skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
19:04:13
22.03.2011
22.03.2011
Vojťas
-> krtik:
18:58:17
22.03.2011
22.03.2011
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: Mkova naprava
18:54:31
22.03.2011
22.03.2011
krtik
-> Vojťas: paráda ta přední náprava, tam máš podložky nebo prolisy?
19:13:09
05.03.2011
05.03.2011
Antony - zrušená registrace
Vojťas 28.02.11 21:05:52 napsal:
tak sem dneska zkousel matky na kopry…ehm, kde asi soudruzi udelali chybu
hmm, to naštve, no ale pilník, svěrák a za chvilu nemáš co dělat
tak sem dneska zkousel matky na kopry…ehm, kde asi soudruzi udelali chybu
hmm, to naštve, no ale pilník, svěrák a za chvilu nemáš co dělat
21:06:43
28.02.2011
28.02.2011
Vojťas
a sundal kotouce z naboju z emkovy napravy, a prehodim naboje z uzky, kotouce docela ok si myslim, jeste neco vydrzi
21:05:52
28.02.2011
28.02.2011
Vojťas
tak sem dneska zkousel matky na kopry...ehm, kde asi soudruzi udelali chybu
20:14:56
17.02.2011
17.02.2011
krtik
-> Vojťas: nenene, žádná ...dka, pěkný auto to je!
16:20:00
16.02.2011
16.02.2011
Vojťas
-> krtik: ...dka?
jeste nevim, spousta jine prace je na rade ;)
jeste nevim, spousta jine prace je na rade ;)
16:03:46
16.02.2011
16.02.2011
krtik
-> Vojťas: ale pěkná splácaná mr...
*edit: a jak to máte s tím křídlem? na auto nebo usmažit s bramborama?
*edit: a jak to máte s tím křídlem? na auto nebo usmažit s bramborama?
20:54:17
15.02.2011
15.02.2011
Vojťas
-> krtik: tohle nikdy original nebude, je to splacana mrcha :-D
20:37:38
15.02.2011
15.02.2011
krtik
-> stika87: no, tak nikdy nevíš . Originalita má taky něco do sebe,a el zese pravda, že výkon je pro mnohé silnější - přidávám se k nim
19:51:57
15.02.2011
15.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: cuchnul k 1,3 tak se nebude vracek k nakej socce
19:50:09
15.02.2011
15.02.2011
krtik
-> stika87: , já jen abych pak nebyl kamenovám
19:48:47
15.02.2011
15.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: to ma na hlinik jen
19:45:51
15.02.2011
15.02.2011
krtik
-> Vojťas: jen tak, že jsem byl ten (možná jeden z mála) co ti na otázku dát/nedát odpověděl ,,klidně dát" a přitom sám u stopětky s nějvyšší pravděpodobností nezůstanu
20:42:09
02.02.2011
02.02.2011
Vojťas
-> krtik: pročpak se ptáš ?
20:32:14
02.02.2011
02.02.2011
krtik
-> Vojťas: haló, haló pane, máš v plánu dávat ještě tu ,,stopětku"?
23:51:50
28.01.2011
28.01.2011
marecko
pekné jupíki a aj to lizatko mnam mnam unaz take nieco nezozeniem
23:47:24
28.01.2011
28.01.2011
marecko
fesanda welmi peknucká skodovienka len cumím pekne urobena tísko závidím vam tam v cechách zozeniete si na skodovki aj nemozné a mi tu unas sme radi ze máme zakledné veci nane
23:50:31
12.01.2011
12.01.2011
Vojťas
-> su.tech: myslim že už to nemám kam dávat ;-)