skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
22:47:11
05.10.2010
05.10.2010
krtik
-> stika87: tak to je fajn , ale trocha barviček neni nikdy na škodu...
22:46:25
05.10.2010
05.10.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: ta nepotrebuje GO ta je skoro nova
22:45:24
05.10.2010
05.10.2010
krtik
-> Vojťas: takže dozadu üž sháníš? ...budeš dělat GO nebo ju tam jen šupneš?
22:41:09
05.10.2010
05.10.2010
Vojťas
-> krtik: siroka ;)
22:40:32
05.10.2010
05.10.2010
krtik
-> Vojťas: tak a tato náprava je teda široká nebou ouzká?
21:59:28
05.10.2010
05.10.2010
stika87 - Maschinenführer
-> radekp: keca serezavali jsme o 2 zavity
19:37:15
05.10.2010
05.10.2010
Vojťas
-> radekp: to je mozna tim ze v kufru byl klasicky vercajk, Jupiter jako rezerva + veci na vikend, a misto zadnich sedacek predni naprava
18:25:11
05.10.2010
05.10.2010
radekp
Z fotky č 2 to vypadá víc snížené, asi to jen klame
13:33:59
05.10.2010
05.10.2010
Vojťas
-> radekp: nene, zadny dalsi snizovani neprobehlo, menil jsem to jeste pred MS srazem, kde jsme se fotili ;)
12:51:34
05.10.2010
05.10.2010
stika87 - Maschinenführer
-> radekp: to vis zavodak ten se musi plazit pri zemi :)
12:27:35
05.10.2010
05.10.2010
radekp
-> Vojťas: Sakra tys to snížil, musíme to zase poměřit, kdo to má níž
00:30:11
05.10.2010
05.10.2010
Vilda - zrušená registrace
Ty kola vypadaj velmi pěkně. Sluší jí to Vím o čem mluvím, též mám kopretiny v bílém
23:55:18
04.10.2010
04.10.2010
Vojťas
-> Placko: -> krtik: -> Arnold: Diky :)
-> haso: Podlozky tam byli na Jupitery, ale jsou na srouby a na kopry nejdou, tak proto, jinak bych je tam nechal
-> haso: Podlozky tam byli na Jupitery, ale jsou na srouby a na kopry nejdou, tak proto, jinak bych je tam nechal
22:40:10
04.10.2010
04.10.2010
krtik
-> Vojťas: taky mi tam ty kopretinky začínaj pasovat
22:35:50
04.10.2010
04.10.2010
haso
ta druha fotka je fajn len by to chcelo podlozku dozadu nech to kolecko licuje s lemom
22:28:16
04.10.2010
04.10.2010
Arnold
-> Vojťas: krasna uzarna
22:07:10
04.10.2010
04.10.2010
Placko
foto č.2 krááása
22:03:34
04.10.2010
04.10.2010
krtik
-> stika87: tam myslím, jelikož já málokdy myslím, tak těžko říct no . Ale uvidíme . Ale copak ten smajl na konci otázky?
20:19:55
01.10.2010
01.10.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: myslis jo ? :)
17:03:23
30.09.2010
30.09.2010
krtik
-> stika87: néno, ale tak někdy pojedem . Třeba už aj třema autama, když budu mít řidičák