Jak to mám natryskovat?
EDSR, dif. 22/23, motor 120 bez úprav
hlavní t. 112/130
vzduš. 185/160
nebo něco jiného z 100, 105, 112, 120, 130, 145, 160, 170, 185
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak to začalo
Když jsem byl ještě malý, tak táta měl v garáži octavii a plakáty s motoristickou tématikou, hlavně plouchou dráhu. Ale mě vždy zajímal ten první, "Rallye Plzeň 81" s červenou LSkou, to bylo auto který jsem chtěl. Léta plynula, plakát odnes čas, sen nikoliv. Když jsem si udělal řidičák, tak jsem začal hledat něco v relativně dobrém stavu a za nízkou cenu. Poblíž v bazaru stálo eMko, mě přišlo v pohodě. "Jen sežraný blatníky, to se opraví.": říkal jsem si. Naštěsí mě táta odradil, všimnul si, že na dveřích byly dřív nalepený reklamy, odlítanejch kilometrů bych se asi nedopočítal. Hledal jsem dál. A našel, užovku. Sice to nebylo eMko, který se mi líbilo víc, ale vypadala slušně. Přední blatníky po výměně, interiér nevypadal nijak opotřebovaně, korozi prahů a sežranej zadní lem jsem bral jako malou vadu na kráse. Bylo rozhodnuto, 4000Kč a byla moje. Přijít o hodinu déle, byla by nejspíš pryč, postarší pán hledal auto do práce na rok, pak by šla chuděra do šmelce.
Je moje
První cesta po řidičáku a hned se škodovkou. No užil jsem si to, táhlo to doprava, brzdy byly vlažný oproti autoškole, něco se ozývalo ze předu a spojka prokluzovala. No hezký, ale nijak to neubralo z mého nadšení. Spojka se seřídila, ač na doraz ale seřídila. Klepání od přední nápravy byl vymácenej kulovej čep na spojovačce a teklo zadní prasátko. Tím pádem klesla brzdovka v nádržce a já jel se zavzdušněnejma brzdama domů. Začlo se s opravami. Čím víc jsem na ní udělal, tím víc jsem jí propadal, už to nebylo jen auto na běžný ježdění, už jsem chtěl, aby nějak vypadala, aby to nebyla jen tuctová škodovka. Tuning mě naštěstí přešel dřív, něž se mi dostala do rukou. Když už něco chci vylepšit, tak to musí jít vrátit zpět.
Co se událo
2008
- 28. března je doma :)
- rychlá "GO" přední nápravy a předních brzd
- ošetření prahů a výměna LZ lemu
- výměna trubek a obložení zadních brz
- výměna LZ ramena
- obroušení a nastříkání disků
- STK a EK
- výměna sedaček a pásů
- LS střední díl masky
- přední mlhovky
2009
- výměna palubní desky za GL-kovou
- spojka
- ošetření spodku na kolíbce tlumexem
- výměna PZ ramena a natření celé zadní nápravy šedým Alkytonem
- přídavný dálkový
2010
- GO startéru
- ošetření příčky převodovky
- výměna rozvodů
- GO přední nápravy a řízení
- STK a EK (teď i chválil :-))
- úprava elektriky ke světlům
2011
- 15.01.2011 - sehnán alternátor 70A, sice je už v autě, ale hučí ložiska a nevábně vypadá, tak půjde zas ven asi nandáme pak společně s motorem, kterej je zatím bohužel v nedohlednu :-(
- 14.02.2011 - alternátor zrepasován (proměřené vinutí, výměna ložisek, kompletní očista, kontrola diodového bloku, zarovnání sběrných kroužků, povrchová úprava stříbrným Alkytonem, nový originál regulátor)
- 06.04.2011 - výměna motoru, takže už neklepeme :)
- 25.04.2011 - přendány rozvody z původního na stávající motor, změřeny tlaky ve válcích (11,5 - 11 - 11,5 - 12), výměna oleje a přetěsnění prsou a vany motoru
- 18.05.2011 - předek degradován o cca 2 cm
- 09.11.2011 - zdá se, že letos poslední jízda
2012
Tento rok začíná nová etapa života auta, auto na srazy a vyjížďky za hezkého počasí.
- 16.03.2012 - vytažena ze zimoviště a oprava netěsnosti chlazení
- 09.07.2012 - Výměna těsnění pod hlavou, pístních kroužků a udělaný přesahy
Co je v plánu
-uvažuju o změně motoru z L na LS, jinak malá GO mi nemine :( (z toho nejspíš sešlo, stávající motor je v krásném stavu, nebudu do něj zbytečně vrtat, ještě bych něco zmrvil :))
Kde jsme byli
2009
- I. Radnický motor
2010
- Běšiny jaro
- 1. ilegal street meeting by Tuner#2
- Běšiny podzim -> 3. místo v 105-130
2011
- Běšiny jaro
- II. Radnický motor
- Běšiny podzim
2012
- Běšiny jaro
- 47. FCC
- Běšiny podzim
- VII. Orientační jída Rokycanskem
2013
- Pohofest
- Běšiny podzim ->3. místo 105-120 užovky
Spotřebák: skoda-virt.cz/cz/.../8959 -kamikaze-felicia-1-3mpi
Něco málo také na www.skoda120.czechian.net , stránky jsou zatím v "dlouhodobé :D" výstavbě..
no moc toho není, já se polepším :D
Když jsem byl ještě malý, tak táta měl v garáži octavii a plakáty s motoristickou tématikou, hlavně plouchou dráhu. Ale mě vždy zajímal ten první, "Rallye Plzeň 81" s červenou LSkou, to bylo auto který jsem chtěl. Léta plynula, plakát odnes čas, sen nikoliv. Když jsem si udělal řidičák, tak jsem začal hledat něco v relativně dobrém stavu a za nízkou cenu. Poblíž v bazaru stálo eMko, mě přišlo v pohodě. "Jen sežraný blatníky, to se opraví.": říkal jsem si. Naštěsí mě táta odradil, všimnul si, že na dveřích byly dřív nalepený reklamy, odlítanejch kilometrů bych se asi nedopočítal. Hledal jsem dál. A našel, užovku. Sice to nebylo eMko, který se mi líbilo víc, ale vypadala slušně. Přední blatníky po výměně, interiér nevypadal nijak opotřebovaně, korozi prahů a sežranej zadní lem jsem bral jako malou vadu na kráse. Bylo rozhodnuto, 4000Kč a byla moje. Přijít o hodinu déle, byla by nejspíš pryč, postarší pán hledal auto do práce na rok, pak by šla chuděra do šmelce.
Je moje
První cesta po řidičáku a hned se škodovkou. No užil jsem si to, táhlo to doprava, brzdy byly vlažný oproti autoškole, něco se ozývalo ze předu a spojka prokluzovala. No hezký, ale nijak to neubralo z mého nadšení. Spojka se seřídila, ač na doraz ale seřídila. Klepání od přední nápravy byl vymácenej kulovej čep na spojovačce a teklo zadní prasátko. Tím pádem klesla brzdovka v nádržce a já jel se zavzdušněnejma brzdama domů. Začlo se s opravami. Čím víc jsem na ní udělal, tím víc jsem jí propadal, už to nebylo jen auto na běžný ježdění, už jsem chtěl, aby nějak vypadala, aby to nebyla jen tuctová škodovka. Tuning mě naštěstí přešel dřív, něž se mi dostala do rukou. Když už něco chci vylepšit, tak to musí jít vrátit zpět.
Co se událo
2008
- 28. března je doma :)
- rychlá "GO" přední nápravy a předních brzd
- ošetření prahů a výměna LZ lemu
- výměna trubek a obložení zadních brz
- výměna LZ ramena
- obroušení a nastříkání disků
- STK a EK
- výměna sedaček a pásů
- LS střední díl masky
- přední mlhovky
2009
- výměna palubní desky za GL-kovou
- spojka
- ošetření spodku na kolíbce tlumexem
- výměna PZ ramena a natření celé zadní nápravy šedým Alkytonem
- přídavný dálkový
2010
- GO startéru
- ošetření příčky převodovky
- výměna rozvodů
- GO přední nápravy a řízení
- STK a EK (teď i chválil :-))
- úprava elektriky ke světlům
2011
- 15.01.2011 - sehnán alternátor 70A, sice je už v autě, ale hučí ložiska a nevábně vypadá, tak půjde zas ven asi nandáme pak společně s motorem, kterej je zatím bohužel v nedohlednu :-(
- 14.02.2011 - alternátor zrepasován (proměřené vinutí, výměna ložisek, kompletní očista, kontrola diodového bloku, zarovnání sběrných kroužků, povrchová úprava stříbrným Alkytonem, nový originál regulátor)
- 06.04.2011 - výměna motoru, takže už neklepeme :)
- 25.04.2011 - přendány rozvody z původního na stávající motor, změřeny tlaky ve válcích (11,5 - 11 - 11,5 - 12), výměna oleje a přetěsnění prsou a vany motoru
- 18.05.2011 - předek degradován o cca 2 cm
- 09.11.2011 - zdá se, že letos poslední jízda
2012
Tento rok začíná nová etapa života auta, auto na srazy a vyjížďky za hezkého počasí.
- 16.03.2012 - vytažena ze zimoviště a oprava netěsnosti chlazení
- 09.07.2012 - Výměna těsnění pod hlavou, pístních kroužků a udělaný přesahy
Co je v plánu
-uvažuju o změně motoru z L na LS, jinak malá GO mi nemine :( (z toho nejspíš sešlo, stávající motor je v krásném stavu, nebudu do něj zbytečně vrtat, ještě bych něco zmrvil :))
Kde jsme byli
2009
- I. Radnický motor
2010
- Běšiny jaro
- 1. ilegal street meeting by Tuner#2
- Běšiny podzim -> 3. místo v 105-130
2011
- Běšiny jaro
- II. Radnický motor
- Běšiny podzim
2012
- Běšiny jaro
- 47. FCC
- Běšiny podzim
- VII. Orientační jída Rokycanskem
2013
- Pohofest
- Běšiny podzim ->3. místo 105-120 užovky
Spotřebák: skoda-virt.cz/cz/.../8959 -kamikaze-felicia-1-3mpi
Něco málo také na www.skoda120.czechian.net , stránky jsou zatím v "dlouhodobé :D" výstavbě..
no moc toho není, já se polepším :D
kamikaze / Oranžová Š120L - komentáře:
18:43:22
20.10.2011
20.10.2011
kamikaze
12:34:30
14.09.2011
14.09.2011
kamikaze
-> Tuner#2: Jů, mile potěšilo
16:31:25
13.09.2011
13.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
21:35:10
30.08.2011
30.08.2011
kamikaze
-> Nwkt: Mě stačí, že musely dolu dveře. Předek byl už někdy vařenej, ale nevím co všechno. Snad bude brzo nějakej spotřebáček a zimu přečká neposolená (ale to už jsem říkal před rokem )
21:30:25
30.08.2011
30.08.2011
Nwkt
-> kamikaze: Tak pokud chceš ještě v brzký době jezdit tak ho nesundávej
21:29:48
30.08.2011
30.08.2011
kamikaze
-> Nwkt: Nemám
21:28:13
30.08.2011
30.08.2011
Nwkt
-> kamikaze: Máš dole blatník?
21:26:49
30.08.2011
30.08.2011
kamikaze
-> Nwkt: Spoj blatník - sloupek a roh blatníku.
21:23:43
30.08.2011
30.08.2011
Nwkt
-> kamikaze: čeho?
21:20:36
30.08.2011
30.08.2011
kamikaze
Broušení, tmelení, broušení, tmelení, ... chjo..
22:11:18
21.08.2011
21.08.2011
kamikaze
-> Nwkt: Tam ještě něco příjde, kdybys viděl pod čím stojí teď, tak bys
22:09:31
21.08.2011
21.08.2011
Nwkt
-> kamikaze: Z boku jo
17:25:27
20.07.2011
20.07.2011
kamikaze
Jupí, ráno 2cm vody Ale vím kde kape, ale nevím kudy se tam dostává voda
12:58:36
20.06.2011
20.06.2011
kamikaze
Děkuji všem za odpovědi
12:54:18
20.06.2011
20.06.2011
Jarinko
-> kamikaze: 105 a 120 ma take ventily normalne, facko ma vysustruzeny pekny kruzok... Bude to na rovnomernejsie rozlozenie tlaku a znizuje to KP... Ide asi cisto o technologiu vyroby.
12:53:26
20.06.2011
20.06.2011
kamikaze
-> m8rinek: Jo, všechny vypadají podobně.
12:52:10
20.06.2011
20.06.2011
m8rinek
-> kamikaze: asi tupá kudla :D. Máš je tak všechny stejný?
12:51:12
20.06.2011
20.06.2011
kamikaze
Takže by to mělo být z výroby? Tak to jsem hned klidnější Ještě jeden obrázek.
12:45:24
20.06.2011
20.06.2011
m8rinek
-> kamikaze: používám ventili 35,5 a ze spod vypadají takto www.international-auto.co
m/images/.../50340000w2.jp
g