-> Labros: jj elektronika, moc sem z toho moudrej nebyl, kdyz sem sundal filtr. Je to takova lod, krasne se ridi a sedi, i spotreba mimo mesto je v pohode- okolo 7litru, ale ty opravy sou drahy jak pes, takze mu moc dlouhej zivot nedavam. Spojka pomalu odchazi, ale jeste tak 10kkm vydrzi. Novy silenty na stabiky, vyvarit zadni lemy... No je toho dost a penez malo.
Jinak s tim upozornenim diky...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
13:21:21
09.07.2009
09.07.2009
gim
12:44:21
09.07.2009
09.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: parada :) zachovale auticko
11:43:52
09.07.2009
09.07.2009
Labros
Jinak tam máš jednu trochu neaktualitu: Karoserie - původní, svářečka na ní ještě nesáhla, a víceméně není ani potřeba.
11:42:45
09.07.2009
09.07.2009
Labros
-> gim: Ale to je elektronickej karbec, co? No každopádně máš dalšího skoroveterána.. a parádního.
00:01:19
09.07.2009
09.07.2009
gim
-> Labros: tak to vareni bylo domluveny pred jirkou, takze parada, sice to trvalo dyl, ale neni kam spechat takze spokojenost velika...
-> Tomo: vsechno krom tohodle vareni je naprosto ok. Kolem tech hadic v pohode, podlaha ok, a kufr krom par tupek, ktery sem vybrousil je taky v poradku. Prahy a lemy jsou netknuty, tak proc na to sahat svareckou vic nez je nutny. Navic kdyz jsou puvodni. Spokojenost velika :-)
-> Tomo: vsechno krom tohodle vareni je naprosto ok. Kolem tech hadic v pohode, podlaha ok, a kufr krom par tupek, ktery sem vybrousil je taky v poradku. Prahy a lemy jsou netknuty, tak proc na to sahat svareckou vic nez je nutny. Navic kdyz jsou puvodni. Spokojenost velika :-)
11:39:17
08.07.2009
08.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: a podlahu mas ako na tom ??? tie "rohy " spoje ? a tie odtokove "kanaly" vypuste ci cvo to je ? :) take do tvaru "U" ci okrem tohto co si varil je zvysok paradny :)
11:35:46
08.07.2009
08.07.2009
Labros
-> gim: tak vidíš, nakonec to nebyl s vyvařením takovej problém, zvládls to i bez Větévky ;)
22:55:58
07.07.2009
07.07.2009
gim
-> Labros: motor :-D hotovej sepot kvetin. 89" rok typ CB3 a motor 2.0 16ventil bohuzel stara verze takze karbec a 66kW, chova se to jak naftak. Ale jezdi tak neni co resit.
22:54:03
07.07.2009
07.07.2009
gim
-> Tomo: uvidime, nejdriv zkusim po znamejch a pak se uvidi...
12:11:31
07.07.2009
07.07.2009
Labros
-> gim: Neslyším motor!? Co je to přesně za typ? Obě barvičky obou aut jsou pěkný. ;)
09:59:34
07.07.2009
07.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: tak rozhadzuj,rozhadzuj daj to aj na virt urcite tu bude niekto :)
21:34:52
06.07.2009
06.07.2009
gim
-> Tomo: diky :-)
Jinak mam problem s lakovanim, krom toho ze je potreba toho nastrikat vic, nez sem cekal. Zacina byt problem kde a kdo. Kamarad co to mel delat ma popalenou ruku a ten u koho se to melo delat se stehuje :-/ jeste rozhodim site.
Jinak mam problem s lakovanim, krom toho ze je potreba toho nastrikat vic, nez sem cekal. Zacina byt problem kde a kdo. Kamarad co to mel delat ma popalenou ruku a ten u koho se to melo delat se stehuje :-/ jeste rozhodim site.
21:02:48
06.07.2009
06.07.2009
gim
co neni na fotkach tak sem jeste vybrousil kufr, a natrel zakladem, pak prijde jeste jedna vrstva a final.
21:01:45
06.07.2009
06.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: nadhera !!!
21:30:57
14.06.2009
14.06.2009
gim
a zavařenej naraznik po rozleštění snad nebude nic videt, je to ta smouha na konci narazniku