-> Vojťas: jak si zkurvil střechou? ...taky přemýšlím o široké kyfce i s hřebenem
-> stika87: stačí přehodit bez zásahu do karoserie...a to se vyplatí a druhou díru můžeš používat třeba jako přídavný ofuk nohou ...velmi příjemné
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
22:18:19
03.09.2010
03.09.2010
krtik
14:54:25
03.09.2010
03.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: specialita je ze ma 2 diry vedle sebe jak na snek tak hreben
22:51:41
02.09.2010
02.09.2010
Vojťas
-> krtik: ale jinak jo ;) uvazuju o sirokejch napravach...stejne tam mam 2cm podlozky ...
22:50:31
02.09.2010
02.09.2010
Vojťas
-> VeTeV: no on tam prej ma i diru na hreben tak nevim :-D
a me se tam vrtat nechce no, i kdyz ted uz je to jedno, kdyz sem kastli skurvil strechou :/
a me se tam vrtat nechce no, i kdyz ted uz je to jedno, kdyz sem kastli skurvil strechou :/
21:04:29
02.09.2010
02.09.2010
krtik
-> VeTeV: je to možný, ale tak jedna dírka a odměnou je lepší řízení
21:01:15
02.09.2010
02.09.2010
VeTeV
-> krtik: nechtěl vrtat vepředu kastli
20:39:09
02.09.2010
02.09.2010
krtik
-> Vojťas: a ty chceš širokýho šneka? a dozadu teda širokou kyfku? neby by lepší už hřeben?
-> stika87: zajímavá kombinace, vlečka a šnek ale zvláštní, že to tak původní majetel nechal.
-> stika87: zajímavá kombinace, vlečka a šnek ale zvláštní, že to tak původní majetel nechal.
14:26:12
31.08.2010
31.08.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: to kdybych vedel :D ale jak pises. vlecka vzadu a predek mkovy ramena
14:20:56
31.08.2010
31.08.2010
Vojťas
-> krtik: co kdyby vedel
13:52:08
31.08.2010
31.08.2010
krtik
-> stika87: tak na Dráčkovi máš vlečku, eMkový přední ramena a Šnečka, jestli to chňápu dobře...? a to máš od původního majitele? Dráček je původně eMko či Ouža?
13:46:31
31.08.2010
31.08.2010
Vojťas
-> krtik: von ma divny auto
-> stika87:
-> stika87:
13:35:34
31.08.2010
31.08.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: na drackoj i na zlutej
13:31:27
31.08.2010
31.08.2010
krtik
-> stika87: a toho šneka máš na Dráčkovi nebo na žluté?
13:26:12
31.08.2010
31.08.2010
stika87 - Maschinenführer
-> afro100: je proto sezenu novou skrin a na vojtase se...
12:28:43
31.08.2010
31.08.2010
Vojťas
je to vymyslene hosi
01:00:12
31.08.2010
31.08.2010
afro100
-> stika87: a stika by sel do hrebena?
Ja teda ne.e, matka je vostrejsi
Ja teda ne.e, matka je vostrejsi
00:33:40
31.08.2010
31.08.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: ma no
22:27:45
30.08.2010
30.08.2010
krtik
-> Vojťas: , to je kurň taktika ...Štika máš širokého šnečka?
03:40:01
30.08.2010
30.08.2010
Vojťas
-> krtik: nn hreben ne, ale napravu pro Stiku abych si mohl vzit jeho sirovkou s maticovym :D
14:43:26
29.08.2010
29.08.2010
krtik
-> Vojťas: jen technická, ty si chtěl hřeben? ...jsem tak v dnešnim nákupu viděl, že ti ji Pavel P. vyfouknul...?