skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
23:57:35
06.03.2010
06.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: no tak to se tam potom nehodi ani ta lišta chromová:o)))
23:56:28
06.03.2010
06.03.2010
Vojťas
-> Kaprof: na tuhle barvu se to proste nehodi si myslim :) bez toho
23:52:34
06.03.2010
06.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: plast na ouže je prostě svatokrádež:o))
23:51:00
06.03.2010
06.03.2010
Vojťas
-> Kaprof: spojler zustane, zasterky taky a antena me tam srala :-P
22:44:33
06.03.2010
06.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Vojťas: Abych to schrnul:-) hladká kapota zástěrky nechany a schovanej vejfuk(osobně jsi tam měl nechat antenu no ale to už víš( )
22:39:56
06.03.2010
06.03.2010
Jožynek
-> tunerlada: zásterky nechať určite, bez nich je to humus...
22:39:44
06.03.2010
06.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> tunerlada: tak to by mě ani sundat nenapadlo
22:37:14
06.03.2010
06.03.2010
tunerlada
-> Kaprof: souhlasím ale zástěrky možná nechat,taky je mám
21:43:47
06.03.2010
06.03.2010
Kaprof-Pisařík
spoiler dolů:o)))
21:12:59
06.03.2010
06.03.2010
krtik
-> Vojťas: i když nějakou mlhovku asi taky budeš muset dát, ne?
21:01:13
06.03.2010
06.03.2010
krtik
-> Vojťas: Virtual fakt dobrej! ;-) ...můj názor: řiď se tím obrázkem a ještě by to chtělo příčňák, ale to je takové na pováženou . A proč není vhodný ten nárazník na sundání gum?
12:12:58
06.03.2010
06.03.2010
Arnold
bez spojleru a anteny to vypada dobre muj nazor ale jinak pekna ouza
15:16:23
03.03.2010
03.03.2010
Vojťas
-> radekp: kez by na to ten naraznik byl vhodnej ;)
popremyslim, ty zasterky to byl jen pokus :-)
btw na malovani dobry ne ?
popremyslim, ty zasterky to byl jen pokus :-)
btw na malovani dobry ne ?
12:07:29
03.03.2010
03.03.2010
peter13789
spojler dole, aj anténu, ale zásterky asi nechať, aj hmlovku ... to môj názor
11:58:16
03.03.2010
03.03.2010
radekp
-> Vojťas: Já našel jen 6 rozdílů za mě spoiler dolů...a gumy nárazníku taky
10:29:00
03.03.2010
03.03.2010
havlik
-> Vojťas: ne spoiler dolu:)
09:45:39
03.03.2010
03.03.2010
Formanline - zrušená registrace
Já bych to asi zkusil bez - ten zadek je na to jako dělanej...
09:24:07
03.03.2010
03.03.2010
Vojťas
-> havlik: jak myslis ze sem zajel patej nebo kolikatej slalom na hrochu i kdyz to stejne byla chyba casomiry
asi to necham se spojlerem, dik za nazory i dalsi ;-)
asi to necham se spojlerem, dik za nazory i dalsi ;-)
09:05:12
03.03.2010
03.03.2010
havlik
sem netušil že tam máš fáčko
09:02:11
03.03.2010
03.03.2010
Péďa17
-> Vojťas: pěkný auto,má své mouchy ale to má každé auto.jinak ohledně těch změn je to rozporuplný