skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
14:28:49
21.03.2008
21.03.2008
Labros
-> VeTëV: a Větévka by se málem nezabil při prvním vyjetí s Karkulí s prasklou trubičkou
14:21:00
21.03.2008
21.03.2008
VeTeV
-> Labros: takze reseni: koupit ksodovku a odstehovat se nekam do Kolina - koline koline stojis v peknej rovine
14:08:32
21.03.2008
21.03.2008
Pavel P..
-> Labros: to jo.. zvlášť kopeček z vysočanský na prosek... když tě tam předjede i narvaná 177ka v odpolední spičce tak je to co říct
13:52:42
21.03.2008
21.03.2008
Labros
-> gim: -> VeTëV: to máte z toho, že bydlíte tam nahoře, Ďáblice či kýho čerta, to je samej kopec a nedivte se, že ty auta pak takhle dopadnou...
13:13:59
21.03.2008
21.03.2008
gim
-> VeTëV: ja tak jezdil dokud sem nevyjel kopecek pred barakem :-) tak bylo lepsi to odvezt dokud to jelo ;-)
13:06:35
21.03.2008
21.03.2008
VeTeV
-> gim: prvni rada: jezdit nez se motor zesere :-))
12:42:34
21.03.2008
21.03.2008
gim
-> Tampajs: hezkyyy tak zapracuj stahni cenu a mas kocar ;-)
-> Labros: este to neni jisty, jen se to tam odvezlo a on zjistil ty tlaky, ale venovat se tomu zacne az v utery, zatim to vypada na krouzky. Mozna budou i vlozky a hlava, byl bych radsi aby to byly jen ty krouzky. Ale generalkou bych nepohr, aspon bych vedel jak na tom sem :-)
-> suri: diky ;-)
-> Labros: este to neni jisty, jen se to tam odvezlo a on zjistil ty tlaky, ale venovat se tomu zacne az v utery, zatim to vypada na krouzky. Mozna budou i vlozky a hlava, byl bych radsi aby to byly jen ty krouzky. Ale generalkou bych nepohr, aspon bych vedel jak na tom sem :-)
-> suri: diky ;-)
11:31:37
21.03.2008
21.03.2008
suri
-> gim: krasne auticko
11:28:50
21.03.2008
21.03.2008
Labros
-> gim: takže nakonec generálka?
19:55:23
20.03.2008
20.03.2008
Tampajs
-> gim: Aktualně o ničem nevím ale před pár měsícama sem věděl
BTW: Dneska jsme objevily garáž nějaké staré paní ve který udajně stojí 120ka kterou ji odhadly na cenu 40000kč udajně by neměla bejt jetá nebo minimálně
BTW: Dneska jsme objevily garáž nějaké staré paní ve který udajně stojí 120ka kterou ji odhadly na cenu 40000kč udajně by neměla bejt jetá nebo minimálně
18:56:06
20.03.2008
20.03.2008
gim
-> Tampajs: ten chlap ho udela, takze aspon budu vedet jak na tom je... lepsi nez koupit zajice v pytli. nebo o nejakym vis?
18:53:32
20.03.2008
20.03.2008
Tampajs
-> gim: To tě nemusí trápit dneska parádních 105kovejch motorů je
16:44:47
20.03.2008
20.03.2008
gim
tak auti se dneska odvezlo k motorari, zmerili se tlaky. Ve vysledku dva nemaj vubec, jeden mizernej a posledni je ok :-( takze z toho nejsem moc nadsenej, ale hlavne at to pak jezdi.
15:02:58
18.03.2008
18.03.2008
gim
-> Labros: ja s ni nechci nic delat, jen vycenzovat panel s ovladacema, ten je zlomenej, a casem celou palubku, pze je zkroucena, ale pristrojovej stit chci nechat...
14:54:42
18.03.2008
18.03.2008
Pavel P..
-> Labros: no já se ho ani neptal kolik by dal.... hned jsem mu řekl že neprodám
13:53:07
18.03.2008
18.03.2008
Labros
-> gim: Opovaž se dát pryč tu 105S/120 přístrojovku, ta ja naprosto super, kulatý nebo hranatý budíky má každej, tohle je super dobová rarita
13:51:26
18.03.2008
18.03.2008
Labros
-> Pavel P.: a kolik chtěl dát? Určitě pětibábu a celej převod že zaplatí on
22:01:47
17.03.2008
17.03.2008
gim
-> Pavel P.: kez by todle byl mladej kluk, nerikal nic, ale hlavne ze uz to je napsany...
19:39:38
17.03.2008
17.03.2008
Pavel P..
-> gim: tak to by mě zajímalo co je tomu pánovi na evidenčce do toho jak to kouří?.. ten se má starat o čísla jestli seděj a né kritizovat stav auta...mě na bohdalci mojí 130ku pochválil jak je pěkná a hned se ptal jestli jí neprodám