Draxo Draxo

komentáře | popis | fotky | MOLSO | 10.09.20 08:08 | 474x v oblíbených
popis ještě nebyl přidán :-(

Draxo - komentáře:

12:07:21
11.12.2015
MOLSO
-> TT_daniel: zelezo islo dost dole .... 5cent / kilo .... ziadna slava uz 8 3
12:05:51
11.12.2015
TT_daniel
-> MOLSO: aa tak ale 30€ ti vo výkupe hádam dali3
19:01:15
05.12.2015
isti
-> MOLSO: Aha,tak to by ma nenapadlo.
18:58:57
05.12.2015
MOLSO
-> isti: to je snimacie kolo pre programovatelne zapalovanie - nieco ako maju fabie vystupkky na zotrvacniku a podla toho RJ vie v akej polohe sa nachadza klukovy hradel 4
18:53:37
05.12.2015
isti
-> MOLSO: To bolo vysvetlenie na šrob ale čo to ozubené koleso?
18:18:49
05.12.2015
castrol
-> MOLSO 05.12.15 17:34:05: tak ked budeš mat tuto ficurinu hotovú zastav sa , práve dnes som doniesol furu dreva :)
18:18:03
05.12.2015
MOLSO
18:14:48
05.12.2015
isti
-> MOLSO 05.12.15 14:39:07: 3 A teraz vážne,k čomu je dobrá táto úprava?
18:08:59
05.12.2015
minno
-> MOLSO: ooo, to je dobré3
17:34:05
05.12.2015
MOLSO
-> minno: ano, este by som to mohol hodit na sustruh nech mi tam spravi vacsiu durku aby to menej vazilo 3



alebo zhodim naraznik celo a dam si spravit kužel na ten zavit ....
Cepac za drva - 0644201351
47 47
17:30:30
05.12.2015
minno
-> MOLSO: Už tomu rozumím1 Takže aj ten vnútorný závit je k ničomu, je to len vedľajší efekt po privarenej matici (samomluva).
17:25:24
05.12.2015
MOLSO
-> minno: origo srob je moc utopeny v remenici a este tam mam ten kotuc z cirkulara a okolo remenice ide priecny vyfuk .... golou se tam nedostaneš ani za kokot 3 a klucom sa zase nedostanes na ten sesthran aby si mohol napr nastavit ventily .... takto sa uz vidlicakom dostatocne dostanem 6
17:21:47
05.12.2015
minno
-> MOLSO: k čomu je dobrá úprava toho šróbu remenice?
14:39:07
05.12.2015
MOLSO
-> isti: obcas nahodim aj diamantovy kotuc a rezem dlazdice a obkladacky .... 40
14:35:14
05.12.2015
isti
-> MOLSO: Cirkulárka v skodovke?3 3
12:55:45
09.11.2015
Petr Urban
-> Bery: 154

-> Tuner#2: Není to tak "logicky jednoduché" jak by jsi to chtěl mít. Jsou i vačky co jsou delší na výfuku a fungují ...se kamaráda Čepka zeptej, to bude vědět a nebo nebude chtít říct a bude propagovat svoji věc. A dokonce ta vačka funguje na sériových pérách se zdvihy 7,4 a tyto výkony má na né-zcela pro výkon dělané fabia hlavě se sériovými ventily a minimálně upravenými kanály a na ne dobře upraveném SEDRU má 110 HP, tak myslím že vačice není špatné, na jaře se ještě budeme snažit něco nahnat jak udělám druhý karb... A kdyby jsi viděl jak ta vačka odjíždí ze zatáčky na dobře udělaném motoru na webry.... to je odpich okamžitě z nízkých, že jsem to na webry ještě neviděl, vačka by měla mít ještě větší krut dole než jsme nabrzdili, ale to je ovlivněno naladěním nejen délek sání/výfuk atd. což už zřejmě nepůjde dobře ovlivnit, ale budeme se snažit tomu ještě pomoc více zespod. i více nahoře.
upraveno 1x, naposled 09.11.2015 13:45:23
19:31:14
08.11.2015
Bery
Asi není důležitý co je to zač, důležitá je funkce a poměr cena/výkon. On třeba kupující ví,ale zaplatil za informaci,vložil do schánění svůj čas, a to může udělat každý.Ani čepek ani nikdo jiný nebude sdílet své know how na internetu. Probíralo se to tu mockrát a leckde.

A pokud je naladěný dobře motor,dá se jet v klidu s většinou vaček. Oba motory mi jedou na přejezdu normálně.5° 3200 otáček a prdlám si to 55 v klidu.
11:20:39
08.11.2015
francomk
-> Tuner#2: Kratší prevod ani nejak nepotrebuje... Za seba možem potvrdit, že tá vačka je úplne v pohode civilne použitelná. Dá sa s tým jazdiť aj na spodku 40
23:35:22
07.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 07.11.15 23:16:13: OK, díky za info.



-> Bery 07.11.15 23:19:41: Tak jen Čepek má deleko větší počet než jen 5 vaček a mnohé z nich za ty roky prošli vývojem, nicméně nechápu Tvou odpověď ve vztahu k mému podivení, že je sací palec s o s dost menším úhlem otevření než výfukový. Leda, že by k tomu byl adekvátně větší ventil a výfukový zůstal sériový. Proto jsem se ptal co konkrétně je to zač, ale když ani kupující neví...
Extreme Tyres