skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
19:54:46
29.09.2010
29.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: a ty nikam nejezdej tak to je celkem pech :)
18:16:50
29.09.2010
29.09.2010
krtik
-> stika87: nojó, tak mít řidičák, tak nevidim problém, od nás k vám to je relativně kousek. Ale jsem vázán na Rudyho s Marciusem, kdy oni pojedou a jestli mně vezmou
12:10:15
28.09.2010
28.09.2010
gim
-> Vojťas: kopry jsou kopry, ale nechal bych jupiky :-)
23:17:25
27.09.2010
27.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: jak to ? zejtra v HK a o vejkendu MS
23:14:22
27.09.2010
27.09.2010
krtik
-> stika87: tka ok , ale do srazu dlouho
23:11:09
27.09.2010
27.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: neboj ja ho ohlidam
22:54:50
27.09.2010
27.09.2010
krtik
-> Vojťas: bysme někdy v budoucnu na srazu asi měli dávat bacha aby sme se nazamotali
22:47:48
27.09.2010
27.09.2010
Vojťas
-> krtik: taky me meli radi, ted se za to proklinaji :-D
22:47:00
27.09.2010
27.09.2010
krtik
-> Vojťas: ahá, nojono. Doma mě mají rádi, tak mi pořídili dlouhé vedení
22:44:11
27.09.2010
27.09.2010
Vojťas
-> krtik: mam je nazuty no :) na aute, kopretiny sem jen zkousel :)
22:41:32
27.09.2010
27.09.2010
krtik
-> Vojťas: já je viděl , takže je necháš už tak a až si jednou ráno řekneš přezuju, tak přezuješ, jo?
22:38:00
27.09.2010
27.09.2010
Vojťas
-> krtik: dik :) a to vedle ty kopretiny je co?
22:36:30
27.09.2010
27.09.2010
krtik
ty votvíráky vypadají dobře, chtělo yb to fotku z jiného úhlu . Ale zatim podle této fotky asi lepší Jupíci, možná, že jsem si na ní na ně zvykl . Jinak ty jupíky budeš nazouvat, žejo?
15:00:19
27.09.2010
27.09.2010
Placko
hm .. tie biele kopretiny jej pristanúú má to taký športový nádych podľa mňa
20:37:49
17.09.2010
17.09.2010
krtik
-> Vojťas: škdoa, že sou na těch Jupíkách ty kosmetické vady , jinak by to bylo fajňové . A jak ses rozhodl? obuješ je nebo bude znovu komax?
02:13:40
05.09.2010
05.09.2010
afro100
-> stika87 04.09.10 11:51:03: jj ja viem, mali sme doma M1 stopéťu (blaťasy bez dier na blikny a predné čelo bez dier na vzduch k brzdám, vpredu široká matka), keby človek vedel aká to raz bude rarita tak by si to nechal ...
11:51:03
04.09.2010
04.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> afro100: mas pravdu rok kdyz Mka zacinaly tak meli presne to rizeni co ma ja ;-)
22:38:01
03.09.2010
03.09.2010
krtik
-> afro100: jo? aha , já myslel, že eMka už byli jen hřebeny, díky za info
...nojo, tak Štika v zimě s Dráčkem nejezdí , ale jinak to může být fajn testovaní bot
...nojo, tak Štika v zimě s Dráčkem nejezdí , ale jinak to může být fajn testovaní bot
22:24:10
03.09.2010
03.09.2010
afro100
-> krtik 03.09.10 22:18:19: príjemné ale len v lete
22:23:22
03.09.2010
03.09.2010
afro100
hoši ale prvé eMka mali tiež matku, takže tá náprava nie je nič neobvyklého, to že je v Dráčkoj diera na obe riadenia je druhá vec