skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
23:50:09
20.06.2008
20.06.2008
gim
-> Labros: neco stim udelam, ale az prijedu z dovolenky :-) vono to funguje ale nesmis tam mit mastnou spinu, ktera tem je x let :-/ na sedacky v druhym aute to funguje, ale tyhle byly fakt hodne spinavy. Normalni spina povolila, ale bylo tam mastny kolo, ktery se sice zmensilo, ale nezmizelo a to sem ho delal asi 5x
12:29:59
20.06.2008
20.06.2008
Labros
já mám v druhým autě světlý sedačky a čistím je obyčejným čističem na koberce (namočit, nechat uschnout a vyluxovat) a funguje to úplně parádně...
12:26:36
20.06.2008
20.06.2008
Labros
-> gim: ty fotky jsou moc malý.
11:39:15
20.06.2008
20.06.2008
gim
-> Majkl: pokud mas moznost zkusil bych to mokrym vysavacem, ten by s tim moh neco udelat...
22:10:59
19.06.2008
19.06.2008
Majkl
-> gim: ja to dneska delal taky vanishem na ty koberce a nepustilo to temer vubec, navic ty cerny co mam maji ty bile prouzky, a ty jsou dost nachylny k mechanickymu poskozeni, takze nejaky srhnuti nepripada v uvahu. Premyslel jsem to dat normalne do cistirny.. nevim jak jinak
16:49:26
19.06.2008
19.06.2008
gim
-> Vilda: diky, taky se mi libej ;-)
-> Majkl: drbal jsem to vanishem na koberce a calouneni. Ale ne podle navodu jen namocit a vyluxovat. Normalka sem to na tvrdo drhnul kartacem a ten vanish naredenej vodou. Byly dost festovne spinavy, a vsechno to taky nepovolilo :-(
-> Majkl: drbal jsem to vanishem na koberce a calouneni. Ale ne podle navodu jen namocit a vyluxovat. Normalka sem to na tvrdo drhnul kartacem a ten vanish naredenej vodou. Byly dost festovne spinavy, a vsechno to taky nepovolilo :-(
11:44:39
19.06.2008
19.06.2008
Majkl
-> gim: cim to cistis ty sedaky?
11:42:28
19.06.2008
19.06.2008
Vilda - zrušená registrace
Ty sedačky vypadaj moc pěkně
01:40:50
17.06.2008
17.06.2008
gim
-> klokan: diky, na sedacky si zatim nikdo nestezoval, zas tak casto tam lidi nevozim, ale jak sem psal zadny poznamky na jejich adresu nebyly :-) jen bracha obcas remca, ale ten remca i ve vetsich autech :-D
Jinak stk uz je a pokracujeme v krasojizde.
Jinak stk uz je a pokracujeme v krasojizde.
23:37:20
16.06.2008
16.06.2008
klokan
Mas ju peknu . Pocuj a tie zadne sedacky z Rapida su dobre len ked mne do auta vzadu nastupuju ludia tak to si vypocujem take veci ze as co sa tyka nastupovania ale ja ich mam v pazi ja tam totiz nesadam . Ty to mas podobne alebo je to v pohode ?
18:13:04
08.06.2008
08.06.2008
gim
chystame auti na stk, sem na to zvedavej :-/
17:02:33
25.04.2008
25.04.2008
Trax
-> gim: Pekny, vypada to hned lip v aute
18:38:03
21.04.2008
21.04.2008
gim
dneska sem si privezl sedacky z raplika, a dve hodiny usilovne drhnul, a docela prokoukli jeste chvilku a nebudou mit chybicku ;-)
23:12:30
30.03.2008
30.03.2008
gim
Trošku jsem zaktualizoval popis :-) a přidal fotošku z výměny lamely. Jinak lamela byla total KO, krizové minimum je 7mm, ta z auta měla jen 5,5mm, byla sjetá až na nejty, ale zase je zajímavý, že neklouzala. Pro ilustraci foto
22:27:15
28.03.2008
28.03.2008
gim
taak zitra se ke me auti vrati. Menily se krouzky, melo by to byt ok. Hlava byla teda nejspis v poradku. Behem vikendu budem menit spojku a doladime ty ostatni veci na ktery se jeste nedostalo. Uz se tesim :-) po vikendu soupnu dalsi fotosky a napisu jak to bylo presne, bohuzel sem s tim chlapem nemluvil tak to vim jen zprostredkovane.
22:25:59
28.03.2008
28.03.2008
gim
taak zitra se ke me auti vrati. Menily se krouzky, melo by to byt ok. Hlava byla teda nejspis v poradku. Behem vikendu budem menit spojku a doladime ty ostatni veci na ktery se jeste nedostalo. Uz se tesim :-)
18:14:46
21.03.2008
21.03.2008
gim
-> Labros: vid do ted lituju ze bydlim v praze, pardubky byly s kopeckama zlaty ;-)
14:30:47
21.03.2008
21.03.2008
VeTeV
-> Labros: ziju a to je hlavni a byl v riti brzdovej valec - novej :))
14:29:43
21.03.2008
21.03.2008
Labros
-> Pavel P.: to víš turbo je turbo