2014
12.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: konečně nějakej postup
09:00:39
28.04.2014
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: takže zkratka přes Hradec, hmm, pán je gurmán
My jsme dorazili taky v pohodě cca o půl desátý, s tou rampou se krááásně jede
My jsme dorazili taky v pohodě cca o půl desátý, s tou rampou se krááásně jede
08:15:35
28.04.2014
28.04.2014
Vojťas
-> Antony: jasně, jen jsem na cestě z Chlumce neodbočil na Pardubice tak sme dojeli až do HK :D